konto usunięte
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Szkolenia itp.
SZKOLENIE - Praca z trudnym klientemCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne
Opis szkolenia:
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.
Program szkolenia:
1.Wprowadzenie do szkolenia
• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy
2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów
• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie
3.Asertywność doradcy technicznego
• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona
4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy
• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)
5. Radzenie sobie z trudnym klientem
• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
6. Radzenie sobie ze stresem
• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji
7.Poligon sytuacji trudnych
• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik
8.Podsumowanie szkolenia
•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Mieszko Maj
Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).
Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Joanna L. Lubię swoją pracę
Temat: Szkolenia itp.
Witajcie, rusza nowa Edycja Szkoły Skutecznych Trenerów BiznesuJesteśmy gotowi wrócić do korzeni...
Rekrutacja do "Edycja Łódź 2012" rozpoczęta!
I zjazd 25-26.02.2012 r. w Łodzi
O co chodzi z tymi korzeniami? czytaj: http://blog.profesjonalnytrener.pl/index.php/wracam-do...
Program ogólny, harmonogram oraz koszty znajdziesz na stronie Szkoły: http://profesjonalnytrener.pl/program
Odpowiemy na wszystkie pytania: http://profesjonalnytrener.pl/signup
Zapraszamy
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Szkolenia itp.
SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻERCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne
Opis szkolenia:
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:
dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.
Program szkolenia:
1.Pierwsze kroki menedżera
• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach
2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania
3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika
4.Dbanie o rozwój pracowników
• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)
5. Motywowanie pracowników
• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów
6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo
7.Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Mieszko Maj
Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).
Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Paulina
K.
Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA
Temat: Szkolenia itp.
Szanowni Państwo,zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu Inwestowanie w nieruchomości 101 organizowanego przez Aquarius Property Investments.
Na kursie uczestnicy poznają warsztat, który pomoże im jako inwestorom wystartować na rynku nieruchomości. Dowiedzą się między innymi jak działa rynek nieruchomości, jak liczyć zyski, przychody i koszty, gdzie szukać dobrych ofert i okazji oraz jak budować portfolio nieruchomości.
Szkolenie przeprowadzamy z zamysłem, aby każdy uczestnik był w stanie sam dokonywać inwestycji po jego ukończeniu – posiadał wiedzę na temat tego jak, gdzie i kiedy inwestować.
Szczegółowy opis szkolenia znajduje się na stronie
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl/
Z poważaniem,
Zespół Aquarius Property Investments
Arletta Daniluk
Kasia
Maciałek
Idź przez życie
tak,aby ślady Twoich
stóp przetrwały Cię
Temat: Szkolenia itp.
Szukasz Inspiracji?
Zapisz się na darmowy biuletyn „Inspirujące Historie”,
aby co tydzień otrzymać nowy, inspirujący artykuł!
Zobacz: http://inspiracja.obrazymotywacyjne.pl/
Co tydzień nowa dawka inspiracji do zmiany na lepsze
i motywacji do działania. Bez zobowiązań.
Kliknij teraz: http://inspiracja.obrazymotywacyjne.pl/
Ewelina
Zdzieszyńska
Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...
Temat: Szkolenia itp.
b]Jeśli zależy Ci na podniesieniu własnej efektywności w pracy z podległym zespołem, wydobywaniu potencjału swoich ludzi , chcesz wzmocnić zaangażowanie pracowników, wpłynąć na to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty weź udział w szkoleniu „Coachingowy styl zarządzania” . Zachęcaj ludzi do refleksji nad skutecznością swoich działań, celami zawodowymi. Spraw, aby mieli odwagę marzyć, zdobywali się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej, osób zainteresowanych coachingowym stylem pracy z ludźmi, osób, które planują karierę menedżerską i chcą podnieść swoją skuteczność działań. [/b]
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
► Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
► Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost motywacji pracowników
Termin szkolenia : 24-25 maj 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł- cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch), Kontakt mailowy uczestników z trenerem w ciągu 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (pytania uczestników związane z tematem szkolenia)
ZAPISY I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
Program szkolenia:
kurs coaching
[b]PROGRAM SZKOLENIA:
CELE SZKOLENIA:
1. Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
2. Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega, coaching, kiedy korzystać z coachingu.
3. Uczestnicy poznają, jako rolę w pracy menadżera odgrywa coaching.
4. Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingu poprzez uświadomienie im korzyści z niego wynikających. 5. Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania.Uczestnicy przećwiczą formułowanie celów, prowadzenie rozmów przy wykorzystaniu techniki T-GROW
BLOK WSTĘPNY
Powitanie uczestników
Integracja
Ustalenie reguł i zasad
Prezentacja programu i celów szkolenia
STYLE PRZYWÓDZTWA
Różne style przywództwa (przymusowy, wizjonerski, coachingowy, afiliacyjny, demokratyczny)
Przywództwo sytuacyjne – dostosowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika
FILOZOFIA COACHINGU
Co to jest coaching? (specjalności, style coachingu)
Cele coachingu
Korzyści, jakie niesie coaching
ZARZĄDZANIE W STYLU COACHINGOWYM
Coachingowy styl zarzadzania
Cechy coachingowego stylu zarządzania
Kiedy przyjmować styl coachingowy?
Umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania
Co robią liderzy, aby wprowadzić w życie ten styl?
SŁUCHANIE
Rola słuchania w komunikacji
Poziomy słuchania
Cechy dobrego słuchacza
ROZWIJAJĄCA MOC PYTAŃ
Struktura pytania
Typy pytań
Pytania, które kwestionują dotychczasowy sposób myślenia
Pytania, które zmieniają sposób myślenia
Pytania, które wymuszają działanie
Pytania z prośbą o doprecyzowanie
CELE W PODEJCIU COACHINGOWYM
Zasady związane z wyznaczaniem celów
Definiowanie celu
Osadzenie celów w ramach czasowych
Cele transakcyjne a cele transformacyjne
Przekształcanie celów w plany działania
MOTYWOWANIE I INSPIROWANIE
Na czym polega motywowanie?
Kiedy i w jaki sposób motywować?
Realizacja zadań i motywacyjne wsparcie szefa
Na czym polega inspirowanie?
W jaki sposób inspirować pracowników?
ROZMOWA, KTÓRA ZNACZY
Jak wygląda dobra rozmowa?
Tworzenie przyjaznego Klimatu rozmowy
Umiejętności wykorzystywane w trakcie prowadzenia rozmów
Rola feedbeku
MODEL TGROW (STRUKTURA SESJI COACHINGOWEJ)
Model T- GROW –prezentacja struktury modelu
Cel
Fakty
Możliwości
Opcje działania
Ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu rozmowy zgodnie z modelem TGROW
TRENER PROWADZĄCY: Ewelina Zdzieszyńska
Od 7 lat związana ze szkoleniami jako trener, coach, menager działu szkoleń. Pracowała w takich organizacjach jak: Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, Medicover, Sygma Bank. Posiada praktyczne doświadczenie z obszaru zarządzani a zmianą w organizacji. Współpraca z firmami z różnych branż pozwoliła jej poznać specyfikę biznesową sektora ubezpieczeniowego, medycznego, finansowego.
Specjalizuje się w projektach w zakresu wdrażania coachingowego stylu zarządzania w organizacjach, projektach mających na celu podniesienie jakość obsługi Klienta w przedsiębiorstwach, projektach dotyczących efektywnego wdrażania i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, tworzeniem i wdrażanie standardów obsługi Klienta oraz wprowadzeniem usprawnień w zakresie obsługi reklamacji w firmie.
Budowanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta.
Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zmianą (szef Działu Szkoleń w czasie fuzji)
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem trenerów.
Wykładowca Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania
Słowa charakteryzujące styl pracy: merytorycznie, bezpiecznie, w dobrej atmosferze
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Szkolenia itp.
Trening umiejętności menedżerskichCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)
Opis szkolenia:
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:
dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.
Program szkolenia:
1.Pierwsze kroki menedżera
• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach
2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania
3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika
4.Dbanie o rozwój pracowników
• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)
5. Motywowanie pracowników
• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów
6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo
7.Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Marta Sykut
Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
konto usunięte
Temat: Szkolenia itp.
Trwają zapisy na VIII Letnie Praktyki Badawcze - wakacyjne interdyscyplinarne warsztaty dla studentów i doktorantów, których celem jest wykorzystanie matematycznego sposobu myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów firm i instytucji. W poprzednich latach zrealizowaliśmy projekty m.in. dla Narodowego Banku Polskiego, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Casinos Poland, Infovide-Matrix i wielu innych.Do wzięcia udziału serdecznie zapraszamy osoby mające zainteresowania naukowe z dziedzin takich jak ekonomia, informatyka, matematyka, a także nauk technicznych. Zapewniamy pracę w interdyscyplinarnych grupach projektowych. Więcej o tym jak pracujemy można przeczytać na stronie http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/jak-pracujemy. W naszych działaniach wzorujemy się na brytyjskich doświadczeniach industrial mathematics (http://www.maths.edu.pl/PrzykladyZeSwiata).
Letnie Praktyki Badawcze organizowane są przez: Instytut Badań Systemowych PAN, Centrum Zastosowań Matematyki Instytutu Matematycznego PAN oraz Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Odbywają się w okresie lipiec-wrzesień 2012r. w Warszawie.
Jeśli nie lubisz się nudzić, wolisz aktywnie spędzać wakacje, chcesz poznać wielu tak ambitnych ludzi jak Ty, zobaczyć na własne oczy, jak łączy się nauka i biznes, zgłoś się już dziś!
Aplikacje (krótkie CV, list motywacyjny oraz rekomendację od pracownika naukowego/pracodawcy) należy wysyłać na adres: praktyki@ibspan.waw.pl, podając w temacie numer referencyjny IBS/GL/2012.
Więcej informacji dotyczących Letnich Praktyk Badawczych znajduje się na stronie: http://www.praktyki.ibspan.waw.pl.
Michał
Stolarczyk
Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.
Temat: Szkolenia itp.
Warsztat Kontroli Emocji
oparty na Racjonalnej Terapii Zachowania – stopień I (RTZ I)
* Czy zawodowo zajmujesz się pomaganiem ludziom i do tej pory nie miałeś / miałaś okazji zapoznać się z metodą Racjonalnej Terapii Zachowania?
* Chcesz pomóc sobie lub komuś bliskiemu w poradzeniu sobie z emocjami i stanami takimi jak: złość, lęk, depresja, poczucie niższości czy poczucie winy?
* Zmagasz się z przewlekłymi chorobami takimi jak uzależnienie, AIDS, nowotwór?
* Obserwujesz u siebie oznaki wypalenia zawodowego?
* A może po prostu interesujesz się rozwojem osobistym i chcesz poznać praktyczną metodę i skuteczne narzędzia przydatne w tym obszarze?
Jeśli odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, na którekolwiek z poniższych pytań, ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.
Racjonalna Terapia Zachowania (RTZ) jest skutecznym zestawem technik w ramach tzw. podejścia poznawczego (głównym przedmiotem zainteresowania jest w nim to, jak nasz sposób myślenia i przetwarzania informacji wpływa na to co odczuwamy, jak się zachowujemy i jak działa nasz organizm), opracowanym przez amerykańskiego psychiatrę dr Maxie Maultsbyego.
Jej poznanie da Ci możliwość kontroli własnych emocji i wpływu na nie. Racjonalna Terapia Zachowania oparta jest na popartych badaniami naukowymi teoriach uczenia się i neurofizjologii oraz koncentruje się głównie na możliwościach zmiany niezdrowego sposobu myślenia. To bardzo nowoczesny sposób rozumienia siebie i innych.
Niezwykle ważne jest to, że techniki RTZ można wykorzystywać zarówno do pracy z innymi ludźmi jak i do tego, aby pomagać samemu sobie.
Najważniejsze korzyści z udziału w warsztacie:
* Zdobędziesz wiedzę i praktyczne narzędzia przydatne w radzeniu sobie
z codziennymi trudnościami emocjonalnymi, takimi jak: stres, lęk, nadmierna złość, poczucie niższości, stany depresyjne, poczucie winy, a także wypalenie zawodowe
* Jeśli cierpisz z powodu jakiejś formy uzależnienia, poznasz techniki, dzięki którym łatwiej Ci będzie je kontrolować
* Jeśli cierpisz na przewlekłą chorobę, np. nowotwór złośliwy czy też AIDS, nauczysz się racjonalnego (zdrowego) podejścia do niej, dzięki czemu obniżysz swój poziom stresu i wspomożesz proces zdrowienia
* Poznasz podstawowe i zaawansowane techniki RTZ i nauczysz się ich praktycznego stosowania
* Jeśli zawodowo zajmujesz się pomaganiem innym, będziesz miał / miała okazję sprawdzić, jak „nieprofesjonaliści” reagują na techniki RTZ, co ułatwi Ci ich wykorzystanie w Twojej pracy
* Poznasz inne osoby, tak jak Ty, zainteresowane rozwojem osobistym
i racjonalnym podejście do radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami
* Otrzymasz certyfikat ukończenia kursu RTZ pierwszego stopnia
Szczególnie serdecznie polecamy szkolenie:
* Osobom profesjonalnie zajmującym się pomaganiem innym ludziom
(m.in. coachom, terapeutom, trenerom, pracownikom służb medycznych, pracownikom oświaty, pracownikom pomocy społecznej)
* Osobom szukającym wsparcia w rozwiązaniu swoich trudności emocjonalnych: lęk, depresja, niekontrolowana złość, poczucie niższości lub poczucie krzywdy
* Osobom cierpiącym z powodu uzależnienia lub innej przewlekłej choroby
* Wszystkim osobom interesującym się rozwojem osobistym
Termin i czas trwania warsztatu:
Warsztat odbędzie w dniach 6, 7 i 8 lipca (Pt – Nd), g. 10:00 – 18:00 (w ramach każdego dnia wliczone są przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa).
Miejsce warsztatu:
Warsztat odbędzie się w Krakowie w Instytucie Turystyki, ul. Karmelicka 55/3, sala Niebieska.
Liczebność grupy: 12 osób
Jakość warsztatu
Została sprawdzona i potwierdzona przez organizatorów szkolenia poprzez udział w próbnym module. O wysokiej jakości świadczy także fakt, że do tej pory wzięło w nim udział ponad 2.500 osób.
Prowadzący: Tomasz Drożdż
Psycholog, trener, coach, terapeuta. Trener Warsztatu Umiejętności Psychospołecznych rekomendowany i certyfikowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Trener Racjonalnej Terapii Zachowania a także certyfikowany terapeuta Programu Simontona - Simonton Cancer Center (obecnie w trakcie certyfikacji superwizorskiej). Od kilku lat prowadzi szkolenia (ponad 2000 godzin szkoleniowych) z zakresu m.in. radzenia sobie ze stresem, asertywności, motywacji do zmiany, profilaktyki wypalenia zawodowego, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych oraz zagrożenia życia, identyfikacji i zmiany niezdrowych przekonań, wyznaczania i osiągania celów oraz terapii psychologicznej. Realizował projekty szkoleniowe m.in. dla: Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Biura Karier UJ, Stowarzyszenia Aktywne Kobiety, Biura Poselskiego, Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej, Instytutu Kształcenia Nauczycieli, Stowarzyszenia Psychoonkologii UNICORN, Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także różnorodnych instytucji oświatowych.
Organizatorzy:
Za organizację i promocję szkolenia „Warsztat Kontroli Emocji metodą Racjonalnej Terapii Zachowania stopnia I (RTZ I)” odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon (http://intuikon.pl). Misją firmy jest pomaganie ludziom i organizacjom rozwijać się tak, aby mogli sprostać wyzwaniom jakie stawia współczesny świat.
Cena szkolenia: 515 zł brutto
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, serwis kawowy podczas każdego dnia szkoleniowego.
Cena NIE obejmuje: kosztów obiadu, noclegu (dla osób przyjezdnych).
Aby poznać szczegółowy program szkolenia oraz metody stosowane na warsztacie, a także poznać procedurę zapisów, proszę zapoznać się ze szczegółową ofertą:
http://www.intuikon.pl/pdf/RTZ.pdf
Serdecznie zapraszamy!
konto usunięte
Temat: Szkolenia itp.
Uwaga! Uwaga!Termin składania zgłoszeń na VIII Letnie Praktyki Badawcze upływa 16 czerwca 2012.
Ciągle jeszcze jest szansa na złożenie aplikacji!
konto usunięte
Temat: Szkolenia itp.
Zapraszam na wyjątkowe szkolenie!Więcej informacji tutaj .
Pozdrawiam
Marcin S. Kołosowski
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Szkolenia itp.
Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:
Trening asertywności 28.06.2012 Warszawa
Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.
Trening umiejętności menedżerskich 29.06.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa
Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 15:58
Witold S. Solidny człowiek
Temat: Szkolenia itp.
szkolenia doradztwo consulting coaching
POGOTOWIE DOBREGO DZIAŁANIA
Czyli Doctor Mind i jego zespół.
Dzięki temu wpis skomponuje się zarówno z częścią "Szkolenia" jak i częścią "itp."
Bo cóż my tu mamy! Fanpage na Facebook'u, profil firmowy na Linked In i na Google+. O tym, że po samej stronie można żeglować do woli, to tylko nadmienię.
Wiele jest aktywności w ramach projektu Doctor Mind, a że część prowadzimy za darmo, to dla Was chyba nie mankament. Myślę, że szczególnie warto zainteresować się spotkaniami zawiązanej na Golden Line grupy
Free Business Network i wypatrywać spotkań grupy rozwojowej pod nazwą "Wiadomość w butelce"
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Szkolenia itp.
Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:
Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa
Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.
Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa
Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.
Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Michał
Stolarczyk
Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.
Temat: Szkolenia itp.
Szkolenie „Kontrola Emocji i Stresu
z wykorzystaniem Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ I) (edycja 2)
* Czy zawodowo zajmujesz się pomaganiem ludziom i do tej pory nie poznałeś / nie poznałaś Racjonalnej Terapii Zachowania?
* Chcesz pomóc sobie lub komuś bliskiemu poradzić sobie z emocjami i stanami takimi jak: złość, lęk, depresja, poczucie niższości, poczucie winy czy fobia społeczna (w tym lęk przed wystąpieniami publicznymi) ?
* Zmagasz się z przewlekłymi chorobami takimi jak uzależnienie, AIDS, nowotwór?
* Obserwujesz u siebie oznaki wypalenia zawodowego?
* A może po prostu interesujesz się rozwojem osobistym i chcesz poznać praktyczną metodę i skuteczne narzędzie przydatne w tym obszarze?
Jeśli odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, na którekolwiek z poniższych pytań, ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.
Szkolenie polecamy:
* Osobom profesjonalnie zajmującym się pomaganiem innym ludziom
(m.in. coachom, terapeutom, trenerom, pracownikom służb medycznych, oświaty, pomocy społecznej)
* Osobom szukającym wsparcia w rozwiązaniu swoich trudności emocjonalnych: lęk, depresja, niekontrolowana złość, poczucie niższości lub poczucie krzywdy
* Osobom cierpiącym z powodu uzależnienia lub innej przewlekłej choroby
* Wszystkim osobom interesującym się rozwojem osobistym
Najważniejsze korzyści z udziału w warsztacie:
* Zdobędziesz wiedzę i praktyczne narzędzia przydatne w radzeniu sobie z codziennymi trudnościami emocjonalnymi: stres/u], [u]lęk, nadmierna złość, poczucie niższości, stany depresyjne, poczucie winy, lęk przed wystąpieniami publicznymi a także wypalenie zawodowe
* Jeśli cierpisz z powodu jakiejś formy uzależnienia, poznasz techniki, dzięki którym łatwiej Ci będzie je kontrolować
* Jeśli cierpisz na przewlekłą chorobę, np. nowotwór złośliwy czy też AIDS, nauczysz się racjonalnego (zdrowego) podejścia do niej, dzięki czemu obniżysz swój poziom stresu i wspomożesz proces zdrowienia
* Poznasz techniki RTZ i nauczysz się ich praktycznego stosowania
* Otrzymasz certyfikat ukończenia kursu RTZ I, który da Ci prawo uczestniczenia w bardziej zaawansowanych kursach z tego zakresu
* Otrzymasz możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem w ramach wsparcia doszkoleniowego.
Termin i czas trwania warsztatu:
Warsztat odbędzie w dniach 27, 28 i 29 października (Sb – Pn), g. 10:00 – 18:00 (w ramach każdego dnia wliczone są przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa).
Liczebność grupy: 12 osób
Jakość warsztatu
I edycja szkolenia została oceniona bardzo dobrze (ocena 5,2 / max. 6).
100% uczestników zadeklarowało chęć polecenia warsztatu swoim znajomym.
Szkolenie zostało ocenione jako „w dużym stopniu dające impuls do wprowadzenia zmian w swoim życiu”.
Wysoka ocena szkolenia utrzymała się w okresie co najmniej tygodnia, a 3 na 11 uczestników po tygodniu oceniło szkolenie jeszcze wyżej niż tuż po jego zakończeniu.
Najważniejsze obserwowane efekty szkolenia to: wzrost poczucia kontroli swoich stanów emocjonalnych, możliwość realnego wpływania na natężenie odczuwanych emocji, wzrost zdolności odróżniania faktów od opinii oraz przekonań.
Prowadzący: Tomasz Drożdż
Organizatorzy:
Za organizację i promocję szkolenia „Kontrola emocji i stresu z wykorzystaniem Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ I) odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon (http://intuikon.pl). Misją firmy jest pomaganie ludziom i organizacjom rozwijać się tak, aby mogli sprostać wyzwaniom jakie stawia współczesny świat.
Cena szkolenia: w przedpłacie do 7 października 635 zł brutto
Od 8 października cena wynosi: 731 zł
Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: [url] biuro@intuikon.pl [/url]
PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Warsztat%20Kontroli%20Emocj...
Zapraszamy do podzielenia się tym wydarzeniem i zapraszania znajomych. NAPRAWDĘ WARTO!
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Szkolenia itp.
Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:
Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 19.09.2012 Warszawa
Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.
Trening umiejętności menedżerskich 21.09.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Trening asertywności 26.09.2012 Warszawa
Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.
Zarządzanie sobą w czasie 28.09.2012 Warszawa
Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie
umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy,
efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań.
Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania
Czasem - ISZC.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Elżbieta
C.
Psycholog, trener
biznesu, coach
Temat: Szkolenia itp.
Zapraszamy na bezpłatne szkolenia prowadzone w ramach projektu „Kompendium Kompetencji Trenerskich” dofinansowanego z funduszy EFS
Proponujemy następujące szkolenia:
1. INTELIGENCJA EMOCJONALNA
8-9.09.2012 lub 22-23.09.2012
Szkolenie 20-godzinne (Sobota:10-18.30, Niedziela: 8.30-17.15)
Cel szkolenia: W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymają wiedzę merytoryczną w postaci modelów inteligencji emocjonalnej i jej składowych, następnie przejdą przez ćwiczenia pozwalające na podniesienie poziomu inteligencji emocjonalnej. Dzięki uczestnictwie w szkoleniu będą lepiej rozpoznawać emocje swoje i innych oraz wykorzystywać je do lepszej współpracy z innymi.
2. NARZĘDZIOWNIA
14-16.09.2012
Szkolenie 30-godzinne (Piątek: 10-18.30, Sobota: 9-18, Niedziela: 8.30-17.15)
Cel szkolenia: W trakcie szkolenia uczestnicy uzyskają umiejętności z zakresu tworzenia profesjonalnych rysunków do szkoleń, tworzenia filmów, edycji cyfrowej filmów, robienia
i wykorzystywania zdjęć. Będą również pracować merytorycznie nad stworzeniem
i zastosowaniem nowych narzędzi w szkoleniach. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą motywacji do nieustannego rozwoju i wymiany doświadczeń oraz konkretne techniczne
i merytoryczne umiejętności korzystania z narzędzi szkoleniowych.
3.AUTOPREZENTACJA. PRACA Z GŁOSEM. WIZERUNEK
28-30.09.2012
Szkolenie 30-godzinne (Piątek: 10-18.30, Sobota: 9-18, Niedziela: 8.30-17.15)
Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia poszerzą swoje kompetencje z zakresu tworzenia interesujących, zapadających w pamięć wystąpień oraz mini-wykładów, z wykorzystaniem potencjału głosu oraz tworząc pozytywny wizerunek. Uczestnicy nauczą się jak tworzyć spójny wizerunek na zajęciach z WIZAŻYSTKĄ oraz uzupełnią wiedzę z zakresu higieny głosu, poprawnej dykcji i pracy z głosem na zajęciach ze SPECJALISTĄ OD EDYCJI GŁOSU
Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. osoby pracujące jako trener na podstawie umów cywilnoprawnych
Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2
Szczegóły: http://kkt.labpsych.pl , tel: 508642455
Zgłoszenia: przez stronę http://kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl
Michał
Stolarczyk
Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.
Temat: Szkolenia itp.
Program edukacyjny
Szkolenie + konsultacje + coaching wdrożeniowy
„Kontrola Emocji i Stresu
z wykorzystaniem Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ I) (edycja 2)
* Czy zawodowo zajmujesz się pomaganiem ludziom i do tej pory nie poznałeś / nie poznałaś Racjonalnej Terapii Zachowania?
* Chcesz pomóc sobie lub komuś bliskiemu poradzić sobie z emocjami i stanami takimi jak: złość, lęk, depresja, poczucie niższości, poczucie winy czy fobia społeczna (w tym lęk przed wystąpieniami publicznymi) ?
* Zmagasz się z przewlekłymi chorobami takimi jak uzależnienie, AIDS, nowotwór?
* Obserwujesz u siebie oznaki wypalenia zawodowego?
* A może po prostu interesujesz się rozwojem osobistym i chcesz poznać praktyczną metodę i skuteczne narzędzie przydatne w tym obszarze?
Jeśli odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, na którekolwiek z poniższych pytań, ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.
Szkolenie polecamy:
* Osobom profesjonalnie zajmującym się pomaganiem innym ludziom
(m.in. coachom, terapeutom, trenerom, pracownikom służb medycznych, oświaty, pomocy społecznej)
* Osobom szukającym wsparcia w rozwiązaniu swoich trudności emocjonalnych: lęk, depresja, niekontrolowana złość, poczucie niższości lub poczucie krzywdy
* Osobom cierpiącym z powodu uzależnienia lub innej przewlekłej choroby
* Wszystkim osobom interesującym się rozwojem osobistym
Najważniejsze korzyści z udziału w warsztacie:
* Zdobędziesz wiedzę i praktyczne narzędzia przydatne w radzeniu sobie z codziennymi trudnościami emocjonalnymi: stres/u], [u]lęk, nadmierna złość, poczucie niższości, stany depresyjne, poczucie winy, lęk przed wystąpieniami publicznymi a także wypalenie zawodowe
* Jeśli cierpisz z powodu jakiejś formy uzależnienia, poznasz techniki, dzięki którym łatwiej Ci będzie je kontrolować
* Jeśli cierpisz na przewlekłą chorobę, np. nowotwór złośliwy czy też AIDS, nauczysz się racjonalnego (zdrowego) podejścia do niej, dzięki czemu obniżysz swój poziom stresu i wspomożesz proces zdrowienia
* Poznasz techniki RTZ i nauczysz się ich praktycznego stosowania
* Otrzymasz certyfikat ukończenia kursu RTZ I, który da Ci prawo uczestniczenia w bardziej zaawansowanych kursach z tego zakresu
* Otrzymasz możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem w ramach wsparcia doszkoleniowego,
* Otrzymasz możliwość skorzystania z coachingu wdrożeniowego (spotkania na Skype) w promocyjnej cenie 80 zł za sesję trwającą 60-90 min do wykorzystania do 31 stycznia 2013.
Termin i czas trwania warsztatu:
Warsztat odbędzie w dniach 27, 28 i 29 października (Sb – Pn), g. 10:00 – 18:00 (w ramach każdego dnia wliczone są przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa).
Liczebność grupy: 12 osób
Jakość warsztatu
I edycja szkolenia została oceniona bardzo dobrze (ocena 5,2 / max. 6).
100% uczestników zadeklarowało chęć polecenia warsztatu swoim znajomym.
Szkolenie zostało ocenione jako „w dużym stopniu dające impuls do wprowadzenia zmian w swoim życiu”.
Wysoka ocena szkolenia utrzymała się w okresie co najmniej tygodnia, a 3 na 11 uczestników po tygodniu oceniło szkolenie jeszcze wyżej niż tuż po jego zakończeniu.
Najważniejsze obserwowane efekty szkolenia to: wzrost poczucia kontroli swoich stanów emocjonalnych, możliwość realnego wpływania na natężenie odczuwanych emocji, wzrost zdolności odróżniania faktów od opinii oraz przekonań.
Prowadzący: Tomasz Drożdż
Organizatorzy:
Za organizację i promocję szkolenia „Kontrola emocji i stresu z wykorzystaniem Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ I) odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon (http://intuikon.pl). Misją firmy jest pomaganie ludziom i organizacjom rozwijać się tak, aby mogli sprostać wyzwaniom jakie stawia współczesny świat.
Cena szkolenia: w przedpłacie do 7 października 635 zł brutto
Od 8 października cena wynosi: 731 zł
Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: [email] biuro@intuikon.pl [/email]
PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Warsztat%20Kontroli%20Emocj...
Zapraszamy do podzielenia się tym wydarzeniem i zapraszania znajomych. NAPRAWDĘ WARTO!
Następna dyskusja: