Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy
Serdecznie zapraszamy na konferencję Polskiego Portalu Psychologii Społecznej
"Rewolucja w biznesie: nowoczesne rozwiązania oparte na psychologii naukowej", która odbędzie się w Poznaniu w dniach 17-18 kwietnia 2009 r.
Nie ma chyba poza psychologią drugiej dziedziny z gatunku nauk humanistycznych, która znajdowałaby tak szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Wszędzie tam gdzie ludzie komunikują się z innymi ludźmi, szukają motywacji do pracy, negocjują i wywierają na siebie wzajemny wpływ, kompetencje społeczne oraz rzetelna wiedza o funkcjonowaniu psychicznym ludzi są bardzo pożądane i nieodzowne.
Tymczasem w świecie biznesu wciąż często korzysta się ze słabo zweryfikowanych metod i technik, które pomimo braku poparcia w dowodach naukowych spotykają się z zainteresowaniem głównie dlatego, że są proste, łatwe do przyswojenia i wdrożenia. W konsekwencji wiele z prowadzonych działań ukierunkowanych na właściwe relacje interpersonalne, zarządzanie czy perswazję ma bardziej charakter efektowny niż efektywny.
Konferencja „Rewolucja w biznesie” ma na celu przedstawienie środowiskom biznesowym osiągnięć naukowej psychologii i sposobów zastosowania jej w praktyce. W założeniach organizatorów ma być ona także okazją do spotkania ze specjalistami z różnych dziedzin psychologii i branż rynkowych, którzy sukcesywnie wprowadzają nowatorskie rozwiązania naukowe w środowiska wolnorynkowe.
Okazuje się, że wzrost efektywności kreowania wizerunku, własnych kompetencji społecznych czy umiejętności konstruowania przekazów trafiających do ludzkiego umysłu może przełożyć się na realne zyski tak małych, jak wielkich przedsiębiorstw... oczywiście o ile działania te oparte są na wiarygodnej i rzetelnej wiedzy.
Nasza konferencja skierowana jest do menadżerów, handlowców, pracowników działów HR oraz specjalistów od reklamy i wizerunku. Do udziału w niej zapraszamy także psychologów i trenerów biznesu.
Harmonogram konferencji
Dzień I - 17.04.2009 (piątek)
"Rewolucja w zarządzaniu zasobami ludzkimi i kontaktach biznesowych"
9:00 - 9:30 "Tytułem wstępu, czyli co ma do zaoferowania środowiskom biznesowym naukowa psychologia?" - Maciej Chabowski
9:30 - 10:30 "Prawdy i półprawdy psychologiczne przekazywane podczas szkoleń" - Maciej Michalak
10:30 - 11:30 "Coaching jako metoda doskonalenia kompetencji społecznych menedżera. Podejście oparte na dowodach." - dr Paweł Smółka
11:30 - 12:30 "Rozwój kompetencji poznawczych pracowników organziacji: tworzenie adekwatnych narzędzi w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii poznawczej." - Agata Piasecka
12: 30 - 13:15 Przerwa kawowa
13:15 - 14:15 "Psychologia zarządzania w czasie kryzysu" - Izabela Kielczyk
14:15 - 15:15 "Profesjonalne projektowanie szkoleń: Modele kompetencyjne w diagnozie potrzeb szkoleniowych." - Maciej Chabowski
15:15 - 16:15 "Certyfikacja kompetencji profesjonalistów kształcenia przez całe życie: podłoże merytoryczne" - Barbara Lipnicka
16:15 - 16:30 Konkurs z nagrodami książkowymi
17:00 - 18:30 Dodatkowy warsztat dla zainteresowanych: "Perswazja społeczna: wywieranie wpływu na grupę" - Maciej Chabowski, Maciej Michalak
19:00 - ... Integracja i rozmowy kuluarowe
Dzień II - 18.04.2009 (sobota)
"Rewolucja w reklamie i badaniach konsumenckich"
10:00 - 11:15 "Psychologia wpływu społecznego" - prof. dr hab. Dariusz Doliński
11:30 - 12:30 "Corporate Identity jako narzędzie budowy lojalności wobec marki" - Jan Czerniawski
12:30 - 13:00 Przerwa kawowa
13:00 - 14:00 "Nowoczesne podejście do badań marketingowych. Badania semantyczne" - Małgorzata Jenerowicz i Tomasz Jakubowski
14:00 - 15:00 "Jak (nie)działa reklama? Wyznaczniki skutecznej reklamy i właściwe metody pomiaru" - Jarosław Świątek
15:45 - 17:15 Dodatkowy warsztat dla zainteresowanych: "Czym jest low-involvement? Kreowanie podświadomych asocjacji" - Jarosław Świątek
Osoby zainteresowane zaprzaszamy na stronę internetową konferencji:
http://www.rewolucjawbiznesie.pl