Beata Niedziela

Beata Niedziela Project Manager

Temat: Seminarium PMI Oddział Warszawa - 18.11.2015 - Rozwój...

Seminarium PMI Oddział Warszawa - 18.11.2015 - Rozwój kompetencji Kierownika Projektu wg PMI® i nie tylko...

Zapraszamy na seminarium Oddziału Warszawskiego, które odbędzie się 18 listopada 2015 roku. Miejsce: SGH, Budynek „C" al. Niepodległości 128 (róg Madalińskiego), sala 2a, 2 piętro. Tematem tego seminarium będzie:

Rozwój kompetencji kierownika Projektu według PMI® i nie tylko

Opis:

PMI Global opublikował THE PMI TALENT TRIANGLE, jako element wizji kierunku rozwoju kierownika projektu. Co zawiera ten model i jaki to ma wpływ na pracę i rolę kierownika projektu? Podczas seminarium zostaną zaprezentowane szczegółowe wytyczne PMI w tym zakresie, jak również metody i narzędzia rozwoju kompetencji oraz omówione zostaną zasady zbierania i raportowania punktów rozwojowych (PDU).

Główne zagadnienia:

Nowy model kompetencji kierownika projektu
Jak na kompetencje kierownika projektu patrzą inne stowarzyszenia i firmy?
Przywództwo w zarządzaniu projektami
Zarządzanie zespołem projektowym. W jakim kierunku idziemy?
Co możemy wykorzystać ze świata Agile do zarządzania zespołem projektowym?
Servant Leadership - czy to przyszła rola kierownika projektu?
Kompetencje Strategiczne i biznesowe
Rola kierownika projektu w obszarze uzasadnienia biznesowego
Strategia czy to obszar kompetencji dla kierownika projektu?
Metody rozwoju kompetencji
Jak się uczymy i rozwijamy?
Model 10/20/70
Jakimi metodami można rozwijać kompetencje z PMI Talent Triangle?
Zmiany w egzaminie PMP i kolekcjonowaniu punktów PDU!!!
Jak będzie wyglądać zbieranie i raportowanie punktów PDU po 30.11.2015
Jak zmieni się egzamin PMP od 12.01.2016?

Osoby prowadzace seminarium:

Maciej Bodych, MBA, PMP, PfMP, ACP

MENEDŻER PORTFELA, TRENER, KONSULTANT

Certyfikowany ekspert w zakresie zarządzania projektami, portfelem projektów i PMO. Realizował audyty oraz projekty doradcze i wdrożeniowe w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Anglii oraz na Ukrainie. Specjalizuje się w obszarze usprawnień organizacji poprzez wdrożenie zarządzania portfelem projektów i PMO oraz w obszarze rozwoju kierowników projektów.

Od roku 2010 pracuje dla PMI® Global pełniąc rolę mentora odpowiedzialnego za oddziały w Europie Wschodniej oraz doradcy zarządu w zakresie rekrutacji. Od 2005 roku certyfikowany PMP®. W roku 2014 w ramach pilotażu nowej certyfikacji PMI® uzyskał w grupie pierwszych osób na świecie tytuł Portfolio Management Professional (PfMP)®. Autor wielu artykułów z dziedziny zarządzania projektami oraz współautor książki „PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów”.

Aktualnie jest prezesem firmy WHITECOM Project Experience specjalizującej się w szkoleniach, ustawieniu PMO oraz zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacjach.

Łukasz Ziółkowski, MBA, PMP, P2P

KIEROWNIK PROGRAMÓW, TRENER, KONSULTANT

Ukończył ze stopniem mgr inżyniera Telekomunikację na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz MBA na Weatherhead School of Management, CWRU, Cleveland Ohio, USA ze specjalizacją w Finansach i Zarządzaniu Systemami Informatycznymi. Posiada certyfikaty PMP oraz Prince2 Professional.

Ceniony praktyk w zakresie zarządzania projektami posiada wieloletnią praktykę w czołowych firmach działających na polskim rynku (telekomy, energetyka, sektor publiczny, start-up’y) pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji. Zajmuje się zarządzaniem dużymi przedsięwzięciami IT, zarządzaniem Kierownikami Projektów i porfelami projektów oraz doradztwem w zakresie procesów projektowych.

Swoje doświadczenie zdobywał realizując duże projekty w branży telekomunikacyjnej, m.in. w Telekomunikacji Polskiej S.A. jako Kierownik Projektów w ramach Programu CRM i Billing, w T-Mobile i PKN Orlen, jako Kierownik Programów. W Polskiej Grupie Energetycznej, jako Kierownik Biura Projektów wdrażał procesy projektowe, zrządzał projektami, odpowiadał za pracę Biura Wsparcia Projektów i codzienne wsparcie 20 Kierowników Projektów. Aktualnie prowadzi projekty jako zewnętrzny kierownik projektu/programu oraz zajmuje się rozwojem Kierowników projektów poprzez szkolenia i mentoring.

Termin:

18.11.2015 w godzinach od 18:00 do 20:00 ; rejestracja będzie się odbywać od godziny 17:45. Miejsce: SGH, Budynek „C" al. Niepodległości 128 (róg Madalińskiego), sala 2a, 2 piętro.

Seminarium uprawnia do rejestracji 2 PDU dla osób posiadających certyfikat PMP. Seminarium jest bezpłatne dla Członków Stowarzyszenia PMI PC. Goście są mile widziani. Warunkiem wstępu będzie przedstawienie potwierdzenia uiszczenia opłaty w wysokości 50,- PLN na rachunek PMI (numer rachunku 36 1030 0019 0109 8534 0000 7299). Opłaty za uczestnictwo można dokonać również przed seminarium.