Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Temat: Rozwój lojalności oraz motywowanie pracowników
Każdy HRM (a zapewne i każdy CEO), pragnie mieć lojalnych pracowników. Tego zresztą firmy oczekują od konsultanta - że pomoże znaleźć i zaimplementować odpowiednie narzędzia, które wzmocnią poczucie lojalności u pracowników, zwłaszcza tych kluczowych.Jakże często jednak nie mogę uzyskać odpowiedzi na pytanie, jak firma okazuje lojalność pracownikom? W ogromnej większości przypadków nikt się nad tym po prostu nie zastanawia - a przecież bez specjalnych nakładów pracownik będzie lojalny wobec lojalnej firmy. Tego wymaga zwyczajna przyzwoitość.. ;-))
Oczywiście, nie jest łatwo w sposób przekonywujący zbudować taki obraz wśród personelu - ale korzyści z jego posiadania są nie do przecenienia.
I takie programy lojalnościowe warto tworzyć.