Monika Siwonia

Monika Siwonia Koordynator
Projektu, Profes

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć swą efektywność pracując w środowisku międzynarodowym?

Zapisz się na webcast – bezpłatną konferencję on-line, podczas której dowiesz się jak zaplanować rozwój kluczowych kompetencji w oparciu o Program PRO-diversity.
To najnowsze rozwiązanie PROFES (http://www.profes.com.pl/) opracowane specjalnie z myślą o osobach, które zarządzają międzynarodowymi zespołami, są ich członkami, liderami międzynarodowych projektów, wreszcie wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w tym obszarze.

Kilkuetapowe, zindywidualizowane działania realizowane w ramach programu zapewniają uczestnikom obiektywny, przekonujący wgląd w ich bieżące działania w ramach zespołów międzynarodowych. W wyniku udziału w programie uczestnik wypracowuje Indywidualny Plan Rozwoju, określający kierunki rozwoju kompetencji, które są kluczowe na jego stanowisku pracy.

Webcast odbędzie się już w poniedziałek, 18.05, w godz. 10.00-10.45.

Zapisać można się tutaj: http://www.newsletter.profes.com.pl/index.php?pg=webca...

Więcej informacji na temat Programu PRO-diversity:

Monika Siwonia
Koordynator Projektu
tel. 609 762 387
siwonia@profes.com.pl

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

COACHING W SPRZEDAŻY

Chcesz zwiększyć sprzedaż?
Próbowałeś różnych sposobów?
Szukasz skutecznych rozwiązań?


Profesjonalny coaching jest jedną z najlepszych metod wsparcia i rozwoju sprzedawców szczególnie dlatego, że rzadko pracują oni zespołowo, a ich praca, klienci i problemy są bardzo indywidualne.

Umiejętności coachingowe to solidna inwestycja. Wspierają w osiąganiu rezultatów. Według managerów z firm znajdujących się w rankingu Fortune 1000, przeprowadzone programy coachingowe przyniosły prawie 550% zwrotu z inwestycji.

Dla kogo?

* menedżerowie sprzedaży
* sprzedawcy i przedstawiciele handlowi
* pracownicy obsługi klienta

Korzyści – warsztat pomoże Ci odpowiedzieć istotne na pytania:

* Jak szybko nawiązać kontakt z klientem i go szybko nie utracić?
* Jak budować zaufanie w sprzedaży?
* Jak budować silne, długofalowe relacje kupujący-sprzedawca?
* Jak wzbudzać pozytywne emocje w sobie, kliencie i w waszej relacji?
* Jak wzbudzać pozytywne doświadczenia klienta końcowego poprzez Twoich ludzi?
* Jak słucha coach - sprzedawca?
* Jak rozpoznać najważniejsze potrzeby klienta?
* Jak zadawać coachingowe pytania docierające do sedna potrzeby?

Program

* 2-dniowy warsztat "Coaching w sprzedaży"
* sesja follow-up
* coaching indywidualny (opcja)

Miejsce

Piękny i słoneczny Wrocław. Przyjemny hotel przy parku.

Termin

22-23 czerwca 2009. Termin zostanie potwierdzony po zebraniu grupy. Możliwe jest przeprowadzenie warsztatu w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb!

Więcej informacji http://www.adventureforthought.com/coaching-w-sprzedaz...

Zapraszamy!

Pytania mogą Państwo kierować na tel +48 71 351 83 61 lub e-mail aft@adventureforthought.com

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam serdecznie,

w imieniu Accea Doradztwo Personalne oraz Belgijskiej Izby Handlowej (BBC) serdecznie zapraszam na otwarte seminarium:

„Optymalizacja w zarządzaniu personelem jako rozwiązanie na trudne ekonomicznie czasy”

Termin: 21 maja 2009; godz. 14.00–16.30
Lokalizacja: Siedziba firmy UCB Pharma Sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 8, Warszawa.

W programie m.in:

- Jak optymalizować zatrudnienie z wykorzystaniem narzędzi wspoagających jak np: audyt personalny i developement center;

- Jakie korzyści wynikają z usługi outplacementu oraz na co zwracać uwagę przy wyborze firmy realizującej takie procesy;

- Jak unikać błędów w rekrutacji i wyławiać nowe talenty;

Szczegółowy program seminarium

pozdrawiam,
kb
Monika Siwonia

Monika Siwonia Koordynator
Projektu, Profes

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Jesteś menedżerem i chcesz osiągać wybitne wyniki?

Zapisz się na webcast – bezpłatną konferencję on-line,
podczas której dowiesz się jak efektywnie zaplanować swój
rozwój w oparciu o Program PRO-minent results. To najnowsze
rozwiązanie PROFES opracowane specjalnie z myślą o kadrze
menedżerskiej.
Doświadczony konsultant PROFES zaprezentuje szczegóły Programu
oraz odpowie na pytania wszystkich uczestników.

Webcast odbędzie się już w czwartek, 21.05, w godz.
10.00-10.45.

Zapisać można się tutaj:
http://newsletter.profes.com.pl/index.php?pg=webcast_l...

Więcej informacji na temat Programu PRO-minent results:
http://profes.com.pl/rozwiazania/pro-minent-results.html

Monika Siwonia
Koordynator Projektu
tel. 609 762 387
siwonia@profes.com.pl
Jakub Kosma S.

Jakub Kosma S. Hr Business Partner,
Psycholog biznesu,
Coach akredytowan...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

2+2=22 niemożliwe? Oczywiście, że możliwe...

Świat idzie do przodu. Wymaga od nas dotrzymania kroku. Czasem nawet prześcignięcia. Współpraca, pozwala dotrzymać tempo i przegonić pojawiające się zmiany.

-3 dni od rana do późnej nocy,
-dobra zabawa,
-umiejętności i wiedza jak tworzyć synergię,
-jak wspólnie zmierzać do przodu osiągając coraz więcej,

Jak współdziałać, tworzyć zespoły, jak nimi zarządzać, jak w ich obrębie się komunikować?

Szczegóły:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/synergia-i-komunika...Jakub S. edytował(a) ten post dnia 20.05.09 o godzinie 18:28
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Siła automotywacji -świadome budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
Spotkanie z cyklu Koktajl Inspiracji organizowane w ramach akcji Rok Ambitnych Kobiet w Restauracji La Casa we Wrocławiu.

Czy masz to "coś", czego pożądają pracodawcy w dzisiejszych czasach?
Czy najlepsi, najskuteczniejsi pracownicy to ci, którzy są umiejętnie motywowani, czy raczej tacy, którzy potrafią sami zwiększać swoją motywację?

Program spotkania:

18.30 Przywitanie uczestników oraz poczęstunek .

- Przedstawienie się uczestników.

- Teza do dyskusji: Poprzez brak umiejętności automotywacji możemy doprowadzić do zmniejszania własnych osiągnięć zawodowych, kiepskich wyników, a w konsekwencji braku satysfakcji z wykonywanej pracy. Gdzie więc poszukiwać złóż motywacji i jak je wykorzystywać z sukcesem?

20.00 Zakończenie
- losowanie niespodzianki dla uczestników spotkania oraz panel networkingowy.

27 maj 2009 (środa). Godz. 18.30 Wrocław,

Restauracja La Casa, ul. Wita Stwosza 16,wejście przez zabytkowy dziedziniec od strony ul. Wita Stwosza 16 lub Biskupiej 11, obok klubu No Name.
http://lacasa-restauracja.pl

Przygotowanie merytoryczne i prowadzenie: Joanna Motylska-Komsta, Doradca rozwoju osobistego i kariery.

KOKTAJL INSPIRACJI- Głównym celem spotkań jest stworzenie okazji do zawarcia nowych znajomości, wymiany poglądów, doświadczeń oraz wyzwalanie inicjatywy i twórczości w klimacie bezpieczeństwa, uczciwości i szacunku dla unikalnej tożsamości każdego z uczestników.
To znaczy, ze możesz zabrać głos na dany temat, możesz podzielić się swoimi doświadczeniami, sukcesami, obawami.

Zapraszam na spotkanie.

Zgłoszenia na adres ambitne@psychokreacja.pl
Udział w spotkaniu 30 zł (płatne na miejscu).

http://www.goldenline.pl/spotkanie/sila-automotywacji-...
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,
Z przyjemnością zawiadamiam osoby zainteresowane prawem pracy i
ubezpieczeniami społecznymi, że udało się nieco zmodyfikować program studiów podyplomowych na Wydziale Prawa w WSHiP im. R. Łazarskego w Warszawie w stronę obniżenia rocznego czesnego, które wynosi aktualnie 3500 zł. To najniższe czesne w Warszawie (możliwe, że nawet w Polsce). Garnitur wykładowców wciąż z najwyższej półki (m.in. sędziowie Sądu Njawyzszego, sądów apelacyjnych i okręgowych, profesorowie i doktorzy prawa pracy). W przeliczeniu na godziny zajęć i poziom merytoryczny nie ma porównania do szkoleń z cząstkowych zagadnień prawa pracy. Osobom zaintersowanym
prześlę szczegółowy program mailem. Studia ruszają w październiku 2009 r. i trwają do końca czerwca 2010. Nie będzie to duże studium, więc raczej należy się spieszyć z zapisami. Pozdrawiam. Magdalena Rycak
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,

Jeżeli chcesz sprawdzić czy zawód Trenera Biznesu jest dla Ciebie lub porozmawiać na temat perspektyw pracy w tym zawodzie to zapraszam na bezpłatne szkolenie "PERSPEKTYWY PRACY W ZAWODZIE TRENERA".

Szkolenie jest częscią Dni Otwartych Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET i jest przeznaczone dla wszystkich tych, którzy zastanawiają się, czy warto zainwestować czas i środki w rozwój kompetencji trenerskich.

TERMIN: 04 czerwca 2009, godz. 18.00-20.00
MIEJSCE: POZNAŃ /EMPIK School, ul. 27-go Grudnia, nad McDonalds-em, I piętro, sala 110/

Aby zarezerwować miejsce wyślij wiadomość bezpośrednio do mnie lub zapisz się tutaj: Strona spotkania

Pozdrawiam i zapraszam
Maciek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA serdecznie zaprasza do udziału w warsztacie "Drama w edukacji i profilaktyce. Wstęp do dramy"

Warsztat prowadzić będą doświadczeni trenerzy dramy Aldona Żejmo-Kudelska i Alicja Jaskulska.

Do udziału zapraszamy osoby pracujące z grupami lub przygotowujące się do pracy w obszarze: prowadzenia grup (trenerzy, szkoleniowcy), edukacji (pedagodzy, psycholodzy, nauczyciele w tym językowi, wychowawcy), profilaktyki i resocjalizacji (pracownicy ośrodków szkolno — wychowawczych, resocjalizacyjnych, pogotowia opiekuńczego), studenci kierunków humanistycznych, osoby zainteresowane rozwojem własnym.

Cele warsztatu:
- edukacja w zakresie pracy metodą dramy; technik, założeń teoretycznych,
- przedstawienie możliwości wykorzystania metody w zajęciach o charakterze edukacyjno - wychowawczym.

Zakres tematyczny warsztatu:

- techniki dramowe: m.in. karty ról, przynęta, praca z bajką i metaforą w dramie, praca z przedmiotem — tworzenie narracji
- mini — wykłady na temat teorii dramy
- prezentacja przykładowych zajęć z wykorzystaniem metody dramy
- cechy skutecznych zajęć dramowych i pomocy dramowych
- budowanie dramowych sytuacji edukacyjnych

Kiedy? 20-21 czerwca 2009 w Warszawie.

Czas trwania: 13 godzin (sobota-niedziela w godzinach 10-16.30)

Cena: 250 PLN, studenci 230 PLN

Kontakt: tel. 0-607 937 719, 0 501 592 077
a.zejmo@stop-klatka.org.pl
aliczex@gmail.com

Serdecznie zapraszamy!

http://stop-klatka.org.pl/warsztaty/wstep-do-dramy
Maria S.

Maria S. Civis totius
mundi...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam do kolejnej Wyjątkowej grupy, gdzie swoboda i prawda wypowiedzi pełnią nadrzędną rolę: http://www.goldenline.pl/forum/a-propo
Pozdrawiam
MSW
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Witam,

Z okazji "urodzin" Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET dla nowych uczestników edycji Poznań - Lato 2009 przygotowaliśmy prezent - rabat 1000,73 PLN.

Co jeszcze warto wiedzieć?

- Piąta edycja Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET startuje 26.06.2009.
- Mamy świetny i sprawdzony program Szkoły zbudowany na metodzie efektywnego treningu - Modelu SET.
- 1000,73 PLN rabatu otrzyma każdy kto zdecyduje się na udział w
zajęciach do 17.06.2009.
- Opłaty za szkołę rozkładamy na dogodne raty 0%.
- Pierwsza rata dopiero pod koniec lipca 2009.
- Dodatkowo zapewniamy bezpłatny udział w programie wspierającym "SZYBKI START" na rynku szkoleniowym.

Zobacz opinie uczestników o Szkole Trenerów Biznesu Akademii SET®: Opinie uczestników

Zapoznaj się z programem, organizacją i warunkami uczestnictwa w Szkole Trenerów Biznesu: Akademia SET

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu
Anna Giertler (Rynczuk)

Anna Giertler
(Rynczuk)
Menedżer ds.
komunikacji
marketingowej,
Akademia WSB

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam;

wszystkich zainteresowanych mam przyjemność zaprosić na konferencję Aktywni 50+.

17 czerwca, Katowice, 9.30-14.00 (ul. Mickiewicza 29, budynek Stalexportu).
wstęp bezpłatny - dla wszystkich zainteresowanych, niezależnie od wieku i statusu zawodowego

Podczas spotkania omówione zostaną zagadnienia związane z aktywnością wśród osób po 50 roku życia, w tym m.in.:
- kim są współcześni pięćdziesięciolatkowie?
- jaka jest sytuacja osób po pięćdziesiątce na rynku pracy?
- czym jest zarządzania wiekiem w firmie?
- jak uzyskać dofinansowanie do własnej działalności gospodarczej lub na podnoszenie kwalifikacji zawodowych?
- w jaki sposób pracodawcy mogą zadbać o zdrowie dojrzałych pracowników?

Więcej informacji o konferencji znajduje się na stronie
http://www.aktywni50.pl.

Aby wziąć udział w Konferencji wystarczy przesłać swoje dane na adres: biuro@aktywni50.pl (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail). Zgłoszenia przyjmowane są również pod nr telefonu 032 782 64 80.

Serdecznie zapraszamy!
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Witam,

Jeżeli chcesz sprawdzić czy zawód Trenera Biznesu jest dla Ciebie lub porozmawiać na temat perspektyw pracy w tym zawodzie to zapraszam na bezpłatne spotkanie "PERSPEKTYWY PRACY W ZAWODZIE TRENERA".

Szkolenie jest częscią Dni Otwartych Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET i jest przeznaczone dla wszystkich tych, którzy zastanawiają się, czy warto zainwestować czas i środki w rozwój kompetencji trenerskich.

TERMIN: 17 czerwca 2009, godz. 17.30-20.30
MIEJSCE: GDAŃSK /Dom Harcerza, ul. Za Murami 2-10/

Aby zarezerwować miejsce wyślij wiadomość bezpośrednio do mnie lub zapisz się tutaj: Strona główna spotkania

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam
Maciek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Czy słyszeliście już o I Edycji Letniej Akademii SEKA 2009, która trwać będzie od czerwca do września.

Akademia została stworzona z myślą o Absolwentach naszych szkoleń komercyjnych, dofinansowanych z EFS oraz wszystkich zainteresowanych aktualizacją i pogłębianiem swojej wiedzy.

W ramach Letniej Akademii SEKA 2009 proponujemy Państwu udział w:

Akademii Księgowego
Akademii Finansisty
Akademii HR
Akademii Szkoleń Zawodowych

Już dzisiaj zapraszamy Państwa na bezpłatną konferencję w październiku, podczas której, oprócz wykładów i spotkań z ekspertami, wręczymy Państwu certyfikaty i nagrody dla najbardziej zaangażowanych uczestników szkoleń i warsztatów.

Letnia Akademia SEKA 2009 to wielu podobnie myślących ludzi w jednym miejscu.

Będziemy dumni, jeżeli to nas wybierzecie Państwo jako partnera w swoim rozwoju zawodowym.

Letnia Akademia SEKA 2009 to:
 gwarancja sukcesu, jaką daje cykliczność szkoleń,
 doskonali trenerzy, którzy sprawdzili się w naszych szkoleniach,
 autorskie programy, dostosowane do potrzeb uczestników,
 tematy dobrane na podstawie wywiadu z trenerami i analizy potrzeb szkoleniowych Absolwentów,
 dobra lokalizacja i atrakcyjne terminy szkoleń,
 niewielkie grupy pozwalające na wymianę doświadczeń,
 konkurencyjna cena szkoleń i wysokie rabaty.
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Proszę moderatorów grupy i8 właściciela o usunięcie wpisu powyżej.
Użytkownikami GL mogą być jedynie osoby fizyczne, a nie firmy - reklamujące się w tak łamiący reguły sposób.
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Zapraszam osoby zajmujące się zarządzaniem szkoleniami w organizacjach biznesowych tj. menedżerów i specjalistów zatrudnionych w działach szkoleń, specjalistów HR, na kolejne, bezpłatne szkolenie organizowane przez naszą firmę w ramach programu Warsztaty HR.

Temat: Analiza potrzeb rozwojowych przy wykorzystaniu metodologii HPI.
Miejsce: Warszawa, Europrofes - ul.Sielska 22
Data: 23 czerwca 2009

Szczegóły dotyczące programu szkolenia znajdziesz tutaj: Strona główna spotkania

Szkolenie poprowadzi Rafał Szewczak - Partner Zarządzający i Dyrektor Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Osoby zainteresowane udziałem proszę o bezpośredni kontakt z Rafałem. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam
Maciek Pawlik
Monika Tiffert

Monika Tiffert Rehabilitant,
właściciel, Centrum
Synergia Praktyka
Rehab...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

"Promocja zdrowia w firmie rozpoczyna się wtedy,
gdy inwestowanie w zdrowie personelu staje się częścią biznesu..."

Już od wielu lat w krajach rozwiniętych pod względem społeczno – gospodarczym bardzo popularne są programy na rzecz zdrowia pracujących określane, jako promocja zdrowia w miejscu pracy. Zagadnienia te stają się coraz bardziej powszechne również w Polsce i coraz więcej firm zaczyna dbać o zdrowie swoich pracowników, oferując im programy profilaktyki i promocji zdrowia. Wielu pracodawców dostrzega, jakie są skutki pracy w pozycji siedzącej w bezruchu z oczami wpatrzonymi w monitor komputera lub w pozycji stojącej przy taśmie produkcyjnej. Pracownicy ci doskonale znają te dolegliwości - obciążenie kręgosłupa, bóle mięśni pleców i głowy, zaburzenia krążenia, problemy ze wzrokiem, dłońmi, ramionami i nogami, trudności z koncentracją, wzmożona pobudliwość nerwowa... Takie symptomy ma blisko 60% dorosłych w krajach rozwiniętych. Według statystyk bóle pleców to jedna z najczęstszych przyczyn wizyt u lekarza i zwolnień lekarskich. Powoduje to ogromne koszty dla firm. Żartuje się nawet, że dla gospodarki krajów rozwiniętych choroby kręgosłupa są większym zagrożeniem niż strajki i recesja razem wzięte. Trzeba zaznaczyć również, że od pozycji siedzącej i pracy z komputerem w dzisiejszych czasach nie da się już uciec. To być może wyjaśnia, skąd tak dynamiczny ostatnio rozwój programów promocji zdrowia i profilaktyki dolegliwości bólowych związanych z kręgosłupem.

W takiej sytuacji uratować nas może tylko jedno – dbajmy o zdrowie, póki je mamy!!!

Kiedy odpowiednio wcześnie podejmiemy właściwe działania unikniemy bądź zatrzymamy postępujące dolegliwości u pracownika, a tym samym zapobiegniemy jego przyszłej absencji w pracy. Taka troska o najważniejszy kapitału przedsiębiorstwa tj. zdrowie pracowników i ich dobre samopoczucie psychofizyczne, wpłynie pozytywnie na ich motywację i efektywność w wykonywaniu zadań. To zaś będzie miało oddźwięk w rozwoju ekonomicznym firmy. Zaangażowanie pracodawcy w promocję zdrowia stanowi dla pracowników rodzaj dodatkowej psychologicznej płacy, co ma niewątpliwy wpływ na ich przywiązanie do firmy. Dodatkowo realizacja programów „promocji zdrowia” wzmacnia pozytywny wizerunek firmy, przy jednoczesnym zwiększeniu jej konkurencyjności na rynku.



Pracodawco!

Jeśli więc zależy Ci na:
1. Poprawie samopoczucia i zdrowia pracowników, wzrostu wydajności ich pracy.

2. Ograniczeniu kosztów powodowanych absencją, fluktuacją kadr i wypadkami przy pracy.

3. Dobrym publicznym wizerunku firmy, kreowanym przez zdrową załogę.

4. Wzmocnieniu więzi załogi z firmą i powiązaniu celów osobistych z interesem organizacji.

5. Akcentowaniu w reklamie i public relations nowoczesnego stylu zarządzania zasobami ludzkimi



Weź udział w szkoleniu profilaktyczno – leczniczym z zakresu przeciwdziałania dolegliwościom bólowym kręgosłupa prowadzonym przez Centrum Synergia.



Jeżeli zainteresowaliśmy Państwa programem „inwestowania w zdrowie pracownika”, chętnie umówimy się z Państwem na spotkanie, aby móc w szczegółach przedstawić tematykę naszego programu dla firm „Zdrowy kręgosłup teoretycznie i praktycznie”.



ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

http://www.centrum-synergia.pl/szkolenia.html
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Oferta promocyjna nadal jest aktualna!

Mamy jeszcze dwa wolne miejsca w urodzinowej edycji Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET Poznań - Lato 2009.

W związku z tym zdecydowaliśmy się udzielić 1000,73 PLN rabatu każdemu kto zdecyduje się na udział w zajęciach do 25.06.2009.

Więcej informacji znajdziesz na stronach Akademii SET

Pozdrawiam serdecznie i zapraszamMaciek Pawlik edytował(a) ten post dnia 22.06.09 o godzinie 19:06
Agnieszka K.

Agnieszka K. Dyrektor Projektów
Szkoleniowych ARK
Consulting

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szkolenie "Mobbing - Vademecum dla Kadry Zarządzającej"
21.07.2009, Warszawa.
Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam trenerów na Narzędziownię 5.0

To nie jest oferta kolejnego szkolenia...

http://www.youtube.com/watch?v=xajTJ2Zp5sE

http://www.youtube.com/watch?v=EdTc-zpj8-o

Założenia Narzędziowni są 3:
1. Każdy uczestnik przynosi ze sobą narzędzie wykorzystywane w pracy z grupą (metoda szkoleniowa, symulacja, gra, dyskusja, warsztat etc.). Szkolenie polega na tym, że pozycja trenera jest wymienna - pokazujemy narzędzie, dostajemy feedback a potem sami stajemy się uczestnikami. Koordynator sali pilnuje bezpieczeństwa i czasu. Efektem spotkania jest 15-20 narzędzi do wykorzystania w grupie. Na N.5.0 po raz pierwszy są 4 sale tematyczne - handlówka, przywództwo, superwizja i trenerski start, żeby rozszyć metody tematycznie.
2. Narzędziownia jest niekomercyjną inicjatywą oddolną - jedynymi opłatami jakie poniesiecie to koszt sali, kawy i spania, dzielony po równo przez wszystkich. Zakładamy, że od robienia biznesu są inne miejsca. A tutaj skupiamy się na interwizji i rozwoju
3. Nie zwracamy uwagi na doświadczenie, szkoły trenerskie, układy. Na poprzednich spotkaniach byli właściwie wszyscy przedstawiciele braci trenerskiej - freelancerzy, trenerzy wewnętrzni, korporacyjni, właściciele firm, studenci, terapeuci.

Więc zapraszam wszyskich do udziału w Narzędziowni 5.0 (to już szóste spotkanie :) - rezerwujcie więc terminy 5-6 września. Spotykamy się w centrum Polski, Smardzewice, Ośrodek Kolporter. Koło Łodzi. Koszt to 250-300 zł ze wszystkim (spanie, jedzenie, sale, kawy)

Oto folder reklamowy.

Stroną organizacyjną zajmuje się Agnieszka Telega. Proszę o zapisy na stronie spotkania
http://goldenline.pl/spotkanie/narzedziownia-5-0

Możliwości ośrodka to około 60 osób - proszę o szybkie zapisy, bo z doświadczenia wiem, że bywa kłopot z miejscami. Będziemy prosić o zaliczkę, która potwierdzi chęć udziału.

Warto. Możecie Narzędziownie wrzucić w wyszukiwarkę i sprawdzić efekty.



Wyślij zaproszenie do