konto usunięte

Temat: CECHY ORGANIZACJI WIRTUALNEJ

1).jest zorientowana na klienta, co oznacza, że jej procesy zadaniowe są wyraźnie skierowane na klienta.
2).dąży do jednoznacznych celów, które są przez wszystkich uczestników znane i przyjmowane.
3).posiada zdolność do postrzegania szans rynkowych bez długotrwałych przedbiegów administracyjnych. Przy nowych okazjach może się na nowo formować, przegrupowywać lub nawet powstawać od nowa.
4).może szybciej decydować. Żaden konkurent nie powinien otrzymać możliwości, żeby szybciej wykorzystać szanse rynkowe.
5).przez kombinacje głównych uprawnień swoich uczestników posiada paletę światowych umiejętności aby każdą odpowiednią zdolność wykorzystać; 6).opiera się i upada na wielkości zaufania. Bez wystarczającej bazy zaufania zbyt dużo czasu jest marnowane na wyjaśnienia i prawne dochodzenia.
7).dba o częste i rzetelne komunikaty i styl zarządzania.