Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,

Wielki krokami zbliża się największe spotkanie branży eventowej w tym roku- I Ogólnopolski Zjazd Event Managerów we Wrocławiu, mieście słynącym pięknego rynku i doskonałej zabawy.

Jest to doskonała okazja , aby się spotkać, lepiej poznać oraz wymienić się wiedzą i doświadczeniem.

Główna impreza integracyjna odbędzie się 6 lutego w Casinos Poland przy HP Park Plaza. Bankiet o charakterze integracyjnym, jednocześnie będący okazją do nawiązania bezpośredniego kontaktu z osobami z branży. W tle muzyka na żywo w wykonaniu „Duetu Gitarowego”, wyśmienite jedzenie oraz gratisowe drinki sponsorowane przez Nemiroff .

Koszt bankietu to tylko 40 zł.

Osoby , które przyjadą do Wrocławia w dniach 6-8 lutego mogą wziąć udziała w Międzynarodowych Targach Wrocław 2009 oraz ciekawych konferencjach związanych z branżą eventową m.in konferencji "Event z pomysłem-sposób na kryzys?" Koszt dwudniowej konferncji 450 zł.

Będzie to również okazja na uzyskanie szczegółowych informacji na temat tworzącego się Stowarzyszenia Branży Eventowej, które będzie miało na targach swoje stoisko.

Więcej informacji o wszystkich wydarzeniach na stronie http://mttwroclaw.pl lub u mnie
monika.krusiewicz@gmail.com

Nie może Was tam zabraknąć!!!
Do zobaczenia!

Monika Krusiewicz
0692 44 86 87

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Sprzedam

Managing Human Resources, 3rd ed, Robert L. Cardy David B. Balkin Luis R. Gomez-Mejia

Human Resources Management, 5th ed, Wendell L. French

Więcej szczegółów w grupie

http://www.goldenline.pl/grupa/english-used-books

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Magdalena Połaska:
Ja tak nietypowo..... zapraszam do wyrażenia swojej opinii i wzięcia udziału w badaniu nt. przedszkoli firmowych.

Badanie jest internetowe i trwa od 25 września do 15 listopada.

(...)
Witajcie, ze znaczącym opóźnieniem, za co przepraszam, informuję że wstępne wyniki zostały opublikowane na tej samej stronie, co zamieszczone były ankiety, czyli http://abc.com.pl/przedszkola
Ci, którzy zostawili w ankietach swoje adresy e-mail mam nadzieję, iż otrzymali od nas wiadomość o tej publikacji jeszcze w zeszłym roku.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w badaniu!!!!

Przed nami jest jeszcze publikacja (a wcześniej analiza :-))) bardziej pogłębionych wyników. Mam nadzieję, że zamkniemy się z tym w pierwszym kwartale. Niestety przy dzialaniach dodatkowych czas z reguły szybciej leci. :-(

Aby zachęcić do lektury wyników, wspomnę o jednej danej z badania. Ponad 90% uczestników badania stwierdziło, że posłałoby swoje dziecko do przedszkola firmowego. To nie byli tylko rodzice i też nie tylko kobiety. Choć jeśli chodzi o proporcje to w przypadku płci większość stanowiła Panie, a jeśli chodzi o rodzicielstwo równowaga została zapewniona (mniej więcej po połowie).

Z doświadczeń innych krajów wynika, że w momencie urzeczywistnienia planów, czyli powstania przedszkola swoje dzieci zapisuje faktycznie jedynie niewielki procent wczesniej deklarujących. Ok 10-20%. Choć kolejne lata, potwierdzające, że przedsięwzięcie jest ok, przyciąga kolejnych chętnych. Potwierdzałby to fakt chociażby TVNu, który pokusił się o drugą placówkę.

Pozdrawiam
Magda

http://goldenline.pl/grupa/przedszkola-firmowe (dopiero startujemy :-)))
Krzysztof Wacławek

Krzysztof Wacławek Kawa-Warszawa.pl

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszamy serdecznie na jutrzejsze spotkanie informacyjne dotyczące szkoleń biznesowych na legendarnym żaglowcu "Zawisza Czarny" podczas rejsu na Bornholm.

Firma Perspective - szkolenia, PR, rekrutacja Blanka Kaczanowska ( http://perspective.biz.pl) i Crusoe Consulting Krzysztof Wacławek ( http://w80dni.pl ) organizują serie szkoleń podczas dwóch rejsów na Bornholm:

Rejs pierwszy (21 - 25 czerwiec 2009)

2-dniowe szkolenie z zarządzania sobą w czasie
2-dniowe szkolenie z autoprezentacji i wywierania wpływu
Szkolenie żeglarskie (dla chętnych spośród uczestników/uczestniczek powyższych szkoleń)
Wycieczka autokarowa po Bornholmmie

Rejs drugi (25 - 29 czerwiec 2009):

2-dniowe szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej
2-dniowe szkolenie z savoir vivre'u
Szkolenie żeglarskie (dla chętnych spośród uczestników/uczestniczek powyższych szkoleń)
Wycieczka autokarowa po Bornholmmie
Zapraszamy na szkolenia na statku! Gwarantujemy efektywnie spędzony czas!

Szczegóły szkoleń na:
http://www.perspective.biz.pl/index.php?id=bornholm
Spotkanie odbędzie się 3.02.2009 w Tawernie Tuż za Horyzontem w Warszawie ul Wioślarska 6
Link do spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/spotkanie-na-temat-...

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt biuro@perspective.biz.pl.

Uwaga!
W naszych rejsach z powodzeniem mogą uczestniczyć osoby które nie mają doświadczenia żeglarskiego.

Serdecznie zapraszamy :)
Blanka Kaczanowska - Perspective
Krzysztof Wacławek - W80dni.plKrzysztof Wacławek edytował(a) ten post dnia 02.02.09 o godzinie 11:20
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Rok Ambitnych Kobiet -Spotkajmy się w Warszawie
Spełniona, wyjątkowa, pewna siebie, odważna, skuteczna w działaniu.
Taką możesz być w tym Roku. Wierzymy w Ciebie.

Zapraszam na spotkanie inauguracyjne „Strefa VIP” rozpoczynające akcję Rok Ambitnych Kobiet

Warszawa 26.02.2009 r, g. 18.00

Spotkanie połaczone z prezentacją multimedialną, cw. umożliwiającym sprawdzenie swojej "wartosci rynkowej", oraz możliwością nawiązywania kontaktów biznesowych.

Dołącz do kobiet ambitnych na http://psychokreacja.pl

Udział w spotkaniu- 50 zł (płatne na miejscu).
Spotkanie w gronie wyjątkowych kobiet i możliwość czerpania z ich wiedzy i energii do działania - bezcenne (do odebrania na miejscu, bez ograniczeń).

Zgłoszenia wyłącznie na adres: ambitne@psychokreacja.pl

Niech ten rok należy do Ciebie !

Patron akcji: Business and Professional Women's Club of Poznań East-West

Partnerzy akcji:
Salon Wrocławski, Pałac Paulinum, Jeleniogórska Galeria Sztuki & Antykwariat Pod Arkadami, Wrocławskie Studio Grafiki i Reklamy - KOMPAS ArtStudio, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Strefa Inspiracji- Fundacja Twórczego Rozwoju, DarPin Centrum Edukacji, The Gallup sp z.o.o., Dolnośląska Izba Gospodarcza, Centrum Szczęśliwego Człowieka z Poznania.

Patroni medialni:
Dziennik Polska The Times (Gazeta Wrocławska), Muzyczne Radio, pierwszy nierandkowy portal singlowy http://połówki.pl, Biznesowy Serwis Informacyjny.
Jan Raczek

Jan Raczek Student, Uniwersytet
Zielonogórski

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Jeśli pragniesz polecić ciekawe miejsce, warte polecenia wydarzenie, firmę, z której warto korzystać, polecanego pracodawcę, to wejdź na stronę http://www.typolecasz.pl.
Na serwisie [url]http://www.typolecasz.pl[/url masz możliwość dodawania polecanych usług oraz możesz korzystać z polecanych firm.
Zanim wejdziesz na stronę portalu, zastanów się kto jest wart polecenia lub przed kim możesz ostrzec innych użytkowników.
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Lider w kobiecie, sukces w pracy, harmonia w życiu – seminarium Iwony Majewskiej Opiełki

Jeżeli widzisz siebie jako kobietę - lidera dla którego pracuje lojalny zespół pracowników. Chcesz doskonalić swoje umiejętności i szukasz sposobności wykazania swojego daru przewodzenia, lub zastanawiasz się nad odpowiednim, profesjonalnym stylem przywództwa, to seminarium jest dla Ciebie.
04.04.2009 Wrocław

http://www.goldenline.pl/spotkanie/lider-w-kobiecie-su...

Seminarium zakończone certyfikatem.

Organizator: Centrum Psychokreacji Biznesowej w ramach akcji Rok Ambitnych Kobiet

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY COACHINGU

„Niezwykła podróż do swojego wnętrza”

17 marca 2009 godzina 17.30 – 19.00 Kraków


Witaj, zapraszam Cię na otwarte spotkanie, na którym dowiesz się czym jest COACHING, jakie korzyści możesz osiągnąć studiując coaching.

Zobaczysz na własne oczy, jak pracuje coach z pasją.
Usłyszysz jakie kluczowe umiejętności możesz zdobyć rozwijając się w relacji coachingowej
Spotkasz uczestników Szkoły Coachingu, którzy podzielą się z Tobą swoimi spostrzeżeniami


Jeżeli kierujesz zespołem, rodziną, firmą, zarządzasz ludźmi, masz wpływ na ich rozwój, wiesz, że najważniejsze dzisiaj jest pobudzanie i wspierania ich własnego, indywidualnego rozwoju, to to spotkanie jest dla Ciebie.



W obecnych czasach trzeba posiadać zestaw umiejętności, dzięki którym będzie Ci się łatwiej pracować, lepiej porozumiewać i po prostu żyć z lepszą jakością.



Weź ze sobą ludzi, którym rozwój jest bliski.

Zapraszam Cię!!!

Wstęp jest całkowicie BEZPŁATNY.

Potwierdź udział na adres mailowy biuro@fbszkolenia.pl, w temacie - Spotkanie otwarte.



Szczegóły:

Spotykamy się 17 marca o godzinie 17.30 w Krakowie na Al. Słowackiego 60/1a (naprzeciwko Nowego Kleparza), sala szkoleniowa CENTRUM – w budynku HERBEWO.





Lilianna Kupaj

Trener, konsultant zarządzania, Executive Coach

Feedback - coaching, szkolenia

014 692 88 07, 0 609 910 991

http://fbszkolenia.pl
Radek Pastuszka

Radek Pastuszka Outsoursowany KAM w
segmencie DIY

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE CZYLI SZTUKA PROFESJONALNEJ PREZENTACJI

Prowadzi: BEATA DYRAGA
Warszawa, 24-25 marca 2009

Współczesny świat i nowoczesne formy pracy wymagają od nas częstych wystąpień przed mniej lub bardziej licznym audytorium: prezentacja dla podwładnych, coroczne spotkania z klientami, inwestorami, konferencje i spotkania branżowe czy też zabranie głosu na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej lub rady rodziców.
Na to, aby być świetnym prezenterem i mówcą składa się umiejętność wykorzystania własnej naturalnej siły i mocnych stron oraz wypracowane umiejętności.
Na warsztacie będziemy zajmować się jedną i druga stroną.
Będziemy pracować z indywidualnymi predyspozycjami i potencjałem, aby odnaleźć Twój własny styl prezentacji.
Nauczymy Cię co zrobić, aby ludzie słuchali z uwagą i zainteresowaniem tego, co mówisz.
Zajmiemy się tematem tremy , emocji i trudnymi sytuacjami podczas wystąpienia.
Pokażemy Ci unikalne ćwiczenia z głosem i oddechem, które pozwolą Ci zarówno przygotować się psychicznie do wystąpienia, jak również takie, które w dłuższym czasie pomogą doskonalić Twoje umiejętności. Nie jesteśmy zwolennikami socjotechnik. Podczas warsztatów stawiamy na uruchomienie naturalnych zasobów każdego uczestnika.
Jeżeli chciałbyś przeczytać więcej na ten temat, to TUTAJ znajdziesz artykuł na ten temat.

W wyniku tego warsztatu uczestnicy będą potrafili:
• Dostosować sposoby i formy komunikacji do rodzaju wystąpienia
• Zbudować pozytywne pierwsze wrażenie
• Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie prelekcji
• Wzbudzić i utrzymać zainteresowanie grupy
• Przygotować swoje ciało i głos do przeprowadzenia prezentacji
• Skutecznie radzić sobie z tremą i emocjami
• Sami rozwijać swój warsztat dzięki zaprezentowanym ćwiczeniom i technikom

WIECZOREM PIERWSZEGO DNIA WARSZTATÓW DODATKOWE ATRAKCJE!!

Tutaj znajdziesz szczegółowe inforamcje o tym warsztacie.

KAŻDY KTO POWOŁA SIĘ NA PORTAL GOLDEN LINE OTRZYMA 7% ZNIŻKI!!

Informacje dotyczące zapisów:
Radek Pastuszka: (+48) 518-501-580
radek.pastuszka@prodialog.pl
Maciej Chabowski

Maciej Chabowski Psycholog społeczny
/ Trener biznesu

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Serdecznie zapraszamy na konferencję Polskiego Portalu Psychologii Społecznej "Rewolucja w biznesie: nowoczesne rozwiązania oparte na psychologii naukowej", która odbędzie się w Poznaniu w dniach 17-18 kwietnia 2009 r.

Nie ma chyba poza psychologią drugiej dziedziny z gatunku nauk humanistycznych, która znajdowałaby tak szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Wszędzie tam gdzie ludzie komunikują się z innymi ludźmi, szukają motywacji do pracy, negocjują i wywierają na siebie wzajemny wpływ, kompetencje społeczne oraz rzetelna wiedza o funkcjonowaniu psychicznym ludzi są bardzo pożądane i nieodzowne.

Tymczasem w świecie biznesu wciąż często korzysta się ze słabo zweryfikowanych metod i technik, które pomimo braku poparcia w dowodach naukowych spotykają się z zainteresowaniem głównie dlatego, że są proste, łatwe do przyswojenia i wdrożenia. W konsekwencji wiele z prowadzonych działań ukierunkowanych na właściwe relacje interpersonalne, zarządzanie czy perswazję ma bardziej charakter efektowny niż efektywny.
Konferencja „Rewolucja w biznesie” ma na celu przedstawienie środowiskom biznesowym osiągnięć naukowej psychologii i sposobów zastosowania jej w praktyce. W założeniach organizatorów ma być ona także okazją do spotkania ze specjalistami z różnych dziedzin psychologii i branż rynkowych, którzy sukcesywnie wprowadzają nowatorskie rozwiązania naukowe w środowiska wolnorynkowe.

Okazuje się, że wzrost efektywności kreowania wizerunku, własnych kompetencji społecznych czy umiejętności konstruowania przekazów trafiających do ludzkiego umysłu może przełożyć się na realne zyski tak małych, jak wielkich przedsiębiorstw... oczywiście o ile działania te oparte są na wiarygodnej i rzetelnej wiedzy.

Nasza konferencja skierowana jest do menadżerów, handlowców, pracowników działów HR oraz specjalistów od reklamy i wizerunku. Do udziału w niej zapraszamy także psychologów i trenerów biznesu.

Harmonogram konferencji

Dzień I - 17.04.2009 (piątek)

"Rewolucja w zarządzaniu zasobami ludzkimi i kontaktach biznesowych"


9:00 - 9:30 "Tytułem wstępu, czyli co ma do zaoferowania środowiskom biznesowym naukowa psychologia?" - Maciej Chabowski

9:30 - 10:30 "Prawdy i półprawdy psychologiczne przekazywane podczas szkoleń" - Maciej Michalak

10:30 - 11:30 "Coaching jako metoda doskonalenia kompetencji społecznych menedżera. Podejście oparte na dowodach." - dr Paweł Smółka

11:30 - 12:30 "Rozwój kompetencji poznawczych pracowników organziacji: tworzenie adekwatnych narzędzi w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii poznawczej." - Agata Piasecka

12: 30 - 13:15 Przerwa kawowa

13:15 - 14:15 "Psychologia zarządzania w czasie kryzysu" - Izabela Kielczyk

14:15 - 15:15 "Profesjonalne projektowanie szkoleń: Modele kompetencyjne w diagnozie potrzeb szkoleniowych." - Maciej Chabowski

15:15 - 16:15 "Certyfikacja kompetencji profesjonalistów kształcenia przez całe życie: podłoże merytoryczne" - Barbara Lipnicka

16:15 - 16:30 Konkurs z nagrodami książkowymi

17:00 - 18:30 Dodatkowy warsztat dla zainteresowanych: "Perswazja społeczna: wywieranie wpływu na grupę" - Maciej Chabowski, Maciej Michalak

19:00 - ... Integracja i rozmowy kuluarowe

Dzień II - 18.04.2009 (sobota)

"Rewolucja w reklamie i badaniach konsumenckich"


10:00 - 11:15 "Psychologia wpływu społecznego" - prof. dr hab. Dariusz Doliński

11:30 - 12:30 "Corporate Identity jako narzędzie budowy lojalności wobec marki" - Jan Czerniawski

12:30 - 13:00 Przerwa kawowa

13:00 - 14:00 "Nowoczesne podejście do badań marketingowych. Badania semantyczne" - Małgorzata Jenerowicz i Tomasz Jakubowski

14:00 - 15:00 "Jak (nie)działa reklama? Wyznaczniki skutecznej reklamy i właściwe metody pomiaru" - Jarosław Świątek

15:45 - 17:15 Dodatkowy warsztat dla zainteresowanych: "Czym jest low-involvement? Kreowanie podświadomych asocjacji" - Jarosław Świątek

Osoby zainteresowane zaprzaszamy na stronę internetową konferencji: http://www.rewolucjawbiznesie.pl
Marta Woźny - Tomczak

Marta Woźny - Tomczak Personia -
Szkolenia,
Rekrutacja,
Headhunting -
Dyrektor;...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

MASZ PARTNERA? CHCESZ Z NIM KONSTRUKTYWNIE ROZMAWIAĆ?

Dlaczego czasem tak proste rzeczy wydają się w rozmowie tak skomplikowane?
Bo on nie słucha, ona w nieskończoność wałkuje te same tematy, szef nie da dojść do głosu, a klient sam nie wie, czego chce...

Rozwiązania tych i innych problemów komunikacyjnych nauczysz się podczas szkolenia:
KONSTRUKTYWNA ROZMOWA Z PARTNEREM (sobota, 21.03., Gdynia)

Zainteresowany/a? Czytaj dalej. W przeciwnym razie zlekceważ ten post, dla mnie to też będzie przecież jakiś komunikat.

Organizujemy szkolenie dla tych, którzy chcą udoskonalić swoje kompetencje komunikacyjne, a przede wszystkim wyjść poza schemat i nie zawsze korzystne nawyki. Celem jest pokazanie, jak poprzez skuteczne mówienie i słuchanie budować głębokie relacje z partnerem życiowym (lub biznesowym), kobietą czy mężczyzną.

Trenerem jest psycholog praktyk. Zdobyte umiejętności poświadcza imiennym Certyfikatem. Koszt szkolenia: 160 pln brutto / 6 godzin (istnieje możliwość wystawiania faktury VAT). Termin i miejsce szkolenia: sobota 21 marzec, Gdynia.

Zarys programowy:
• Komunikacja konstruktywna a destruktywna
• Komunikacja werbalna
• Komunikacja niewerbalna
• Asertywność w komunikacji

Zapisy przyjmujemy telefonicznie lub mailowo. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
http://personia.pl
personia@personia.pl
Tel.: 605 22 89 76

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

ZAPRASZAM CIĘ NA WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ DO SWOJEGO WNĘTRZA !!!

SZKOŁA COACHINGU III edycja

Roczna szkoła rozwoju umiejętności menedżerskich i osobistych oraz budowania postawy, która pomaga wspierać i rozwijać innych ludzi

Propozycję kieruje do Ciebie, jeśli jesteś:

osobą zajmującą stanowisko kierownicze w firmie
specjalistą w dziale HR, trenerem wewnętrznym, coachem wewnętrznym
osbą zainteresowaną zdobyciem zawodu Coacha

Obiecuję Ci, że:

dostarczę Ci niezbędnej wiedzy nt. coachingu – standardy, struktura sesji coachingowych, etyka coacha, rodzaje coachingu, narzędzia coachingowe
rozwiniesz 11 kluczowych umiejętności coacha
dostaniesz solidne podwaliny do budowy swojej postawy

Napisz do nas dzisiaj!!! biuro@fbszkolenia.pl

Normalna cena wynosi 4500 zł za I stopień i 5000 zł za II stopień, ale jeśli zarejestrujesz się już dziś

Wtedy:

Po pierwsze:

Otrzymasz zniżkę 500 zł, więc Twoje wpisowe do Szkoły kosztuje już TYLKO 4000 zł

A po drugie:

Jeśli zaprosisz drugą osobę, wtedy otrzymasz kolejną zniżkę 500 zł i Twoje wpisowe kosztuje 3500

A po trzecie:

Otrzymasz ZUPEŁNIE ZA DARMO książki – Roberta Diltsa pt. „Metaprzywództwo”, „Zręczność językowa”, „Od Przewodnika do Inspiratora” o wartości 165 zł

Zaczynamy 27 marca 2009 w Krakowie o godzinie 10.00

Al. Słowackiego 60/1a (Nowy Kleparz), Sala szkoleniowa Centrum

Zapraszam Cię serdecznie


Lilianna Kupaj

Trener, konsultant zarządzania, Executive Coach, Wykładowca
Feedback - coaching, szkolenia
014 692 88 07, 0 609 910 991
http://fbszkolenia.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Witam,

Jeżeli chcesz sprawdzić czy zawód Trenera Biznesu jest dla Ciebie lub porozmawiać na temat perspektyw pracy w tym zawodzie to zapraszam na bezpłatny warsztat "JAK ZAMIENIĆ PASJĘ W ZAWÓD?"

TERMIN: 07 kwietnia 2009, godz. 17.30-20.00
MIEJSCE: Warszawa /Metropolitan College/, Al. Niepodległości 177

Aby zarezerwować miejsce wyślij wiadomość bezpośrednio do mnie lub zapisz się: Strona główna spotkania

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Pozdrawiam i zapraszam
MaciekMaciek Pawlik edytował(a) ten post dnia 06.04.09 o godzinie 14:00

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam na szkolenie:

„Programy Work-life balance a efektywność firm” - 29.05.2009 Warszawa

Rozwiejemy wątpliwości i obalimy wiele mitów.
Dostarczymy konkretnych argumentów, bo liczby mówią zarządom więcej niż same słowa.

Szkolenie dedykowane jest zarządzającym, specjalistom HR, employer branding, specjalistom CSR oraz menedżerom odpowiedzialnym za kształtowanie kultury organizacyjnej firm.

Najważniejsze korzyści z uczestnictwa:

Poszerzenie kompetencji niezbędnych pracownikom działów HR w przedsiębiorstwach
o rozwiniętej kulturze organizacyjnej, stosujących rozwiązania WLB.
Umiejętność wiązania polityki WLB z budowaniem wizerunku firmy przyjaznej pracownikowi, atrakcyjnego miejsca pracy, przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego (CSR).
Znajomość najważniejszych ram stosowania narzędzi godzenia życia zawodowego
i osobistego na polskim rynku pracy.
Umiejętność identyfikowania problemów w zakresie równowagi praca-życie
w przedsiębiorstwie i poszukiwania ich rozwiązań.

Główne zagadnienia programu:

Jaki jest potencjał programów WLB
Dlaczego wspieranie pracujących rodziców to tylko fragment programów WLB
Rozwiązania WLB jako element budowania marki pracodawcy (EB)
WLB jako istotny składnik strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie (CSR)
Zmiany pokoleniowe jako czynnik wymuszający zmiany w strategii ZZL.
Ramy prawne
Model wdrażania strategii, od diagnozy po ewaluację
Jakie zastosować instrumenty
Jak unikać zagrożeń
Najlepsze praktyki
więcej informacji:

http://work-lifebalance.pl
biuro@work-lifebalance.pl
(+48) 601 17 33 11Anna Błaszczyk edytował(a) ten post dnia 29.04.09 o godzinie 21:20
Radek Pastuszka

Radek Pastuszka Outsoursowany KAM w
segmencie DIY

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE CZYLI SZTUKA PROFESJONALNEJ PREZENTACJI

Prowadzi: BEATA DYRAGA
Warszawa, 23-24 kwietnia 2009

Szkolenie dla managerów,product managerów, początkującyc trenerów, trenerów wewnętrznych, osób występujących publicznie czy prowadzących szkolenia.

Współczesny świat i nowoczesne formy pracy wymagają od nas częstych wystąpień przed mniej lub bardziej licznym audytorium: prezentacja dla podwładnych, coroczne spotkania z klientami,
inwestorami, konferencje i spotkania branżowe czy też zabranie głosu na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej lub rady rodziców.
Na to, aby być świetnym prezenterem i mówcą składa się umiejętność wykorzystania własnej naturalnej siły i mocnych stron oraz wypracowane umiejętności.
Na warsztacie będziemy zajmować się jedną i druga stroną. Będziemy pracować z indywidualnymi predyspozycjami i potencjałem, aby odnaleźć Twój własny styl prezentacji.
Nauczymy Cię co zrobić, aby ludzie słuchali z uwagą i zainteresowaniem tego, co mówisz.
Zajmiemy się tematem tremy , emocji i trudnymi sytuacjami podczas wystąpienia.
Pokażemy Ci unikalne ćwiczenia z głosem i oddechem, które pozwolą Ci zarówno przygotować się psychicznie do wystąpienia, jak również takie, które w dłuższym czasie pomogą doskonalić Twoje umiejętności. Nie jesteśmy zwolennikami socjotechnik. Podczas warsztatów stawiamy na uruchomienie naturalnych zasobów każdego uczestnika.
Jeżeli chciałbyś przeczytać więcej na ten temat, to TUTAJ znajdziesz artykuł na ten temat.

W wyniku tego warsztatu uczestnicy będą potrafili:
• Dostosować sposoby i formy komunikacji do rodzaju wystąpienia
• Zbudować pozytywne pierwsze wrażenie
• Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie prelekcji
• Wzbudzić i utrzymać zainteresowanie grupy
• Przygotować swoje ciało i głos do przeprowadzenia prezentacji
• Skutecznie radzić sobie z tremą i emocjami
• Sami rozwijać swój warsztat dzięki zaprezentowanym ćwiczeniom i technikom

WIECZOREM PIERWSZEGO DNIA WARSZTATÓW DODATKOWE ATRAKCJE!!

Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje o tym warsztacie.

Koszt szkolenia to 1500 zł.

KAŻDY KTO POWOŁA SIĘ NA PORTAL GOLDEN LINE OTRZYMA 7% ZNIŻKI!!

Informacje dotyczące zapisów:
Radek Pastuszka: (+48) 518-501-580
radek.pastuszka@prodialog.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Witam,

Jeżeli chcesz sprawdzić czy zawód Trenera Biznesu jest dla Ciebie lub porozmawiać na temat perspektyw pracy w tym zawodzie to zapraszam na bezpłatne szkolenie "PERSPEKTYWY PRACY W ZAWODZIE TRENERA".

Szkolenie jest częścią Dni Otwartych Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET i jest przeznaczone dla wszystkich tych, którzy zastanawiają się, czy warto zainwestować czas i środki w rozwój kompetencji trenerskich.

TERMIN: 20 kwietnia 2009, godz. 17.30-20.00
MIEJSCE: Warszawa /Metropolitan College/, Al. Niepodległości 177

Aby zarezerwować miejsce wyślij wiadomość bezpośrednio do mnie lub zapisz się tutaj: Strona główna spotkania

Pozdrawiam i zapraszam
Maciek
Sylwia Szarfenberg

Sylwia Szarfenberg Project Manager /
Event & Conference
Specialist

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

W imieniu Gazety Prawnej zapraszam do udziału w konferencji "Restrukturyzacja zatrudnienia"

TERMIN: 28 kwietnia 2009 roku
MIEJSCE: Pałac PrymasowskI, ul. Senatorska 13/15 w Warszawie

Udział w konferencji jest płatny - jednakże dysponujemy pulą bezpłatnych zaproszeń.
Więcej informacji oraz program konferencji znajduja się na stronie:
http://www.gazetaprawna.pl/konfrencje/restrukturyzacja

Aby zarezerwować miejsce należy wysłać e-mail na adres: aneta.olczak@infor.pl

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

VII Konferencja „Kadry dla Biznesu” 13 maja 2009 Poznań

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w największym wydarzeniu związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi w Wielkopolsce organizowanym przez tutejszy oddział regionalny Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.

W konferencji warto wziąć udział, bowiem będzie doskonałą okazją by poznać doświadczenia ekspertów zzl z różnych firm naszego regionu i nie tylko. Będzie także okazją do wymiany poglądów i nawiązania nowych kontaktów w trakcie wykładów, warsztatów i dyskusji panelowych. Ponadto w jej ramach będzie funkcjonował pasaż HR , w którym będzie można zapoznać się z ofertą skierowaną między innymi do działów personalnych.

Zakres tematyczny konferencji będzie obejmował między innymi:

- zarządzanie kompetencjami na stanowiskach produkcyjnych
- systemowe zarządzanie osiągnięciami
- budowanie wizerunku pracodawcy
- efektywne wykorzystywanie opisów stanowisk
- coaching w organizacji
- kształtowanie polityki personalnej w obecnym otoczeniu ekonomicznym
- angażowanie pracowników w procesy zmian

Prelegentami na konferencji będą między innymi:

1. Joanna Malinowska-Parzydło – Dyrektor Personalny Grupy TVN
2. Grzegorz Turniak – Prezes BNI Polska
3. Alina Dembińska – Menedżer ds. personalnych Raben Polska Sp. z o.o.
4. Dorota Krakowiak – Dyrektor Personalny Konsorcjum CLAR SYSTEM
5. Jacek Nowaczyk – Koordynator Rozwoju Ludzi i Organizacji GlaxoSmithKline Poznań
6. Agnieszka Jagiełka – Partner DBM Polska
7. Daniel Niedbalski – Partner Trio Management

Koszt udziału:

260 zł +22%VAT od osoby
210 zł +22%VAT od osoby – dla uczestników ubiegłorocznej konferencji i kolejnej osoby z firmy
160 zł +22%VAT od osoby – dla członków PSZK

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!

Szczegółowy program:

http://www.pszk.org.pl/binary/dok/oddzialy/poznan/KdB_...

Umowa- zgłoszenie:

http://www.pszk.org.pl/binary/dok/oddzialy/poznan/KdB_...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

ten Turniak sie wszędzie wciska. A to pozorant.
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Witam,

Jeżeli chcesz sprawdzić czy zawód Trenera Biznesu jest dla Ciebie lub porozmawiać na temat perspektyw pracy w tym zawodzie to zapraszam na bezpłatne szkolenie "PERSPEKTYWY PRACY W ZAWODZIE TRENERA".

Szkolenie jest częscią Dni Otwartych Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET i jest przeznaczone dla wszystkich tych, którzy zastanawiają się, czy warto zainwestować czas i środki w rozwój kompetencji trenerskich.

TERMIN: 07 maja 2009, godz. 17.30-20.00
MIEJSCE: POZNAŃ /Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, sala 036/

Aby zarezerwować miejsce wyślij wiadomość bezpośrednio do mnie lub zapisz się tutaj: Strona główna spotkania

Pozdrawiam i zapraszam
Maciek



Wyślij zaproszenie do