konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Proszę o umieszczanie wszystkich informacji dotyczących:
- szkoleń/warsztatów/treningów (niezwiązanych z działalnością PSZK),
- produktów i usług (informacje o charakterze promocyjnym),
jedynie w tym miejscu.

Dziękuję i pozdrawiam.Anita D. edytował(a) ten post dnia 21.05.10 o godzinie 11:53
Maria S.

Maria S. Civis totius
mundi...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Serdecznie polecam Ogólnopolską Konferencję Naukową
"Problemy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji XXI w.", która odbędzie się w campusie Politechniki Łódzkiej/ Katedra Systemów Zarządzania, w dniach 22 - 23 czerwca 2007 roku. Kontakt http://p.lodz.pl
Piotr Ruta

Piotr Ruta Trener biznesu,
Coach, Konsultant,
HR Manager,
Wykładowc...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Akademia Profesjonalisty HR

Akademia to cykl seminariów odbywających się w pięciu miastach Polski.
Pierwsze z nich odbędzie się w dniach 18-19-20 czerwca 2007 w Hotelu Kazimierz w Krakowie. Tytuł seminarium to: ”Budujemy wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny firmy poprzez dobre praktyki HR”.
http://www.kdk.info.pl/akademia,profesjonal,18,,,20,cz...

Kolejne w Warszawie 26-27 czerwca w Centrum Finansowym Puławska ul. Puławska 15
http://www.kdk.info.pl/seminarium,hr,,,budu,26,,,27,cz...

-Celem niniejszego seminarium jest wspólna dyskusja, w czasie której wraz z zaproszonymi specjalistami i praktykami spróbujemy wykreować nowe spojrzenie na czynnik ludzki w organizacjach-pracownika jako PR-owca firmy, osoby, która kształtuje jej wizerunek zarówno wewnątrz organizacji jak i na zewnątrz.
Firma to ludzie. Ich wiedza i umiejętności umożliwiają korzystanie z innych zasobów firmy
w sposób efektywny i skuteczny. To właśnie wiedza pracowników, fachowość oraz zaangażowanie decydują o rozwoju każdego przedsiębiorstwa.
Pracownicy nie tylko wykonują powierzone im zadania, ale mogą również używać swojego intelektu do wprowadzania usprawnień, innowacji czy po prostu podejmowania decyzji. Żeby było to możliwe, konieczna jest odpowiednia polityka personalna ukierunkowana na rozwój, motywacje i zadowolenie pracowników. Należy zapewnić pracownikom odpowiednie wsparcie oraz ukierunkować ich na cele organizacji. Pracownik, któremu firma potrafi zapewnić powyższe warunki, staje się lojalny wobec niej i to powoduje ,że staje się niejako PR-owcem firmy, kształtując jej wizerunek zarówno wewnątrz jak na zewnątrz organizacji.
Podczas seminarium poznacie Państwo metody dzięki, którym możliwe będzie uzyskanie większej satysfakcji pracowników. Podczas seminarium uczestnicy dowiedzą się m.in: jak motywować ludzi i jak robić to poprawnie za pomocą wynagrodzeń i wartości dodanej, jak obchodzić się z utalentowanymi jednostkami, jak oszacować poziom zaangażowania pracownika w cele firmy, jak wspierać pracowników i kierunkować ich na cele organizacji ,jak zapewnić sobie lojalność pracownika.
Trzeciego dnia w Krakowie uczestnicy wezmą udział w warsztatach poprowadzonych przez firmę Training Partners, podczas, których dowiedzą się jak skutecznie wykorzystać szkolenia outdoorowe i jaką rolę w czasie tego typu szkoleń odgrywa dział HR .

Ponadto będzie to doskonała okazja do szerszej debaty oraz wymiany doświadczeń w gronie osób borykających się z podobnymi problemami.
Anna Budzikowska

Anna Budzikowska Asystentka ds.
Personalnych

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Witam,
Pragnę zainteresować Państwa wydarzeniem organizowanym przez Instytut Zarządzania - Konferencja „Kobieta XXI wieku”, która odbędzie się w dniach 18-19 października 2007 roku w jednym z ładniejszych miejsc w Warszawie - Pałacu Sobańskich.

Konferencja jest głosem w dyskusji na temat zmian ekonomicznych i socjologicznych współczesnego świata. Jak w nowej rzeczywistości odnajdują się kobiety i mężczyźni, jak zmienia się model rodziny i jaką rolę pełnią kobiety w biznesie? Konferencja ma na celu wskazanie najlepszych rozwiązań, które można już teraz zaimplementować w Polsce.

Do udziału w panelach dyskusyjnych zaprosiliśmy przedstawicieli świata nauki, kobiece organizacje oraz przedstawicieli dużych międzynarodowych firm, które posiadają programy genderowe.

Wieczorem, dla uczestników Konferencji przewidziany jest uroczysty bankiet, który odbędzie się w modnej warszawskiej restauracji „Gessler Restauracja U Kucharz”. Podczas bankietu, już w kuluarach, można będzie podzielić się własnymi refleksjami oraz doświadczeniami na temat roli kobiety i mężczyzny we współczesnym świecie.

Konferencja skierowana jest do osób aktywnych zawodowo, łączących wymagającą pracę z życiem prywatnym. Podstawową grupa docelową są pracownicy dużych firm i organizacji, które mają zdolność opiniotwórczą. Liczymy na obecność ok. 100 uczestników podczas pierwszego dnia konferencji oraz ok. 80 osób podczas warsztatów.

Konferencja „Kobieta XXI wieku” będzie jednym z najgłośniejszych medialnie wydarzeń organizowanych przez Instytut Zarządzania. Do patronatu medialnego zaprosiliśmy telewizję (TVN Style; TVN 24; TVP3), prasę kobiecą oraz biznesową (PANI, Zwierciadło, Dziennik, Warsaw Business Journal), Radio Kolor oraz platformę Kobiety.pl.

Dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronach:
Konferencja „Kobieta XXI wieku”: http://instytut.org.pl/kobieta
Pałac Sobańskich: http://kprb.pl
Gessler Restauracja U KUCHARZY : http://gessler.pl

Licząc na zainteresowanie,
z poważaniem,
Anna Pietrzyk, Menedżer Projektu

00-410 Warszawa, ul. Solec 22, tel.: 022 522 24 79, fax.: 022 522 24 71, e-mail: anna.pietrzyk@instytut.org.pl; http://instytut.org.pl, NIP 9512146728
Lilianna K.

Lilianna K. Szkoła Coachingu
www.szkolacoachingu.
edu.pl

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam Cię do rozwoju własnych umiejętności zawodowych i osobistych.

W Krakowie od 12 października rusza druga edycja kursu "COACHING jako nowoczesne narzędzie rozwoju zawodowego i osobistego".

Podczas kursu:
•Zdobędziesz wiedzę na temat coachingu i narzędzi używanych w pracy coacha
•Rozwiniesz kluczowe kompetencje menedżera – coacha
•zdobędziesz wspierającą postawę coacha w procesie rozwijania innych ludzi

Termin:
Kurs obejmuje pięć trzydniowych spotkań, w sumie 127 godzin. Dodatkowo po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma gratis 2 godziny coachingu.
Spotkania w ramach drugiej edycji kursu odbywają się raz w miesiącu w następujących terminach:
12 – 14.10.2007; 9 – 11.11.2007; 14 – 16.12.2007; 11 – 13.01.2008; 8 – 10.02.2008

Gdzie?
Szkolenie odbywać będzie się w Sali konferencyjnej Hotelu Wyspiański ul. Westerplatte 15 w Krakowie http://wyspianski-hotel.pl

Cena:
Cena szkolenia wynosi 4 300 zł za całą edycję w przypadku zapłaty całej kwoty do
28 września 2007r.
4 600 zł w przypadku płatności w 2-óch ratach płatnych zgodnie z następującym harmonogramem:
2 300 zł do 28 września 2007,
2 300 zł do 30 listopada 2007.
Cena obejmuje przeprowadzenie 15 dni szkoleniowych, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegółowy program wyślę Ci lub wejdź na stronę http://fbszkolenia.pl
Lila
Ewa Wcisło

Ewa Wcisło księgowość

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

OTWARTE SZKOLENIA KOMPUTEROWE WE WROCłAWIU

Witam :)
Zapraszam wszystkich na profesjonalne szkolenia do siedziby firmy inMedia Polska we wrocławskim rynku.
Nasze szkolenia prowadzone są na nowoczesnych komputerach iMac i PC. Oto nasza oferta szkoleń otwartych na najbliższy czas:

Flash podstawowy (4 dni, 32 godz.)
Wrocław, 22.09.2007 – 30.09.2007
960,00 zł

Flash zaawansowany (5 dni, 40 godz.)
06.10.2007 – 20.10.2007
1400,00 zł

Webmastering zaawansowany (4 dni, 32 godz.)
Wrocław, 03.11.2007 –18.11.2007
1120,00 zł

MS Excel podstawowy (4 dni, 28 godz.)
Wrocław, 29.09.2007 – 07.10.2007
560,00 zł

MS Excel zaawansowany (4 dni, 28 godz.)
Wrocław, 20.10.2007 – 04.11.2007
620,00 zł

Photoshop podstawowy (4 dni, 32 godz.)
Wrocław, 29.09.2007 – 07.10.2007
960,00 zł

Copywriter – warsztat tworzenia i pisania reklam (4 dni, 32 godz.)
Wrocław, 06.10.2007 – 27.10.2007
2200,00 zł

Więcej informacji chętnie udzielę pod adresem szkolenia@inmedia-polska.pl lub pod numerem telefonu 071 3640911.

Serdecznie zapraszam!
Nina Sosińska

Nina Sosińska Rozwój Talentów -
konsultant, trener,
wykładowca,
prelegent.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Mam przyjemność zaprosić Państwa na warsztaty, które prowadzę w listopadzie, 2007 w Warszawie:

I. „Jak znaleźć, zatrudnić, zaangażować i zatrzymać w firmie Talenty?” – 15-16 listopada, 2007
Podczas warsztatów będziemy omawiać skuteczne praktyki oraz ćwiczyć umiejętności niezbędne do pozyskiwania, motywowania i zatrzymywania w firmie utalentowanych ludzi.
Prezentowane będą głównie te rozwiązania oraz narzędzia, które sprawdziły się w praktyce, są proste i łatwe do wykorzystania.
CELE WARSZTATÓW:
1. Praktyczne doskonalenie umiejętności lidera, które budują zaangażowanie, zaufanie i lojalność Pracowników:
Budowania zaangażowania kandydatów oraz nowych Pracowników;
Omówienie roli zaufania w efektywności pracy zespołów.
Udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych;
Prowadzenie rozmów coachingowych;
Profesjonalne zarządzanie procesami odejść Pracowników z firmy;
Identyfikowanie kluczowych elementów sukcesu procesów zarządzania ludźmi w organizacji i mierzenie efektywności tych procesów;
2. Zidentyfikowanie kluczowych działań organizacji zwiększających zaangażowanie Pracowników – wymiana dobrych praktyk.
3. Omówienie sposobów badania oraz mierzenia satysfakcji i zaangażowania Pracowników.
4. Przedstawienie dobrych praktyk budowania zaangażowania Pracowników zaprezentowanych przez przedstawicieli światowych koncernów na konferencjach ASTD w Dallas (2006) i w Atlancie (2007)
5. Opracowanie indywidualnych planów wprowadzania zmian budujących zaangażowanie Pracowników.

II. SZTUKA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI – WARSZTAT EFEKTYWNEGO LIDERA – 20-21 listopada, 2007
 Jak słuchać, by inni chcieli do nas mówić?
 Jak mówić, by inni chcieli nas słuchać?
 Jak komunikować, by inni zapamiętywali to, co chcemy im przekazać?
 Jak inspirować i angażować słuchaczy?

CELE WARSZTATÓW:
Przedyskutowanie zasad skutecznej komunikacji.
Przeanalizowanie własnego stylu komunikowania się.
Doskonalenie umiejętności komunikowania się w różnego typu sytuacjach zawodowych.
Rozwój umiejętności wywierania wpływu na decyzje podejmowane przez innych ludzi.
Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów w środowisku pracy.
Doskonalenie umiejętności dokonywania profesjonalnych prezentacji oraz wystąpień publicznych.
Poznanie metod i strategii zwiększania efektywności różnego typu spotkań.
Doskonalenie umiejętności udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych.
Ustalenie indywidualnych celów i planów dalszego doskonalenia umiejętności komunikowania się.
PODCZAS WARSZTATÓW BĘDZIEMY ROZWIJAĆ UMIEJĘTNOŚCI:
Aktywnego słuchania.
Zarządzania konfliktem.
Przekonywania.
Przygotowywania i prowadzenia skutecznych prezentacji i wystąpień publicznych.
Organizowania i prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych.
Udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych.

Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem szczegółowych informacji na temat programu warsztatów proszę o kontakt: nina.sosinska@hrht.pl, +48 664 198 300.
Daniela Gotzmann

Daniela Gotzmann HR interim manager,
coach kariery

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam do Wrocławia, do wzięcia udziału w warsztatach " przygotowanie i prowadzenie Assessment center / Development Center, które odbędą sie 15 / 16 listopada 2007.

Szkolenie skierowane jest do:
- pracowników działów personalnych, odpowiedzialnych za realizację działań związanych z oceną potencjału pracowników i rekrutacjami;
- menadżerów, zaangażowanych w procesy rekrutacyjne i projekty AC/DC.

Celem szkolenia jest:
Zapoznanie uczestników z metodą Assessment i Development Center, przedstawienie możliwości i sposobów stosowania tych narzędzi w organizacji. Program dostarczy wiedzy i umiejętności potrzebnych do projektowania i wdrażania tego typu procesów. Wskaże też, jakie umiejętności są niezbędne do skutecznego prowadzenia oceny kompetencji i udzielania feedbacku uczestnikom.

Program szkolenia:

Dzień 1

Otwarcie szkolenia
poznanie się
ustalenie zasad pracy i przedstawienie harmonogramu pracy
Wprowadzenie
Ogólne zasady prowadzenia Assessment i Development Center
Sposoby wykorzystania metody w organizacji
Ograniczenia stosowania metody
Różnice między Assessment i Development Center
Modele kompetencyjne
Przykłady modeli kompetencyjnych
Definiowanie kompetencji
Opisywanie wskaźników behawioralnych
Skale ocen
Narzędzia stosowane w Assessment i Development Center
Rodzaje i przykłady zadań i symulacji
Testy i kwestionariusze
Projektowanie macierzy kompetencji
Projektowanie merytoryczne Assessment i Development Center
Ustalenie celów i strategii działania
Szacowanie kosztów, zakresu odpowiedzialności i planowanie procesu w czasie
Wytypowanie uczestników procesu
Zaplanowanie sposobu przedstawienia i wykorzystania informacji zebranych podczas projektu
Dzień 2


Zasady i pułapki procesu oceniania
Proces i etapy diagnozy
Obserwowanie zachowań w trakcie zadań
Zasady skutecznego zbierania i ewidencjonowania danych
Zniekształcenia i błędy w procesie oceny
Doskonalenie umiejętności oceniania
Doskonalenie umiejętności oceniania podczas obserwacji fragmentów autentycznych sesji Assessment Center
Udzielanie informacji zwrotnej
Wybór formy prezentowania wyników
Zasady udzielania feedback’u
Przyjęcie feedbacku a budowanie zaufania
Przekazywanie informacji zwrotnych - ćwiczenia
Zamknięcie i omówienie szkolenia

Metodologia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu. Uczestnicy występują w roli asesorów prowadzących i oceniających.
Ze względu na charakter zajęć, grupa nie może przekroczyć 10 osób.

szczegółowe informacje na stronie http://inwenta.pl
Maciej Weinmann

Maciej Weinmann Trener i Konsultant

...

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy


Obrazek


Witajcie,

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na otwarte szkolenie:

"Tak pozyskasz każdego Klienta!"
Psychologia Sprzedaży wg modelu osobowości Success Insights(tm)

Założenia:

Większość kursów i szkoleń traktujących o sprzedaży sprowadza się do sugestii mówiącej o tym, że sprzedaż jest pochodną statystyki i tylko zwiększenie ilości aktywności sprzedażowych spowoduje wzrost efektywności działań handlowych.

Idąc tym tokiem myślenia, jesteśmy sprowadzani na manowce jeszcze większej ilości telefonów, jeszcze większej ilości spotkań i rozmów handlowych z których nic nie wynika i które do niczego nie prowadzą a są dla firmy kosztowne i zarazem frustrujące dla handlowców.

Celem naszego warsztatu jest pokazanie technik i rozwój umiejętności, dzięki którym efektywność sprzedaży zwiększa się, nie ze względu na nadludzki wysiłek handlowców, a dzięki holistycznej metodzie zrozumienia osobowości i sposobów komunikowania się Klientów.

Program warsztatu:

- Skąd wiemy, że nasz model jest skuteczny, czyli dlaczego warto poznać genezę typologii osobowości Success Insights ?
- Modele osobowości Success Insights a skuteczne działania sprzedażowe
- Ja jako handlowiec, czy ja jako Klient?
- Diagnoza sytuacji obecnej - Jaki jest mój styl osobowości i sprzedaży ?
- Wpływ mojego stylu sprzedaży na efektywność procesu

- Strategia Mistrzowskiego Procesu Sprzedaży:

* Odpowiedź na pytanie: Jak sprzedawać poszczególnym osobowościom?
* Budowanie relacji z Klientem - Kto jest po drugiej stronie
* Jak "rozpracować" Klienta i rozpoznać jego osobowość
* Techniki otwartej komunikacji podczas rozmowy handlowej
* Strategia aktywnego słuchania i zadawania właściwych pytań
* Ukryte psychologiczne potrzeby Klientów, czyli czego nigdy nie powie nam nasz Klient
* Rozpoznawanie ukrytej motywacji do zakupu
* Prezentacja rozwiązania problemu Klienta w języku jego korzyści i potrzeb
* Język korzyści - wizualizacja klienta i produktu
* Stosowanie techniki najbardziej skutecznej argumentacji
* Skuteczne zamykanie sprzedaży
* Doskonalenie efektywności procesu sprzedaży
* Prowadzenie rozmów z klientami - trening Video

Metodologia:

Prowadząc nasze szkolenia kierujemy się zasadą:
"Powiedz mi a zapomnę, pokaż a może zapamiętam, zaangażuj mnie a zrozumiem..."
Dlatego też, podczas wszystkich treningów stosujemy:
- 85 % interaktywnych ćwiczeń, symulacji, warsztatów, gier, treningu video oraz studiów przypadków i
- 15 % mini-prezentacji, które służą omówieniu zagadnień ćwiczonych w aktywnych formach szkolenia.

Aby umożliwić naszym uczestnikom doskonały rozwój umiejętności rejestrujemy ćwiczenia oraz gry na kamerze Video, po czym omawiamy wraz uczestnikami ich decyzje, zachowania i wyciągamy wspólne wnioski w celu poprawy działania w realnym życiu zawodowym i osobistym.

Nasze szkolenia to nie nudne wykłady - to praktyczne umiejętności rozwijane w atrakcyjny sposób poprzez gry, ćwiczenia i symulacje. Tylko poprzez zdobywanie nowych doświadczeń można skutecznie rozwijać umiejętności i kompetencje handlowe.

My działamy właśnie w ten sposób !

Przed szkoleniem zostanie przeprowadzona analiza potrzeb i oczekiwań uczestników. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma płytę z zarejestrowaną na Video rozmową handlową.

Prowadzący:

Maciej Weinmann - Trener i Coach Sprzedaży. Karierę zawodową rozpoczynał w regionalnym ośrodku telewizji TVP we Wrocławiu, następnie rozpoczął współpracę z jedną z wrocławskich agencji reklamowych.

Od sześciu lat związany z branża szkoleniową, kierował pracą polskiego oddziału renomowanej austriackiej firmy szkoleniowej odpowiadając za sprzedaż, relacje z Klientami oraz realizował jako konsultant i trener wiele złożonych projektów.

Obecnie Menedżer Sprzedaży oraz Dyrektor Zarządzający firmy Development Partners i Sales Force Development Academy. Specjalizuje się w projektach rozwoju i doskonalenia procesu sprzedaży, coachingu kadry zarządzającej sprzedażą oraz doskonaleniu kompetencji handlowców i doradców Klientów. Pracował dla wielu instytucji z sektora finansowego, mediów i firm produkcyjnych i handlowych.

Maciej Weinmann jest absolwentem Nauk Politycznych Uniwersytetu Wrocławskiego, stypendystą na berlińskim Freie Universität. Ukończył Menedżerskie Studia Podyplomowe oraz Podyplomowe Studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Ukończył także Studia Podyplomowe "Psychologiczne kompetencje w Zarządzaniu" w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Trener zarządzania " Szkoła Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK" w Krakowie. Doradca Success Insights / DISC Model.

W swojej pracy szkoleniowej specjalizuje się w rozwoju umiejętności komunikacji interpersonalnej w sprzedaży, doskonaleniu sztuki wywierania wpływu, perswazji oraz wykorzystaniu mocnych stron w osobowości w procesie sprzedaży.

Jego motto to: "Sprzedawaj tak, jak chciałby kupować Twój Klient !"

Termin treningu: 22-23 listopada 2007 roku
Miejsce szkolenia: Wrocław
Cena uczestnictwa pierwszej osoby z firmy w szkoleniu do 1.10.2007: 800 Pln (brutto), każda następna: 650 Pln
od 1.10.2007 pierwsza osoba z firmy: 990 PLN (brutto) , każda następna: 800 pln

UWAGA dla wszystkich, którzy powołają się na Goldenline.pl lub portal http://rynekszkolen.pl 15% rabatu

Formularz Zamówienia
Kontakt do Nas

Zapraszam do wzięcia udziału w szkoleniu i do zobaczenia na treningu
Maciej Weinmann
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam na szkolenie: Nowoczesna asystentka, 5-7.11.2007, w Poznaniu.
Program szkolenia

PR zaczyna się od sekretariatu...
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam na szkolenie: Komunikacja w organizacji, 13-14.11.2007, w Poznaniu.

Poruszane zagadnienia
1) Komunikowanie w organizacji
2) Struktura komunikacyjna organizacji
3) Bariery komunikacyjne w organizacji
4) Public Relations
5) Komunikowanie w sytuacji konfliktu w organizacji
6) Komunikowanie kierownicze
7) Komunikacja międzykulturowa w organizacji
8) Audyt komunikacyjny

Program szkolenia
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam na szkolenie: Motywacja do pracy - jak motywować siebie i innych, 8-9.11.2007, w Warszawie.

Program szkolenia
Anna Zaremba

Anna Zaremba trener, facylitator,
coach

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Już 7.11.zapraszam na szkolenie "Metody coachingowe w pracy menadżera"
Na szkoleniu tym każdy menadżer pozna metody coachingu i nauczy się je stosować w odpowiednich momentach.
Wg. Roberta Diltsa można nauczć się coachingu (przez małe c) nie będąc Coachem.
Informacje o naszej firmie na stronie http://media-plus.pl
W sprawie szczegółów proszę o kontakt.
Ania
Magdalena Górna

Magdalena Górna Konsultant,
Krauthammer

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym z zakresu umiejętności menadżerskich: "Wzór i siła oddziaływania" organizowanym przez firmę Krauthammer.

O nas:
Krauthammer International jest firmą powstałą w 1971 roku w Szwajcarii. Posiadamy biura w 16 krajach Europy, a także biuro w Azji i USA.
Dostarczamy nasze projekty w ponad 50-ciu krajach.
Naszym głównym zajęciem jest pomoc organizacjom w osiągnięciu sukcesu poprzez kształtowanie i pomoc w trwałej zmianie postaw jednostki. Ma to na celu jednoczesne podniesienie efektywności organizacji jak i rozwoju jednostki.
Nasze działania kierujemy głównie do menadżerów ( rozwój ich umiejętności zarządzania ludźmi) i do sił sprzedaży ( rozwój umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych).

Korzyści ze szkolenia – Wzór i siła oddziaływania:
Dawanie przykładu swoim zachowaniem i wpływanie na ludzi, aby łatwiej odnosili sukcesy
Tworzenie najlepszych warunków do osobistego rozwoju
Delegowanie zgodnie z indywidualnymi kompetencjami i aspiracjami
Zarządzanie zorientowane na wyniki
Inicjowanie zmian, przekazywanie decyzji i towarzyszenie w ich implementacji
Wprowadzanie kultury organizacyjnej do codziennego życia
Rozwiązywanie trudnych i konfliktowych sytuacji
Skuteczne wystąpienia publiczne

Program szkolenia:
Dzień 1
Podstawy komunikowania się między ludźmi
Różnice między naszą percepcją a rzeczywistością; kwestionowanie swojego punktu widzenia jako najważniejszy element „organizacji uczącej się”
Zmiana: jak zarządzać emocjonalnymi reakcjami, „krzywa żałoby”
Delegowanie i przekazywanie odpowiedzialności w zależności od indywidualnych możliwości
Zarządzanie przez cele
Wystąpienia publiczne: jak inspirować, przekonywać i zachęcać do działania odbiorców
Dzień 2
Aktywne słuchanie: postawa wyrażająca ciekawość, zainteresowanie i zaufanie
Udzielanie informacji zwrotnej
Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
Sesja rozwojowa - Jak rozwijać umiejętności swoich pracowników, identyfikowanie mocnych stron i elementów do poprawy
Radzenie sobie z zastrzeżeniami
Meta - przekaz; identyfikowanie otrzymywanych sygnałów
Dzień 3
Krytycyzm i agresja - zarządzanie sprzecznościami
Zarządzanie stresem, jak lepiej kontrolować spontaniczne reakcje
Najważniejsze zasady prowadzenia spotkań roboczych
Komunikowanie trudnych decyzji, radzenie sobie z reakcjami na nie
Popełniłem błąd - jak się zachować w tej delikatnej sytuacji
Menedżer i jego otoczenie: jak przygotować i przedstawić rekomendacje działań lub projekt i uzyskać akceptację
Dzień 4
Prezentowanie projektu i sprzedaż pomysłów przełożonym
Udzielanie upomnienia: kiedy organizacja powinna pozostać wierna stworzonym kanonom postępowania a pracownik powinien zmienić swoje zachowanie
Udzielenie odmowy: przekazanie trudnej decyzji w taki sposób, aby uzyskać zrozumienie i akceptację
Planowanie zadań i monitorowanie postępów
Dwa poziomy konfliktu: zadanie i relacje interpersonalne
Zarządzanie konfliktem: od dojścia do wzajemnego porozumienia, do mediacji lub arbitrażu

Daty:
20 Listopad 2007
18 Grudzień 2007
22 Styczeń 2008
21 luty 2008
Miejsce:
Hotel Premium, Poznań

Koszt szkolenia:
4800 zł netto za osobę (4 dni)
Cena zawiera: koszt szkolenia, lunchy, przerw kawowych oraz materiałów piśmienniczych i szkoleniowych

Wszystkich chętnych proszę o kontakt:
magdalena_gorna@krauthammer.com

Do zobaczenia
Karolina Andrian

Karolina Andrian FEMMERITUM,
współwłaściciel

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Szanowni Państwo,
Z racji zbliżających się ferii zimowych oferujemy firmom turnusy "Zima w mieście" dla "firmowych" dzieci. Jest to bardzo ciekawy składnik każdego programu work-family czy work-life balance
Krótko o co w tym chodzi.
Turnus kupuje firma i zapraszana na nie dzieci swoich pracowników, które nie wyjeżdżają z warszawy podczas ferii.
Oferta jest bardzo atrakcyjna, gdyż dzieci, które nie wyjeżdżają na ferie zimowe mogą mieć zapewniony ciekawy odpoczynek.

"Zima w mieście" to 5-cio dniowy turnus (terminy w czasie warszawskich ferii zimowych). Każdego dnia zabieramy dzieci o 8.45 spod firmy i oddajemy o 17.30 (dokładne godziny do uzgodnienia).

Podczas dania dzieci uczestniczą w wielu atrakcjach: wizyty w atrakcyjnych muzeach, specjalne zajęcia plastyczne i muzyczne, wyprawa do Sierpca, Kampinosu, kulig, ognisko i inne. Mamy bazę "odpoczynkową" w Radości w Ptasim Gnieździe.

Jesteśmy organizatorem turystyki i posiadamy specjalną do tego licencję wydaną przez Marszałka Województwa Mazowieckiego, a także mamy duże już doświadczenie w pracy z dziećmi.
jeśli ktoś z Państwa jest zainteresowany pełną ofertą proszę o kontakt:
karolina.andrian@femmeritum.pl

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do współpracy!
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszamy na szkolenie

Prowadzenie grupy szkoleniowej - warsztat doskonalący umiejętności trenerskie,w dniach 22-23.01.2008r, Warszawa, Hotel Witkowski***.

Program szkolenia
Zapisy na szkolenie
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Bez pozyskania pracowników jako rzeczników organizacji, niemożliwe jest kształtowanie jej pozytywnego wizerunku w otoczeniu zewnętrznym, ani realizowanie innych celów PR. To właśnie stosunek pracowników do własnego pracodawcy w wielu sytuacjach działa na zasadzie wartości dodanej. Działania PR łączą się na wielu polach z działaniem działów Human Relations.

Oddziaływanie na pracowników jest tylko pozornie łatwiejsze niż wpływ na otoczenie zewnętrzne. Podstawową metodą PR jest właściwe informowanie, prowadzenie dialogu z pracownikami, ponieważ stopień poinformowania wpływa na satysfakcję z pracy. Dzięki właściwemu kontaktowi z pracownikami możliwe jest wzbudzanie poczucia odpowiedzialności i solidarności względem pracodawcy, poprzez nacisk na wspólną realizację celów. Właściwe prowadzenie polityki informacyjnej wpływa na poprawę atrakcyjności pracodawcy, wpływa na właściwą selekcje pracowników, zwiększa morale pracownicze.

Główny cel pracowniczego public relations to kreowanie zadowolenia z pracy, pracodawcy, kultury organizacji, pozytywne nastawienie pracowników do własnych zadań, popieranie współudziału w projektach innowacyjnych..

Agencja SEDNO w dniu 31 stycznia 2008r., w Poznaniu organizuje kolejną edycję szkolenia:
Wewnętrzne public relations.

Program szkolenia
Zapisy na szkolenie

Ostatnie miejsca
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Nowoczesna asystentka pełni dziś często funkcję doradcy szefa lub zarządu, biorąc udział w projektowaniu kluczowych działań z punktu widzenia firmy. Stanowisko to wymaga dużej samodzielności, odpowiedzialności i otwartości na wszystko co nowe.

Agencja SEDNO sprostała wymaganiom stawianym asystentkom. W dniach 5-7.02.2008 r. można się o tym przekonać w Warszawie, na warsztatach dla wszystkich nowoczesnych asystentek.

Nie zwlekaj z decyzją!
Program szkolenia
Zapisy na szkolenie
Daniel Bordman

Daniel Bordman Ekspert zmiany
głosu, specjalista
kreowania wizerunku

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Umiejętności aktorskie w wystąpieniach publicznych

Uwaga - specjalna zniżka dla uczestników GL - jeśli zapiszesz się do 24 lutego i powołasz się na informację znalezioną na GL - i zamiast płacić 420 zł możesz wydać tylko 320 zł - Sprawdź już teraz jak możesz się zapisać. http://bordman.pl/blog/?p=117

PS. niektórzy pytają czemu tak tanio. Odpowiedź jest prosta zależy mi na najskuteczniejszej promocji, czyli promocji poprzez wasze zadowolenie i polecanie Bordman Training innym osobom. Dlatego dam jeszcze jedno zabezpieczenie. Jeśli z jakiegoś powodu będziesz po pierwszej przerwie chciał wyjść z tego szkolenia będziesz mógł to zrobić a ja zwrócę ci 100% pieniędzy w dodatku nie pytając o powody rezygnacji.
Daniela Gotzmann

Daniela Gotzmann HR interim manager,
coach kariery

Temat: Ogłoszenia - wątek zbiorczy

Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych:

WARSZTATY PROJEKTOWANIA I PROWADZENIA AC/DC - RUSZA KOLEJNA EDYCJA

W dniach 28 – 29 lutego 2008 r., odbędą się we Wrocławiu warsztaty projektowania i prowadzenia Assessment / Development Centre.

Organizatorem warsztatów, które prowadzone będą przez doświadczonych asesorów, jest Inwenta.

Warsztaty skierowane są do pracowników działów personalnych, odpowiedzialnych za realizację działań związanych z oceną potencjału pracowników i rekrutacjami oraz menedżerów zaangażowanych w procesy rekrutacyjne i projekty AC/DC.

Ich celem jest zapoznanie uczestników z metodą AC/DC, zaprezentowanie możliwości i sposobów stosowania tych narzędzi w organizacji.

W czasie warsztatu można dowiedzieć się m.in.: co to jest AC/DC, jakie są różnice między oboma procesami, poznać modele kompetencyjne i narzędzia stosowane w czasie AC/DC, ale także poznać pułapki procesu oceniania.

Szczegóły dotyczące warsztatów można znaleźć pod adresem http://www.inwenta.pl



Wyślij zaproszenie do