Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Kompleksowych usług dla przedsiębiorstwa w zakresie spraw związanych z BHP , KADRAMI, PIERWSZĄ POMOCĄ , P/POŻ. W skład mojej oferty wchodzą następujące usługi:
W zakresie bhp wykonuje następujące zadania:
· Doradztwo pracodawcy w zakresie bhp
· Opracowanie oceny ryzyka zawodowego wraz z instrukcją stanowiskową
· Opracowanie dokumentacji powypadkowych
· Analiza stanu bhp w przedsiębiorstwie
· Sporządzanie i opiniowanie instrukcji bhp
· Opracowanie zarządzeń wewnątrz zakładowych dotyczących bhp

Szkolenia bhp i inne szkolenia
· Szkolenie wstępne
· Szkolenie okresowe dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych, adm-biurowych
· Szkolenie dla pracodawców i osób kierujących pracownikami
· Szkolenia z pierwszej pomocy
· Szkolenia P/POŻ

Kadry
· Sporządzanie list obecności dla przedsiębiorstw,
· Prowadzenie akt osobowych pracowników poszczególnych przedsiębiorstw,
· Prowadzenie ewidencji czasu pracy w przedsiębiorstwach,
· Prowadzenie dokumentacji w zakresie stosunku pracy.
Obsługa kontaktów inwestycyjnych budowy
· Udział w postępowaniach powypadkowych, sporządzanie wymaganej dokumentacji oraz opracowywanie wniosków wynikających z przyczyn powstałych wypadków przy pracy oraz kontroli ich realizacji
· Identyfikacja zagrożeń na stanowiskach pracy
Bieżące informowanie o zagrożeniach oraz sposobach ich usuwania lub minimalizowania
· Ocena i dokumentacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
Okresowe i roczne przeglądy stanu bhp
· Współudział w opracowywaniu instrukcji bhp
· Pomoc w realizacji decyzji i wniosków wydanych przez inspektora -Państwowej Inspekcji Pracy·Prowadzenie w pełnym zakresie szkoleń:
- BHP szkolenia wstępne ogólne i okresowe dla wszystkich grup pracowniczych, a także dla kadry kierowniczej i pracodawców,

Możliwość stałej współpracy w zakresie bhp, kadr. Bardzo atrakcyjne ceny Nawiąże również współprace z Biurami Rachunkowymi na terenie Województwa Śląskiego.
Informacje
http://twojfachowiec.net, bhp13@interia.pl, 509367349
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek
Wiosną świat budzi się do życia, budzą się też możliwości rozwoju kompetencji trenerskich w Szkole Trenerów Biznesu Akademii SET® w nowych, jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach ;)

Tylko do 30 kwietnia 2011...

...jeżeli zgłosisz swój udział i zaprosisz jedną osobę do udziału w dowolnej edycji Szkoły, OTRZYMACIE PO 50% RABATU...

...jeżeli zgłosisz swój udział w dowolnej edycji Szkoły, OTRZYMASZ MINIMUM 20% RABATU – wysokość rabatu ustalisz w rozmowie indywidualnej... :)

...otrzymasz 1000 PLN RABATU na udział w Treningu Interpersonalnym i Warsztacie Pracy z Grupą.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....



Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Szkolenia dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Wyjątkowa okazja, wyjątkowe ceny. Najwyższa jakość certyfikowana znakiem AVENHANSEN. Szkolenie może być zorganizowane zarówno w formie otwartej jak i zamkniętej.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z zarządzaniem ludźmi, organizacją pracy podwładnych oraz umiejętnościami psychologicznymi szefa. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, komunikacją, zarządzaniem zespołem.

Informacje dodatkowe

Odbiorcami tego szkolenia otwartego dofinansowanego z EFS mogą być pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa łódzkiego.

Odbiorcami szkoleń zamkniętych dofinansowaneych z EFS mogą być pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa łódzkiego, dolnośląskiego, zachodniopomorskiego.

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

* Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu
* Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról
* Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
* Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
* Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik)
* Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
* Przyjmować i udzielać informację zwrotną
* Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
* Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób.

Szkolenia polecamy dla

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności zarządzania ludźmi.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

* dyskusje
* studium przypadku
* ćwiczenia indywidualne i grupowe
* kwestionariusze i testy zachowań
* odgrywanie scenek/ról
* gry symulacyjne
* burze mózgów

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych, laboratoryjnych warunkach.

Program szkolenia

1. „Szef” to zawód
* Budowanie autorytetu
* Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
o Informacja zwrotna
o Słuchanie innych – szef w roli terapeuty
o Przełożony w roli coacha
o Pytania i parafrazy
o Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
* Sztuka czynienia ustępstw
* Przekazywanie trudnych decyzji
* Radzenie sobie z narzekającymi pracownikami
* Nagradzanie i karanie
2. Organizacja pracy zespołu
* Etapy formowania się zespołów
* Cechy efektywnych zespołów
* Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina
* Analiza własnej roli pełnionej w zespole
* Expose szefa – jako skuteczne narzędzie zarządzania zespołem
* Techniki skutecznego zarządzania czasem innych i organizacji pracy
* Delegowanie zadań jako proces rozwojowy podwładnych
3. Kształtowanie kultury pracy
* Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje
* Przepływ informacji w firmie
* Wpływ komunikacji na kształtowanie postaw i zachowań
* Kształtowanie kultury organizacyjnej
4. Skuteczne motywowanie pracowników
* Automotywacja jako filar motywowania innych
* Podstawowe teorie motywacyjne i ich praktyczne zastosowanie
* Zasady motywowanie pracowników
* Motywowanie pracownika w oparciu o model kierowania Blancharda
* Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
* Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem

Grupy: min. 8 - max. 15 osób.

Miejsce: Łódź

Cena - zależy od ilości osób w grupie i waha się od 198,79 zł do 662,58 zł od osoby (cena dofinansowania może zawierać koszty noclegu).

Harmonogram szkolenia

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00
III dzień: 09:00 - 17:00

Trener

Aleksandra Chrapko

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN
lmichalek@avenhansen.pl

tel. 515 212 452
tel. 12 399 41 91 (proszę mnie prosić :)

http://www.szkolenia.avenhansen.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek
16 kwietnia 2011 startuje już XXI Edycja Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®.

Zostały ostatnie wolne miejsca dla wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji trenerskich w Akademii SET®.

Oferta LAST MINUTE obowiązuje tylko przez najbliższe 10 dni!

Szczegóły oferty znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Obrazek
Maciej Bennewicz

Maciej Bennewicz oficjalny profil
Macieja Bennewicza -
Dyrektora
Programow...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Osiągnij stoicki spokój dzięki nowemu projektowi Norman Benett Ataraksja

Troska o stan świadomości w każdej chwili jest sztuką zapomnianą w naszych czasach. Poznanie natury umysłu jest najlepszą inwestycją, bo to od stanu umysłu zależy jakość naszego doświadczenia. W jaki sposób posługiwać się rozumem, aby zamiast być źródłem naszych nerwic, lęków, paranoi i agresji, stawał się narzędziem wyzwolenia? Okazję do uzyskania odpowiedzi na te pytania będziecie mieli biorąc udział w naszych nowych warsztatach.

Szkolenia będzie prowadził doktor filozofii Marcin Fabjański, autor książek „Stoicyzm uliczny”, ,, Ogryzek Aureliusza „czy ,, Wędrówki filozoficzne”. Jego publikacje można znaleźć m.in. w takich czasopismach jak Sens czy Coaching.
Marcin Fabjański studiował filozofię na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersity of York w Anglii. Myśli wschodu zgłębiał w buddyjskich klasztorach Birmy, Tajlandii i Nepalu. Techniki pracy z umysłem i ciałem Mind Body Bridging nauczył się w USA.

Najbliższe szkolenia w ramach projektu Ataraksja:
16.04 – Medytacja wglądu
14-15.05 Praktyka Stoicka poziom I
27-28.05 oraz 4-5.06 Praktyka Stoicka poziom II
10-11.06 Mind Body Bridging

Szczegóły na: http://www.ataraksja.normanbenett.pl/szkolenia.php

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli cały dzień szkolenia dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
19 kwietnia w godzinach 10:00 - 17:00

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl, a następnie wypełniając krótki formularz.

Więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

nowy portal - zakupy grupowe szkoleń

http://www.szkoleniadlaciebie.pl/
Artur Półgrabia

Artur Półgrabia Prezes Zarządu

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Mamy dla Państwa bezpłatne zaproszenie na wyjątkowe wydarzenie jakim jest Expo Kadry. Bezpłatne Expo HRM&D już po raz IV towarzyszy Kongresowi Kadry, w tym roku wyjątkowej edycji 40. Światowej Konferencji IFTDO.

Expo HRM&D to:
- Największe bezpłatne Expo branży HR
- Kilkudziesięciu Wystawców– Liderów Rynku
- 30 Wystąpień Merytorycznych w Obszarze Rozwiązań HR
- Liczne konkursy i cenne nagrody
- 1000 odwiedzających
- Porady Eksperckie i konsultacje profesjonalistów HR
- Specjalne oferty wystawców tylko dla Uczestników Expo
- Networking Praktyków HR

Nie czekaj i zgłoś się już dzisiaj na jedyne takie wydarzenie w Europie Centralnej.
Expo Kadry to miejsce gdzie każdy praktyk może znaleźć rozwiązanie dla siebie!
Odbierz swoje zaproszenie na ekskluzywną wystawę Expo HRM&D

Do zobaczenia na Expo Kadry!

Artur Półgrabia
Menedżer Projektu
Nowoczesna Firma SA
artur.polgrabia@nf.pl
/22/ 314 14 03
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,
Zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na Studium Zbiorowego Prawa Pracy i Technik Negocjacyjnych. W bardzo korzystnej cenie praktyczne zajęcia z wybitnymi znawcami przedmiotu.
Zapraszam na stronę: http://www.lazarski.pl/centrum-ksztalcenia-podyplomowe...
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zajęcia prowadzić będą przedstawiciele nauki i praktyki prawa pracy, w tym członkowie byłej rządowej Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy, sędziowie Sądu Najwyższego, Trybunału Konstytucyjnego i Ministerstwa Sprawiedliwości, radcowie prawni oraz trenerzy technik negocjacyjnych i wizerunku, w tym:



1.Prof. dr hab. Jerzy Wratny, profesor Uczelni Łazarskiego, Polskiej Akademii Nauk oraz Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych w Warszawie, członek byłej Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.
2.Prof. UMK i KUL dr hab. Grzegorz Goździewicz, kierownik Katedry Prawa Pracy na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Katedry Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, członek byłej Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.
3.Prof. UG dr hab. Jakub Stelina, kierownik Katedry Prawa Pracy oraz Prodziekan Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
4.Prof. UJ dr hab. Arkadiusz Sobczyk, radca prawny, wykładowca w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
5.Sędzia Jerzy Stępień, Prezes Trybunału Konstytucyjnego w latach 2006-2008, Prodziekan Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego.
6.Sędzia Wiesław Kozielewicz, Przewodniczący III Wydziału Izby Karnej Sądu Najwyższego.
7.Dr Magdalena Rycak, Prodziekan Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego, adiunkt w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.
8.Sędzia Artur Rycak, Ministerstwo Sprawiedliwości, wykładowca na Uczelni Łazarskiego.
9.Marta Derlacz–Wawrowska, asystent w Zakładzie Pracy i Zabezpieczenia Społecznego Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych w Warszawie.
10.Red. Anna Kurzępa, wydawca i prezenter TVP, trener w zakresie retoryki wystąpień publicznych i autoprezentacji.
11.Dr Jacek Sobek, adiunkt w Instytucie Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych KUL, trener w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji i rozwiązywania sporów w środowisku pracy.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo,

Akademia Biznesu MDDP zaprasza na profesjonalne szkolenia:

TRENING POSTAW MENEDŻERSKICH 3-dniowe WARSZTATY
Prowadzący: Radosław Wajler, Dorota Kraszewska
Termin: 26-29 czerwca 2011 r.
Sopot Hotel Haffner **** http://hotelhaffner.pl
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1084,TRE...

KOBIETY LIDERKAMI ZMIAN W BIZNESIE – czyli jak twórczo wykorzystać zmianę aby odnieść sukces
Prowadzący: Włodzimierz Makowski
Termin: 25-29 sierpnia 2011 r.,
Miejsce: Rzym/Anzio, Hotel Parco Principi **** http://hotelparcodeiprincipi.pl
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1120,Kob...

Rachunkowość i finanse dla niefinansistów
Prowadzący: Marcin Michalak, Wojciech Kopcik
Miejsce i termin: Warszawa 26-27 maja, Poznań 9-10 czerwca, Katowice 7-8 lipca 2011 r.
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1021,Rac...

Analiza finansowa przedsiębiorstwa - ocena rozwoju firmy
Prowadzący: Marcin Michalak
Termin: 19-20 maja 2011 r., 30.06.11-01.07.11
Miejsce: Warszawa
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1024,Ana...

Warsztat zarządzania projektami - jak efektywnie zarządzać projektami w organizacji
Prowadzący: Adam Chmielewski
Miejsce i termin: Warszawa 16-17 maja 2011, 16-17 czerwca 2011, Wrocław 14-15.07.11
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1027,War...

Symulacja zarządzania projektem – warsztaty dla kierowników projektów,
członków zespołów projektowych i managerów
Prowadzący: Mariusz Kapusta
Termin: 30 czerwca-1 lipca 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1026,Sym...

MS PROJECT efektywnym narzędziem w zarządzaniu projektami 3-dniowe warsztaty komputerowe
Prowadzący: Adam Chmielewski
Termin: 28-30 września 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o936,MS_P...

ZESPOŁY PROJEKTOWE - budowanie zespołu,
kreatywne rozwiązywanie problemów, komunikacja oraz efektywność osobista w pracy wielozadaniowej
Prowadzący: Adam Chmielewski
Termin: 9-10 czerwca 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1060,ZES...

Forum Asystentek i Kierowników Biur
Termin: 15-16.06.2011r.
Miejsce: Warszawa, Hotel Sofitel Victoria *****
Więcej informacji: http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1087,For...

Powyższe szkolenia mogą zostać zrealizowane także w formule zamkniętej, dostosowanej do potrzeb Państwa organizacji.

Pytania dotyczące szkoleń:

Anna Niedziółka
Koordynator ds. sprzedaży szkoleń biznesowych
tel: (22) 208 28 45
anna.niedziolka@akademiamddp.pl
http://szkolenia-biznesowe.biz Roland Rychlik edytował(a) ten post dnia 06.05.11 o godzinie 09:13

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

SEKA S.A. Oddział Olsztyn zaprasza Państwa na szkolenie na temat:
Naliczanie wynagrodzeń w teorii i praktyce

Celem szkolenia jest: kompleksowe omówienie tematyki płac w firmie.
Adresaci szkolenia: pracownicy działów kadr i płac, którzy chcą uzupełnić i usystematyzować wiedzę z zakresu naliczania wynagrodzeń.
Korzyści dla uczestnika:
sprawne poruszanie się w zakresie naliczania wynagrodzeń.
Korzyści dla firmy:

* przeszkolony personel z zakresu naliczania wynagrodzeń,
* uniknięcie błędów w obszarze naliczania wynagrodzeń

Metody szkolenia:

szkolenie ma formę wykładu oraz ćwiczeń z:

* obliczania różnych rodzajów wynagrodzeń
* tworzenia list płac
* obliczania podstaw zasiłkowych i urlopowych na podstawie kartotek płacowych
* uzgadniania zbiorówki list płac

Poruszane zagadnienia:
Podstawy prawne z zakresu wynagrodzeń (ustawowe, układowe i wewnątrzzakładowe źródła prawa pracy)
Zasady ustalania: terminu, miejsca, czasu i sposobu wypłaty wynagrodzenia
Zasady obliczania różnych elementów wynagrodzenia (dodatki za pracę w porze nocnej, wynagrodzenie za czas gotowości do pracy, za czas dyżuru)
Obliczanie wynagrodzenia za urlop oraz obliczanie ekwiwalentu pieniężnego
Obliczanie wynagrodzenia za czas choroby i zasiłku chorobowego
Zasady ustalania podstawy wymiaru składek ZUS oraz zasady obliczania składek na ubezpieczenia, Fundusz Pracy, FGŚP
Ustalanie podstawy opodatkowania oraz obliczanie zaliczki na podatek dochodowy
Obowiązki płatnika wobec ZUS i Urzędu Skarbowego

miejsce szkolenia: Olsztyn

cena: 300 PLN

cena obejmuje: 16 godzin szkoleniowych, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

terminy szkolenia: 28.05.2011 oraz 04.06.2011 (2 kolejne soboty) w godzinach od 9.00 do 15.30

Miejsce szkolenia: SEKA S.A. Oddział Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1 pok. 217, 10-457 Olsztyn.

Rejestracja uczestników: http://seka.pl, pod nr tel. (089) 5330489 lub na adres poczty elektronicznej olsztyn@seka.plBogumiła S. edytował(a) ten post dnia 10.05.11 o godzinie 10:48

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Zapraszam na majowe edycje bezpłatnego Warsztatu Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych organizowanych przez Grupę SET.

Gdzie i kiedy?
Wrocław, 19 maja
Kraków, 20 maja
Warszawa, 23 maja

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Czy warto?
Opinie i referencje uczestników poprzednich edycji

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl (w treści podając miasto i datę), a następnie wypełniając krótki formularz.


Obrazek
Magdalena Pielak

Magdalena Pielak Menedżer Projektów,
Nowoczesna Firma

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo!

Zapraszamy do udziału w XI Ogólnopolskim Forum Prawa Pracy, podczas którego Eksperci doradzą, jak rozwiązywać problemy m.in. związane z umowami terminowymi w kontekście Ustawy Antykryzysowej.

Ponadto będzie to okazja do udziału w wystąpieniach na temat:
• Praktycznych aspektów kontroli Państwowej Inspekcji Pracy
• Charakterystyki nowych przepisów dotyczących świadectw pracy
• Prawnych aspektów restrukturyzacji zatrudnienia

Tradycyjnie jako prelegentów zaprosiliśmy wybitnych ekspertów. Ich opinie i wypowiedzi często możecie Państwo przeczytać na łamach prasy fachowej i słuchać w programach radiowych. Gwarantuje to najwyższy poziom merytoryczny Forum.

Zapraszamy do udziału w dyskusji i konsultacji z ekspertami już 14 i 15 czerwca w Warszawie.

Więcej informacji:

Anna Partyka
Tel. 22 314 14 21
anna.partyka@nf.pl
Katarzyna Rutecka

Katarzyna Rutecka trener/ konsultant
HRD/ coach

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

• Jeśli chcesz zwiększyć zaangażowanie pracowników w ich pracę
• Jeśli chcesz uzyskać oszczędności wynikające ze sposobu zarządzania pracownikami
• Jeśli chcesz uniknąć nietrafionych, a zarazem kosztownych, decyzji rekrutacyjnych
• Jeśli chcesz poprawić przepływ informacji i doświadczenia między pracownikami

a brakuje Ci gotowych rozwiązań i narzędzi to skorzystaj z oferty projektu „Z wiekiem na plus”

W ramach projektu możesz bezpłatnie skorzystać ze:

• szkoleń menedżerskich:

1. Akademia Menedżera - jak efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem
2. Strategia firmy, a Strategia Zarządzania Wiekiem – rola profesjonalnego działu HR
3. Zarządzanie sprzedażą i obsługa klienta a Zarządzanie Wiekiem – korzyści biznesowe dla firmy.
4. Coaching i mentoring - sposób na długoterminowy rozwój przedsiębiorstwa

• doradztwa dostarczającego gotowych narzędzi ułatwiających zarządzanie pracownikami

• wsparcia osobistego trenera w firmie (doradcy lub/i coacha)

Jeśli spełniasz poniższe warunki, czyli:

• jesteś mikro (do 10 osób), małym (do 50 osób) lub średnim (do 250 osób) przedsiębiorstwem
• zatrudniasz pracowników w wieku: powyżej 45 lat i poniżej 30 lat

to zapraszamy do kontaktu

Sendor Training
ul. Drzymały 1/7
40-059 Katowice
tel: (32) 727 67 34
tel: 502 899 818, 663 257 557, 600 467 444
e-mail: szkolenia@sendor.pl
http://sendor.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zachęcam wszystkich Państwa do darmowego wypróbowania części szkolenia
e-learningowego z "Rozwiązywania umów o pracę"
. By odbyć pierwszą część szkolenia wystarczy zarejestrować się na platformie e-learningowej http://easy4u.pl . Jeśli nasze szkolenie spodoba się Państwu - zachęcam do zakupu dostępu do pełnego szkolenia za cenę 98,40 zł brutto (płatnicy sfery budżetowej cena 80 zł brutto w związku ze zwolnieniem z podatku VAT). Szczegóły dotyczące naszej oferty są dostępne na stronie: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detai...

Uczestnik szkolenia e-learningowego otrzymuje:
1. Możliwość uczestnictwa w szkoleniu w wybranym przez siebie dniu, w preferowanej porze dnia i w dowolnym miejscu z dostępem do internetu;
2. Możliwość przerwania uczestnictwa w szkoleniu i powrotu do szkolenia w terminie 96 godzin od jego rozpoczęcia (lub dwukrotnego „przejścia” przez szkolenie w tym czasie.
3. Oryginalny, papierowy certyfikat ukończenia szkolenia (wysyłany pocztą);
4. Możliwość zadania pytań Prelegentowi w ciągu 7 dni po odbyciu szkolenia na adres pytania@hensen.pl
5. Uczestnik ma prawo korzystać z wzorów dokumentów dotyczących szkolenia zamieszczonych na stronie http://www.hensen.pl/wzory.html
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,
Rusza rekrutacja na trzecią edycję studiów podyplomowych prawa pracy i ubezpieczeń społecznych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Studia zaczynają się w październiku 2011 r. i trwają do czerwca 2012 r. Program studiów opracowany został w sposób odpowiadający na potrzeby praktyków prawa, w tym przede wszystkim kadrowców. Wykładowcy to głównie sędziowie wydziałow pracy i ubezpieczeń społecznych, wybitni profesorowie prawa pracy oraz doktorzy z wieloletnim doświadczeniem w praktyce stosowania prawa. Całkowity koszt studiów wynosi 3600 zł i nie ma żadnych ukrytych kosztów.
Więcej informacji na stronie:
http://www.lazarski.pl/centrum-ksztalcenia-podyplomowe...
Zapraszam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Proszę ;)
Malina Wąsowska:
Witam, wiem że masz mało czasu, ale to tylko DWA pytania, a dla mnie ważna sprawa więc

klikaj

i podziel się ze mną (100% anonimowo) swoim zdaniem. Dzięki!!

A jeżeli masz jeszcze chwilkę - tutaj druga ankietka:-)
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Od września 2010, dzięki środkom pozyskanym z Unii Europejskiej realizujemy
BEZPŁATNY i OTWARTY projekt szkoleniowy rozwijający kompetencje trenerskie
– Europejską Szkołę Trenerów Grupy SET.

Czytaj więcej o firmie doradczo szkoleniowej Grupa SET…

Czytaj więcej o Europejskiej Szkole Trenerów Grupy SET…

AKTUALNIE PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA OSÓB CHĘTNYCH DO UDZIAŁU
W KURSIE NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM W WARSZAWIE LUB W KATOWICACH
.
Początek zajęć w sierpniu 2011.

Aby zgłosić chęć udziału w projekcie należy pobrać, wypełnić i podpisać Formularz Zgłoszeniowy i przesłać go do nas drogą mailową na adres: efs@grupaset.pl
lub na numer faks: +48 77 545 30 75 do dnia 10 CZERWCA 2011.

Pobierz Formularz Zgłoszeniowy w wersji PDF...

Pobierz Formularz Zgłoszeniowy w wersji WORD...

W projekcie może wziąć udział osoba:
-/ nieposiadająca doświadczenia trenerskiego, ale posiadająca predyspozycje do bycia trenerem oraz dysponująca specjalistyczną wiedzą w określonej dziedzinie, lub
-/ posiadająca praktykę trenerską,

Przy jednoczesnym spełnieniu jednego z poniższych wymogów:
-/ musi być pracownikiem osób prawnych prowadzących działalność w zakresie szkoleń, nie będących przedsiębiorcami, lub
-/ musi prowadzić działalność gospodarczą w zakresie szkoleń, lub
-/ musi być pracownikiem przedsiębiorców, lub
-/ musi świadczyć na podstawie umów cywilnoprawnych usługi szkoleniowe dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie szkoleń.

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu z Adamem Walerjańczykiem:
e-mail: adam.walerjanczyk@grupaset.pl .

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w projekcie
Maciej Pawlik
www.GrupaSET.plMaciek Pawlik edytował(a) ten post dnia 06.06.11 o godzinie 09:39



Wyślij zaproszenie do