Beata Glowacka

Beata Glowacka Psycholog Biznesu
Lider Zmian

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,

zapraszam Cię na warsztaty z rozwoju osobistego:

Po warsztatach RTZ - poczujesz, że łatwiej jest Ci podejmować decyzje oraz będziesz wiedzieć jak się zmotywować.
http://www.akademiaip.pl/#!denerwuj-ci-ludzie/c1eak

Po warsztacie z Insights Discovery - uświadomisz sobie jakim typem osobowości jesteś i jak efektywniej komunikować się z innymi.
http://www.akademiaip.pl/#!zobacz-co-z-ciebie-za-typ/c4ra

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

A ja zapraszam nie do szkoleń i nie do coachingu, ale do indywidualnego programu rozwoju dla doświadczonych menedżerów, którzy już mają dość szkoleń i coachingów.

RPW - Rozwój Przez Wyzwania:

Prezentacja: http://www.iakg.pl/images/rozwoj_menedzerow_70_20_10.pdf

oraz artykuł z Vademecum Pracodawcy 2014:

http://www.iakg.pl/images/stories/iakg_badania_rozwoj_...

pozdrawiam i zainteresowanych zapraszam do indywidualnego kontaktu
(dane kontaktowe do mnie znajdują się w prezentacji).

konto usunięte

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Weź udział w badaniu Employer Branding w Polsce 2014!

W jaki sposób employer branding zmienia się w Polsce? Czy polscy pracodawcy dotrzymują kroku światowym liderom? Jakie wyzwania stoją przed polskimi firmami?

Zapraszamy wszystkich pracodawców do wzięcia udziału w III edycji badania!
Wyniki badania zostaną, po raz pierwszy, zaprezentowane publicznie podczas konferencji Employer Branding Management Summit 2014, która odbędzie się 27 maja 2014 roku w Warszawie (http://employerbrandingsummit.pl/).

Wśród uczestników badania rozlosujemy 5 książek biznesowych wydawnictwa Harvard Business Review oraz 10 eleganckich notesów.

Link do badania: http://hrminstitute.pl/ankiety/index.php/929434/lang-pl

Wypełnienie ankiety zajmuje około 7-10 minut. Wszystkie odpowiedzi są poufne, a zebrane informacje posłużą jedynie do analizy trendów i opinii ankietowanych. Wszyscy chętni, którzy zadeklarują taką chęć, otrzymają kopię raportu.Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.04.14 o godzinie 13:50

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Prośba o pomoc w badaniu:

Wypełnij ankietę i wygraj Książkę "Partnerski HR!!

Książka "Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu human resources. To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie była tak oczywista.

Wypełnij 15 minutową, anonimową ankietę dotyczącą percepcji twarzy w selekcji pracowników.

Tutaj link do badania: http://lab.swps.edu.pl/badania/index.php?sid=11849&;;......

Stworzenie badania oraz opracowanie wyników, stanowią podstawę do uzyskania oceny końcowej z kursu "Praca empiryczna" realizowanego w roku akademickim 2013/2014 na kierunku psychologia (SWPS).

W naszym badaniu będziemy sprawdzać w jaki sposób pozamerytoryczne właściwości kandydata mogą oddziaływać na proces decyzyjny w selekcji pracowników oraz to w jaki sposób wnioskujemy o cechach charakteru po kształcie twarzy.

Książki zostanie rozlosowana wśród osób, które prześlą na mlugowska2@st.swps.edu.pl wiadomość " wypełniłem/łam ankietę i rozesłałem/am ją swoim znajomym".

Pozdrawiam,
Marta Ługowska
500-003-678
mlugowska2@st.swps.edu.pl

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Czy elektroniczny dokument to tylko wymysł dostawców IT czy też realna wizja oszczędności
i usprawnienia zarządzania w firmie?

Na te i inne pytania odpowiemy wraz z ekspertami podczas konferencji: "Nowoczesne przedsiębiorstwo - dokumenty pod kontrolą" 14.05.2014 w Warszawie.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/dokumenty-po...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/dokumenty-po...

W programie m.in. prelekcje:

- Business Navigator - wszystkie dokumenty pod kontrolą - Marcin Kowalski - Prezes Zarządu - Archman Sp. z o.o.
- AMODIT - system, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów - Łukasz Bott - Dyrektor Handlowy - Astrafox Sp. z o. o

O czym będziemy mówić?

- czym jest e-dokument i jak go wykorzystać?
- jakie są wady i zalety systemów EOD i workflow?
- jak to robią inni? - case study
- zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym przedsiębiorstwie
- wykorzystanie e-faktury do generowania oszczędności
- podpis elektroniczny i jego zastosowanie
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do udziału w konferencji zapraszamy:

- CIO, Dyrektorów i Kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
- Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
- Kierowników ds. zakupów

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Ilość miejsc jest ograniczona.
Paulina Wójcik

Paulina Wójcik Trener, Learning and
Development
Specialist, Coach

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Interesujące? Skontaktuj się z nami: 22 615 52 40, akademia@grupatrop.pl.
Dowiedź się więcej z naszej strony www kliknij TUTAJ
Piotr Mazurowski

Piotr Mazurowski Business &
Leadership Coach,
trener, mówca

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Programy Rozwoju Liderów

Obrazek


Rozwój liderów niezbędnych w każdej organizacji, to podstawa. Dlatego polecam autorską metodologię coachingową P.I.O.T.R, która zapewnia skuteczne wdrożenie przywództwa w organizacjach.

Proponujemy trzy poziomy programów:

1. Aspirujący Lider

Program stworzony dla osób, które pierwszy raz stają się liderem zespołu, mają krótkie doświadczenie w zarządzaniu/kierowaniu lub przygotowują się do roli lidera/menadżera, także jako przedsiębiorcy, którzy rozwijają firmę zatrudniając pierwszych pracowników.

Szczególnie polecany w przypadku osób, które awansują stając się kierownikami dla dotychczasowych kolegów z zespołu (zmiana pozycji i roli związana z awansem i zniwelowanie konsekwencji i zagrożeń z tym związanych)

Cele programu:

- lepsze poznanie siebie w nowej, kierowniczej roli,
- identyfikacja swoich postaw i wartości w celu uświadomienia własnego stylu
- wytworzenie spójności, jako fundamentu do rozwoju jako skuteczny lider.

Więcej na stronie >>

2. Skuteczny Lider

Program stworzony dla przedsiębiorców, właścicieli firm, zarządów i kadry menedżerskiej średniego oraz najwyższego poziomu. Wszędzie tam, gdzie wymagana jest jasna, wspólna wizja organizacji, klarowne zdefiniowanie jej celów, oraz pełna integracja zespołu menedżerskiego.
Ludzie są mądrzejsi niż myślisz – daj im szansę sprawdzenia się

Cele programu:

- zwiększenie efektywności dzięki przejściu z pracy w biznesie do pracy nad biznesem,
- poprawa efektywności wykorzystania czasu poprzez wdrożenie priorytetów
- poprawa efektywności zespołu w wyniku lepszej komunikacji,
- zbudowanie własnych oraz pracowniczych postaw wspierających osiąganie ponadprzeciętnych rezultatów.

Więcej na stronie >>

3. Inspirujący Lider

Program stworzony dla najwyższej kadry menedżerskiej, właścicieli firm. Wszędzie tam, gdzie skuteczne kierowanie organizacją powinno odbywać się przez pośrednie szczeble hierarchii, a zarząd oczekuje większej efektywności i zaangażowania oraz samodzielności w powierzonych dyrektorom czy kierownikom rolach i zadaniach.

Cele programu:

- rozwój przywództwa w organizacji
- przejście od zarządzania do przewodzenia (inspirowania)
- wdrożenie przywództwa na wszystkich jej szczeblach
- wypracowanie wizji i misji firmy
- wydłużenie perspektywy planowania oraz
- wprowadzenie biznesu na wyższy poziom

Więcej na stronie >>

Zapraszam do kontaktu
Piotr Mazurowski

tel. 512 043 580
mail: coach(at)piotrmazurowski.pl
http://piotrmazurowski.pl
https://www.facebook.com/ZostalemSzefem

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Warsztaty Efektywność poprzez zarządzanie zespołem - Jak z grupy indywidualistów zrobić zespół i sprawić aby efektywnie działał?

12-13 czerwca 2014r. Warszawa

Prowadzący: Izabella Gielnicka - Trener Biznesu, doradca w zakresie zarządzania, specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi

Odpowiednie zarządzanie zespołem pracowników stanowi o sukcesie każdego przedsięwzięcia. To ludzie są siłą napędową działań, to oni podejmują ryzyko i wykonują zadania, które prowadzą do osiągania wyznaczonych celów w firmie.

Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:

*Jak z grupy indywidualistów zrobić zespół i sprawić aby efektywnie działał?
*Co robić, aby wykorzystać potencjał grupy i zapewnić sukces firmie
*Jak kreować odpowiedzialność i zaangażowanie w realizacji wspólnych celów?
*Jak rozpoznać własny styl komunikacyjny i dostosować go do potrzeb kontaktów z pracownikami?
*Jakie wartości i czynniki motywują pracowników?


to tylko kilka z pytań, na które wypracują Państwo odpowiedzi podczas 2-dniowych warsztatów, na które serdecznie zapraszamy.

Szczegóły i zgłoszenie pod adresem

http://wydarzenia.nf.pl/efektywnosc-poprzez-zarzadzani...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam serdecznie,

Już w czwartek II Kongres HR Ludzie i Strategia (http://ludzieistrategia.pl)

W tych ostatnich dniach przygotowaliśmy dla Państwa konkurs, w którym do wygrania jest bezpłatne zaproszenie uprawniające do pełnego uczestnictwa w Kongresie i pokongresowej kolacji.

Aby wziąć udział w konkursie, należy w odpowiedzi na tego maila udzielić odpowiedzi na pytanie:

Jakie są największe wyzwania stawiane wobec działów Personalnych?

Spośród przesłanych odpowiedzi już jutro, tj. w wtorek 3 czerwca wybierzemy zwycięzcę!

Zachęcam do przesyłania odpowiedzi!

Mam nadzieję, do zobaczenia na Kongresie.

Pozdrawiam,
Ewa Burak
ewa.burak@skillgroup.pl
Sylwia Rogala-Marciniak

Sylwia Rogala-Marciniak Erickson Coach,
Trener, Nauczyciel
Mindfulness (MBSR)

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Zapraszamy na nowe studia podyplomowe na Uniwersytecie Łódzkim
„Innowacyjne Przywództwo – doskonalenie kompetencji lidera”

http://www.innowacyjny-lider.edu.pl


Opis kierunku
Studia ukierunkowane są na kształtowanie kompetencji związanych z miękkim aspektem przywództwa organizacyjnego, to jest z kształtowaniem efektywnego i spójnego stylu zarządzania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi menadżerskich. Ich celem jest doskonalenie kompetencji u osób obejmujących aktualnie stanowiska związane z zarządzaniem ludźmi (od poziomu wykonawczego do zarządczego), jak i dla osób, które w swojej ścieżce kariery mają zaplanowany awans zawodowy i objęcie stanowiska związanego z kierowaniem zespołem.

Kończąc nasze studia będziesz posiadać nie tylko rozbudowaną wiedzę na temat leadershipu, ale przede wszystkim szeroki wachlarz umiejętności. Osiągniesz gotowość do wzięcia odpowiedzialności za działania zespołów i organizacji, a przede wszystkim, za swoje wybory ora ich wpływ na Ciebie i Twoje otoczenie.
Poznasz cały wachlarz narzędzi przewodzenia, które dzięki ćwiczeniom będziesz potrafić wykorzystać w praktyce.
Zrozumiesz czym jest autorytet i jak go budować, jak tworzyć i rozwijać zespół, szukać motywacji i inspiracji, działać w sposób nieszablonowy i synergiczny. Będziesz w stanie wprowadzać zmiany i kierować przebiegem procesów, które z uważnością i harmonią będziesz inicjować. Myśląc i działając poza schematami, nauczysz się wykorzystywać nowoczesne narzędzia Lean, praktykę coachingowego stylu zarządzania, przewodzenia sytuacyjnego oraz międzykulturowego. Dowiesz się jak osiągać swoje przywódcze cele w sposób etyczny i efektywny zarazem.

Jako uczestnik/uczestniczka studiów:
• przejdziesz kompleksowe, dopracowane i różnorodne kształcenie zorientowane praktycznie
• w równym stopniu będziesz rozwijać siebie, swój zespół i swoją organizację poprzez przywództwo wewnętrze i organizacyjne
• będziesz pracować indywidualnie, w parach i w grupach
• poznasz niezliczone narzędzia, metody i techniki pracy do wykorzystania w praktyce zawodowej
• będziesz uczestniczyć w warsztatach, dyskusjach, ćwiczeniach
• poznasz niezwykłych prowadzących wybitnych Liderów, certyfikowanych trenerów, mentorów i coachów
• zainspirujesz się i będziesz inspirować innych
• otrzymasz ogromną dawkę energii i motywacji do rozwoju!

Jako absolwent/ absolwentka studiów:
• otrzymasz państwowe świadectwo Uniwersytetu Łódzkiegp ukończenia studiów podyplomowych
• otrzymasz certyfikaty programów Nowe Motywacje
• otrzymasz certyfikaty CoachingSteps™ Coaching Menadżerski oraz CARE™ Leadership
• będziesz mieć za sobą wyzwania, które dadzą pewność i gotowość do pełnego i świadomego Innowacyjnego Przewodzenia
• uzyskasz dostęp do dedykowanych kursów i szkoleń organizowanych dla absolwentów w ramach kształcenia ustawicznego

Rekrutacja trwa do 30 września 2014r.

Kontakt: studia@innowacyjny-lider.edu.pl

Katedra Socjologii Organizacji i Zarządzania

Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny,
Uniwersytet Łódzki

Dowiedź się więcej na naszej stronie: http://www.innowacyjny-lider.edu.pl

Zapraszam
Sylwia Rogala-Marciniak
Opiekun merytoryczny
kom. 508098116

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

ODPOCZNIJ OD WAKACJI - kameralny kurs - COACHING STARTUP - 7-10 sierpnia 2014
Młodzież bierze udział bezpłatnie

Obrazek


Nie znamy Cię! Mimo to uważamy, że jesteś otwartą, dynamiczną, uzdolnioną, ciekawą siebie i innych osobą. Dlaczego? Ponieważ jako coachowie widzimy w człowieku mocne strony i potencjał. Zapraszamy Cię na aktywne wakacje z coachingiem.

Nie obiecujemy, że odpoczniesz.

Warsztat Coaching StartUp jest pierwszym etapem intensywnego Studium Coacha LIFE. Podczas 28 godzin zajęć opanujesz solidne podstawy coachingu. Możesz stać się profesjonalnym coachem (jeśli podejmiesz taką decyzję). Możesz także zdobyć kluczowe umiejętności coachingowe z zamiarem włączenia ich do codziennego życia i z satysfakcją obserwować zmieniającą się jakość relacji z bliskimi, rodziną i współpracownikami. Podczas czterech dni przez zabawę i dyskusję dokonasz odkryć na swój temat. Przez doświadczanie, autorefleksję, ćwiczenia z uczestnikami i prowadzącymi zobaczysz jak inni dzięki Tobie dochodzą do ważnych dla siebie wniosków. Zbadasz, jak Twój umysł, emocje, dusza i ciało radzą sobie z życiowymi wyzwaniami.

TWOJE NASTOLETNIE DZIECKO BIERZE UDZIAŁ BEZPŁATNIE

Jesteśmy rodzicami. Widzimy jak ważne i cenne dla młodych ludzi są wartości kształtowane przez coaching. Jako jedyni w Polsce proponujemy Ci wyjątkową możliwość. Zabierz ze sobą bezpłatnie swoje nastoletnie dziecko. To czego Ty uczysz się jako dorosły, może być jego udziałem już w szkole. Wchodząc w dojrzałość nie będzie musiało wyważać otwartych drzwi i radzić sobie z uwarunkowaniami z przeszłości. Jego rozwój będzie Ci sprawiał jeszcze większą radość i częściej wprawiał w zachwyt. Przewidzieliśmy 4 bezpłatne miejsca dla nastolatków. Pozwól swojemu synowi lub córce skorzystać z tej unikalnej możliwości razem z Tobą.

Prowadzący:

Obrazek

Monika Zubrzycka-Nowak
...Wspieram uczestników warsztatów w rozwiązywaniu problemów i kreowaniu siebie od nowa. Podstawową cechą mich działań jest stwarzanie warunków, w których uczestnicy samodzielnie odkrywają mechanizmy i zasady, wyciągają wnioski, tworzą/sprawdzają modele w ćwiczonym obszarze funkcjonowania jednostki, zespołu, systemów. Kontakt z drugim człowiekiem w dowolnych warunkach, czy to na coachingu, szkoleniu czy w kuluarach, jest dla mnie okazją, by wesprzeć go w pełniejszym rozumieniu mechanizmów rządzących funkcjonowaniem człowieka...

Obrazek

Krzysztof Michał Nowak
...Mam poczucie humoru i nie waham się go używać. W coachingu dostrzegam prostą drogę do rozwiązywania z pozoru trudnych zagadnień. Lubię zmiany i dobrze się w z nimi czuję. Wybieram takie aktywności zawodowe, które mnie interesują. Dzięki temu mogę zajmować się nimi z zapałem i swobodą. Dlatego staram się zachęcać klientów do odważnego i kreatywnego mierzenia się z wyzwaniami. Stosuję różnorodne i złożone metody pracy. Dysponuję zarówno praktycznymi umiejętnościami elastycznego i wieloaspektowego patrzenia na stojące przede mną wyzwania, jak również zmysłem analitycznym, swobodą i kreatywnością w znajdowaniu rozwiązań...

Więcej informacji na stronie www.gwps.pl

Organizator: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Szkolenia Monika Zubrzycka-Nowak
Termin: 7-10 sierpnia 2014
Lokalizacja: Żyrardów - Aparthotel - Stara Przędzalnia
Cena warsztatu: 3 400 zł
Zapisy: gwps.pl
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Letnie warsztaty w Akademii HRnews

Skuteczna rekrutacja, odpowiednie motywowanie pracowników oraz dbanie o ich właściwy rozwój to istotne elementy ZZL. Od dobrze dobranych, zaangażowanych i wciąż rozwijających się pracowników zależy sukces każdej organizacji. Podczas „Letnich warsztatów”, organizowanych przez Akademię HRnews, każdy z uczestników będzie miał możliwość wzięcia udziału w 2 wybranych przez siebie warsztatach z takich obszarów jak: REKRUTACJA, MOTYWACJA lub ROZWÓJ.

Część warsztatową poprzedzi panel dyskusyjny z udziałem 6 ekspertów-praktyków, z takich firm jak TVN, Microsoft, Poczta Polska czy Grupa Pracuj, w ramach którego będzie można podzielić się swoją opinią na temat kondycji polskiego HR-u, roli HR-owca, a także wyzwań związanych z zarządzaniem ludźmi.

Tematy warsztatów do wyboru spośród:

Warsztat I
- Gry i ich wykorzystanie w procesach rekrutacyjnych
- STO zasobów motywacji
- ROI w szkoleniach

Warsztat II
- Social media jako nowe narzędzie rekrutacji
- System kafeteryjny jako nowe narzędzie zarządzania świadczeniami abonamentowymi
- Programy rozwojowe dla ekspertów w organizacjach

Miejsce: Millenium Plaza, al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

Termin: 30 lipca 2014 r., godz. 9.00 – 16.30

Program: http://akademiahrnews.pl/letnie_warsztaty.html

Rejestracja: http://akademiahrnews.pl/rejestracja_letnie_warsztaty....
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Akademia HRnews zaprasza na najbliższe szkolenia:

TRAINERS TOOLKIT – praktyczny przewodnik po sposobach i narzędziach podnoszenia efektywności szkoleniowej
25 sierpnia 2014, Warszawa
Na hasło: „Golden” – cena promocyjna 590 zł netto (przy zgłoszeniu do 18.08.2014)

EFEKTYWNOŚĆ BIZNESOWA SZKOLEŃ - jak to osiągnąć?
8 września 2014, Warszawa

EMPLOYER BRANDING: warsztat wyjazdowy + doradztwo + relaks
12-13 września 2014 (pt-sb), Serock k. Warszawy

Tworzenie opisów stanowisk i ich rola w efektywnym zarządzaniu ludźmi
15 września 2014, Warszawa

MODELOWANIE I OCENA KOMPETENCJI. Jak zapewnić organizacji właściwych ludzi na właściwych stanowiskach?
18-19 września 2014, Warszawa

Środowisko pracy zorientowane wyłącznie na wyniki (Results-Only Work Environment)
22 września 2014, Warszawa

Więcej propozycji szkoleń otwartych na stronie: http://akademiahrnews.pl/szkolenia_otwarte.html
Katarzyna Makuch-Marowska

Katarzyna Makuch-Marowska Grywalizacja
procesów HR /
Coaching i mentoring
w biznesie

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

GRYWALIZACJA PROCESÓW HR - czas na innowację w motywowaniu

Chciałabym zainteresować Państwa możliwościami zastosowania platformy gamifikacyjnej w procesach HR pozwalającej m.in. na:
- grywalizację procesów wdrożeniowych i adaptacyjnych
- nowoczesne zarządzanie zaangażowaniem pracowników w programy szkoleniowe i rozwojowe
- zastosowanie mechanizmów gier w procesach zmiany kultury organizacyjnej
- sięgnięcie po technologię grywalizacji w procesie talent management (identyfikacja, proces rozwoju talentów)

Na stronie http://www.freshHR.pl znajdziecie Państwo różne business casy wdrożenia grywalizacji w procesach HR. Nasz zespół oferuje nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść organizacje na wyższy level.

fresh HR | Nowy Wymiar HR

Zapraszamy do kontaktu.
info@freshhr.pl
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Dzień dobry,
Trwa rekrutacja na szóstą już edycję studiów podyplomowych "Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych - kadry i płace" w Uczelni łazarskiego . Program studiów i kadra wykładowa ułożone zostały w sposób dostosowany do praktyków stosujących prawo pracy i ubezpieczeń społecznych na co dzień w swojej pracy. Zajęcia mają charakter warsztatowy z niewielkim odsetkiem zajęć o charakterze wykładowym.
Wykładowcy to wybitnie przedstawiciele nauki prawa pracy w Polsce, a także przede wszystkim tacy praktycy jak radcowie prawni i sędziowie wydziałów pracy - pasjonaci i znani również z publikacji naukowych i popularno-naukowych.
Co roku w ankietach absolwenci studiów w 100 % zaznaczają, że poleciliby studia swoim znajomym i podkreślają że czas studiów był czasem "doskonale wykorzystanym".
Strona studiów:
http://ckp.lazarski.pl/studia-podyplomowe/akademia-pra...

https://www.facebook.com/home.php
Zapraszam:)
Paulina Wójcik

Paulina Wójcik Trener, Learning and
Development
Specialist, Coach

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Chcesz dowiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami
pod numerem tel 22 615 52 40 lub napisz na akademia@grupatrop.pl.
Formularz zgłoszeniowy znajdziesz na http://grupatrop.pl/index.php/strony-specjalne/aktualn...
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Akademia HRnews zaprasza na najbliższe szkolenia:

Ochrona danych osobowych - szkolenie dla działów personalnych (HR)
3 października 2014, Warszawa
Przy zgłoszeniu do 16.09.2014r. cena promocyjna: 550 zł netto

Zarządzanie wynagrodzeniami w organizacji
6-7 października 2014, Warszawa
Przy zgłoszeniu do 22.09.2014r. cena promocyjna: 950 zł netto

Ścieżki kariery – wdrożenie w organizacji
10 października 2014, Warszawa
Przy zgłoszeniu do 26.09.2014 cena promocyjna: 590 zł netto

Audyt polityki szkoleniowej – czym jest i dlaczego warto go robić?
13 października 2014, Warszawa
Przy zgłoszeniu do 30.09.2014 cena promocyjna: 590 zł netto

Procesy Assessment i Development Centre - czyli przygotowanie HR-owca do pełnienia roli asesora w procesach AC i DC.
20-22 października 2014 (3-dniowy kurs), Warszawa
Przy zgłoszeniu do 02.10.2014 r. cena promocyjna: 1490 zł netto

Więcej propozycji szkoleń otwartych na stronie: http://akademiahrnews.pl/szkolenia_otwarte.html



Wyślij zaproszenie do