Przemysław
Kutnyj
Trener biznesu,
coach, konsultant PR
Temat: Premiera spotu nr1
Już dzisiaj można obejrzeć pierwszy z trzech spotów akcji poświęconej przede wszystkim problemowi nieustępowania miejsca kobietom w ciąży w środkach komunikacji publicznej.Spot nr jeden pt. Tramwaj można obejrzeć pod adresem:
http://www.youtube.com/watch?v=fCQ1gMzVZB8
Premiera dwóch następnych spotów nastąpi 23 i 30 listopada i również będzie je można obejrzeć w pierwszej kolejności na YouTube. Równolegle z pokazami na YouTube spoty będzie można obejrzeć na portalu Nowoczesna Firma (nf.pl) oraz w internetowej
telewizji tego portalu – kadry.tv.
Spot przedstawia sytuację w tramwaju, w którym podróżująca kobieta w ciąży stoi, przysłuchując się dialogowi, który nie tyle każdy mógł zasłyszeć, ile z łatwością może sobie go wyobrazić.
Na życzenie wortal Potrzebuje-Pomagam.pl prześle spot w wersji na iphone’a i w wersji flash do umieszczenia na stronie internetowej.
Po zakończeniu pokazów premierowych 30 listopada, spoty będzie można oglądać w hallu Kinoteki w wybrane dni i na peronach Metra
na nośnikach Infoscreen, które udostępniła na potrzeby akcji firma Ströer.
Patronami medialnymi projektu „Ustąp – nie znikaj!” są TVP Warszawa, „Echo Miasta”, portal Nowoczesna Firma, Ströer i jego
nośniki Infoscreen. Partnerami projektu są: Kinoteka, Fastmedia,
Centralny Basen Artystyczny, Amatorski Klub Filmowy SAWA, Stowarzyszenie KARAN, Instytut Monitorowania Mediów, Twoja Księgowość Sp. z o.o., MDF Strategic Consulting, Sylwia Żmijewska, która zapewniła nam profesjonalną charakteryzację, ZTM Warszawa i Metro Warszawskie.Przemysław Kutnyj edytował(a) ten post dnia 16.11.09 o godzinie 09:33