konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Odpowiedz na 3 pytania i wygraj zaproszenie na konferencje i raport płacowy:

http://www.bmspolska.pl/Szkolenia/szkolenia-otwarte.html
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Firma HR High Touch zaprasza na warsztaty „Doskonały proces rekrutacji - AUDITION Facet5".

Obrazek


Audition Facet5 pomaga prowadzić rekrutacje na wszystkie stanowiska – niezależnie od ich poziomu, czy też liczby kandydatów branych pod uwagę.

Specjalna przedwakacyjna oferta warsztatów „Audition” Facet5 wynosi 700 PLN + VAT /od osoby

Cena warsztatów obejmuje:
- materiały szkoleniowe,
- test osobowości zawodowej FACET5,
- książkę „MAGIA ROZWOJU TALENTÓW Jak zdobyć, zatrudnić i zatrzymać właściwych ludzi w firmie.”
- przerwy kawowe, lunch, certyfikat uprawniający do korzystania z modułu "AUDITION" Facet5 w pracy zawodowej.

Nie wiesz czy nasz system spełnia Twoje oczekiwania odnośnie rekrutacji? Zaproś nas do swojej firmy w celu zaprezentowania systemu!

Możliwość otrzymania (przed warsztatami) przykładowych raportów generowanych z systemu AUDITION Facet5 oraz opisu narzędzia.

[/b]Audition Facet5 ułatwia:[/b]
1. Tworzenie profilu idealnego kandydata na podstawie Modelu Wielkiej Piątki ludzkiej osobowości.
2. Dobór odpowiednich słów do sformułowania ogłoszenia w sprawie poszukiwania kandydatów na określone stanowisko.
3. Badanie dopasowania osobowości kandydatów do określonego profilu - generowanie rankingu kandydatów na określone stanowisko oraz badanie dopasowania kandydata do wielu stanowisk w organizacji.
4. Projektowanie rozmów rekrutacyjnych - generowanie Indywidualnych Przewodników Prowadzenia Rozmowy Kwalifikacyjnej z każdym z kandydatów.
5. Budowanie ścieżek karier i tworzenie planów następstw.

Generowanie raportów dostępnych w systemie jak również definiowanie profili idealnych kandydatów jest w systemie bezpłatne.

Termin warsztatów: 20 czerwca 2011 r. (warsztat jednodniowy)
Miejsce warsztatów: Warszawa (w przypadku zgłoszenia się 3 i więcej osób z jednej firmy w Warszawie, możliwość przeprowadzenia warsztatów w siedzibie firmy w innym czerwcowym terminie)
Warsztaty prowadzi: Nina Sosińska

Jak się zgłosić na warsztaty lub umówić się na prezentację systemu?

Zgłoszenia oraz pytania prosimy kierować na adres:
olga.kuzniewska@hrht.pl tel.: +48 509 989 234
piotr.sosinski@hrht.pl tel.: + 48 698 656 696
Biuro HR High Touch : (+48) 22 468 03 00
ZAPRASZAMY!!!
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Stosy papierów na biurku, w których odnalezienie czegokolwiek graniczy z cudem... to niezbyt przyjazna wizja, prawda? Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się, jak takiej sytuacji uniknąć i w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów usprawniają pracę przedsiębiorstwa serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, która będzie poświęcona optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych w całym cyklu życia dokumentu.

„Nowoczesne przedsiębiorstwo – dokumenty pod kontrolą”

8 czerwca 2011 r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” w Warszawie


W programie m.in. wykłady:

- „E-dokument – czy na pewno zagrożenie dla bezpieczeństwa informacyjnego organizacji?” - Łukasz Kister – Niezależny Ekspert Bezpieczeństwa Informacji
- „Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie, czyli o czym warto wiedzieć przed rozpoczęciem projektu?" - Atinea
- „inChannel – wielokanałowa obsługa odbioru faktur" – Itella Information
- „Podpis elektroniczny w Twoich rękach” - Stowarzyszenie PEMI

Zagadnienia tematyczne poruszane na konferencji:

- zarządzanie dokumentacją
- masowe wydruki
- e-faktura
- podpis elektroniczny
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Prezentacje systemów firm: Atinea, Ceri, Itella Information
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Dyrektorów i Kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów i Kierowników HR
- Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
- Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
- Kierowników ds. zakupów

Jeśli tematyka konferencji spotkała się z Państwa zainteresowaniem, zapraszamy do rejestracji!
Dla ww. osób udział jest bezpłatny.

Rejestracja on-line: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/obieg-dokume...
'
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Z poważaniem,

Anna Włodarska
Koordynator Projektu
tel. 22 224 06 47
anna.wlodarska@multitrain.pl

http://www.multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Pierwsze zawody Triathlonowe dla branży HR !!!!!
Czas na zdrową rywalizacje i integracje :)

Triathlon daje możliwość lepszego poznania siebie i swoich możliwości, jak również zmierzenia się z własnymi słabościami. To impreza dla tych, którzy szukają wyzwań dla siebie. Każdy kto ukończy dystans olimpijski indywidualnie lub w sztafecie powinien być z siebie dumny. Rywalizacja i końcowy wynik są rzeczą drugorzędną, najważniejsze jest samo uczestnictwo i dobra zabawa. Zawodnicy otrzymają pamiątkowy medal oraz dyplom. Amatorów i debiutantów chcemy „zarazić” zarówno pięknem triathlonu, jak i Ziemi Kłodzkiej. Nasza impreza to świetna okazja do wprowadzenia w życie idei zdrowia przez sport, ale również, jak wspomnieliśmy, możliwość integracji branży HR. Rywalizacja sportowa na pewno temu sprzyja. Po zawodach odbędzie się After Cup Party, na którym będzie można lepiej się poznać. Jest to I edycja Polanica Radków Triathlon Cup, zatem każdy kto ukończy całą trasę triathlonu, utworzy Galerię Sławy i wpisze się na stałe do historii zawodów http://prtriathlon.pl
Małgorzata M.

Małgorzata M. Projekty
Unijne/Konsulting
Personalny/Kadry/Pła
ce/Doradzt...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Projekt realizowany w ramach Działania 8.1: wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 nr UDA-POIG. 08.01.00-30-287/09-00.

https://testcv.com

Witam,

Dziś oficjalna premiera Serwisu Internetowego Testcv.com.

Testcv.com to multidyscyplinarny, wielojęzyczny Serwis Internetowy, który oferuje przeprowadzanie testów kompetencyjnych dla kandydatów do pracy i przy rozpatrywaniu awansu pracowników. Jest adresowany do przedsiębiorstw różnych branż, firm doradztwa personalnego, a także samych pracowników. Znajdujące się na naszej platformie profesjonalne testy zostały przygotowane przez autorytety z różnych dziedzin i z różnych krajów.

W Serwisie Testcv.com udostępniamy kilkadziesiąt wysokiej jakości testów z następujących dziedzin:

* testy psychologiczne, logicznego myślenia i rozumienia słownego
* językowe (ponad 30 języków z całego świata)
* informatyczne
* stanowiskowe (dla specjalistów różnych dziedzin).

Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą.

W celu otrzymania premierowego upominku - w postaci darmowego dostępu do rozwiązania dowolnego, wybranego przez siebie testu - proszę o kontakt:

Małgorzata Marzec
Manager Projektu
malgorzata.marzec@testcv.com
http://testcv.com
tel. 061 848 44 23

---- ***upominki rozdajemy do końca czerwca 2011 ----

PS.
Nie wysyłam zaproszeń do osób anonimowych czy na adresy typu szalona.wiesia@.... lub niesympatyczny.john@... Małgorzata Marzec edytował(a) ten post dnia 01.06.11 o godzinie 13:13
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-ekspercki...

Obrazek


Trener: Mariusz Rafał Karbowski

sna-biz@sna-biz.pl

Ze względu na niezwykłą, w ostatnim czasie, popularność podejścia sieciowego postanowiliśmy zaproponować Państwu - warsztat ekspercki dotyczący sieci społecznych i ich analizy. Uczestnicy warsztatu w ciągu dwóch dni zdobędą niezbędne umiejętności i wiedzę do samodzielnego analizowania sieci społecznych.


Obrazek



Obrazek



Obrazek


Obrazek
Katarzyna Sekuła

Katarzyna Sekuła ☛ Recruitment
Specialist,
Konsultant HR ✪
Agencja Rekru...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Innowacyjne szkolenie zespołu oparte na testach osobowości!
Zarządzasz ludźmi? Czy masz czasem problem ze zmotywowaniem zespołu? Czy wiesz jak najskuteczniej zarządzać ludźmi? Jak przydzielać im zadania? Jak wyzwalać potencjał swoich pracowników? Czy wiesz jak Twój zespół pracuje w stresie i sytuacji kryzysowej?
Brak motywacji pracowników, zmniejszona produktywność i efektywność, słabe wyniki firmy...i wszystko na Twoich barkach... Przydzielane przez Ciebie zadania są wykonywane z opóźnieniem lub w wątpliwej jakości... rzeczywisty czas produktywnej pracy Twoich pracowników z 8h przesuwa się stopniowo do 6 - 5h... podczas, gdy Twój dzień pracy to 12 – 15h zmartwień i głowienia, co robić...

POMÓŻ TWOIM PRACOWNIKOM ZNALEŹĆ ICH NATURALNE WEWNĘTRZNE MOTYWATORY! ZORGANIZUJ INNOWACYJNE SZKOLENIE, OPARTE NA BADANIACH OSOBOWOŚCI

Katarzyna Żmijewska wraz Active Coaching zaprasza Państwa do skorzystania z naszej najnowszej oferty warsztatów rozwoju potencjału zespołowego. Są wyjątkowe pod względem efektywności i ceny.
Najistotniejsze dla proponowanego przez nas warsztatu jest poprzedzenie go indywidualnymi testami osobowościowymi pracowników, które:
• pomogą dostosować przebieg szkolenia (formę, tempo, zakres) do osobowości uczestników;
• pokażą, jakie są ich mocne strony i jakie drzemią w nich talenty;
• w jakich rolach zespołowych i zadaniach są najbardziej efektywni oraz co ich motywuje.

Po testach coach biznesowy przeprowadzi warsztat komunikacji i współpracy zespołowej, który rozpocznie się od wyjaśnienia wyników badań (tj. grupowego feedbacku). Prowadzący pomoże w zrozumieniu różnic pomiędzy pracownikami. Wyjaśni, z czego one wynikają i jak w z związku z tym budować relacje tak, aby zespół był zgrany i wspólnie dążył do wyznaczonych celów. Coach, razem z uczestnikami, przygotuje plany zastosowania nowej wiedzy i umiejętności. Każdy otrzyma również raport opisujący jego typ osobowości.

W przypadku zainteresowania bardzo proszę o kontakt mailowy:
szkolenia@active-coaching.pl

oraz do odwiedzenia naszej strony internetowej:
http://www.active-coaching.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam :)

Kiedy jeździło się zawsze tą samą drogą, a marzy się o zmianie trasy, potrzeba pomocy innych, aby się nie pogubić ;)

Dotychczas pracowałam jako Manager Sieci Sprzedaży, Specj. ds. Sprzedaży i Trener Biznesu. Od dłuższego czasu marzę o zmianie ścieżki kariery w stronę HR. Zależy mi na tym, by w jakiejś firmie lub dziale personalnym zrobić praktyki kadrowe. Nie na wynagrodzeniu, ale na praktycznym doświadczeniu i możliwości nauczenia się jeszcze więcej niż umiem.

Studiuję w tej chwili na MBA z zakresu ZZL, kończę również kurs kadrowo-płacowy, jestem dyplomowanym Trenerem Biznesu z wystarczającą praktyką. Być może jest jakaś szansa, by zrobić u Was nawet bezpłatne praktyki? Czekam na propozycje, najchętniej z Torunia lub okolic, ale jeśli macie propozycje z dalszych części Polski to jestem zainteresowana również!

Bardzo mi pomożecie w rozwoju. HR to moja pasja, a trudno zacząć, gdy robiło się kiedyś coś innego :) Z góry dziękuję za pomoc i czekam na kontakt prywatny :)

Pozdrawiam gorąco!
K.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo! Chciałam bym zaprezentować nowość na naszym rynku - oprogramowanie wspomagające rekrutacji "Office HR". Program ma ułatwić procesy rekrutacyjne dla firm z branży HR, działów personalnych i nie tylko. Program w trzech słowach: funkcjonalny, intuicyjny, prosty. Zainteresowanym udzielę bardziej szczegółowej informacji. t.grabowska@subkombi.pl
Pozrawiam

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenia kadrowe we wrześniu, organizowane przez firmę Hensen Polska w Warszawie:

1. Zatrudnianie cudzoziemców - prawo, podatki, ubezpieczenia 23.09.2011 WARSZAWA 430 zł + VAT *
2. Metody oceny pracowników 06.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
3. Czas pracy kierowców z uwzględnieniem najnowszych zmian 09.09.2011 Warszawa 449 zł + VAT *
4. Stosunek pracy pracowników samorządowych z uwzględnieniem zmian 2011 09.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
5. Motywacja pracowników - kluczem do sukcesu 12.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
6. Przejście (części) zakładu pracy na nowego pracodawcę - obowiązki pracodawcy oddającego i przejmującego 12.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
7. Kompendium zawierania umów cywilnoprawnych dla nieprawników 14.09.2011 Warszawa 449 zł + VAT *
8. Najnowsze zmiany w prawie pracy 2011 15.09.2011 Warszawa 399 zł + VAT *
9. Stosunek pracy w Służbie Cywilnej, pracownicy Urzędów Państwowych i zatrudnianie Urzędników Państwowych 16.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
10. Specjalista ds. rekrutacji 19-20.09.2011 Warszawa 810 zł + VAT *
11. Prawne podstawy rekrutacji - umowy przedwstępne, listy intencyjne 19.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
12. Rozmowa rekrutacyjna (warsztaty) 20.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
13. Prawidłowe udzielanie kar porządkowych – warsztaty 20.09.2011 Warszawa 349 zł + VAT *
14. Odpowiedzialność porządkowa i materialna pracowników 20.09.2011 Warszawa 399 zł + VAT *
15. Odpowiedzialność materialna pracowników 20.09.2011 Warszawa 349 zł + VAT *
16. Zatrudnianie pracowników młodocianych - obowiązki pracodawcy, uprawnienia zatrudnionych 23.09.2011 Warszawa 399 zł + VAT*

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej.

Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu 15%.
* Cena dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych zwolniona jest z podatku VAT.

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Anita Waniewska
HENSEN POLSKAAnita W. edytował(a) ten post dnia 27.07.11 o godzinie 11:51
Marta Szpicka (Dobrakowska)

Marta Szpicka
(Dobrakowska)
Ekspert, TUiR Warta
S.A.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

http://www.nf.pl/Artykul/12260/Trener-zawod-z-przyszlo...
Ciekawy artykuł

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam serdecznie,

Zapraszam też na szkolenia kadrowe organizowane w październiku przez firmę Hensen Polska w Warszawie:

1. Specjalista ds. Kadr i Płac (kurs dwutygodniowy) 26.09-07.10.2011 Warszawa 1999 zł + VAT *
2. Dokumentacja kadrowa z uwzględnieniem zmian 2011 03.10.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
3. Zatrudnianie i zwalnianie pracowników 03.10.2011 Warszawa 399 zł + VAT *
4. Rozwiązywanie umów o pracę 03.10.2011 Warszawa 359 zł + VAT *
5. Specjalista ds. Kadr (kurs tygodniowy) 03.10-07.10.2011 Warszawa 1 199 zł + VAT *
6. Urlopy (ustalanie wymiaru w różnych systemach czasu pracy i wymiarze etatu) - praktyczne warsztaty 04.10.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
7. Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem 05.10.2011 Warszawa 399 zł + VAT *
8. Prawne i kosztowe aspekty zatrudniania pracowników niepełnosprawnych przez pracodawców nie będących zakładami pracy chronionej 05.10.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
9. Regulamin Pracy, Regulamin Wynagradzania, Regulamin ZFŚS - tworzenie prawa zakładowego (warsztaty) 06.10.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
10. Czas pracy w praktyce – warsztaty 07.10.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
11. Zakaz konkurencji w trakcie trwania i po ustaniu umowy o pracę 10.10.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
12. Przygotuj się na kontrolę Państwowej Inspekcji Pracy - nie daj ukarać się mandatem lub grzywną 17.10.2011 Warszawa 399 zł + VAT *
13. Współpraca ze związkiem zawodowym i radą pracowników w praktyce 19.10.2011 Warszawa 499 zł + VAT *
14. Prawne i kosztowe aspekty zawierania i rozliczania umów cywilnoprawnych 20.10.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
15. Prawo pracy dla osób zarządzających pracownikami 21.10.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
16. Czas pracy w publicznej i niepublicznej służbie zdrowia 24.10.2011 Warszawa 439 zł + VAT *
17. Wypadki przy pracy – dokumentacja 26.10.2011 Warszawa 359 zł + VAT *
18. Przeciwdziałanie mobbingowi 27.10.2011 Warszawa 399 zł + VAT *
19. Rozwiązanie umowy o pracę z pracownikiem – jak przygotować się do trudnej rozmowy? 28.10.2011 Warszawa 549 zł + VAT *

* Cena dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych zwolniona jest z podatku VAT.

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej.

Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu 15%.

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Anita Waniewska
HENSEN POLSKA
Aleksandra Chodasz (Gocal)

Aleksandra Chodasz (Gocal) trenerka i
superwizorka dramy

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

http://www.goldenline.pl/spotkanie/co-z-ta-praca-warsz...
Warsztat o pracy - relacje, decyzje, lapanie oddechu w tych tematach przez prace tworczymi metodami, m.in. dramowymi.
Zapraszam :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY - NOWE EDYCJE - POZNAŃ I KRAKÓW

Ruszają zapisy do nowej edycji Szkoły Trenerów Sprzedaży "Winning" 2011.
• Szkolisz handlowców i chcesz doskonalić swoje kompetencje trenerskie?
• Chcesz zostać trenerem biznesu specjalizującym się w szkoleniach sprzedażowych?
• Chcesz zlecić najlepszemu handlowcowi szkolenie kolegów, a nie jesteś pewien jego umiejętności trenerskich?

Odpowiedzią na potrzeby rozwojowe handlowców i potrzeby biznesowe firm jest Szkoła Trenerów Sprzedaży „Winning”.

Początek zajęć październik 2011, Poznań, Kraków

Zapraszam
Jarosław Rubin

Kontakt:
jot@jotconsult.com
tel. 602 605 952

Aby uzyskać więcej informacji zapraszam na: www.jotconsult.com
Olga Król

Olga Król HR partners -
Rekrutacja Doradztwo
Szkolenia

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informuję, iż w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego firma HR Partners organizuje AKADEMIĘ PROFESJONALNEGO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI.
Temat tegorocznego projektu to „Akademia Nowych Umiejętności HR: polityka personalna na rzecz równości”.

Opis kursu:
Program zajęć kładzie nacisk na trening umiejętności praktycznych wykorzystywanych w pracy w dziale HR, natomiast dostarczane uczestnikom materiały szkoleniowe i zadania do samodzielnego wykonania obejmować będą aspekty teoretyczne i prawne związane z zawodem menedżera HR. Po zakończeniu udziału w programie uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające nabyte przez nich umiejętności.

Beneficjenci ostateczni:
Projekt skierowany jest do osób pracujących z min. średnim wykształceniem, zameldowanych w woj. łódzkim, z własnej inicjatywy zainteresowanych podwyższaniem kwalifikacji.

Udział w projekcie jest bezpłatny.

Rekrutacja do II edycji Akademii Profesjonalnego Zarządzania Zasobami Ludzkimi:
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w projekcie proszone są o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w języku polskim na adres: efs@hr-partners.pl w okresie do 31 sierpnia 2011 r.

Szczegółowe informacje:
http://www.hr-partners.pl/pol/efs.php
HR partners
tel.: 42 207 09 36
efs@hr-partners.pl

Zachęcam do przesyłania aplikacji.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo,

Zapraszam do uczestnictwa w projekcie certyfikacyjnym

Profesjonalny Menedżer Kompetencji

Celem programu jest dostarczenie Uczestnikom nowoczesnych narzędzi z zakresu zarządzania kompetencjami, które usprawnią realizację procesów strategicznych w organizacji.

Proces Certyfikacji:

PRETEST z zakresu zarządzania kompetencjami pozwala Uczestnikom określić poziom wiedzy

SZKOLENIA 96 godzin (6 dwudniowych sesji):

1. System kompetencji zawodowych
2. Tworzenie opisów kompetencji i stanowisk pracy
3. Audyt kompetencyjny & narzędzia IT
4. Rekrutacja i selekcja
5. System ocen pracowniczych oraz AC/DC
6. Budowanie programów rozwoju kompetencji

POSTTEST weryfikuje nabytą wiedzę i umiejętności

PROJEKT WDROŻENIOWY każdy Uczestnik realizując cały cykl szkoleń ma możliwość opracowania projektu pod opieką jednego z ekspertów programu.

Ukończenie szkoleń i zatwierdzenie projektu wdrożeniowego przez Radę Programową oznacza przyznanie Certyfikatu Profesjonalnego Menedżera Kompetencji.

Szczegóły pod adresem

http://certyfikatpmk.pl

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu

Marcin Piotrowski
tel.022 314 14 16
marcin.piotrowski@obserwatorium.pl
Andrzej J.

Andrzej J. Manager HR i tata z
zamiłowania

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,

szukam firmy, która w ramach programu unijnego miała obowiązek przeszkolić swoich pracowników z zarządzania wiekiem i przygotować taką strategię dla swojej organizacji.

Z góry dziękuję za pomoc

Dobrego dnia!

Andrzej Jabłonowski

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam do nowo założonej grupy "Menedżer skuteczny".

"Dlaczego tak mało uwagi poświęca się skuteczności w czasach, kiedy aż roi się od książek i artykułów na temat wszelkich aspektów kierowniczej działalności?".
Te słowa Petera Druckera, napisane 45 lat temu, są aktualne do dziś.
Wyzwania, stawiane menedżerom przez współczesną firmę i jej otoczenie, powodują, że bycie skutecznym, to główne zadanie współczesnego menedżera. Oczekuje się od niego, że doprowadzi do zrobienia tego, co należy.

Wczytując się w Druckera dowiadujemy się, że "skuteczni menedżerowie różnią się między sobą tak samo, jak ci nieskuteczni, i naprawdę nie odróżniają się od tych drugich ani typem, ani osobowością, ani talentami. Tych skutecznych łączą natomiast, kimkolwiek są, pewne sposoby na efektywność.

Chcę o tych sposobach podyskutować...
http://www.goldenline.pl/forum/menedzer-skuteczny

Pozdrawiam

Jarosław Rubin



Wyślij zaproszenie do