Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Małgorzata P.

Małgorzata P. HR Menedżer, ALIOR
BANK S.A.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

nieaktualneMałgorzata P. edytował(a) ten post dnia 23.07.12 o godzinie 12:16
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

SZKOLENIE „AKADEMIA MANAGERA” W PEŁNI DOFINANSOWANE

Szanowni Państwo, z wielką przyjemnością przedstawiamy wyjątkowy projekt procedury szkoleniowej „Akademia Managera”. Projekt ten kierowany jest do osób, które pełnią funkcję kierowniczą oraz osób zajmujących się polityką personalną w firmach zaliczanych w szczególności do sektora MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa).

Głównym celem programu rozwojowego jest przekazanie uczestnikom wiedzy, a przede wszystkim umiejętności zarządzania pracownikami w sposób podnoszący ich motywację, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Nowatorska koncepcja Akademii Managera umożliwia wykorzystanie różnorodnych form rozwoju: szkolenia grupowe oraz zadania zlecone.

Dodatkową zaleta naszej propozycji jest możliwość skorzystania z dofinansowania szkolenia ze środków UE. Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników delegowanych przez firmę i jest całkowicie bezpłatne w przypadku dostarczenia niezbędnej dokumentacji rekrutacyjnej.

CELE PROJEKTU (po zakończeniu projektu uczestnicy będą potrafili):
 skutecznie motywować pracowników do codziennej pracy
 skutecznie wyznaczać cele oraz efektywnie nadzorować ich realizację
 postępować względem pracowników w sposób rozwijający ich kreatywność, odpowiedzialność i zadowolenie z pracy
 utrzymać odpowiedni dystans w stosunku do pracowników
 zachowywać się asertywnie zwłaszcza w odniesieniu do byłych współpracowników – kolegów, wobec których obecnie pełnią funkcję kierowniczą
 rozwiązywać konflikty wewnątrz zespołu
 podejmować i komunikować wszelkie, szczególnie trudne decyzje dotyczące zarówno poszczególnych pracowników jak i całego zespołu pracowniczego
 przeciwdziałać zniechęceniu i zawodowemu wypaleniu swoich pracowników
 efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ
Szkolenie odbywać się będzie w maksymalnie 18 osobowych grupach.

MIEJSCE I CZAS REALIZACJI
Proponujemy, aby szkolenia odbywały się w Katowicach. Czas trwania: 4 dni
Terminy 2 kolejnych spotkań szkoleniowych (szkolenie realizowane jest w formie 2 spotkań - 2 dniowych):
06-07 marzec 2012
20-21 marzec 2012


CERTYFIKATY
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w projekcie.

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLEŃ GRUPOWYCH
Moduł I: Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo


CEL:
• Rozwój kompetencji związanych z budowaniem i zarządzaniem zespołem zróżnicowanym wiekowo;
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów funkcjonowania zespołów;
• Uświadomienie roli zespołów zróżnicowanych wiekowo w wymianie wiedzy i intermentoringu;

KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy w zakresie budowania współpracy w zespole poprzez wzmocnienie kompetencji przywódczych;
• Poznanie specyfiki zespołów zróżnicowanych wiekowo (korzyści i zagrożenia);
• Poznanie stylów kierowania zespołem (identyfikacja własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju w roli menedżera);
• Rozwój umiejętności uzgadniania i wprowadzania zasad pracy w zespole zróżnicowanym wiekowo;
• Rozwój umiejętności zapobiegania konfliktom pokoleniowym pomiędzy członkami zespołu;
• Zapoznanie się z metodami rozwiązywania konfliktów między członkami zespołu;
• Nauczenie się zespołowego rozwiązywania problemów;
• Poznanie wpływu postawy menedżerskiej na poziom motywacji pracowników;

Czas trwania: 12 godzin szkoleniowych

Moduł II: Motywacja i satysfakcja pracowników na plus

CEL:
Wsparcie kompetencji związanych z motywowaniem pracowników z uwzględnieniem ich różnic indywidualnych;

KORZYŚCI:
• Umiejętność motywowania pracowników poprzez postawę i styl menedżera;
• Umiejętność kreatywnego motywowania;
• Implementacja wiedzy na temat nowoczesnych technik wpływu na poziom efektywności pracowników;
• Określenie czynników wzmacniających i osłabiających motywacje w swoim przedsiębiorstwie;
• Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych związanych z pobudzaniem motywacji wśród pracowników;
• Umiejętność prowadzenia indywidualnych i grupowych spotkań motywacyjnych;
• Wpływanie na poziom motywacji pracowników w oparciu o rozróżnienie potrzeb osób w różnym wieku;

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Moduł III: Skuteczna komunikacja na plus

CEL:
• Rozwój umiejętności stosowania narzędzi komunikacyjnych
• Uświadomienie możliwości stosowania komunikacji wewnętrznej do wdrożenia zarządzania wiekiem w organizacji.

KORZYŚCI:
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów skutecznej komunikacji w kontaktach międzyludzkich
• Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się i przekonywania,
• Nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w sposób asertywny,
• Zwiększenie wpływu uczestników na podejmowane decyzje zawodowe i życiowe,
• Nabycie umiejętności asertywnego zachowania ,
• Poznanie zalet i korzyści płynących z konstruktywnie rozwiązanego konfliktu ,
• Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktu międzypokoleniowego,
• Nabycie wiedzy z zakresu komunikacji w organizacji.

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Moduł IV: Zarządzanie wiekiem - strategia skutecznej firmy

CEL:
• Wprowadzenie i poszerzenie wiedzy na temat zarządzania wiekiem;
• Budowanie pozytywnej postawy wobec zagadnienia zarządzania wiekiem;
• Zapoznanie ze standardami zarządzania wiekiem;

KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy dotyczącej potrzeby zarządzania wiekiem i przełożenie tej wiedzy na realia firmy;
• Nabycie umiejętności identyfikowania i brania pod uwagę w zarządzaniu różnic związanych z wiekiem;
• Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników w różnym wieku
i wykorzystywanie ich w celu zwiększenia efektywności firmy;
• Dostrzeganie korzyści ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku dla przepływu wiedzy w firmie;
• Poznanie ram prawnych dotyczących zarządzania wiekiem;
• Rozpoznanie i przygotowanie do zastosowania powiązań pomiędzy elementami zarządzania wiekiem a motywacją i satysfakcją pracowników, skuteczną komunikacją, zarządzaniem zespołem, strategią HR, zarządzaniem kompetencjami i zarządzaniem zmianą.

Czas trwania: 4 godziny szkoleniowe

REKRUTACJA
Prosimy o wstępne zadeklarowanie udziału w szkoleniu w okresie 09.01 – 09.02.2012
KONTAKT
Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.com
tel. 32 203 74 54

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą szkoleń z zakresu płac organizowanych w marcu 2012 w Warszawie przez firmę Hensen Polska:

Uczestnik odbywający szkolenie otrzymuje:
1) materiały szkoleniowe;
2) certyfikat poświadczający udział w szkoleniu;
3) serwis kawowy i słodki poczęstunek;
4) obiad w restauracji.

(+) Korzyści:
I. Przy zgłoszeniu powyżej dwóch osób z jednej firmy na dane szkolenie obowiązuje 15% rabat.
II. Nasze sale szkoleniowe znajdują się w ścisłym Centrum Warszawy przy stacjach metra „Centrum” i Świętokrzyska” , 5 minut na piechotę od Dworca Centralnego i „Złotych Tarasów”.

SZKOLENIA:
1. Specjalista ds. Kadr i Płac (kurs dwutygodniowy) 05-16.03.2012 WARSZAWA 1999 zł + VAT
2. Ubezpieczenia społeczne w praktyce 12.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
3. Zbiegi do ubezpieczeń 12.03.2012 WARSZAWA 419 zł + VAT
4. Specjalista ds. Płac (kurs tygodniowy) 12-16.03.2012 WARSZAWA 1389 zł + VAT
5. Płatnik od podstaw - warsztaty komputerowe 13-14.03.2012 WARSZAWA 989 zł + VAT
6. Naliczanie Wynagrodzeń w praktyce (warsztaty) 15.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
7. Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków 16.03.2012 WARSZAWA 449 zł + VAT
8. Zatrudnianie cudzoziemców - prawo, podatki, ubezpieczenia 19.03.2012 WARSZAWA 469 zł + VAT

Pozdrawiam,
Joanna FilipekJoanna Filipek edytował(a) ten post dnia 13.01.12 o godzinie 12:14
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Marta Szpicka (Dobrakowska)

Marta Szpicka
(Dobrakowska)
Ekspert, TUiR Warta
S.A.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU - zapraszamy na szkolenie otwarte

1. Poziom Wiedzy:
- zdobycie profesjonalnej wiedzy na temat tworzenia i przeprowadzania projektów szkoleniowych
- zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi funkcjonowania grupy szkoleniowej
- poznanie metod diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń
- zdobycie wiedzy na temat specyfiki prowadzenia szkoleń menedżerskich, handlowych i z zakresu umiejętności osobistych

2. Poziom Umiejętności:
- nabycie umiejętności przygotowania programu szkolenia oraz tworzenia narzędzi szkoleniowych
- nabycie umiejętności pracy opartej o proces grupowy oraz zarządzania emocjami własnymi i uczestników szkolenia
- zdobycie umiejętności rozpoznawania oczekiwań, motywacji, obaw oraz wartości uczestników szkolenia
- wypracowanie praktyk radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi
- przećwiczenie technik wpływania na jednostkę i grupę
- nabycie umiejętności aktywizowania i stymulowania grupy
- zdobycie umiejętności posługiwania się narzędziami diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń

3. Poziom Postawy:
- przekonanie się o skuteczności wybranych technik tworzenia programu oraz narzędzi szkoleniowych
- uświadomienie sobie wpływu diagnozy potrzeb szkoleniowych na badanie efektywności szkoleń
- rozwinięcie osobistych zasobów uczestników projektu
- poszerzenie świadomości dotyczącej relacji w grupie i siły oddziaływania społecznego


TEMAT LICZBA GODZIN
1. Konstruowanie szkieletu szkolenia 16 h
2. Konstruowanie narzędzi szkoleniowych 16 h
3. Praktyczne prowadzenie szkolenia 32 h
4. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 8 h
5. Badanie efektywności szkolenia 8 h
6. Prowadzenie szkoleń o tematyce handlowej 16 h
7. Prowadzenie szkoleń z zarządzania 16 h

Łącznie 112 h

Wszystkich zainteresowanych ofertą szkoleń zapraszamy do kontaktu.
Chętnie udzielimy szczegółowych informacji.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonu
oraz adresem e-mail: mdobrakowska@brainstorm.biz.pl

Oddział Warszawa BRAINSTORM
tel. 22 841 00 01
e-mail: szkolenia@brainstorm.biz.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 3-5.02.2012 r. w hotelu „Cztery Korony” w Śremie, woj. wielkopolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo w kalendarzu szkoleń.

Rekrutację prowadzimy tylko do 23.01.2012

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Agnieszka Wierzbicka

Agnieszka Wierzbicka Redaktor, Telewizja
TVN

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Praca jest Twoim celem życiowym i pochłania Cię bez reszty? Rezygnujesz z innych obowiązków, żeby realizować plany zawodowe? Zostajesz dłużej w pracy i chodzisz do niej w wolne dni, a Twoja rodzina tego nie rozumie?
Do programu telewizyjnego szukamy osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pracy.
Zgłoszenia proszę kierować na adres: a.wierzbicka2@tvn.pl podając imię oraz numer telefonu.

Pozdrawiam
Redaktor TVN
A. Wierzbicka

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:

- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012

Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl
Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.

W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73
Roman L.

Roman L. broker
ubezpieczeniowy

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam;
Zwracam się do Państwa z prośbą o wyrażenie zgody na przesłanie oferty opieki medycznej dla pracowników Państwa firmy/firm.

Oferowana przez MEDICA POLSKA Ubezpieczenia Zdrowotne TU S.A. - jedyne na rynku towarzystwo ubezpieczeniowe, zajmujące się WYŁĄCZNIE usługami zdrowotnymi - kompleksowa opieka medyczna, obejmująca swoim zakresem również badania medycyny pracy a także najszerszy zakres świadczeń szpitalnych, jest obecnie najbardziej korzystną ofertą na polskim rynku. To aktualnie największy zakres usług za bardzo korzystną cenę .

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na GL lub na mail r.lercher@medicapolska.pl

Pozdrawiam serdecznie;
Roman Lercher; tel 728 962 582
Robert Kożuszek

Robert Kożuszek Dyrektor
Przedstawiecielstwa
Ergo Hestia

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Roman, wyrażam zgodę i zarazem serdecznie pozdrawiam:)

Robert

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do