Anna Pijanowska

Anna Pijanowska Redaktor HRNews i
SalesNews

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

HRnews zaprasza na konferencję "HR-owiec zawód bez przyszłości?", która odbędzie się 5 grudnia 2011 r. w Warszawie. Na konferencji zaprezentowane zostanie świeże spojrzenie na sytuację HR w Polsce.

Więcej na stronie: http://www.hrnews.pl/KonferencjaHR/Default.aspx

Serdecznie zapraszam

Anna Pijanowska

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


COMPERTUS Consulting Group zaprasza na SZKOLENIA OTWARTE w Poznaniu:

AKADEMIA MENEDŻERA
15.11.11 Zarządzanie ludźmi I – Ja Menedżer
22.11.11 Zarządzanie ludźmi II – Menedżerska skrzynka z narzędziami
29.11.11 Motywowanie pozafinansowe
06.12.11 Zarządzanie przez cele
13.12.11 Prowadzenie efektywnych spotkań

Cena 1 modułu 750zł brutto
w ofercie „first minute” 20% taniej, tylko 600zł brutto

AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO
16.11.11 Zarządzanie sobą w czasie
23.11.11 Trening asertywności
30.11.11 Autoprezentacja
07.12.11 Radzenie sobie ze stresem
14.12.11 Techniki kreatywnego myślenia

Cena 1 modułu 650zł brutto
w ofercie „first minute” 20% taniej, tylko 520zł brutto

AKADEMIA HR
17.11.11 Rola działu HR w firmie
24.11.11 Efektywna rekrutacja i selekcja
01.12.11 System szkoleń
08.12.11 Zarządzanie talentami
15.12.11 Oceny pracownicze

Cena 1 modułu 600zł brutto
w ofercie „first minute” 20% taniej, tylko 480zł brutto

Więcej na: http://compertus.co
lub skontaktuj się z nami:
tel. +48 501 341 463 lub +48 510 910 858
e-mail: biuro@compertus.co

Serdecznie zapraszamy!
Katarzyna Dąbrowska (Żmijewska)

Katarzyna Dąbrowska
(Żmijewska)
doradca HR, coach,
trener

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zachodnie trendy, innowacyjne szkolenia zespołu już w Polsce! Rozwijaj się, baw się i pomagaj!


Obrazek


Szkolenia z Sercem™ to połączenie warsztatu z akcją społeczną CSR [/b](Corporate Social Responsibilty – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu), które niesie potrójną wartość:
1. Rozwój Twojego zespołu, polepszenie współpracy, zrozumienie ról zespołowych, rozwój naturalnych liderów, poprawę komunikacji – czyli to wszystko co musi być efektem szkolenia zespołu
2. Pomoc potrzebującym w otoczeniu Twojej firmy, własnoręczne zrobienie czegoś dobrego dla innych
3. Zwiększenie zaangażowania i lojalności Twoich pracowników oraz zbudowanie dumy - czyli to wszystko, co powinno być efektem szkolenia zespołu

Szkolenia z Sercem™ mogą przyjąć różną formę:pracownicy mogą odmalować plac zabaw dla dzieci, zrobić przedstawienie cyrkowe w domu dziecka, przygotować występ artystyczny dla Domu Opieki Społecznej czy Hospicjum dziecięcego lub oczyścić las albo rzekę z góry śmieci. Możecie również opracować i zrealizować projekt bliski własnej działalności Waszej firmy. Formy i tematy pomocy są nieograniczone, bo nieograniczone są ludzkie potrzeby!

Informacje do pobrania:
http://www.active-coaching.pl/dok/szkolenia%20i%20CSR.pdf

Na spotkaniu opowiemy wiecej. Aby sie umowic napisz: szkolenia@Active-Coaching.pl

Zapraszamy!
Katarzyna Żmijewska
http://www.szkoleniazsercem.pl/

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zachodnie trendy, innowacyjne szkolenia zespołu już w Polsce! Rozwijaj się, baw się i pomagaj!


Obrazek


Szkolenia z Sercem™ to połączenie warsztatu z akcją społeczną CSR (Corporate Social Responsibilty – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu), które niesie potrójną wartość:
1. Rozwój Twojego zespołu, polepszenie współpracy, zrozumienie ról zespołowych, rozwój naturalnych liderów, poprawę komunikacji – czyli to wszystko co musi być efektem szkolenia zespołu
2. Pomoc potrzebującym w otoczeniu Twojej firmy, własnoręczne zrobienie czegoś dobrego dla innych
3. Zwiększenie zaangażowania i lojalności Twoich pracowników oraz zbudowanie dumy - czyli to wszystko, co powinno być efektem szkolenia zespołu

Szkolenia z Sercem™ mogą przyjąć różną formę:pracownicy mogą odmalować plac zabaw dla dzieci, zrobić przedstawienie cyrkowe w domu dziecka, przygotować występ artystyczny dla Domu Opieki Społecznej czy Hospicjum dziecięcego lub oczyścić las albo rzekę z góry śmieci. Możecie również opracować i zrealizować projekt bliski własnej działalności Waszej firmy. Formy i tematy pomocy są nieograniczone, bo nieograniczone są ludzkie potrzeby!

Informacje do pobrania:
http://www.active-coaching.pl/dok/szkolenia%20i%20CSR.pdf

Na spotkaniu opowiemy więcej. Aby się umówić napisz: szkolenia@Active-Coaching.pl

Zapraszamy!

http://www.Szkoleniazsercem.pl
szkolenia@active-coaching.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Z okazji piątej rocznicy wprowadzenia Facet5 na rynek polski zapraszamy na warsztat akredytacyjny w wyjątkowej cenie 1.200 PLN/1 osoba +VAT (cena rynkowa warsztatów to 4.000 PLN+VAT)

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!!

Dodatkowym atutem warsztatów będzie obecność czołowego psychologa firmy Consulting Tools Pana Nigela Evansa, z którego wiedzy i doświadczenia będzie można skorzystać podczas warsztatów Facet5

Cena obejmuje: obszerne materiały szkoleniowe na temat osobowości człowieka oraz najskuteczniejszych sposobów postępowania z różnego typu ludźmi, test osobowości FACET5, bezpłatne badanie Facet5 dla wybranej osoby, przerwy kawowe, lunch, certyfikat akredytacyjny uprawniający do korzystania z narzędzia Facet5 w pracy zawodowej, książkę "Magia Rozwoju Talentów”

ZGŁOSZENIA NA WARSZTATY PRZYJMOWANE SĄ WYŁĄCZNIE:
pod nr tel.: 698 656 696 Piotr Sosiński p.sosinski@businesscreator.pl
509 989 234 Olga Sosińska o.sosinska@businesscreator.pl

Zapraszamy do odwiedzenia strony i zapoznaniem się z możliwościami systemu FACET5:
http://www.businesscreator.pl/produkty.html

SYSTEM FACET5 SKUTECZNIE WSPIERA PROJEKTY:
• Rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej,
• Assessment i Development Centre,
• Rozwoju Pracowników,
• Coachingu,
• Planowania ścieżek karier i planów następstw,
• Motywowania poprzez docenianie indywidualnych różnic,
• Rozwoju umiejętności przywódczych,
• Budowania efektywnych zespołów,
• Rozwiązywania konfliktów,
• Doradcze związane z rozwojem karier.

Nie pobieramy rocznych opłat z tytułu przekazania dostępu do systemu ani żadnych innych opłat licencyjnych oraz nie zobowiązujemy użytkowników do wykorzystywania jakiejkolwiek ilości badań! Nasi akredytowani użytkownicy korzystają z systemu zawsze wtedy, kiedy tego potrzebują a nie wtedy kiedy muszą.

Termin warsztatów: 12-13 grudnia, 2011
Miejsce warsztatów: Warszawa
Jeżeli chcecie Państwo poznać system zanim zdecydujecie się na warsztat z przyjemnością zaprezentujemy go w siedzibie Państwa firmy. W tym celu prosimy o kontakt za pośrednictwem podanych wyżej numerów telefonów.

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena B.

Magdalena B. Specjalista HR

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

2L sp. z o.o. zaprasza na seminarium: Psychologia rozwoju handlowców 15 listopada 2011 r. w Warszawie

Celem seminarium jest przedstawienie koncepcji systemu rozwoju zawodowego handlowców bazującego na podejściu procesowym do zarządzania firmą oraz rozwiązaniach e-learning.
W trakcie seminarium zostaną zaprezentowane najnowsze narzędzia wspomagające rozwój handlowców B2B oraz ich wpływ na wzrost efektywności sprzedaży.

Zapszaszamy w szczególności kadrę zarządzającą działów sprzedaży oraz specjalistów HR odpowiedzialnych za politykę personalną w firmach.

Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/psychologia-rozwoju...

Zapraszam serdecznie!
Magdalena Borek
www.salonrozwoju.pl
Maria S.

Maria S. absolwentka
rosjoznawstwa

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Zapraszamy na otwarte szkolenie

Fundraising i sponsoring – jak pozyskać darczyńcę

Najbliższe terminy 26.11.2011 hotel Express by Holiday Inn Kraków.

Obrazek
Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób skuteczniej pozyskiwać darczyńców używając różnorakich technik sprzedażowych. Przekonasz się jak przygotować się do rozmowy oraz nauczysz przygotowywać case statement oraz elevator pitch. Nauczysz się w jaki sposób przygotowywać przekonujące prezentacje a także jak nawiązać skuteczną współpracę z korporacjami. Na koniec dowiesz się o podstawach fundraisingu 2.0, czyli wykorzystaniu Internetu do pozyskiwania funduszy.
Największe korzyści
- Poznasz techniki pomocne w pozyskiwaniu darczyńców
- Dowiesz się jak umiejętnie szukać darczyńców
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie komunikacji z fundatorem
- Dzięki wskazówkom unikniesz błędów przy tworzeniu oferty i prezentacji
- Poznasz podstawy fundraisingu 2.0

Grupa docelowa
-
- Osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie funduszy w organizacjach
- Specjaliści ds. marketingu i PRu w organizacjach, fundacjach i stowarzyszeniach
- Osoby odpowiedzialne za sponsoring i kontakty z mediami
- Project managerów poszukujących źródeł finansowania

Tematy sesji szkoleniowych: KLIKNIJ BY POBRAĆ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ SZKOLENIA

Wprowadzenie
o Podstawowe pojęcia: fundraising, filantropia, sponsoring.
o Dlaczego pomagamy, dlaczego sponsorujemy?
o Corporate Social Responsibility (CSR)
o 4 podstawowe mity fundraisingu
o Sprzedaż a fundraising?
Przygotowanie: Kim jesteśmy?
o Elevator pitch – jak przedstawić plan i przekonać do niego w 60 sekund?
o Co to jest i jak napisać dobry case statement?
o Mission, Goals, Objectives, czyli Dlaczego, Co i Jak?
o Porady dotyczące pisania fundrasing planu
Przygotowanie prezentacji
o Zasada 6x6
o Podpora – nie zapora
o Zasada 2 czcionek – jakich czcionek używać?
o Identyfikacja graficzna
Poszukiwanie fundatora: Przygotowanie
o Research – dlaczego jest tak istotny i jak go przeprowadzić?
o Do kogo zwracam się o fundusze?
o Korporacja
o Analiza marki i sytuacji firmy
o Analiza działań marketingowych i strategii PR
o Czego oczekuje korporacja?
o Co gdy mamy kilku sponsorów?
Poszukiwanie fundatora: rozmowa i kontakt z fundatorem
o Rozmowa telefoniczna – techniki i porady dotyczące rozmowy telefonicznej, czyli pierwszego kontaktu.
o Jak zacząć rozmowę telefoniczną?
o Techniki i pomocne wskazówki
o Język korzyści
o co to jest język korzyści?
Jak opowiadać o pomyśle?
Ty, nie ja – czyli jakich sformułowań należy unikać?
o Argumentacja i techniki perswazyjne
o Typy charakterów
o Aktywne słuchanie i pencil-selling
o Jak argumentować?
Czy można się kłócić, czyli o negocjacji
Utrzymywanie relacji z fundatorem
o Strategia utrzymywania relacji
o Co zrobić by fundatorzy nie zapomnieli o nas?
Wprowadzenie do fundraising 2.0
o Specyfika social media
o Jak wykorzystać Facebooka i social media do fundrasingu?
o Case studies

Liczba miejsc ograniczona !!!!
Prezentowane moduły zostaną omówione, a następnie zrealizowane w formie case study, ćwiczeń symulacyjnych, dyskusji. Szkolenie w większości zostanie poprowadzone metodą warsztatową.
Szkolenie poprowadzi: Kamil Stanuch – ekspert w dziedzinie pozyskiwania funduszy i e-marketingu
Cena zawiera: obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikaty ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim, opiekę merytoryczną trenera przez 1 miesiąc po zakończonym szkoleniu.

Pobierz formularz zgłoszeniowy
Pobierz ofertę szkoleniową w PDF

Wszelkich informacji udzielamy pod nr Tel: 781 762 201 lub pytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@revsolution.pl

ZAPRASZAMY!
Zespół Revsolution Sp. z o.o.
Tel: 781 762 201
e-mail: biuro@revsolution.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 25-27.11.2011 r. w urokliwym hotelu Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu.

W związku z tym dla wszystkich użytkowników serwisu Golden Line proponujemy ofertę Last Minute na to szkolenie. Normalna cena szkolenia wynosi 1200,00 zł netto za osobę – w ofercie Last Minute tylko 800,00 zł netto za osobę. Oferta ważna jest do 22.11.2011 r. do godz. 16:30.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna D.

Katarzyna D. Specjalista ds.
Marketingu i
Komunikacji

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu Akademii Employer Brandingu.

Obecnie przyjmujemy zgłoszenia na Grudniową Akademię w Krakowie:

Warsztat I:
Prowadzący: Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk, MJCC Employer Branding Consultants
Temat: Campus recruitment, czyli jak dotrzeć do najlepszych studentów i absolwentów?

Udział w szkoleniu pozwoli Państwu poznać preferencje i oczekiwania studentów oraz absolwentów, czy choćby dowiedzieć się jak opracować skuteczną strategię działań employer brandingowych na studenckim rynku pracy.

Warsztat II:
Prowadząca: Katarzyna Zadrożna, Passion for Growth
Temat: Instrukcja obsługi igreka – czyli jak zarządzać pokoleniem Y

Obecność na drugim warsztacie pozwoli Państwu lepiej poznać pokolenie „igrek”. Nie zabraknie informacji o konflikcie pokoleń, a także o działaniach, które należy podejmować, aby „igreka” zaangażować na dłużej.

Spotkanie odbędzie się 14 grudnia w godzinach 9.30-16.30 w Krakowie.
Wszystkie szkolenia są bezpłatne i są skierowane do osób zajmujących się w swoich organizacjach budowaniem wizerunku pracodawcy.

Szczegóły na stronie AEB - dostępny program i informacje dotyczące zgłoszeń.

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Specjalnie na tegoroczne Święta oferujemy Państwu niepowtarzalne paczki prezentowe dla pracowników, kontrahentów lub partnerów biznesowych. Niepowtarzalne, bo składające się z najwyższej jakości produktów – ekologicznych, fair-trade lub tradycyjnych.

Są one wybierane przez firmy ceniące odpowiedzialność społeczną, wykazujące troskę o środowisko i starające się promować te wartości w swoim otoczeniu. To paczki, które dobrze oddadzą nieprzeciętny charakter organizacji.

Bez kłopotu, szukania, pakowania. Prosto pod wskazany adres.
Gotowe zestawy oraz możliwość wyboru własnych kompozycji.

Zapraszamy na: http://prezenty.natoobe.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Dziś rozdaję wszystkim chętnym grę negocjacyjną "Centrum Handlowe Lanse". Rozdaję. ZA DARMO. Zapraszam :)

I kilka FAQ?
Czy ta gra jest naprawdę ZA DARMO?
Tak. Naprawdę za darmo. Dostępna jest na warunkach licencji Creative Commons - Uznanie Autorstwa / Bez Utworów Zależnych (Licencja,Podsumowanie)

Czy mogę jej używać na szkoleniach komercyjnych?
Tak. Oczywiście. Bezpłatnie. Baw się z uczestnikami i zarabiaj. Po to jest ta gra.

Reprezentuję firmę. Czy moja firma może używać tej gry?
Nie. Właścicielem licencji może być tylko osoba fizyczna. Więc nie ma problemu, bo gry mogą używać trenerzy pracujący w Twojej firmie lub współpracujący z Tobą. W ramach dowolnych projektów. Właścicielem konkretnego egzemplarza gry może być tylko osoba fizyczna, więc jeśli chcesz licencję firmową - skontaktuj się ze mną tomasz@staskiewicz.pl.

Czy mogę pożyczyć grę koledze, który prowadzi szkolenie z negocjacji?
Nie. Gra jest tylko dla osoby, która ją zamówiła. Kolega może ZA DARMO dostać swój własny egzemplarz. Nie ma problemu.

Jakie dane muszę zostawić?
Tylko imię, nazwisko i e-mail. I tylko w celu realizacji zamówienia. Jeśli będziesz zainteresowany informacjami o darmowych narzędziach - MOŻESZ, ale nie musisz zostawić prośbę o kolejne oferty.

Czy mogę do gry, którą otrzymam dodać element graficzny lub tekst?
Nie. Gra jest udostępniona w licencji Creative Commons - Uznanie Autorstwa/Bez utworów zależnych. Jakakolwiek modyfikacja plików, grafiki, tekstu jest złamaniem tej licencji.

Czy mogę tekst instrukcji skopiować i wydrukować na moim papierze firmowym?
Nie. To jest tworzenie utworu zależnego. Gra funkcjonuje jako całość. W tej formie możesz korzystać z niej za darmo. Jeśli chcesz wprowadzić modyfikacje - potrzebna jest zgoda autora.

No to co muszę wreszcie zrobić żeby dostać tę grę?
Są dwie możliwości.
a) Kliknij Lubię to! na Facebooku. Tam jest dostępny link do formularza zamówienia.
b) Ten sam link znajdziesz na stronie www.

Tomek Staśkiewicz

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do