Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Zapraszam na szkolenie

AKADEMIA TRENERA SMG/KRC POLAND HR

1 dzień szkoleniowy - 300 PLN


Akademia Trenera SMG/KRC adresowana jest do wszystkich osób, które:

•swoją przyszłość zawodową chcą związać z rynkiem szkoleniowym bądź jako trenerzy wewnętrzni, bądź –trenerzy niezależni,
•chcą nauczyć się, w jaki sposób skutecznie i ciekawie przekazywać wiedzę innym,
•chcą rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne,

Naszą ofertę kierujemy do osób o dużej motywacji do samorozwoju, chcących zgłębić tajniki autoprezentacji i wywierania wpływu na innych. Zapraszamy managerów, pracowników działów personalnych, trenerów wewnętrznych, studentów oraz wszystkich tych, którzy chcą sprawdzić się w roli szkoleniowca.

Naszym celem jest, aby uczestnicy:

•zdobyli praktyczne umiejętności w zakresie prowadzenia szkoleń,
•rozwinęli swoje umiejętności interpersonalne, w szczególności autoprezentacyjne
i komunikacyjne,
•potrafili przygotować atrakcyjny program treningowy,
•poznali najefektywniejsze metody kształcenia dorosłych i pracy z grupą.

Naszym zamierzeniem jest także przekazać Państwu wiedzę i doświadczenia najlepszych trenerów SMG/KRC działających, z powodzeniem od wielu lat, na rynku szkoleń dla biznesu również po to, by wykształcić własnych następców.

więcej informacji pod numerem tel. 32 608 69 41 lub adresem e-mail agnieszka.mitka@smgkrc.com

Zapraszam do kontaktu: AGNIESZKA MITKA

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

W ramach projektu Profesjonalny HR a Zarządzanie wiekiem chciałabym serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych szkoleniach adresowanych do kadry zarządzające, osób odpowiedzialnych za politykę personalną i kierowników średniego szczebla.

Szkolenia są w 100 % dofinansowane z EFS i odbywają się w
największych miastach Polski. Skierowane są one do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W projekcie z jednego przedsiębiorstwa może bezpłatnie wziąć udział do 20 osób.


1. Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem
(2-dniowe szkolenie dla kierowników średniego szczebla)

Tematy poruszane na szkoleniu:
- skuteczne kierowanie ludźmi, biorące pod uwagę kwestie wieku
- rola kierownika a zarządzanie wiekiem
- planowanie, organizowanie i delegowanie zadań pracownikom
- komunikacja w zespole zróżnicowanym wiekowo
- budowanie zespołu
- wykorzystywanie efektu synergii w zespole, mosty pokoleniowe
- zarządzanie konfliktem
- rozwiązywanie sytuacji trudnych

Korzyści z uczestnictwa:
- Wiedza ważna dla rozwoju firmy
- Atrakcyjna forma spotkania: wykłady, case study, gra decyzyjna
- Dostęp do platformy kompetencyjnej!
- Profesjonalni eksperci i trenerzy
- Obszerne materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa potwierdzający udział w projekcie

Więcej na stronie internetowej:
http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/

2. Szkolenia skierowane do Specjalistów w Dziale Personalnym - 3 ścieżki 6-dniowe

Ścieżka nr 1 - Budowanie efektywnych zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie( 3x2 dni)
-zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
-zarządzanie wiekiem a organizacja pracy i czasu pracy
-satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Ścieżka nr 2 - Rozwój i zarządzanie kompetencjami pracowników w przedsiębiorstwie(3x2 dni)
-strategiczne zarządzanie wiekiem oraz aspekty prawne zarządzania wiekiem
-zarządzanie wiekiem w procesie szkoleń i rozwoju pracowników
-jak stworzyć i wdrożyć system mentoringu w firmach „mentorzy 45+”

Ścieżka nr 3 - Organizacja wysokoefektywna( 3x2dni)
-przygotowanie strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie
-zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
-satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Każdy uczestnik wybiera jedną ścieżkę. W każdej ze ścieżek znajdują się trzy tematy szkoleń do zrealizowania(3 szkolenia po 2 dni, w sumie 6 dni szkoleniowych)

Więcej na stronie internetowej:
http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/

1. Zarządzanie wiekiem jako strategia osiągania korzyści biznesowych
(jednodniowe seminarium dla kadry zarządzającej)

Proponujemy bardzo ciekawy program seminariów. Uczestnicząc w nich można dowiedzieć się jak:
* zbudować skuteczną strategię zarządzania ludźmi
* zarządzać różnorodnością w organizacji
* wpływać na efektywność pracowników
* uzyskać efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo

Warto wziąć udział w projekcie ze względu na:
* wiedzę ważna dla rozwoju firmy
* atrakcyjną formę seminarium
* dostęp do platformy kompetencyjnej
* profesjonalnych ekspertów
* certyfikat uczestnictwa

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej
http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/index.htm

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt:

Ewelina Sójka - Specjalista ds. rekrutacji uczestników
tel. +48 /22/ 314 14 74,
e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

ProActive Clubs - Inteligencja emocjonalna

Po krótkiej wakacyjnej przerwie zbliżamy się do kolejnego spotkania na szkoleniach Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive! Tym razem będziemy wspólnie poznawać, zgłębiać, ćwiczyć i rozwijać umiejętności z dziedziny Inteligencji Emocjonalnej. Czegoś czego nie można dotknąć, ani zmierzyć jedną obiektywną miarą, a co odgrywa w życiu każdego z nas tak bardzo istotną rolę. Ma ogromny wpływ na jakość życia i Twoje relacje z ludźmi.

Spotykamy się w 11 miastach wojewódzkich w czterech różnych terminach, w zależności od miasta: 16,17,23,24 listopada.

Klikając poniższy link, znajdziesz pełną zapowiedź szkolenia, datę spotkania w każdym z miast i przycisk do rezerwacji miejsca:
Inteligencja emocjonalna z ProActive

Galerie zdjęć z dotychczasowych szkoleń:
Galeria spotkań Klubów ProActive

Informacje o konkursie, w którym do wygrania jest książka "Rozwój inteligencji emocjonalnej" i darmowe wejściówki na spotkania Klubów. Kliknij i dowiedz się jak zgłosić się do konkursu:
Jak wziąć udział w konkursie

Strona spotkania na GoldenLine

Wydarzenie na Facebook

Szkolenie trwa 6h, opłata za uczestnictwo to jedynie 35zł!

Bądź tego dnia z nami i podnieś swoje EQ. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze. Zapraszamy!
Maciej Chabowski

Maciej Chabowski Psycholog społeczny
/ Trener biznesu

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,

poszukuję pilnie trenera gotowego przeprowadzić szkolenia z zakresu grafikowania oraz czasu pracy (w tym aspekty prawne) dedykowane kierownikom telemarketingu. Szkolenia zaplanowane zostały w trzech grupach w terminach:

15-16 XI - Warszawa;
17-18 XI - Katowice;
22-23 XI - Toruń.

Ze względu na ograniczony czas na przygotowanie oraz specyfikę funkcjonowania telemarketingu, poszukujemy osób gotowych do poświęcenia czasu na dodatkowe konsultacje w siedzibie naszej firmy przed szkoleniem.

Poszukujemy przede wszystkim osób zarządzających działem telemarketingu posiadających rozległą wiedzę z zakresu prawa pracy, w szczególności z zakresu czasu pracy. Istotne dla nas jest także [b]doświadczenie w budowaniu grafików pracy telemarketerów[/].

Najważniejsze jest dla nas doświadczenie merytoryczne w tym zakresie. Oferujemy wsparcie doświadczonego trenera, który w razie potrzeby udzieli wsparcia w zakresie technik szkoleniowych.

Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV oraz informacji o doświadczeniu w podobnych projektach na adres: maciej.chabowski@neuca.pl Na zgłoszenia czekamy najpóźniej do 15 X (piątek), do godz. 11:00. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy na oferty wybranych osób.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM 20-22.10

„Dopóki nie uczynisz nieświadomego świadomym, będzie ono kierowało twoim życiem, a ty będziesz nazywał to przeznaczeniem”

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na całkowicie NOWY WARSZTAT dotyczący 6 TRUDNYCH ROZMÓW Z PRACOWNIKIEM.

Idea treningu:
Pomożemy znaleźć Twoje własne przyciski, abyś wiedział, kiedy są one naciskane oraz wypracowanie i przećwiczenie zachowań werbalnych i niewerbalnych w takich sytuacjach.

Celem treningu jest nauczenie uczestników postępowania gwarantującego:
• przeprowadzenie rozmowy w sposób warunkujący poszanowanie godności człowieka, z którym rozmawiasz
• pozostanie z szacunkiem do siebie
• budowanie autorytetu szefa
• unikanie pułapek emocjonalnych
• satysfakcję w relacjach z ludźmi
Podczas treningu zostanie przygotowane oraz przećwiczone 6 trudnych rozmów:
*ODMOWA - np. zmiany grafiku, podwyżki, wcześniejszego wyjścia z pracy itp.
*KORYGOWANIE - rozmowa w sytuacji, gdy rezultaty pracy danej osoby nie spełniają oczekiwań
*DYSCYPLINOWANIE - rozmowa w sytuacji, gdy dajemy pracownikowi ostatnią szansę zmiany zachowań
*ROZMOWA O BRAKU MOŻLIWOŚCI AWANSU - z przyczyn leżących po stronie firmy oraz z przyczyn leżących po stronie pracownika
*ROZWIĄZANIE UMOWY O PRACĘ - z przyczyn leżących po stronie firmy oraz z przyczyn leżących po stronie pracownika
*ROZMOWA DOTYCZĄCA HIGIENY OSOBISTEJ (LUB INNYCH KWESTII OSOBISTYCH RZUTUJĄCYCH NA FUNKCJONOWANIE W ZESPOLE LUB NA WYNIKI PRACY) - najtrudniejszy dla większości szefów typ rozmowy.

Dodatkowe informacje, program ramowy oraz metodykę znajdą Państwo na naszej stronie http://open.edu.pl w zakładce o szkoleniach otwartych.

CZAS TRWANIA: 3 dni, 24 godziny zegarowe zajęć, dzień 2 i 3 -sesje rozmów z superwizją
CENA: 1950 zł/osoba
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; roczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; trzy obiady; napoje; owoce; słodycze

!!!Wybierz jeden z rabatów:
* Dla pierwszych pięciu osób - 10% zniżki;
** Przy dwóch osobach zgłoszonych z jednej firmy - druga osoba 20% zniżki
Indywidualne rabaty dla Uczestników powyżej 2 szkoleń

PROWADZENIE: INGA ZAWADZKA

KONTAKT: agnieszka@open.edu.pl
535-317-827 lub 691-074-73

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

OPEN Grupa Dobrych Trenerów zaprasza na:
"ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI" 25-28.11

Szkolenie trwa 4 dni i obejmuje 4 moduły:

06.09– analiza potrzeb
07.09– plan i budżet
08.09– ewaluacja
09.09– realizacja

Szkolenie 4 dniowe jest całością jednak możliwe jest uczestniczenie oddzielnie w wybranych modułach.

Warsztaty są adresowane do Menedżerów i Specjalistów Działów Personalnych i Szkoleniowych oraz do wszystkich Menedżerów wyższego i średniego szczebla, zaangażowanych w rozwój własny oraz podległych im Pracowników.

Program szkolenia:

1.System edukacyjny w strategii Firmy
•Polityka szkoleniowa w strategii Firmy – zasady, cele systemu z punktu widzenia Firmy i Pracowników, podział ról i działań, wybór modelu systemu edukacyjnego.
•Budowanie terytorium skutecznego menedżera szkoleń: zasady i zadania Działu Szkoleń, zakresy obowiązków, kompetencji i odpowiedzialności, podstawowe zadania edukacyjne Działu Szkoleń oraz mierniki efektywności pracy szkoleniowców.
•Grupy poparcia.

2.Analiza potrzeb szkoleniowych – precyzowanie potrzebszkoleniowych Pracowników i Firmy: różne podejścia.
•analiza potrzeb szkoleniowych – co to jest luka edukacyjna, jakie są źródła i kryteria potrzeb i gdzie ich szukać (wewnątrz organizacji oraz w jej otoczeniu)
•przegląd celów edukacyjnych, końcowe efekty możliwe do osiągnięcia dzięki szkoleniom
•przegląd różnych sposobów badania potrzeb szkoleniowych w firmie
•test dla firmy do analizy potrzeb szkoleniowych
•sformalizowane i nieformalne metody badania potrzeb szkoleniowych
metoda kwestionariuszowa,
metoda samooceny,
metoda ankietowa,
arkusz priorytetów,
metoda uzgodnionych oczekiwań
zalety, wady, czas, nakłady, koszty każdej z metod
•opracowanie koncepcji badania potrzeb dla swojej firmy
•projektowanie efektywnego systemu edukacyjnego firmy w oparciu o analizę potrzeb szkoleniowych, aby środki przeznaczone na kształcenie pracowników stały się zyskiem, a nie kosztem.

3.Budowa budżetu i planu szkoleń
•Wystandaryzowana kalkulacja finansowa projektów szkoleniowych;
•Budżet w układzie kosztowym i rodzajowym;
•Budowanie budżetu proporcjonalnie i kwotowo;
•Projektowanie budżetu a podział środków przeznaczonych na szkolenia.
•Harmonogram podziału środków;
•Zasady sprawozdawania wyników;
•Elementy planu szkoleń;
•Szkolenia obligatoryjne;
•Powiązanie hierarchii stanowisk, standardów i systemu kształcenia – schemat standardów kwalifikacyjnych;
•Określenie grup osób szkolonych – standardy kwalifikacyjne, stażowe i awansowania poziomego i pionowego w powiązaniu z systemami szkoleniowymi oraz proporcje czasu potrzebnego na przygotowanie zawodowe Pracownika do osiągnięcia określonego stopnia specjalizacji. Rodzaje grup Pracowników z punktu widzenia budowania modelowych ścieżek edukacyjnych;
•Kategoryzacja projektów szkoleniowych – przygotowanie każdej kategorii pod kątem potrzeb Firmy (obligatoryjne, permanentne, adaptacyjne, podstawowe, specjalistyczne wieloszczeblowe, rezerwy kadrowej itp.).

4.Realizacja planu szkoleń
•Budowanie modułów szkoleniowych i tworzenie pakietów edukacyjnych do określonych systemów szkoleniowych i dziedzin wiedzy niezbędnych w Firmie – optymalne cele edukacyjne;
•Model uczenia się ludzi dorosłych;
•Tworzenie baz danych związanych z działalnością szkoleniową Firmy;
•Zagadnienia prawne: umowy z Pracownikami, umowy z firmą szkolącą, wymagana dokumentacja;
•Logistyka: harmonogramy, planowanie organizacji szkolenia, wyposażenie kursu, dokumentacja obligatoryjna i wspomagająca ewidencjonowanie szkoleń.

5.Ewaluacja szkoleń – przygotowanie programu oceny podjętych działań
•Tematyka oceny szkoleń (zakres);
•Efekty kształcenia a strategie oceny;
•Projektowanie oceny;
•Określanie pożądanych wyników, poszukiwane efekty szkoleń krótko i długoterminowe, kategorie korzyści, mierniki, standardy;
•Ocena bezpośrednia i pogłębiona;
•Ocena wartości szkolenia;
•Analiza kosztów i korzyści.

I moduł = 1 dzień, 8 godzin zegarowych zajęć
CENA: 950 zł/osoba - 1 dzień, 1700 zł/osoba - 2 dni,
2500 zł/osoba - 3 dni, 3000 zł/osoba - 4 dni (całość)
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; roczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; obiad; napoje; owoce; słodycze
Prowadzenie: IGA ZAWADZKA

!!!Rabaty:
Powyżej 2 osób z firmy - 10%;
Powyżej 4 osób z firmy - 20%;
Indywidualne rabaty dla Uczestników powyżej 2 szkoleń

http://open.edu.pl

kontakt: agnieszka@open.edu.pl
biuro:535-317-827
kom.691-074-763AGNIESZKA JAWORSKA edytował(a) ten post dnia 14.10.10 o godzinie 10:47

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

OPEN Grupa Dobrych Trenerów zaprasza na SZKOLENIA OTWARTE:

18-19.10 KOMUNIKACJA W PROCESIE ZMIANY

20- 22.10 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

25- 28.10 ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

3- 5.11 TRENING ZADAWANIA TRUDNYCH PYTAŃ

15- 17.11 POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY

20- 21.11 WARSZTAT DLA KOBIET SUKCESU :
DOJRZAŁOŚĆ EMOCJONALNA KOBIETY SUKCESU + DRESS FOR SUCCESS

22- 24. 11 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

wszystkie szczegóły na stronie open.edu.pl/pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalenda...

kontakt: agnieszka@open.edu.pl
biuro: 535-317-827 lub kom. 691-074-763

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo,

Zapraszam do uczestnictwa w Kongresie Kadry!

Kongres Kadry to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży HR w Polsce!
Podczas Kongresu zaprezentujemy Państwu ponad 60 prelekcji polskich i międzynarodowych ekspertów oraz praktyków zarządzania.

Wystąpienia będą realizowane w 14 ścieżkach tematycznych, m.in. Employer Branding, Rekrutacja, Motywacja, Szkolenia, Komunikacja, Różnice Pokoleniowe, Kultura Organizacyjna, Coaching Kariery, Budowanie Zespołów.

Będziemy gościć wielu ekspertów międzynarodowego formatu:
• Emmanuel Gobillot "Nowoczesny model przywództwa w czasach różnorodności i zmian"
• Rene Petrin "Najlepsze praktyki w profesjonalnych programach mentoringowych"
• Dave Wilkins "Portale Learningowe i widgety - przyszłość rozwoju pracowników"
• Wojciech Cejrowski "Różnice międzykulturowe - Źródło inspiracji dla biznesu"


Wśród prelegentów wystąpią firmy z wielu branż, m.in.: TVN, MARS, PZU Życie, AXA Polska, BZ WBK, Eurobank, BRE BANK, ING BANK ŚLĄSKI, Polpharma S.A, Eli Lilly, Adamed, RWE IT Polska, Saint Gobain, PTK Centertel.

Kongres Kadry to świetna platforma do dzielenia się wiedzą oraz nawiązywania cennych kontaktów zawodowych, zarówno podczas części merytorycznej, jak też podczas wieczornego Bankietu po pierwszym dniu Kongresu.

Odwiedź stronę projektu: http://kongreskadry.pl

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu
022 314 14 16
marcin.piotrowski@nf.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

A TY NA CO PRZEZNACZYSZ NAWET 4250 PLN, KTÓRE CI PODARUJEMY?

Obrazek
Zapraszam do wzięcia udziału w promocji Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®.

# Tylko do końca października każda osoba, która zaprosi drugą do udziału w dowolnej edycji Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®, otrzyma rabat w wysokości 50% ceny regularnej.

# Osoba zaproszona również otrzyma rabat w wysokości 50% ceny regularnej.

# Edycje Szkoły objęte promocją: Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław.


Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Przygotowanie i organizacja programów konsultacyjno-promocyjnych


Szkolenie w ramach cyklu:
Konsultacji społecznych wokół inwestycji


Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego organizowania programów konsultacyjnych. W ramach zajęć przećwiczone zostaną skuteczne metody zarządzania konsultacjami społecznymi. Zakres szkolenia obejmuje zasady demokracji środowiskowej, tworzenie potencjału społecznego, przygotowanie programów, spotkań informacyjnych i konsultacyjnych oraz realizację badania opinii dot. inwestycji infrastrukturalnych.


Zagadnienia poruszane na szkoleniu:
- przyczyny konfliktów środowiskowych,
- rodzaje konsultacji społecznych,
- psychologiczny mechanizm konfliktu,
- programy informacyjno – konsultacyjne,
- etapy konsultacji społecznych,
- kryteria oceny wariantów,
- zarządzanie programem informacyjno – konsultacyjnym.


Terminy: 27-28 XI 2010, 17-18 I 2011

Trenerka: dr Katarzyna Iwińska

Szczegóły na: http://www.inicjatywy.org/szkolenia/eko-inicjatywy

Więcej informacji uzyskają Państwo pod numerem tel. 506 895 163 lub mailowo pod adresem szkolenia@inicjatywy.org.

Zapraszamy!
Krystian Skrzyszewski

Krystian Skrzyszewski Konsultant ds.
Rekrutacji, Human
Resources

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Diagnoza osobistego i zawodowego potencjału

ZASTOSOWANIE NARZĘDZI PSYCHOLOGICZNYCH I SPRAWDZONYCH METOD DIAGNOZY POTENCJAŁU

Efekty:
- Poznanie siebie w aspekcie wyboru zawodu i planowania kariery
- Planowanie ścieżki dalszej kariery i ścieżki edukacyjnej (wybór dalszego kierunku kształcenia, zawodu)
- Dogłębna analiza predyspozycji zawodowych
- Badanie temperamentu wyznaczającego optymalne warunki pracy zawodowej
- Wsparcie w przypadkach zmiany pracy i/lub zakresu obowiązków

Metodyka w skrócie:
- Wywiad biograficzny
- Wywiad kompetencyjny
- Testy diagnostyczne
- Zadania symulacyjne (AC, DC)
- Obserwacja

Pozostałe informacje:
Czas trwania:
3 godziny: spotkanie diagnozujące + 1,5 godziny: przekazanie informacji zwrotnych
Inwestycja:
475 PLN brutto

Informacje o osobie prowadzącej badanie:
Marta Woźny-Tomczak, psycholog, założyciel i właściciel firmy Personia.

Kontakt:
personia@personia.pl
http://www.personia.pl
tel.: 796 377 211
Krystian Skrzyszewski

Krystian Skrzyszewski Konsultant ds.
Rekrutacji, Human
Resources

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu

Jak skutecznie przeprowadzić zmianę w swoim życiu?

Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu polegają na odkryciu indywidualnego potencjału oraz poszerzeniu kompetencji – również tych, które posiadamy, ale z różnych powodów uległy zapomnieniu. Dzięki konsultacjom wypracowuje się nowe rozwiązania.

Gdy:
- Dążymy do rozwoju osobistego lub zawodowego w danym obszarze
- Czujemy, że stoimy w miejscu i nie wiemy, co zrobić
- Brakuje motywacji do pracy i działania
- Chcemy zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania
- Planujemy wzmocnić swoją pozycję zawodową
- Przygotowujemy się do zmiany zawodowej
- Dotychczasowe działania nie przynoszą rezultatów
- Czujemy się wypaleni, przemęczeni i potrzebujemy wzrostu energii

Efekty:
Dokonanie zmian na lepsze!
- Sprawniejsze pokierowanie swoim życiem - zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej
- Większa motywacja i kreatywność w działaniach
- Lepsze wykorzystanie swojego potencjału
- Zwiększenie zadowolenia z pracy
- Poprawa jakościowa relacji z innymi

Razem wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla danej osoby w danej sytuacji, gdyż nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania dla wszystkich ludzi.

Cena: 140 PLN brutto

Psycholog, coach: Marta Woźny - Tomczak, założyciel i właściciel firmy Personia. Trener. Psycholog z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, warsztatów interaktywnych, wykładów i konsultacji o charakterze coachingu. Współpracuje m.in. z Klientami z branży doradczej, szkoleniowej, odzieżowej, paliwowej, budowlanej, informatycznej i finansowej.

Kontakt:
personia@personia.pl
http://www.personia.pl
tel.: 796 377 211

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Zarządzanie ochroną środowiska


Szkolenie w ramach cyklu:
Konsultacji społecznych wokół inwestycji


Celem szkolenia jest wykształcenie menedżerskiego podejścia do zagadnień związanych ze środowiskiem i jego ochroną, zwłaszcza w kontekście coraz bardziej zaostrzanych przepisów i ograniczeń związanych z gospodarowaniem zasobami środowiska.

W trakcie szkolenia zostaną przedstawione zagadnienia oceny skutków działalności człowieka w środowisku wraz z przedstawieniem koniecznych do wdrożenia działań w różnych horyzontach czasowych. Wiedza o dostępnych instrumentach służących realizacji zadań z zakresu zarządzania ochroną środowiska pozwoli przyszłym planistom, urzędnikom, przedsiębiorcom czy decydentom dobierać optymalne działania do bieżących potrzeb w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego i społecznego.


Zagadnienia poruszane na szkoleniu:
- narzędzia zarządzania ochroną środowiska,
- analiza inwestycji szczególnie konfliktogennych,
- analiza wielokryterialna,
- wariantowanie przedsięwzięcia,
- ocena wariantów.


Trenerka: Terminy: 18-19 XI 2010, 12-13 I 2011

Trener: dr Artur Badyda

Szczegóły na: http://www.inicjatywy.org/szkolenia/eko-inicjatywy

Więcej informacji uzyskają Państwo pod numerem tel. 506 895 163 lub mailowo pod adresem szkolenia@inicjatywy.org.

Zapraszamy!
Paweł B.

Paweł B. Management
Consulting

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Projekt Outplacement - Wsparcia Pracodawców i Pracowników

Aktualnie zajmuje się poszukiwaniem zainteresowanych przedsiebiorców projektem outplacementowym, który realizuję na terenie małopolski.
Korzystnym jest dla pracodawców jak i zwalnianych pracowników, że projekt jest całkowicie finansowany z funduszy UE.
Szczegóły projektu http://www.nowekwalifikacje.com

Mam możliwość rozszerzenia projektu na całą Polskę jednak poszukuję partnerów najlepiej posiadających podobne projekty z POKL w pozostałych województwach.

Osoby zainteresowane wsparciem dla zwalnianch pracowników zapraszam do kontaktu

Wszelkich informacji o projekcie udzielają:

Magdalena Kurtek tel. (12) 292 76 32 w. 84, e-mail: magdalena.kurtek@pmdg.pl
Ewa Laskowska tel. (12) 292 76 32 w. 89, e-mail: ewa.laskowska@pmdg.pl

Pozdrawiam
Pawel
Tomasz Zięba

Tomasz Zięba HR Business Partner,
Grupa Żywiec

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Projektowanie i prowadzenie sesji Assessment Centre - 2 dni za 450zł!

Witamy Państwa serdecznie,
W związku z naszą promocją cyklu szkoleń otwartych INVENTI proponujemy Państwu udział w szkoleniu „Prowadzenie i projektowanie sesji Assessment Centre” na bardzo atrakcyjnych warunkach.

Wystarczy jedynie zgłosić się na spotkanie „Spotkajmy się na szkoleniu z AC”. Jeśli na spotkanie zapisze się min. 4 osoby to płatność za dwudniowe szkolenie z wyżywieniem wyniesie jedynie 450 zł za jednego uczestnika spotkania!

Na spotkanie można zapisać się pod linkiem:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/spotkajmy-sie-na-sz...

Szkolenie odbędzie się w Krakowie, 4-5 listopada. Wszystkie szczegóły merytoryczne oraz sylwetka trenera są dostępne na naszej stronie internetowej: http://inventi.pl

Zachęcamy do udziału w Promocji. Wystarczy jedynie zapisać się na spotkanie, zainteresować innych i kiedy licznik chętnych na spotkanie przebije 4 osoby promocja jest już aktywna!

450 zł za dwudniowe, profesjonalne szkolenie z doświadczonym trenerem to aż 70% mniej niż ena katalogowa.

Jeśli na spotkanie nie zapisze się wymagana liczba osób do aktywacji promocji, nie ponoszą Państwo żadnych kosztów, jak również nie są Państwo zobligowani do uczestnictwa na szkoleniu po cenach katalogowych.

W razie pytań prosimy o kontakt:
Tomek Zięba
Konsultant ds. Szkoleń
tomasz.zieba@inventi.pl
796795651
Anna Bareła

Anna Bareła studio
robiedobrze.com

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Profesjonalny Project Manager w Twoim Przedsiębiorstwie

Firma HRP zaprasza do udziału w bezpłatnym cyklu szkoleń poświęconych zastosowaniu profesjonalnych metodyk Project Management w procesie podnoszenia efektywności zarządzania firmą

Projekt skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, działających na terenie województwa łódzkiego. Szkolenia dedykowane kadrze menedżerskiej oraz pracownikom zaangażowanym w realizację projektów.

• Zarządzanie zespołem projektowym z wykorzystaniem metodyk Project Management
• Zarządzanie projektami z wykorzystaniem metodyk Project Management
• Prawne aspekty zarządzania ryzykiem w projekcie
• Zarządzanie ryzykiem w projekcie
• Zarządzanie finansami w projekcie
• Wykorzystanie Microsoft Project w zarządzaniu projektami

Podejmij to wyzwanie – rekrutacja trwa!

Więcej informacji na http://asps.pl

Biuro projektu: HRP, al. T. Kościuszki 39, 90-418 Łódź, Tel.: 42 637 90 30 fax: 42 637 90 31, e-mail: asps@hrp.com.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

A TY NA CO PRZEZNACZYSZ NAWET 4250 PLN, KTÓRE CI PODARUJEMY?

Obrazek
JESZCZE TYLKO PRZEZ 5 DNI MOŻNA SKORZYSTAĆ Z UDZIAŁU W DOWOLNEJ EDYCJI SZKOŁY TRENERÓW BIZNESU AKADEMII SET® W PROMOCYJNEJ CENIE.

# Tylko do końca października każda osoba, która zaprosi drugą do udziału w dowolnej edycji Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®, otrzyma rabat w wysokości 50% ceny regularnej.

# Osoba zaproszona również otrzyma rabat w wysokości 50% ceny regularnej.

# Edycje Szkoły objęte promocją: Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław.


Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa w dniach 15-16 listopada 2010 do udziału w konferencji

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Podczas spotkania będą mogli Państwo wysłuchać wielu osadzonych w realiach i mających źródło w praktyce i doświadczeniu wykładów prowadzonych przez znanych i cenionych ekspertów, zarówno krajowych jak i międzynarodowych. W programie konferencji zaplanowano wystąpienia praktyków z wieloletnim doświadczeniem, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniami w sprawnym zarządzaniu gospodarką paletową. Dzięki tym prelekcjom będą Państwo mogli zweryfikować swoje podejście do zarządzania obrotem paletami i, jak jesteśmy przekonani, otrzymane wskazówki pozwolą rozwiązać bieżące problemy.

Zachęcamy do udziału w spotkaniu szczególnie z uwagi na dyskusję panelową, która będzie forum wymiany doświadczeń, rozwiązań i poglądów pomiędzy głównymi podmiotami wpływającymi na gospodarkę paletową a przedstawicielami firm oraz możliwością wyciągnięcia konkretnych wniosków. Nie powinno zabraknąć również Państwa głosu w tej dyskusji.

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na konferencji:

o w programie zaplanowano tematy ujęte w formie case’ów mając na względzie przekazanie Państwu cennych wskazówek, które wprowadzone w innych przypadkach odniosły zamierzony rezultat

o case studies rozwiązań w zakresie zarządzania obrotem paletowym z największych firm z różnych branż mających zróżnicowaną strukturę będzie okazją do zgłębienia tajników minimalizacji problemów z paletami i poznania doświadczeń, które ułatwią Państwu rozwiązanie własnych problemów

o będą mogli Państwo uzyskać szereg istotnych informacji dotyczących alternatywnego outsourcingu paletowego uwzględniając analizę kosztową opłacalności rozwiązań oraz konkretne wskazania jak osiągnąć lepsze wyniki finansowe

o doskonali eksperci z wieloletnim praktycznym doświadczeniem podzielą się z Państwem swoją wiedzą co - jesteśmy przekonani – ułatwi Państwu rozwiązanie wielu problemów w codziennej pracy

o mają Państwo niepowtarzalną okazję uzyskać wiedzę na temat obiektywnego porównania i oceny zamkniętych pool’i paletowych

o w trakcie konferencji zaplanowano dyskusję panelową, która będzie doskonałą możliwością skonfrontowania rozwiązań oraz wymiany poglądów pomiędzy głównymi podmiotami wpływającymi na gospodarkę paletową a przedstawicielami firm stwarzającą realną możliwość wyciągnięcia konkretnych wniosków praktycznych i określenia rozwiązań możliwych do implementowania we własnym przedsiębiorstwie

- uzyskają Państwo cenne wskazówki dotyczące optymalizacji nie tylko gospodarki paletowej ale również gospodarki innymi opakowaniami zwrotnymi

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Alicja Mrozowicz-Nowak | Sales Manager
anowak@movida.com.pl, tel 22/ 402 64 85 | fax 22/ 626 81 38

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Jeśli chcesz zostać Coachem, rozwijać potencjał swój i innych, czerpać z wiedzy, doświadczeń profesjonalnych coachów, menedżerów, psychologów, zdobyć nową wiedzę i praktyczne doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu, prowadzeniu procesów coachingowych - ta propozycja jest właśnie dla Ciebie!

AKADEMIA PROFESJONALNEGO COACHINGU - III edycja

Zostały ostatnie 2 wolne miejsca – rekrutacja trwa do 31 października 2010r. [b]

Zajęcia rozpoczynają się już 6 listopada 2010r.
Harmonogram zjazdów na stronie AKADEMII PROFESJONALNEGO COACHINGU


Akredytacja Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej - jedynej w Polsce Uczelni Wyższej, która jest Członkiem Założycielem Izby Coachingu oraz Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu.


Partner studiów: Extended DISC - renomowana międzynarodowa platforma narzędzi psychometrycznych stosowanych w coachingu indywidualnym i zespołowym.

Akademia Profesjonalnego Coachingu to 200 godzin zajęć prowadzonych wyłącznie metodą ActiveInsight (interaktywne warsztaty, symulacje, gry psychologiczne, case study z międzynarodowych korporacji i sesji life coachingu, sesje coachingowe, interwizje i superwizje). Celem studiów jest praktyczne przygotowanie słuchaczy do prowadzenia profesjonalnego business and life coachingu w organizacjach, instytucjach, firmach i korporacjach, pracy z Klientami indywidualnymi i zespołami. W trakcie studiów uczestnicy poznają teorię, oraz kilkadziesiąt praktycznych narzędzi do wdrażania kultury coachingowej w organizacjach i prowadzenia procesu coachingu. Otrzymują superwizję swoich kompetencji coachingowych prowadzoną przez certyfikowanych coachów, psychologów i praktyków biznesu – menedżerów międzynarodowych korporacji.

W ramach zajęć:
- poznanie wielu modeli, narzędzi i struktur coachingowych wywodzących się z różnych nurtów coachingowych (m.inn. Co-Active Coaching, GROW, PRACTICE, SPACE, coaching psychology, coaching kompetencyjny w biznesie itp.)-rozszerzających kompetencje Coacha w porównaniu z jednomodelowymi szkołami coachingu
- prowadzący zajęcia to wyłącznie praktycy: Hon Vice President of the Society for Coaching Psychology w Wlk. Brytanii, certyfikowani coachowie (m.inn: International Coaching Community, Grupa Trop), terapeuci, psychologowie i trenerzy rekomendowani przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, menedżerowie międzynarodowych korporacji
- każdy student prowadzi własny projekt coachingowy z klientem superwizowany przez doświadczonych coachów,
- przygotowanie do prowadzenia działań coachingowych w oparciu o narzędzia psychometryczne Extended DISC,
- merytoryczne Sylabusy csipb.pl - ułatwiające przygotowanie do zajęć,
- e-learningowe follow up między zajęciami utrwalające nabytą wiedzę i umiejętności,
- dostęp do bazy wiedzy i wymiany doświadczeń coachingowych w systemie „eknow-how” CSIPB.PL,

Dodatkowo !!! Dla Absolwentów Akademii Profesjonalnego Coachingu:
- rabaty przy certyfikacji do licencjonowanego używania narzędzi psychometrycznych Extended DISC,
- system zniżek obejmujący korzystanie z grup superwizyjnych i interwizyjnych w ramach Klubu Coacha CSIPB.PL &WSB,
- interaktywny dostęp do bazy wiedzy i platformy wymiany doświadczeń coachingowych,
- w systemie „eknow-how” CSIPB.PL,
- dla najlepszych absolwentów możliwość WSPÓŁPRACY W PROJEKTACH BIZNESOWYCH prowadzonych przez CSIPB.PL
- zniżki w opłatach członkowskich KLUBU COACHA CSIPB.PL & WSB

Liczba godzin: 200
Czas trwania: 2 semestry
Miejsce: Dąbrowa Górnicza

Poznaj opinie Absolwentów APC

Więcej informacji dotyczących studiów na stronie AKADEMII PROFESJONALNEGO COACHINGU

Zapisy przyjmują i informacji udzielają:

Biuro Karier i Promocji
Wyższej Szkoły Biznesu

tel. (32) 262 28 05; (32) 262 03 07
e-mail: podyplomowe@wsb.edu.pl

Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
tel. +48 507 028 911
e-mail: biuro2@csipb.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek

Jeżeli odpowiadasz za rozwój kompetencji pracowniczych w organizacji biznesowej to zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej edycji nowatorskiego projektu szkoleniowego.

W listopadzie zapraszam na kolejne bezpłatne szkolenie w ramach projektu SET dla Biznesu:
BUDOWANIE EFEKTYWNYCH STRUKTUR TRENERSKICH

Termin: 17-18 listopada 2010

Miejsce: Warszawa, Kierbedzia 4- Sale Szkoleniowe Grupy SET.

Aby otrzymać szczegółowe informacje lub zarezerwować miejsce zapraszam do kontaktu maciej.cichocki@grupaset.pl.

Zapraszam serdecznie
Maciek Cichocki

Obrazek



Wyślij zaproszenie do