Michał Pogodowski

Michał Pogodowski Projekty medialne

Temat: Wizytówka firmy - dobra forma promocji

Nowocześnie wydawana gazeta firmowa ma szansę stać się swoistą wizytówką firmy. Elementem wpływającym opiniotwórczo na osąd o wydającym ją przedsiębiorstwie. W Polsce szanuje się materiały dziennikarskie i darzy się je sporym (czasem chyba aż zbytnim) zaufaniem. Magazyny korporacyjne mogą, jeśli są profesjonalnie przygotowane, okazać się efektywną formą promocji firmy. Przez czytelników gazeta na pewno będzie bardziej wiarygodna i poważna niż zwykła reklama czy broszura informacyjna.
Michał Pogodowski

Michał Pogodowski Projekty medialne

Temat: Wizytówka firmy - dobra forma promocji

Dodam, że taka gazeta (podobnie jak wizytówka), trafia do tej osoby, do której chcemy żeby trafiła.

Następna dyskusja:

Emigracja - dobra czy zła??




Wyślij zaproszenie do