Mariusz P.

Mariusz P. Zarządzanie i prawo

Temat: Zaproszenie: Komunikacja w projektach oraz ITIL - długi...

Zarządzanie komunikacją i autoprezentacja
http://www.pmc-szkolenia.pl/wydarzenia/33/zarz%C4%85dz...
Termin: 28 kwi 2011 - 29 kwi 2011 w godzinach 09:00 do 17:00
Szkolenie w kategoriach: Menadżerskie, Narzędzia
Miejsce szkolenia:
CS Warszawa, Al. Solidarności 117, Warszawa : http://www.pmc-szkolenia.pl/locations/4/cs-warszawa/
Prezentowane 2-dniowe szkolenie stanowi autorsko opracowany i sprawdzony w toku kilkuletniej praktyki program wzmacniania i doskonalenia mocnych stron osobowości uczestników zajęć. Skupia się na przedstawieniu zasad komunikacji oraz wzmocnieniu posiadanych cech osobowościowych wykorzystywanych w procesach Zarządzania Komunikacją w organizacjach

• Dlaczego projekt, mimo sporego budżetu i wsparcia np. PR., czy działań rzecznika prasowego firmy, nie odnosi sukcesu?
• Dlaczego w firmie wszyscy patrzą na siebie jako na potencjalnych winowajców takiej sytuacji? A może winni są wszyscy, czyli nikt?
• Dlaczego mimo organizowania szeregu narad i prezentacji wszyscy mają wrażenie, że drepczą wciąż w miejscu?

oraz

Podstawy ITIL – Zarządzanie infrastrukturą i usługami IT
http://www.pmc-szkolenia.pl/wydarzenia/35/podstawy-iti...
Termin: 28 kwi 2011 - 29 kwi 2011 w godzinach 09:00 do 17:00
Szkolenie w kategoriach: ITIL, Menadżerskie, Narzędzia
Miejsce szkolenia:
CS Warszawa, Al. Solidarności 117, Warszawa : http://www.pmc-szkolenia.pl/locations/4/cs-warszawa/
Szkolenie 2-dniowe. Podstawą koncepcji ITIL jest zdefiniowanie procesów, które powinny funkcjonować w ramach organizacji świadczącej usługi IT zarówno dla klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych. Oznacza to, że bez względu na to, czy mamy do czynienia z organizacją posiadającą wewnętrzny dział IT, dla której informatyka to obszar supportowy dla głównego biznesu, czy z organizacją świadczącą uslugi IT na zewnątrz, procesy powinny być uporządkowane, zdefiniowane i zarządzane. ITIL pozwala na modelowanie procesów zarówno w organizacjach komercyjnych (np. firmy komputerowe, programistyczne) jak i niekomercyjnych (agencje rządowe itp.), niezależnie od wielkości firmy, typu organizacji czy też posiadanych narzędzi. Każdy proces powinien posiadać zdefiniowane role i odpowiedzialności. Szkolenie trwa 2 dni robocze. Szkolenie zawiera materiał uaktualniony o zmiany wprowadzone w v3.0 biblioteki