Temat: ActivSync - problemy
Problemów z połączeniem może być kilka. Niektóre starsze urządzenia wymagają starszej wersji Active Synca. Najnowsza to 4.5 a spotkałem się z przypadkiem Casio działającego tylko pod v.3.7. (to dla XP). Pod Vistą w ogóle ten sprzęt się nie łączył z PC (dla jasności WMDC miałem zainstalowane).
Twój sprzęt jest jednak całkiem nowy - sam takie podłączałem pod PC wielokrotnie i zawsze było wszystko ok. To co możesz zrobić, to zobaczyć w ustawieniach samego HTC jak masz skonfigurowane połączenie z PC. Być może nie masz ustawionego domyślnie via USB? Jeżeli to nie to zostaje jeszcze jedna możliwość.
W momencie, gdy podłączysz PDA do PC, to jak pojawia się okno Active Sync, koniecznie należy coś z tym oknem zrobić. To jest pytanie o synchronizację właśnie. Albo naciskasz ANULUJ i potem synchronizujesz ręcznie, albo naciskasz DALEJ i wybierasz odpowiednie opcje. Bez tego urządzenie nie będzie do do końca połączone z PC - np neta na nim nie załapiesz. Być może więc też w jakiś negatywny sposób wpływa to na synchronizację danych, którą chciałeś przeprowadzić.
Powiedz mi, czy jak podłączasz PDA do PC to możesz eksplorować pliki na PDA? Bo jeśli możesz to zrobić a nie łączy ci się tylko outlook, to już jest tylko kwestia ustawień firewalla tak jak pisał Tomek. Jeśli nie możesz eksplorować PDA, to albo to co ja pisałem wyżej, albo serwis PDA się kłania... Chyba że będziesz potrafił zrobić hard reset PDA - to czasami pomaga (ale przy okazji kasuje WSZYSTKO co tam do tej pory nagrałeś...).