Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Firma szkoleniowo-doradcza Grupa SET w ramach projektu 'Nowe wyzwania HR' organizuje cykl szkoleń poświęconych zagadnieniom z zakresu zarządzania szkoleniami w organizacjach biznesowych.

Zapraszam wszystkich, którzy zajmują się w firmach realizacją projektów rozwojowych na najbliższe szkolenie: 'Ocena efektywności szkoleń', które odbędzie się w Warszawie, 28 lipca 2009.

Szkolenie jest bezpłatne, a liczba miejsc ograniczona.
Decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji odnośnie programu, trenera prowadzącego i miejsca znajdziesz tutaj: strona spotkania.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Firma STRONGbrand Polska zaprasza na warsztat:

"DOTACJE UNIJNE DLA FIRM OD A DO Z"

Celem warsztatu jest wybór odpowiednigo programu wsparcia, przygotowanie projektu kwalifikującego się do pozyskanie dotacji UE. Napisanie i złożenie wniosku, opracowanie biznes planu/studium wykonalności oraz załączników. Zarządzanie projektem i jego rozliczanie.

TERMIN SZKOLENIA:
31 lipca - 1 sierpnia 2009r.

MIEJSCE:
http://www.ustefaniakow.pl/hotel.html

CENA SZKOLENIA:
1190 zł/os.

CENA OBEJMUJE:
- szkolenie 2 dniowe (teoria i praktyka łącznie w 4 blokach szkoleniowych)
- materiały dla uczestników,
- nocleg (pokoje 2 os. za dopłatą pokoje 1 os.)
- pełne wyżywienie (obiady, kolację, śniadanie, przerwy kawowe)
- po szkoleniu 2 mies. konsultacji on-line,
- rabat 15% (do końca lutego 2010) na pozostałą część oferty szkoleniowej firmy STRONGbrand

Szczegółowe informacje na temat szkolenia dostępne drogą mailową:

g.jasiniak@strongbrand.pl
m.orkisz@strongbrand.pl

Pełna oferta firmy na stronie: http://www.strongbrand.pl/
Anna Giertler (Rynczuk)

Anna Giertler
(Rynczuk)
Menedżer ds.
komunikacji
marketingowej,
Akademia WSB

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Wielkopolska - darmowe szkolenia dla osób zagrożonych utratą pracy lub na okresie wypowiedzenia

Witajcie,
Chciałam przekazać informację że aktualnie współrealizujemy projekt unijny, który zakłada pomoc zwalnianym pracownikom w wejściu na rynek pracy.
Nasza firma jest podwykonawcą dla agencji otrzymującej pieniądze unijne.

1. Kto może wziąć udział? Pracownicy woj. wielkopolskiego którzy są zagrożeni utratą pracy lub w okresie wypowiedzenia.
2. Warunki rozpoczęcia działań? Obligatoryjnie musimy zebrać grupę zainteresowanych 10 osób (nie mniej i nie więcej), którzy spełniają warunek pkt 1. i program może się rozpocząć
3. Z czego składa się projekt? 5 dni warsztatów grupowych + 4h indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym. Tematyka warsztatów: przygotowujemy dokumenty CV i list motywacyjny, rynek pracy, kontakt z pracodawcami, udział w przykładowej sesji testowej (autorska adaptacja metody MBTI) i przekazanie uczestnikom powstałego na tej podstawie profilu komptencyjno osobowościowego. Dodatkowo w trakcie trwania spotkań poszukujemy ofert pracy dla uczestników. Stworzone CV i listy przekazujemy w dowolnej formie - druk, mail, płyta. W trakcie warsztatów zapewniamy uczestnikom posiłek.
4. Czy pracodawca podejmuje jakieś oficjalne zobowiązanie? Nie, jednak przychylność pracodawców jest bezcenna w momencie gdy chcemy opowiedzieć zwalnianym pracownikom o projekcie ponieważ najlepiej sprawdza się spotkanie informacyjne na terenie zakładu. Wszystkie pozostałe działania mogą być wykonywane na zewnątrz w wynajmowanej sali. W przypadku gdy pracownicy są w okresie wypowiedzenia ale jeszcze pracują, pracodawca musi (nieformalnie - bez podpisów i formularzy) wyrazić zgodę na udział w warsztatach czyli formalnie zwolnić ich z pracy na te 5 dni.
5. Czy szkolenia mogą być prowadzone na terenie zakładu? Tak, w takim wypadku możemy nawet zapłacić pracodawcy za wynajem salki szkoleniowej, a przysługujący posiłek zamówić w firmowej stołówce czy restauracji - wszystko do dogadania.
6. Czy warsztaty mogą odbywać się w nietypowych godzinach, np od 6.00 rano albo od 14.00? Jeżeli jest taka zgoda wszystkich zainteresowanych to oczywiście dogadujemy się na etapie organizowania.
7. Kto i kiedy może brać udział? Projekt kończy się we wrześniu 2009, mogą brać udział wyłącznie pracownicy na okresie wypowiedzenia lub zagrożeni utratą pracy z terenu woj. wielkopolskiego. Aby szkolenia ruszyły musi być grupa 10 osób. W przypadku większej ilości chętnych uruchamiamy kolejną grupę. Na dzień dzisiejszy dostępne pieniądze wystarczą jeszcze dla 6 grup, gdyby jednak zgłosił się pracodawca z większą ilością pracowników to postaramy się pomóc w miarę naszych możliwości.
8. Nie są to usługi dla osób bezrobotnych.

Szerszych informacji chętnie udziela:
Daniel Binda
daniel.binda@lgrant.com
kom. 600 00 45 08
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Firma szkoleniowo-doradcza Grupa SET zaprasza na VI edycję szkolenia 'ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI' które odbędzie się w Warszawie w dniach 4-5 sierpnia 2009.

Zapraszam na wyjątkowo praktyczne szkolenie: menedżerów HR, osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii szkoleniowych w organizacji, trenerów i konsultantów.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji odnośnie programu, trenera prowadzącego i miejsca znajdziesz tutaj: strona spotkania.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Zapraszam do Gdańska na bezpłatne spotkanie 'PERSPEKTYWY PRACY W ZAWODZIE TRENERA', które jest częścią VI edycji Dni Otwartych Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Spotkanie jest przeznaczone dla wszystkich tych, którzy zastanawiają się, czy warto inwestować czas i środki w rozwój kompetencji trenerskich.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji odnośnie programu, trenera prowadzącego i miejsca znajdziesz tutaj: strona spotkania.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.plMaciek Pawlik edytował(a) ten post dnia 22.07.09 o godzinie 22:52
Olga K.

Olga K. Dyrektor
Oddziału/ACC
Certified Coach

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam na kurs Kadry i Płace odbywający się w Katowicach w terminie 10.08.2009 r. - 09.09.2009 r.
Proponujemy Państwu 60 godzin ze Specjalistą w tej dziedzinie! W programie między innymi obsługa programu Płatnik oraz Symfonia Kadry i Płace.

Szczegółowe informacje znajdują się tutaj: http://frr.pl/index.php/szkolenia?page=shop.produc...

UWAGA!!! Dla wszystkich użytkowników goldenline.pl oferujemy zniżkę 10%!!!
Renata  Kaczyńska-Maciej owska

Renata
Kaczyńska-Maciej
owska
Dyrektor
Zarządzający,
właściciel,
trener-konsultant
HR, ...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam na nasze szkolenia skierowane do profesjonalistów rynku pracy.
Pełne kalendarium szkoleń planowanych do końca 2009 roku znajduje się na: http://prospera.pl.

Poszukujemy również trenerów i konsultantów - tylko doświadczonych praktyków ze znaczącym dorobkiem zawodowym i talentem pedagogicznym :-).

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

We wrześniu 2009 roku Wrocław stanie się stolicą branży rekrutacyjnej. Konferencję „Wyzwania HR w 2010 roku”, organizowaną 17 września przez portal Pracuj.pl, otworzy Rafał Dutkiewicz – Prezydent Miasta i Honorowy Patron wydarzenia.

Zapraszamy Państwa do udziału w tym wydarzeniu!

Jest to pierwsza w historii konferencja branżowa organizowana przez serwis rekrutacyjny, co przełoży się na unikalny program, łączący wiedzę z zakresu HR z nowymi technologiami.

Celem organizowanej przez portal Pracuj.pl konferencji jest promowanie dobrych praktyk w zarządzaniu zasobami ludzkimi w czasach zmian na rynku pracy i zmniejszenia wydatków na działania HR. Wspólnie dokonamy analizy nowych trendów w rekrutacji zarówno z perspektywy rekruterów, jak i decydentów HR oraz rozpoczniemy dyskusję dotyczącą wyzwań stojących przed działami personalnymi w 2010 roku. Okazją do dyskusji będzie ogłoszenie wyników badania na ten temat, przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

Uczestnicy konferencji otrzymają, między innymi, odpowiedzi na pytania z obszaru strategicznego HR:
• Jak budować politykę wynagrodzeń i system płacowy w dobie cięć kosztów?
• Jak wykorzystać programy outplacement do odbudowania firmy po trudnych zmianach?
• Jak wykorzystać coaching menedżerski w procesie zmian w firmie?

Zaproszeni goście opowiedzą także o wykorzystaniu nowych technologii w HR, między innymi o tym:
• Jak stać się pracodawcą tak pożądanym jak Google dla specjalistów IT i nowych technologii?
• Jak zbudować skuteczną zakładkę kariery na stronie internetowej firmy?
• Jak rozwój technologii i zmiana zachowań użytkowników Internetu wpływa na rekrutację kandydatów do pracy?

Konferencję otworzy Prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz wystąpieniem na temat wyzwań polskiej gospodarki z perspektywy stolicy Dolnego Śląska.

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Harvard Business Review, House of Skills, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

Cena udziału w konferencji: 350zł za 1 osobę, 500zł za 2 osoby z jednej firmy.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu!

Program konferencji, lista prelegentów oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie www.wyzwaniaHR.pl.

Zapraszamy także do sprawdzenia, kto znajdzie się wsród uczestników konferencji w Wydarzeniach na GL.
Rafał Sylwester Świątek

Rafał Sylwester Świątek Pomożecie? Pomożemy!

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam.
Zapraszam do grupy Nowe grupy. Jest ona słupem ogłoszeniowym o nowych grupach w GL — dołącz do nas!

pozdrowienia
R.S.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w konferencji Optymalizacja Kosztów Zatrudnienia, która odbędzie się w dn. 10 września 2009 roku w Knowledge Village Warszawa Wilanów

Celem spotkania na temat "Optymalizacja kosztów zatrudnienia" jest przekazanie rzetelnej i aktualnej wiedzy na temat możliwości zoptymalizowania kosztów zarządzania personelem w organizacjach oraz podniesienie świadomości osób odpowiedzialnych za zarządzanie kadrami odnośnie nowoczesnych rozwiązań prawnych i technologicznych.

Konferencja jest okazją do prześledzenia aktualnych trendów i kierunków w jakich zmierza rynek kadr i płac w Polsce. Do analizy obecnej sytuacji zaproszeni zostaną zarówno eksperci, jak i praktycy na co dzień zajmujący się wdrażaniem nowoczesnych narzędzi w organizacjach.

Spotkanie ekspertów i praktyków w dziedzinie polityki kadrowo – płacowej oraz finansów ma również na celu wymianę doświadczeń i podzielenie się dobrymi praktykami, które zrewolucjonizowały działania kadrowo – płacowe w wiodących organizacjach w Polsce reprezentujących różnorodne branże.

Podczas konferencji poruszymy następujące zagadnienia:

-Prawne aspekty optymalizacji kosztów zatrudnienia w czasach kryzysu
-Inwestycja w zaangażowanie pracowników jako długofalowa metoda redukcji kosztów zatrudnienia
-Partnership jako narzędzie optymalizacji kosztów zatrudnienia
-Model Master Vendor jako sposób na optymalizację kosztów rekrutacji
-Tania i efektywna rekrutacja w ramach Grupy Kapitałowej ENEA
-Administracja procesu kadrowo-płacowego - optymalizacja kosztów i inne korzyści organizacji ze współpracy z firmą outsourcingową
-Interim management - elastyczna i nowoczesna forma pozyskania kapitału ludzkiego do realizacji projektów biznesowych

Dzień po konferencji 11 września zapraszamy do uczestnictwa w praktycznych warsztatach:

-Optymalizacja kosztów zatrudnienia
-Komunikacja w okresie restrukturyzacji zatrudnienia. Outplacement jako skuteczna forma łagodzenia skutków zwolnień

Szczegółowe informacje oraz program znajdziecie Państwo pod adresem http://optymalizacja.nf.pl/

Pozdrawiam,
Marcin Piotrowski
marcin.piotrowski@nf.plMarcin Piotrowski edytował(a) ten post dnia 12.08.09 o godzinie 13:03
Artur Wojciechowski

Artur Wojciechowski Front-end Developer

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Interesuje Cię ...

Szkolenie

Mając na uwadze nadchodzący czas wzmożonego wysiłku proponuję poznanie sekretu ludzi sukcesu, którego znajomość pomoże Ci szybciej i łatwiej zrealizować swoje marzenia. Celem szkolenia poza poznaniem tajemnicy sukcesów jest zbudowanie pozytywnej motywacji do czekających Cię zadań.

Ognisko

Kolacja przy ognisku i grillu połączona ze wspólnymi zabawami. Zabawy dobieramy do nastroju i temperamentu grupy. Jeśli chcesz, możesz rozgrzewać się przy ognisku lub bawić się razem z nami.

Paintball

Pamiętając o tym, że są to nadal wakacje zachęcamy do zakończenia ich mocnym akcentem. Po gimnastyce umysłu proponuję gimnastykę dla ciała w postaci gry w paintball. Podzielimy się na drużyny i w leśnych ostępach zmierzymy się z innymi uczestnikami. Adrenalina gwarantowana.

Więcej dowiesz się tutaj
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Firma szkoleniowo-doradcza Grupa SET zaprasza na szkolenie 'DOCHODOWA FIRMA SZKOLENIOWA, czyli jak stworzyć własny biznes?' które odbędzie się w Warszawie w dniach 16-17 września 2009.

Zapraszam Cię na wyjątkowo praktyczne szkolenie, podczas którego dowiesz się jak zbudować/prowadzić firmę szkoleniową i nie zbankrutować?.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji odnośnie programu, trenera prowadzącego i miejsca znajdziesz tutaj: strona szkolenia.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Obrazek
Agnieszka T.

Agnieszka T. Today I saw music in
the sky...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Łącząc pasje z praktyką...

http://grupa6.pl

pozdrawiam:)
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Witam,

Zapraszam na VI edycję ogólnopolskiego programu rozwoju umiejętności trenerskich, który przygotowuje do pracy w zawodzie Trenera Biznesu.

Szkoła Trenerów Biznesu Akademii SET® to:

- Sprawdzony program nauczania zaprojektowany w oparciu o Metodologię SET®.
- Doświadczony zespół trenerski.
- Możliwość bezpłatnego udziału w projektach CSR Grupy SET®.
- Opłaty w dogodnych, indywidualnie ustalanych ratach 0%.
- 100% gwarancja satysfakcji lub zwrot zainwestowanych pieniędzy.

Zobacz opinie uczestników o naszej Szkole: Opinie.

Zapoznaj się z programem, organizacją i warunkami uczestnictwa: Akademia SET

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Obrazek
Maciek Pawlik edytował(a) ten post dnia 17.08.09 o godzinie 14:02

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w X Jubileuszowej Edycji Kongresu Kadry, którą realizujemy w dn. 26-28 października w Warszawie w hotelu Sofitel Victoria*****

Najbliższa edycja realizowana jest pod hasłem "Od tradycji - przez doświadczenie - ku nowym rozwiązaniom". X Jubileuszowy Kongres Kadry jest wyjątkowy, gdyż skłania do swego rodzaju podsumowań oraz przyjrzenia się temu, jaką drogę przeszedł proces zarządzania przez ostatnie lata w organizacjach w Polsce.

Naszym celem jest przedstawienie projektów i rozwiązań w obszarze zarządzania ludźmi, które wpłynęły znacząco na daną organizację, przetrwały próbę czasu oraz przyczyniły się do wprowadzenia zmian, rozwoju i sukcesu finansowego na rynku.

Patronat merytoryczny nad Kongresem Kadry objęły znane na całym świecie organizacje IAHV, ASTD, IFTDO, GREAT PLACE TO WORK INSTITUTE POLSKA

Będziemy gościli ponad 100 prelegentów, min. światowej sławy ekspertów:

* Rajita Kulkarni - ekspert w obszarze rozwoju osobistego, charyzmatyczny lider, pisarka i poetka
* Jean-Louis Viargues - ekspert w obszarze szkoleń i przywództwa, wieloletni praktyk HR, autor książek
* Cinnie Noble - ekspert w obszarze coachingu konfliktu, wykładowca, autorka książek
* Bruce Morton - ekspert w obszarze tworzenia organizacji przyszłości
* Giovanna D'Alessio - ekspert w obszarze coachingu, prezydent elekt ICF

Podczas kongresu zaprezentujemy Państwu blisko 60 wystąpień w formie case studies, dyskusji panelowych, prelekcji eksperckich, warsztatów. Nowością są sesje poranne w obu dniach kongresu, a także sesja coachingu grupowego ice breaker.

Trzeciego dnia zapraszamy do udziału w trzech praktycznych warsztatach:

* AC/DC czy The Beatles? Assessment i Development Centre to nie tylko rekrutacja - Schenk Institute
* Przywództwo a wpływ społeczny - 6th Sense
* Analiza sieci społecznych - zastosowanie w komunikacji wewnętrznej i badaniu przepływów wiedzy - EPISTEME Managers

Pełny program oraz szczegółowe informacje znajdziecie Państwo pod adresem http://kongreskadry.nf.pl/

Pozdrawiam,
Marcin Piotrowski
marcin.piotrowski@nf.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo, zapraszam serdecznie


Obrazek

Strona organizatora : Więcej informacji oraz broszura do pobrania z formularzem zgłoszeniowym

Warszawa, 5-6 października 2009 r.

Zmiany w Prawie Pracy 2009
nowe możliwości, konsekwencje, zagrożenia

* Rozwiązania modelowe - modele symulacyjne
* Wiedza praktyczna - case study
* Konsultacje Inspektora Pracy

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na seminarium

* jest to jedyne seminarium, które oprócz zaprezentowania usystematyzowanego ładu prawnego przedstawi Państwu informacje pozwalające oszacować zasadność skorzystania z nowych rozwiązań a także symulacje ich opłacalności

* wyjątkowo doświadczeni prelegenci w sposób klarowny i na przykładach przedstawią Państwu możliwości i konsekwencje wyboru konkretnych rozwiązań

* podczas seminarium dowiedzą się Państwo czy i w jakim zakresie Państwa przedsiębiorstwo może skorzystać z nowych rozwiązań

* wieloletni praktyk wyjaśni Państwu jak analizować i dokonywać optymalnego wyboru określonej formy zatrudnienia

* rozwiane zostaną Państwa wątpliwości dotyczące sposobu rozliczania czasu pracy zarówno w zakresie proponowanych rozwiązań przez „pakiet antykryzysowy” jak i w pozostałych formach zatrudnienia

* eksperci wyjaśnią Państwu na dokładnie podanych przykładach jak zoptymalizować pracę w godzinach nadliczbowych aby zminimalizować jej koszty

* poznają Państwo konsekwencje nowej ustawy PPOŻ oraz zasady dzięki, którym wypełnia Państwo bezkosztowo jej zobowiązania

* doświadczony Inspektor Pracy przedstawi Państwu praktyczne wskazówki dotyczące najczęściej popełnianych przez Pracodawców błędów, obowiązujących procedur oraz nowe uprawnienia Państwowej Inspekcji Pracy w sprawie kontroli

Kluczowe tematy seminarium

* adresaci Ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu dla pracodawców i pracowników
* opłacalność zastosowania proponowanych rozwiązań. Możliwości, konsekwencje i zagrożenia
* jak zatrudnić pracownika? Konsekwencje wyboru określonej formy zatrudnienia – pułapki i rozwiązania
* jak prawidłowo rozliczyć czas pracy – nie tylko nowe zasady, możliwości i uwarunkowania
* jak uniknąć błędów w prowadzonej dokumentacji? – praktyczne wskazówki Inspekcji Pracy
* co i w jaki sposób w myśl nowych zasad może być kontrolowane?
* skoro nie Inspektor Ochrony Przeciwpożarowej w każdym przedsiębiorstwie – to kto? Obowiązujące procedury po nowelizacji ustawy

Na seminarium spotkają Państwo:

* dyrektorów, kierowników ds. kadr
* dyrektorów, kierownik ds. zarządzania zasobami ludzkimi
* dyrektorów, kierowników ds. HR
* dyrektorów, kierowników ds. prawa pracy
* dyrektorów, kierowników, specjalistów ds. rozwoju
* Human Resources Specialistów/Managerów
* specjalistów ds. administracji personalnej
* specjalistów ds. wynagrodzeń/płac

Prelegenci:

Piotr Ciborski Ekspert prawa pracy z 17 letnim doświadczeniem; prowadzi działalność kosultingowo - szkoleniową w zakresie „twardego HR”; wieloletni inspektor pracy i członek Komisji Prawnej Głównego Inspektora Pracy; doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi oraz realizujący szkolenia zamknięte dla potrzeb konkretnego odbiorcy; specjalizuje się w problematyce prawnej ochronie pracy, ze szczególnym uwzględnieniem czasu pracy; doradca i współpracownik wielu przedsiębiorstw; autor i współautor 45 książek i poradników z prawa pracy, np. czas pracy dla pracowników samorządowych (Gdańsk, ODDK 2009); Kodeks Pracy. Komentarz dla menadżera (Gdańsk, ODDK 2009); wieloletni wykładowca na studiach podyplomowych realizowanych na: Uniwersytecie Gdańskim, Politechnice Gdańskiej, Szkole Wyższej Psychiologi Społecznej Oddział w Sopocie, W wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Szkolenia realizował min. dla GE MONEY BANK S.A., Polharma S.A., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, ORBIS S.A., PKO BP S.A., LOTOS S.A.

Jacek Kornosz Doradca strategiczny i trener biznesu z dużym doświadczeniem menedżerskim. Przez kilkanaście lat związany z branżą FMCG. W ramach spółek handlowych zatrudniających kilkaset osób miał okazję zdobywać praktyczną wiedzę i doświadczenie na najwyższych stanowiskach kierowniczych (Dyrektor Zakupów, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Generalny). Finalista pierwszej edycji konkursu Lider Zarządzania 2003 organizowanego przez magazyn CEO. Zdobywca tytułu Gazeli Biznesu w rankingu na najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy organizowanego przez Puls Biznesu. W ramach działalności doradczej i szkoleniowej miał możliwość realizacji projektów dla firm i organizacji z następujących branż: telekomunikacja, FMCG, usługi finansowe, motoryzacja, FMCG, produkcja maszyn i urządzeń dla przemysłu, dystrybucja materiałów budowlanych, NGO. Członek Zarządu Wielkopolskiego Związku Pracodawców Prywatnych, jednej z największych organizacji biznesowych z terenu województwa wielkopolskiego. Przewodniczący Forum Zarządzania Strategicznego przy WZPP. Członek Management Mastery Club.

mgr inż. Paweł Miniuk Prowadzi systemy zarządzania z zakresu norm ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 180001 i PN-N-18001 oraz szkolenia z zakresu norm i obowiązujących przepisów. Studia podyplomowe CIOP „Bezpieczeństwo i Ochrona Człowieka w Środowisku Pracy”. Obsługa kompleksowa z zakresu bhp i p-poż. Obecnie Prezes Oddziału Podlaskiego Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Służb BHP

Dariusz Mińkowski, Zastępca Okręgowego Inspektora Pracy ds. Prawno-Organizacyjnych. Absolwent Wydziału Prawa, Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998r. zatrudniony w Państwowej Inspekcji Pracy, od 8 lat na stanowisku kontrolującego, ostatnio jako starszy inspektor pracy - specjalista. Od 6 lat specjalizuje się w kontrolach zakładów opieki zdrowotnej, był koordynatorem kontroli kompleksowych zakładów tej branży na terenie Województwa Mazowieckiego w latach 2002 - 2005. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z czasem pracy i wynagrodzeniami. Od stycznia 2007r. pełni obowiązki zastępcy Okręgowego Inspektora Pracy w Warszawie ds. prawno -organizacyjnych.

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt z P. Wioletta Domańska pod nr tel. 0226969827, e-mail: wdomanska@movida.com.pl
Patronaty:

Firmy zainteresowane objęciem patronatem medialnym konferencji jak również sponsoringiem proszone są o kontakt:
Anna Jóźwiak
Sponsorship and PR Manager
e-mail: ajozwiak@movida.com.pl lub tel. 0224026485Anna Jóźwiak edytował(a) ten post dnia 18.09.09 o godzinie 09:48
Artur Półgrabia

Artur Półgrabia Prezes Zarządu

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Nowoczesna Firma w Europie - Ludzie najważniejszym kapitałem
firmy


Projekt „Nowoczesna Firma w Europie” to cykl Seminariów Regionalnych poświęconych procesom biznesowym, które w sposób przekrojowy integrują różne zasoby firmy, a poprzez to silnie wpływają na jej efektywność. Poprzez prezentację konkretnych rozwiązań oraz możliwości ich finansowania ze środków UE, Seminaria Regionalne mają przyczyniać się do rozwoju przedsiębiorstw.

Uczestnicy w trakcie cyklu bezpłatnych seminariów regionalnych będą mieli możliwość wysłuchania wykładów oraz spotkania się ze specjalistami z różnych dziedzin zarządzania.

Seminaria mają charakter spotkań plenarnych, z cyklem wykładów merytorycznych. W kuluarach zaś prezentowana będzie oferta Partnerów seminariów i nawiązywane będą indywidualne relacje biznesowe.

Zgłoś się już dziś!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

WITAM,
ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYM KALENDARZEM SZKOLEŃ OTWARTYCH NA WRZESIEŃ

SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH Z ICH OPISAMI

ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA: 14 WRZEŚNIA

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ : 30 WRZEŚNIA

WINDYKACJA TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW Z DŁUŻNIKIEM W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM: 15 WRZEŚNIA

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

PROWADZENIE PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 23-24 WRZEŚNIA

(SZKOLENIE DWUDNIOWE KOSZT 1199PLN I 999 PLN DLA KOLEJNEJ OSOBY Z FIRMY)

MIEJSCE: WARSZAWA

KONTAKT: e-mail: spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl,

Tel. 0 600-400-113

trenerbiznesu.com.pl
Agnieszka T.

Agnieszka T. Today I saw music in
the sky...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Łącząc pasje z praktyką

http://grupa6.pl

Zapraszam:)
Anna Zaremba

Anna Zaremba trener, facylitator,
coach

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

OSTATNI HIT szkoleniowy i nie tylko.

Warsztaty problemowe, mediacje integracyjne, facylitacje w trudnych dla firmy sytuacjach.
Zapraszam do kontaktu menadżerów, którzy chcieliby pomocy osoby mającej inną perspektywę, która poprowadzi do porozumienia w najtrudniejszych sytuacjach, lub pozwoli różnym grupom interesów zobaczyć wspólne cele.
A nawet o wiele więcej.W czasach kryzysu niezastąpiona pomoc.
kiedyś "na kłopoty Bednarski" ;-)
teraz zadzwoń 0 600879332 lub nawiąż kontakt mailowy
annazaremba@media-plus.pl



Wyślij zaproszenie do