Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

BEZPŁATNE SZKOLENIA MENEDŻERSKIE

Ruszyły zapisy na bezpłatne szkolenia rozwijające kompetencje menedżerskie, handlowe, osobiste i z zakresu zarządzania projektami.

To specjalna propozycja tylko dla kobiet z woj. łódzkiego.

Liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń!

Sprawdź szczegóły

kliknij tutaj

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej P.

Maciej P. Organizacja Eventów,
turystyki
kwalifikowanej,
aktywnych ...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Jeśli potrzebujecie szybko wydrukować MATERIAŁY NA KONFERENCJE I SZKOLENIA, to służę pomocą.

Druk cyfrowy, jak żaden inny, daje możliwość drukowania prac personalizowanych, czyli
posiadających indywidualne, zmienne dane na każdej stronie. Drukowanie takich prac nie podnosi kosztów druku, co jest praktycznie niewykonalne w technice tradycyjnej. Umożliwia między innymi personalizację: mailingu, tekstu, grafiki, zdjęć, adresów do korespondencji,
kodów kreskowych, numerów seryjnych itp.

- Druk bezpośrednio z pliku cyfrowego to Twoja swoboda decydowania o wielkości nakładu!

- Efektywność kosztowa od 1 do 500 egzemplarzy, z zachowaniem najwyższej jakości!

- Proste przygotowanie materiałów do druku i tanie wydruki egzemplarzy próbnych!

- Skrócony cykl produkcyjny = szybkie wykonanie, a cena jednostkowa jest bardzo atrakcyjna!

- Drukujemy na papierze do 300g, uszlachetniamy folią matową lub błyszczącą

Nasz park maszynowy daje możliwość druku jedno-­‐ i dwustronnego, arkuszowego, o wymiarach 320×450mm (obszar zadruku wynosi 315x445mm) na:
-­ papierze offsetowym, kredowym i satynowanym o gramaturze od 70g/m² do 315g/m²,
- większości papierów ozdobnych i kalkach,
-­ foliach samoprzylepnych – błyszczących, matowych i transparentnych,
- papierze samoprzylepnym.

Oprawiamy książki i inne publikacje (oprawa miękka-­‐klejona i szyta), składamy i przycinamy prace, bigujemy, rycujemy, perforujemy, wykonujemy bloczki, laminowane identyfikatory, karty menu…


Obrazek


Maciek Ptasznik
m.ptasznik@readymade.pl,
tel. 517 925 631

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam http://www.sgh.waw.pl/ksztalcenie/podyplomowe/spis/coa...
Łukasz B.

Łukasz B. Doradca Finansowy,
Open Finance

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Jak mówić aby Cię słuchali, jak słuchać aby do Ciebie mówili?

Czy zdarza Ci się mówić tak długo, że osoba, z którą rozmawiasz nie zdąży nic powiedzieć? Jak myślisz, czy czuje się wtedy dobrze? A może całą inicjatywę oddajesz rozmówcy i nie panujesz nad rozmową?

Jeśli pracujesz z ludźmi to do Twoich obowiązków należy dowiedzieć się czego potrzebuje Twój odbiorca, jakie są jego oczekiwania i na tej podstawie zaproponowanie mu dobrych rozwiązań.

Jak często miałeś już dość prowadzenia rozmowy i powstrzymywałeś się przed wybuchem gniewu? A może zdarzyło Ci się stracić panowanie i powiedzieć parę słów za dużo w wybuchu złości?

Zdradzę Ci pewien sekret. To nie jest kwestia szczęścia czy pecha. Nie zależy to od wrodzonego talentu czy daru od Boga. Możesz nauczyć się jak za pomocą pytań panować nad emocjami w trudnych sytuacjach.

Dla kogo jest ten trening?

Trening przeznaczony jest dla osób pracujących z ludźmi w szczególności w sprzedaży, obsłudze klienta, doradztwie.

Z treningu skorzystają też osoby kierujące personelem, menadżerowie, HR-owcy, dyrektorzy.

Trening jest adresowany też dla każdego, kto chce poprawić swoje relacje z bliskimi i z innymi ludźmi, ponieważ nie ogranicza się tylko do sfery zawodowej ale obejmuje sferę kontaktów prywatnych.

Co zyskasz dzięki treningowi?
Dowiesz się na jakim poziomie znajdują się Twoje umiejętności formułowania pytań. Określisz swoje indywidualne cele w umiejętnościach komunikacyjnych.
Nauczysz się kontrolowania przebiegu rozmowy i wpływania na innych w sposób elegancki, bezinwazyjny.

Będziesz umiał szybko zdobywać potrzebne informacje dzięki prawidłowo zadanym pytaniom.
Dzięki temu zobaczysz jak Twoje relacje z innymi wchodzą na nowy poziom. Ludzie będą chcieli z Tobą rozmawiać.

Każdy z kim będziesz rozmawiał poczuje się ważny i wysłuchany, dzięki czemu ludzie zaczną cenić sobie kontakty z Tobą jako osobą, której naprawdę na nich zależy.

Jeśli jesteś liderem, z pewnością wiesz, że aby ludzie dobrowolnie podążyli za Tobą musisz się najpierw do nich dostroić. Ten trening nauczy Cię jak to zrobić.

Dlatego jeśli chcesz poprawić swoje relacje z bliskimi, z klientami, ze współpracownikami przyjdź na 2-dniowy trening trwający łącznie 16 godzin zegarowych.

Dlaczego akurat u nas?

Bo dla nas najważniejszy jest Człowiek. Ten trening jest dla Ciebie i z myślą o Tobie go stworzyliśmy. Zależy nam na poprawie relacji między ludźmi.

Nie prowadzimy „szkolonek” na których trener wyświetla kolejne slajdy prowadząc w rezultacie wykład. Każdy blok tematyczny opiera się na interaktywnych ćwiczeniach, grach i symulacjach w grupie, ponieważ człowiek zapamiętuje aż 90% własnych doświadczeń, a jedynie 10% tego co usłyszał.

Zapewniamy Ci wsparcie po szkoleniu. Przez rok możesz korzystać z pomocy trenera prowadzącego szkolenie, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i pomoże Ci w dalszym rozwoju. Opiekę poszkoleniową dostajesz od nas w prezencie.

W cenie szkolenia zapewniamy Ci dwa pyszne obiady, ciepłe i zimne napoje, owoce i słodycze.

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat ukończenia oraz ciekawe materiały szkoleniowe.

Dla drugiej osoby z tej samej firmy 20% zniżki.
Cena szkolenia: 1350 zł/osoba.
Warsztat odbędzie się w dniach 15.02-16.02 w godzinach 9.00 – 18.00.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i polepsz jakość swoich relacji, a poczujesz czym jest wysoki poziom życia!

Kontakt w sprawie zgłoszeń:

tel. +48 535 085 525
e-mail: lukasz.bilski@open.edu.pl
http://www.open.edu.pl

OPEN Grupa Dobrych Trenerów
ul. Krakowskie Przedmieście 13, Warszawa

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Kowalski

Marcin Kowalski specjalista ds.
personalnych

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Już 15 lutego 2012 roku w godzinach 10:00-12:00 odbędzie się debata on-line "HR jako centrum zysków w czasach kryzysu".

Celem webinarium jest zapoznanie uczestników z innowacyjnymi metodami HR, które w przypadku wdrożenia w organizacji tworzą nową jakość zasobów ludzkich - doskonałych pracowników.

Stosowanie tych metod stawia HR w roli lidera w walce o poprawę wyników we wszystkich obszarach HR gwarantując wysokie zwroty z prowadzonych działań.

Webinarium skierowane jest do właścicieli i członków zarządów firm (w tym menedżerów HR) poszukujących możliwości sprostania wyzwaniom gospodarki w czasie kryzysu przez przemyślane i efektywne inwestycje w kapitał ludzki.

Szczegóły: http://debata.abc.com.pl/debatyhr/index.php


Obrazek

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Witam serdecznie,

Zapraszam do udziału w szkoleniach z zakresu kadr i płac. Szkolenia mają na celu wyjaśnienie wybranych zagadnień z prawa pracy, w szczególności tych, które weszły w życie w 2012 roku. Osoba szkoląca zwróci uwagę na kwestie, które wywołują najwięcej wątpliwości interpretacyjnych w praktyce. Zagadnienia objęte tematyką szkolenia zostaną omówione w sposób jasny i przystępny.

UWAGA!
Tylko do 31.03.2012 r. wybrane szkolenia już od 250 zł!

Szczególnie polecamy szkolenia:

Akta osobowe pracownika w teorii i praktyce Katowice, 12.03.2012 r.

Certyfikowany Kurs Kadry i Płace - weekendowo Katowice, 18.02-25.03.2012 r.

Czas pracy w praktyce Katowice, 27.02.2012 r.

Koszty zatrudnienia pracowników Katowice, 21.03.2012 r.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych – po zmianach przepisów polskich i
unijnych dotyczących gospodarowania środkami ZFŚS
Katowice, 05.03.2012 r.

Zmiany w prawie pracy w 2012 roku Katowice, 21.02.2012 r.

więcej informacji..

Kontakt:

Katarzyna Pędziwiatr
katarzyna.pedziwiatr@frr.pl
kom. 501 380 880
tel. 32 353 09 26Katarzyna Pędziwiatr edytował(a) ten post dnia 08.02.12 o godzinie 14:19
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Self Coach - naucz panować się nad swoimi myślami

Czym są myśli? Dlaczego mówimy do siebie w myślach? Czy da się na to wpływać? W głowie każdego z nas pojawiają się myśli i od jakości
tych myśli zależy duża część naszego życia. Jesteś ze sobą 24h na dobę i warto w tą
jakość zainwestować, bo ma ona wpływ na wszystko co Cię otacza. Od komunikowania się z innymi, zarabiania pieniędzy, nauką, tworzeniem związków, aż po osiąganie życiowych planów i wiele innych rzeczy które są dla Ciebie istotne

Czego konkretnie nauczysz się na szkoleniu:
* Poznasz zasady funkcjonowania umysłu
* Dowiesz się jak sam sabotujesz swoje codzienne zadania
* Będziemy pracowali najskuteczniejszymi metodami pracy z umysłem
* Stworzymy Twoje własne skuteczne strategie działania
* Popracujemy nad Twoimi przekonaniami i nauczymy Cię robić to samemu
* Zdobędziesz nowoczesne i profesjonalne strategie do Self Coachingu
* Będziesz miał możliwość pracy z wykwalifikowanym trenerem
* Będziemy dobrze się bawić, pracując, zdobywając nowe umiejętności
wśród fantastycznych osób
Odnajdź siebie! Wybierz szkolenie w twoim mieście i zapisz się w nim
na szkolenie już dziś

http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do