Temat: Wirtualne Targi Pracy - Opinie
Witam,
wszystko zależy od celów jakie dział HR chce osiągnąć no i budżetów firmowych ;)
Z perspektywy naszych klientów Internetowe Targi Pracy, to udana inwestycja na 2 płaszczyznach. Pierwsza ma charakter "praktyczny" tzn. większy spływ aplikacji w trakcie targów. Nie jest to jednak reguła i nie to powinno być priorytetem przy podejmowaniu decyzji.
Najważniejszą płaszczyzną jest działanie wizerunkowe, komunikacja z dużą liczbą kandydatów (średnia arytm. liczba odwiedzających z ostatnich 3 edycji wynosi 344tys), dodatkowo o zróżnicowanym profilu zawodowym (od studentów po managerów). Odbiorcą tego wydarzenia w przeciwieństwie do stacjonarnych targów pracy nie są głównie studenci, ale również specjaliści, osoby już aktywne zawodowo i to z całej Polski. To jest największa zaleta ITP. Kolejna istotna zaleta, to mierzalne efekty - statystyki, które pokazują m.in. zainteresowanie danym brandem na tle innych firm oraz jego ofertą rekrutacyjną (m.in. statystyki przejść na ogłoszenia). Na bazie tych informacji można wyciągnąć ciekawe, przydatne wnioski co już stanowi dużą wartość dodaną.
Btw. Pytanie na dziś powinno brzmieć nie "czy", ale "jak" się pokazać, aby wypaść jak najlepiej na tle konkurencji i wzmocnić wizerunek pożądanego pracodawcy ;)
Pozdrawiam i w razie potrzeby służę dodatkowymi informacjami,
Mariusz