Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszamy na szkolenie:
Współpraca z mediami,
6 - 7.03.2008r, Warszawa, Hotel DEDEK***
.

Program szkolenia
Zapisy na szkolenie

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności współpracy z mediami - jako czwartej władzy i potencjalnego nośnika reklamowego oraz szerokiego pasma przekazu informacji. Podstawowe umiejętności po odbyciu szkolenia to: umiejętność redagowania zaproszeń, wypowiadania się do mediów (inaczej do gazet, radia i TV), przygotowywania konferencji prasowych, spotkań z dziennikarzami, briefingów itp. Ponadto podczas szkolenia trener uczy jak przygotować się do odpowiedzi na trudne pytania, jak opanować stres w sytuacjach kryzysowych. Uczestnik szkolenia dowie się też czego pod żadnym pozorem dziennikarzowi mówić nie wolno i dlaczego nie wolno odmawiać wypowiedzi dziennikarzom. Trener wyjaśni także podstawowe pojęcia z zakresu prawa prasowego a także przeprowadzi szkolenie praktyczne z zakresu zachowania się przed kamerą.

Zachęcamy do wzięcia udziału w szkoleniu
Daniel Bordman

Daniel Bordman Ekspert zmiany
głosu, specjalista
kreowania wizerunku

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Magnetyczna osobowość

Czy myślałeś o tym, jak dobrze by było gdybyś mógł swoją osobowością przyciągać te osoby, które tylko chcesz? Czy było by miło gdybyś słyszał bądź gdybyś słyszała, że jesteś kimś wyjątkowym? A co byś powiedział na to, że potrafisz swoją osobowością sprzedać każdy produkt, usługę bądź swój pomysł? Myślisz, że mógłbyś na tym skorzystać?

Przygotuj się, więc na zmianę.

Szkolenie na którym warto być. Informacje znajdziesz na stronie http://bordman.pl/blog/?p=124
Adriana Legowicz

Adriana Legowicz head hunter, hr
business partner

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

LEBO Recruitment
Lebo Recruitment - ŁOWCY Z PÓLNOCY - profesjonalne doradztwo personal...

Lebo Recruitment - ŁOWCY Z PÓLNOCY - profesjonalne doradztwo personalne w obszarach Human Resources.

Zarzucamy, skutecznie przejmujemy i własciwie przekazujemy. Diamenty na wyciągniecie ręki.

Obecnie współpracujemy z:
- CADBURY SCHWEPS
- JABIL
- GEMALTO
- VTS Clima
- Trimo

SIECI STAWIAMY SZEROKO.

W kontaktach z Klientami i Kandydatami stawiamy na profesjonalizm oraz na budowanie długofalowych relacji biznesowych.

ŁOWIMY W CAŁYM KRAJU!

LEBO recruitment - doradztwo personalne
adresy:
81-715 Sopot, Haffnera 59
84-200 Wejherowo/k.Gdyni, ul. Przemysłowa 7A/36

www: http://lebo-hr.plADRIANA LEGOWICZ edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 19:58
Daniel Bordman

Daniel Bordman Ekspert zmiany
głosu, specjalista
kreowania wizerunku

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Lion's Voice - warsztat emisji głosu

Czy wiesz, że mając silniejszy głos możesz nieświadomie skuteczniej wpływać na osoby w twoim otoczeniu? A czy było by interesujące gdybyś mógł być postrzegany wiarygodniej, by twój głos brzmiał w taki sposób by inni chcieli od ciebie kupować twoje produkty, pomysły, wiedzę? A może chcesz używać swojego głosu w taki sposób by móc nim skutecznie uwodzić?
Jeśli chcesz być skuteczniejszy zacznij zmieniać swój głos.

Poprzez specjalnie dobrane ćwiczenia skonstruowaliśmy trening, który nie tylko poprawi twój głos, ale spowoduje olbrzymią zmianę w kontaktach z innymi.

W procesie zmiany zastosowaliśmy narzędzia, których używają Olga Szwajgier (rozszerzyła swoją skalę głosu z 3 do 6 oktaw), dr. hab. Cezary Szyfman utalentowany pedagog wykładowca w Akademii Teatralnej, Richard Bandler twórca NLP, dr. Richard Bolstad, twórca komunikacji transformującej, dr. Aleksander Daniłow. Dołączyliśmy także techniki wypracowane i stosowane w teatrze Gardzienice.

Podejście holistyczne do brzmienia naszego głosu jest warunkiem koniecznym by dokonać zmiany.

Dlatego efektem ubocznym treningu jest:

- większa pewność siebie

- skuteczniejsze wyrażanie własnej woli

- lepsza komunikacja z innymi ludźmi

- umiejętność zarządzania uwagą innych

- poprawienie własnego wizerunku

A jeśli chcesz by twój głos był:

- silniejszy

- niższy

- dźwięczniejszy

- przekonywał innych

- brzmiał bardziej wiarygodnie

- potrafił uwodzić

- nie męczył się już po kilku minutach mówienia

Zapisz się na warsztat – Lion's Voice.

Jak wyglądają treningi?

Są to 3 cykle po 2 dni każdy. Do trzeciego cyklu dołączony jest moduł podsumowujący.

Pierwszy cykl skupia się na zagadnieniach związanych z eliminacją napięć w ciele, odkryciem właściwego sposobu oddychania, poprawieniem zdolności koncentracji, wzmocnieniem swoich rezonatorów, opanowaniem podstaw zarządzania aparatem mowy, eliminacją szczękościsku, lepszym gospodarowaniu powietrzem.

Drugi cykl służy wzmocnieniu dźwięku, poszerzeniu skali głosu, nabraniu swobody we władaniu głosem, obniżeniu i udźwięcznieniu głosu.

Trzeci cykl pokazuje jak wykorzystać umiejętności głosowe do lepszego i skuteczniejszego oddziaływania na innych, w jaki sposób kreować swój wizerunek oraz wizerunek produktu, usługi bądź firmy, jak tworzyć za pomocą głosu skuteczne narzędzie do wykorzystania w biznesie i życiu prywatnym.

Ostatnie spotkanie jest także podsumowaniem i feedbackiem dla każdego uczestnika o jego postępach oraz obszarach do dalszego rozwoju.

Trening jest cyklem zamkniętym, dlatego nie można wybierać, w którym z modułów weźmie się udział.

Ilość osób na szkoleniu min 5 max 9.

Trening prowadzi Daniel Bordman – aktor, specjalista
kreowania wizerunku.

Zjazdy: 3 weekendy w czerwcu

14/15 - I moduł

21/22 - II moduł

28/29 - III moduł

Zajęcia w Warszawie

Informacje i zapisy na stronie http://bordman.pl/blog/?p=128
Beata Rutkowska

Beata Rutkowska Dyrektor
Zarządzający ,
Business
Development,
Strategic P...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

A skoro jesteśmy przy Zarządzaniu Kadrami i wątek zrobił sie taki ofertowy..

http://fitprofit.pl

Serdecznie polecam i prezentuje VanityStyle Sp.zoo zajmująca się tworzeniem oraz prowadzeniem poza płacowych systemów wynagrodzeń i motywacji pracowników na potrzeby warszawskich firm .

Firm rozwijających się, dbających i doceniających swoich pracowników, przewidujących motywację poza płacową. Firm otwartych na nowe rozwiązania jakie przygotowuje rynek pod potrzeby coraz trudniejszego utrzymania kluczowych specjalistów w firmie.

Trudna sytuacja na rynku wykwalifikowanych pracowników utrzymuje sie już od ponad roku a pracodawcy prześcigają sie w pomysłach jak uatrakcyjnić swoją ofertę, zyskać w oczach przyszłego i obecnego pracownika prestiż i status "dobrego/przyjaznego pracodawcy" a także lojalnosc i wieloletnią współpracę.

W tym zakresie z wielką przyjemnoscia pomoże Państwu VanityStyle Sp. z o.o. i nasz program FitProfit!
Przystępna cena: miesięczny abomanemt dużo niższy niż dostępne dla
indywidulanych użytkownikow, brak opłat za wspisowe oraz dogodność i elastyczność placówek na terenie Warszawy, z całą pewnością zadowolą nawet najbardziej wymagających.

Ponadto produkt łatwy i przyjemny w obsłudze i wprowadzeniu do firmy, pozwalający na oszczędność czasu firmy!
Zamiast wielu faktur miesięcznie od pracowników (z tytułu dofinansowania do siłowni, aerobiku, basenu itd.) otrzymują Państwo jedna miesięczną fakturę od VanityStyle a Wasi pracownicy
mają dostęp do wielu ośrodków i sposobów relaksu, jak również elastycznie moga wybierać miejsca ośrodków sportu (bliskość zakładu pracy, domu) i czas.

To właśnie zaleta naszego programu, "dwutorowość" korzyści!
Tak dla pracownika, jak również oszczędnośc czasu, pracy a przy okazji podniesienie renomy dla firmy!

Program zakłada wykorzystanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych tak całościowe jak i częściowe (dopłaty do programu przez pracowników, spotykajace sie z dużym zainteresowaniem pracowników firm a nawet osób indywidualnych.

Zespół VanityStyle Sp. z o.o.
tel. (022) 371 50 72, (022) 371 50 73; http://fitprofit.pl
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Czy wiesz jakie manipulacje słowne wobec Ciebie używają osoby z którymi rozmawiasz? Chcesz wiedzieć jak umiejętnie i bez agresji przeciwstawić się manipulacjom słownym stosowanym świadomie lub mniej świadomie w relacjach osobistych i kontaktach zawodowych?.

W imieniu własnym i CPB zapraszam na wyjątkowe szkolenie z asertywności.
Temat: „Trening asertywności - sztuka odmawiania i obrony przed manipulacjami słownymi ”

PROGRAM:
Dzień I
Kreowanie nowych postaw asertywnych. Co to jest asertywność? Odkrywanie indywidualnych predyspozycji do komunikacji asertywnej. Wykorzystanie asertywności w relacjach osobistych oraz zawodowych. Rodzaje manipulacji słownych. Style zachowań i rodzaje postaw przyjmowany w procesie komunikacji. Prawa asertywności. Techniki asertywności i tajniki przedstawiania swoich racji. Sztuka odmawiania i bronienia swoich granic. Asertywne wyrażanie potrzeb, opinii, uczuć.

Dzień II
Wykorzystanie nabytej wiedzy w praktyce. Utrwalenie i ćwiczenie postaw asertywnych. Podsumowanie i ocena szkolenia.

Cele szkolenia:
1.Analiza mocnych i słabych stron swoich umiejętności komunikacyjnych.
2.Nabycie wiedzy z zakresu rozpoznawania manipulacji słownych oraz radzenia sobie z nimi w relacjach interpersonalnyh.
3.Nabycie umiejętności wyrażania swoich potrzeb, opinii, uczuć.
4.Nabycie umiejętności przedstawiania swoich racji przy umiejętności korzystania ze swoich praw.
5.Trening nowych zachowań asertywnych.

KIEDY:
21-22.06.2008 r. (sobota, niedziela).
MIEJSCE SZKOLENIA: Wrocław, Szczegółowe informacje o adresie szkolenia po przesłaniu ankiety zgłoszeniowej i opłaceniu szkolenia. Więcej informacji: http://psychokreacja.pl
UDZIAŁ:
za wcześniejszym zgłoszeniem mailowym:
info@psychokreacja.pl oraz info@dobresamopoczucie.pl.
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Re. Trening asertywności
Ponieważ zapytujecie Państwo, jakiego rodzaju (typu) manipulacje będą omawiane, informuję, że przede wszystkim, trening zakłada pracę na doświadczeniach uczestników w oparciu o podstawowe spektrum manipulacji słownych występujących w komunikacji interpersonalnej.

Obrazowo mówiąc

Drobne upokorzenia albo wybuchy gniewu, chłód i obojętność albo krytycyzm, sarkastyczne uwagi albo moralizowanie, manipulacje i „etykietowanie” lub nieuzasadnione wymagania, to najczęstsze rodzaje zachowań, z którymi możemy się spotkać w życiu osobistym i zawodowym. Jeżeli zaczynają się one potęgować, mogą prowadzić do błędnego postrzegania i odczuwania rzeczywistości, a przez to także mają wpływ na stabilność naszej samooceny. Jeżeli ktoś nazywał Cię skończoną idiotką /skończonym idiotą, szmatą lub używał jakichkolwiek innych obelżywych określeń, użył stwierdzeń, że „do niczego się nie nadajesz” - przejawiał wobec Ciebie słowną agresję stosując techniki manipulacji. Trening asertywności ma zadanie wskazać techniki radzenia sobie z słowną manipulacją oraz nauczenia zachowań i postaw asertywnych, które wpłyną na zmianę samopoczucie i własną samoocenę.

Jeżeli macie Państwo jakieś pytanie i wątpliwości, jestem do dyspozycji pod nr telefonu 0509 376 727 lub mailem: info@dobresamopoczuice.pl

Z życzeniami dobrego samopoczucia
Joanna Motylska-Komsta
http://dobresamopoczucie.pl
Jacek G.

Jacek G. trener, coach ICC

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

LETNIA SZKOŁA LIDERA (MENEDŻERA)
4/8 sierpnia 2008, Warszawa

Program Letniej Szkoły Lidera powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenie nasze i naszych prelegentów w pracy z
kadrą menedżerską/ Program Łączy rózne aspekty sprawowania funkcji kierowniczych, niezbędbne do najlepszego zarzązania swoim zespołem.

"Jak być efektywnym na wilelu płaszczyznach?" My chcemy wskazać
najodpowiedniejsze kierunki zarządzania prowadzące do efektywnego
pełnienia obowiązków menedżerskich oraz udowodnić, jak istotny wpływ mają umiejętności interpersonalne menedżera na pracę z ludźmi.

Celem Letniej Szkoły Lidera jest doskonalenie umijętności menedżerskich z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Charakteryzuje procesy podejmowania
decyzji, procesy komunikowania się przedstawiając konkretne wskazówki jak postępować? jak organizować pracę sobie i swojemu zespołowi? kiedy i jak wykorzystać narzędzia wpływu? jak negocjować? jak przekazywać obowiązki? jak wykorzystywać swoje mocne strony do motywowania innych? jak zarządzać strategicznie? jak budować kulturę organizwcyjną firmy oraz za co odpowiadać?


Letnią Szkołę Lidera polecamy menedżerom z doświadzceniem oraz rozpoczynającym pracę na stanowiskach kierowniczych lub osobom przygotowanym do ich objęcia.

RAMOWY PROGRAM:
MENEDŻER A ZESPÓŁ ROLA LIDERA W FORMUŁOWNAIU GRUPY - moduł I
kim jestem? - identyfikacja własnej osoby
zdolności przywódcze menedżera
stworzenie efektywnego zespołu
podział zadań według odpowiednich ról zeposłowych
jak zorganizować sobie pracę by zwiększyć wydajność?

ABY DZIAŁAĆ SKUTECZNIEJ I EFEKTYWNEJ... - moduł II
efektywność komunikacyjna w zespole
wyrażanie opinii jako metoda wywierania wpływu
asertywność w kontaktach służbowych
delegowanie uprawnień - czyli jak przekazywać obowiązki?
jak wykorzystywać sdwoje mocne strony do motywowania innych
motywowanie zepsołu

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE - MYSLENIE MENEDŻERA W KATEGORIACH STRATEGICZNYCH - moduł III
czym jest strategia?
dlaczego organizacja powinna mieć strategię?
w jaki sposób wybrać właściwą strategię?
warunki skutecznego wdrażania startegii

WIZJA - MISJA - STRATEGIA - KULTURA ORGANIZACYJNA W ZARZĄDZANIU - moduł IV
jak budować kulture organizacyjną fimry?
kultura organizacyjna w zarządzaniu strategią
rozwój kultury organizacyjnej w firmie a rola menedżerów
klimat p[sychospołeczny zmian w firmie jako wymiar kultury organizacyjnej
narzędzia do badania kultury organizacyjnej
wyniki badań a zmiany w firmie

PRAWO DLA MENEDŻERA - CO KAŻDY MENEDŻER WIEDZIEĆ POWINIEN? - moduł V
dopuszczalność, sposób i zakres kształtowania kompetencji menedżera
kontrakt menedżerski w formie umowy o świadczenie usług w ramach wykonania wolnego zawodu
kontrakt menedżerski a umowa o pracę
kontrakt menedżerski jako umowa cywilnoprawna sui generis
odpowiedzialność menedżera
wynagrodzenia kadt menedżerskiej
problematyk aprawa pracy

________________________________________
Cena wynosi: 1 760,00 zł

Cena udziału w Letniej Szkole Lidera przy zgłoszeniu do dnia: 21.07.2008 r. - 1 760 zł, od dnia: 22.07.2008 r. - 1 960 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%

Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę
CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, apkiet konferencyjny, catering, bezpłatny dostęp do Bazy Prawa Polskiego Nettax oraz certyfikat ukończenia Letniej Szkoły Lidera

Więcej informacji pod numerami infolinii 0-801 033 044 lub (22) 448 73 70 lub na stronie http://empriz.plJacek G. edytował(a) ten post dnia 07.07.08 o godzinie 15:45
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Nie przemęczaj się, bądź egoistą, szanuj się… a zarządzanie przyjdzie z czasem.

Zapraszam do udziału w wyjątkowym projekcie szkoleniowym pt.:
ZARZĄDZANIE CZASEM- DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH.

Warsztat prowadzony w sposób interaktywny. Termin: 23-24.08.08 r,. Wrocław
Tematyka: jak najbardziej adekwatna, cena jeszcze wakacyjna. Zobacz.
Szczegóły na http://psychokreacja.pl, kontakt: Tel:0509376727, zgłoszenia: info@psychokreacja.pl lub info@dobresamopoczucie.pl
Organizator: Centrum Psychokreacji Biznesowej

Zapraszam
Joanna Motylska-Komsta, http://dobresamopoczucie.pl

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Dzień dobry,
Firma PRimavera PR&Events oraz The European Event ROI Institute
zapraszają na 1- dniowy kurs "Mierzenie zwrotu inwestycyjnego (ROI) ze spotkań i eventów".

Czy jest możliwe zmierzenie zwrotu inwestycyjnego w spotkania i eventy?
Czy można przełożyć wszelkiego rodzaju rezultaty eventowe na rezultaty
finasowe?
Skąd wiadomo ze rezultaty są zależne od eventów, a nie chwytów marketingowych?
Philips Methodology ROI staje się przemysłowym standardem opartym na wielu badaniach przeprowadzonych w wielu krajach.
Metodologia ROI to również mocne narzędzie planowania eventów, o czym będzie można przekonać się na szkoleniu 20 maja.

Szkolenie przeprowadzi Elling Hamso, Managing Partner w The European Event ROI Institute.

Po odbyciu 1-dniowego kursu uczestnicy będą potrafili:

- wyjaśnić Metodologie ROI Philips oraz poznać jej możliwości i granice
-planować spotkania i eventy, które będą przynosić lepsze rezultaty niż te
przeciętne na rynku
- projektować feedback kwestionariusza do organizacji następnego eventu
-ocenić każdy rodzaj event z różnych poziomów

Kurs odbędzie się 24 września oraz 20 listopada br. w godzinach 9.00-17.00 .

Miejsce szkolenia :Centrum Finansowe Puławska w Warszawie.
Adres: ul. Puławska 15
http://cfp.com.p

Cena kursu wynosi 575 Euro +VAT.

W cenie:
-1-dniowy kurs
-materiały szkoleniowe
-przerwy kawowe oraz lunch
-książka "Proving the Value of Meetings and Events".

Rejestracja na odbywa się pod linkiem :
http://elling.no/eventroi/

Wpłat należy dokonywać w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia , lecz nie później niż w dniu imprezy.

Konto organizatora:

PRimavera PR&Events
Monika Krusiewicz
ul.Kościuszki 28/4
05-300 Mińsk Maz.

Bank PKO S.A
081 240 270 211 110 0101 758 3382

W razie pytań proszę o kontakt:

Pozdrawiam.

Monika Krusiewicz
PRimavera PR&Events
ul.Kościuszki 28/4
05-300 Mińsk Maz/Warszawy
tel: 0692 44 86 87
http://primaverapr.pl
Monika Tiffert

Monika Tiffert Rehabilitant,
właściciel, Centrum
Synergia Praktyka
Rehab...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Centrum Synergia, którego jestem właścicielem, prowadzi ciekawe warsztaty dla firm, promujące zdrowy styl życia. Nasze warsztaty obejmują część praktyczną, nazwijmy to bierną - relaksujące masaże z aromoterapią dla zapracowanych, wykład teoretyczny z zakresu anatomii i biomechaniki kręgosłupa, pogadankę o przyczynach dolegliwości i możliwościach przeciwdziałania oraz część praktyczna czynną : aktywne ćwiczenia na piłkach Thera-Band, trenerach równowagi, z elastycznymi taśmami. Całość kończy wyciszająca relaksacja z muzykoterapią i wizualizacja zdrowia.
Serdecznie zapraszam zainteresowane firmy do kontaktu. działamy na terenie Śląska ale jeśli trzeba możemy dojechać do klienta.
Zapraszam!

Monika Tiffert
http://centrum-synergia.pl
504-147-302
Radosław T.

Radosław T. SCA PR Polska
Intermarche Dyrekcja
Handlowa

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

AUTORYTETY DLA EDUKACJI - MIĘDZY WIEDZĄ A KOMPETENCJĄ

21 paździenika 2008, Warszawa, Hotel Marriott

ZAPROSZENI PRELEGENCI

dr Lord JACK NASHER
Wykłada na temat psychologii zarządzania, a szczególnie przywództwa i samorozwoju.
Zaprezentuje “SYSTEM DEMONSTROWANIA KOMPETENCJI”

Został on opracowany, aby służyć liderom, którzy poszukują recepty na długookresowy sukces w zarządzaniu. System ten pozwala menedżerom na przedstawianie swoich umiejętności i zdobycie reputacji w otoczeniu. Postrzegana przez otoczenie kompetencja to
najważniejszy czynnik sukcesu zawodowego.

dr Jack Nasher pracował dla takich firm jak: T-Mobile,
Sanofi Aventis, Siemens, Bosch, Bank Sarasin czy Ashurst Lawyers.
Jest wybitnym mówcą, prowadzi prezentacje na najwyższym
światowym poziomie, występował m.in. w telewizji niemieckiej
PRO Sieben. (kliknij, aby obejrzeć )

LINDELL SMITH
Doktorant The European Graduate School w Saas Fee, badacz relacji emocji i uczenia. Uczestnicy warsztatu poznają metodę SAUN

METODA STRUKTURYZOWANEGO AFEKTYWNEGO UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA
Pozwala na łatwiejsze stawianie czoła trudnym wyzwaniom, których zwykle chcemy w naszym życiu unikać. Dotyczy ona uczenia się na poziomie emocji, a jednocześnie nie ingeruje w prywatność uczestników. Można ją stosować z różną intensywnością w zależności
od kontekstu. Dzięki temu uczestnik szkolenia czuje się bardziej jak istota ludzka niż „profesjonalny uczestnik grupy”.

Więcej informacji i zapisy na

http://eid.edu.pl

Zapewniamy lunch oraz tłumaczenie symultaniczne.
Przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty.

Gorąco zachęcam - będzie to wyjątkowe i innowacyjne przedsięwzięcie z uwagi na udział najambitniejszych przedstawicieli edukacji w Polsce.

Pozdrawiam,
Radosław Tyliński
503 712 169
radoslaw.tylinski@eid.edu.plRadosław Tyliński edytował(a) ten post dnia 16.09.08 o godzinie 18:44
Aneta Juszczuk

Aneta Juszczuk Headhunting i
rekrutacja. Pisanie
CV

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo,

Zapraszamy na V edycję warsztatu AKADEMIA MANAGER COACH.

Program polecamy wszystkim managerom, którzy chcą rozwinąć kompetencje skutecznego lidera oraz stosować coaching jako narzędzie zarządzania w organizacji.

Po zakończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili między innymi:
- łączyć zarządzanie z coachingiem,
- motywować pracowników do rozwijania się, pełnego korzystania ze swoich zdolności i osiągania bardziej satysfakcjonujących rezultatów z korzyścią dla organizacji,
- odkrywać talenty wśród pracowników, a przez to ograniczyć konieczność kolejnych rekrutacji.

Program obejmuje 144 godziny dydaktyczne z czego 80% zajmą praktyczne ćwiczenia.

Autorem programu i prowadzącym warsztat jest Urszula Sadomska. Psycholog biznesu International Coach i Mentor Rozwoju. Posiada akredytację PCC w ICF i oraz jest akredytowanym coachem ICC.
Jej dorobek to, ponad 3150 godzin skutecznej, efektywnej pracy w zakresie buisness coaching, executive coaching oraz life coaching. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie trenerskie i coachingowe.. Jest liderem wdrożonych w wielu firmach programów kształtujących umiejętności miękkie managerów. W swoim rozwoju zawodowym ponad 10 lat pełniła funkcje managerskie w kilku korporacjach.

Do wyboru są dwie grupy:
1. Grupa weekendowa. Pierwsze zajęcia odbędą się 11-12 października 2008r. lub
2. Grupa czwartkowo-piątkowa. Pierwsze zajęcia odbędą się 16-17 października 2008r.

Każda grupa odbędzie osiem spotkań raz w miesiącu. Program zakończy się w maju 2009r.
Zgłoszenia przyjmujemy do 30 września 2008r. Maksymalna liczba uczestników w każdej grupie to 12 osób - liczy się kolejność zgłoszeń.
Miejsce spotkań w siedzibie organizatora: RSQ Management Sp. z o.o., ul. Podchorążych 71/1, Warszawa.

Zapisy i dodatkowe informacje: tel. 0 22 840 52 42; e-mail: aneta.juszczuk@rsqmanagement.pl
i na stronie http://rsq.pl/index.html?id=118

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Monika Tiffert

Monika Tiffert Rehabilitant,
właściciel, Centrum
Synergia Praktyka
Rehab...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam!

ZAPRASZAM DO CENTRUM SYNERGIA PRYWATNEJ PRAKTYKI REHABILITACYJNEJ W CHORZOWIE!
Centrum Synergia to nowoczesna placówka rehabilitacyjna. Dysponujemy bogato wyposażoną salą gimnastyczną oraz nowoczenym gabinetem fizykoterapii.
Naszym atutem jest indywidualna praca z klientem (pacjentem). Takie podejście do terapii przynosi wymierne efekty – skraca czas usprawniania, umożliwia stałą kontrolę i pomiar efektów terapeutycznych, podnosi jakość wykonywanej usługi fizjoterapeutycznej. W przeciwieństwie do większości placówek o podobnym charakterze, w Centrum Synergia nie rozdzielamy usługi fizjoterapeutycznej na poszczególne zabiegi, lecz ustalamy dla każdego klienta (pacjenta) optymalny zestaw zabiegów i realizujemy go w czasie min. 1-2 godz. (lub dłużej – w zależności od potrzeb). Kompleksowa sesja fizjoterapeutyczna w Centrum Synergia składa się zarówno z odpowiednio dobranych zabiegów z zakresu fizykoterapii jak i masaży, terapii manualnej oraz wskazanych ćwiczeń według metod specjalnych, adekwatnych do stanu, kondycji i schorzenia klienta (pacjenta). W Centrum Synergia zapewniamy komfort przybycia na określoną godzinę i wykorzystanie przeznaczonego na usprawnianie czasu w 100%. Stanowi to dla klientów (pacjentów) dodatkowy atut – skraca się czas poświęcony na rehabilitacje bądź profilaktykę zdrowia. Wychodząc na przeciw pracującym klientom (pacjentom) nasza placówka jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 20.00, istnieje możliwość indywidualnego umawiania wizyt także w sobotę.

Zapewniamy profesjonalną i skutecząa rehabilitację:

• Po rekonstrukcji więzadeł i ścięgien (ACL, PCL, Achilles)
• W zaburzeniach biomechanicznych stawów (boczne przyparcie rzepki, chondromalacja rzepki)
• Po urazach i kontuzjach sportowych
• Po zabiegach i operacjach ortopedycznych
• W zespołach bólowych kręgosłupa
• W chorobach reumatoidalnych

http://centrum-synergia.pl
Chorzów, ul. Św. Pawła11
032-736-60-08
504-147-302

Serdecznie zapraszam Monika Tiffert

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Ja tak nietypowo..... zapraszam do wyrażenia swojej opinii i wzięcia udziału w badaniu nt. przedszkoli firmowych.

Badanie jest internetowe i trwa od 25 września do 15 listopada. Zapraszam HRowców - pracowników działów personalnych (i menedżerów i specjalistów), a także pracowników ogółem, czyli dosłownie prawie wszystkich, bez względu na płeć, wiek, staż, miejsce w strukturze, branżę, dział, stan cywilny czy posiadanie dzieci.

Jeśli interesuje Was odpowiedź na pytania typu...
- Czy pracownicy będą posyłać dzieci do przedszkola założonego przez firmę? Czy mogą obawiać się, że przełożeni będą oczekiwać większej dyspozycyjności?
- Co na to ci pracownicy, którzy z różnych powodów nie skorzystają z takiej możliwości?
- Z jakimi problemami najczęściej wiąże się prowadzenie przedszkola?
- Na co zwracają uwagę rodzice w kontakcie z kadrą placówek przedszkolnych?
- Czy gmina może wspomóc pracodawców w założeniu takiego przedszkola?
- Czy pracodawcy są zainteresowani założeniem takiej placówki?

...to gorąco zapraszam na stronę http://abc.com.pl/przedszkola i wypełnienie ankiety. Dla HRowców będzie to ankieta nr 2, a dla pracowników - nr 3.

Takie placówki zaczynają powstawać. Od września zeszłego roku istnieje przedszkole dla dzieci pracowników Grupy TVN, a od przyszłego roku zacznie działać placówka dla dzieci zatrudnionych w poznańskiej spółce Nivea.

Mam nadzieję, że wyniki pozwolą nam na poznanie szans i zagrożeń oraz potrzeb i oczekiwań względem przedszkoli firmowych.

I mam też nadzieje, że chętnie przekażecie swoją opinię. A zatem zapraszam mocno na http://abc.com.pl/przedszkola

Pozdrawiam
Magda Połaska, koordynator pomysłu
Dr Jolanta Barbara Jabłonkowska

Dr Jolanta Barbara Jabłonkowska trener, doradca,
coach, wykładowca,
ALLOQUI HOMINEM
Insty...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Pora Retora!

Od minionego roku w naszym Instytucie działa Roczne Studium Umiejętności Retorycznych. Kształcimy kadrę trenerów retoryki, którzy chcą w przyszłości szkolić w wyuczonym obszarze, m. in.:
-z zakresu komunikacji,
-osobistego rozwoju,
-autoprezentacji,
-podejmowania decyzji,
-asertywności,
-współpracy w zespole,
-zarządzania sobą w czasie i przestrzeni,
-rozwiązywania konfliktów,
-negocjacji,
-myślenia kreatywnego,
-komunikacji,
-perswazji,
-erystyki,
-argumentacji logiczno-emocjonalnej itp.

Nasze Studium jest szkołą retoryczną sięgająca do najstarszych źródeł
retorycznych z klasyką zawierającą pełną systematykę tej nauki. To teoria i
warsztaty wsparte badaniami naukowymi z zakresu własnych prac naukowych
przetransponowane na współczesny rynek wraz z jego potrzebami biznesowymi,
edukacyjnymi, oratorskimi czy prezentacyjnymi. Nie ma drugiej takiej szkoły w Polsce w zakresie nauki retorycznej.
Naszym celem jest wypracowanie umiejętności perswazyjnych w odniesieniu do dokonań retoryki antycznej i staropolskiej wzbogaconej wiedzą współczesną bez naleciałości manipulacyjnych przy konsekwentnym kodeksie etycznym.
Proponujemy zajęcia merytoryczne - wyczerpujące bogate źródła wiedzy (nie tylko retorycznej, ale także m. in. psychologicznej, socjologicznej, biogenetycznej, antropologicznej) oraz zajęcia pragmatyczne - przygotowujące do samodzielnego kierunkowania zdobytej wiedzy i umiejętności na tory indywidualnie prowadzonych szkoleń.
Zajęcia prowadzimy metodą aktywizacji percepcyjno-zmysłowej. Niektóre tematy wzbogacone są o pełny wykład merytoryczny, bo nauczyciel retoryki bez wiedzy jest jak saper bez wykrywacza min, nie tylko innym nie pomoże, ale i sobie zaszkodzi.
Po ukończeniu Rocznego Studium Umiejętności Retorycznych absolwenci otrzymają dyplomy uwierzytelniające ich retoryczną sprawność. Warunkiem zaliczenia i otrzymania certyfikatu trenera retoryki jest zdanie egzaminu teoretycznego i praktycznego na ocenę pozytywną.
W obecnym roku akademickim nowy nabór uczestników do Studium prowadzimy do lutego 2009 roku. Najczęściej grupy są 10 - 15 osobowe. Zajęcia odbywają się na terenie Wrocławia (szczegółowy adres spotkań i harmonogram zajęć prześlemy po przyjęciu zgłoszenia).
Tematyka poszczególnych spotkań jak i krótki opis zajęć zamieszczony jest na stronie: http://www.trenerki.pl/index.php/content/view/9/22/
Przed przyjęciem do Studium spotykamy się z kandydatami na rozmowie kwalifikacyjnej.

Zapraszamy.

Z poważaniem,
dr Jolanta Barbara Jabłonkowska

http://trenerki.pl
http://trenerki.blogspot.com/
tel. 506.49.62.56 lub 071-78.81.889

*niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów k.c.
Agnieszka K.

Agnieszka K. Dyrektor Projektów
Szkoleniowych ARK
Consulting

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zaproszenie na szkolenie:

"Ochrona danych osobowych dla pracowników działów personalnych i agencji zatrudnienia"

Termin szkolenia: 18.12.2008 - 18.12.2008

Miejsce: Warszawa /centrum/

Cena: 800 PLN

Program :

BLOK I
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – ZAGADNIENIA OGÓLNE

BLOK II
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATÓW DO PRACY

BLOK III
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW I OSÓB WSPÓŁPRACUJĄCYCH

BLOK IV
ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z TYTUŁU NIEZGODNEGO Z PRAWEM PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

SZKOLENIE PROWADZI:

Magdalena Kuba - absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Podyplomowe Studia Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, uczestnik studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Asystentka w Katedrze Prawa Pracy Uniwersytetu Łódzkiego; doświadczony trener i konsultant w zakresie prawa cywilnego, ochrony danych osobowych oraz prawa pracy; autorka licznych opinii prawnych skierowanych do przedsiębiorców oraz pracowników różnego szczebla i profilu, zajmuje się poradnictwem prawnym w sektorze pozarządowym, prelegentka licznych konferencji, seminariów naukowych i biznesowych, doradca zawodowy związany od kilku lat z sektorem instytucji rynku pracy.

Dodatkowe informacje:

tel. (022) 435 70 02
tel. kom.: 0504243881
e-mail: szkolenia@arkconsulting.com.pl
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych poszerzaniem wiedzy z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych na roczne studia podyplomowe prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, które powinny ruszyć od lutego 2009 r. w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie. Program studium dostępny jest na stronie internetowej Uczelni. http://lazarski.pl/studium_prawa_pracy.php lub http://lazarski.pl/ckp/sp_ppus.php
Wysokość czesnego 4800 zł.
Nie jest to bardzo wygórowana cena biorąc pod uwagę, że słuchacze w tej cenie wysłuchają ok. 200 godzin wykładów prowadzonych przez wybitnych profesorów prawa pracy (m.in. prof. Sanetra, Wratny, Goździewicz), sędziów Sądu Najwyższego (prof. Wróbel), wysoko cenionych przez praktyków doktorów, inspektora pracy oraz cenionych sędziów z wydziałów pracy i ubezpieczeń społecznych z całej Polski, a także w kameralnych grupach (do 20 osób)poćwiczą swoje umiejętności w formie warsztatów (12 godzin).
W sumie jedna godzina zajęć wyniesie słuchacza niecałe 23 zł. W porównaniu do cen szkoleń to prawdziwa okazja. A co najważniejsze, kadra z "najwyższej półki" dla najbardziej wymagających. Zapisy się rozpoczęły. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Wymieniasz sprzęt komputerowy, meble i nie wiesz co z nimi zrobić? Przekaż je do Banku Drugiej Ręki- Zielona Góra, który pomaga organizacjom i stowarzyszeniom.

Bank Drugiej Ręki- Zielona Góra, który powstał przy Towarzystwie Integracji Społecznej przy ul. Ptasiej 16a, zaprasza firmy, urzędy i osoby prywatne do udziału w projekcie, polegającym na pomocy w wyposażeniu siedzib organizacji. Akcją są objęte województwa: zachodniopomorskie, wielkopolskie, lubuskie i dolnośląskie.

Naszym celem jest wsparcie organizacji (fundacje i stowarzyszenia) działające na rzecz społeczeństwa, poprzez dary rzeczowe w postaci darów rzeczowych (sprzęt komputerowy, meble, artykuły biurowe, oprogramowanie MAR) oraz serie szkoleń komputerowych. Pozyskujemy rzeczy, które nie są już potrzebne firmom, urzędom lub instytucjom, jednak nadal są sprawne i w dobrym stanie mogą się jeszcze przydać w innych miejscach (przyjmujemy także sprzęt od osób prywatnych).

Wszystkie ofiarowane dary przekazujemy do organizacji pozarządowych i placówek non-profit sektora publicznego.

Ponadto dążymy do rozszerzenia sieci lokalnych Banków Drugiej Ręki terenie objętym akcją (województwo zachodniopomorskie, dolnośląskie, wielkopolskie, lubuskie).

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej: http://bdr.pomoc.org.pl oraz uzyskać w siedzibie Banku Drugiej Ręki przy TIS przy ul. Ptasiej 16a Zielona Góra oraz pod nr tel. 0 68 414-14-70, 505-680-811

Projekt zrealizowany jest przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu Rzeczypospolitej Polskiej w ramach Funduszu dla Organizacji Pozarządowych



Wyślij zaproszenie do