Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: pytanie

jak przebrnąć przez koszmarną blokadę i dotrzeć do dyrektorów Orange? gdzie skutecznie złożyć skargę na fatalną pracę salonu na ul. Wierzbięcice w Poznaniu? w tym salonie poczujesz się jak na Białorusi, to nie żart. od 22 grudnia kontakt z wielce ważną panią kierownik jest niemożliwy, bo nie. tak twierdzą pracownicy. zostawiałem wielokrotnie wiadomośc i prośbę o oddzwonienie i nic. czy to jest standartowa procedura? w końcu usłyszałem, że pani kierownik jest na urlopie bo są święta i nie będą jest przeszkadzać, a zastępcy nie ma. CZY TO ZNACZY, żE KLIENT PRZESZKADZA ORANGE??? możę pani kierownik zostanie już na zawsze na urlopie, wtedy nikt jej nie będzie przeszkadzał, a już na pewno nie klienci.

konto usunięte

Temat: pytanie

Orange to masówka.
Jestem w Plusie i nie narzekam. Ostatnio psina zjadła Mi rachunek i poradzili sobie bez problemu z ustaleniem konta. Miło i sympatycznie. :)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: pytanie

ja też jestemw Plusie, ale moje dzieci od lat są w orange.. chciałem przenieść, ale diabeł podkusił. jak żałuję! tpsa u mnie w domu też nie ma od lat:)

konto usunięte

Temat: pytanie

Arkadiusz Piotr Z.:
ja też jestemw Plusie, ale moje dzieci od lat są w orange.. chciałem przenieść, ale diabeł podkusił. jak żałuję! tpsa u mnie w domu też nie ma od lat:)
Rozwizanie - rozwiązać umowę i nowy numer.

Albo zwróć się z tym do Rzecznika Praw Konsumenta.
Powinni zmienić ton i dostępność osoby Kierowniczki bardzo szybko.

EDIT: Zawsze możesz iść do innego punku Orange i tę sprawę załatwić.Ewa Tomczak edytował(a) ten post dnia 31.12.08 o godzinie 12:54
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: pytanie

do UOKiK też na pewno napiszę. po Nowym Roku. rozwiazanie umowy też rozważam, sprawę oddałem do mojego prawnika. a co do kierowniczki, to lepiej żeby juz nigdy nie była dostępna. lepiej dla Orange:) chyba, że celem jest pozbycie się klientów.

konto usunięte

Temat: pytanie

Dla wyjaśnienia Orange to żadna masówka. Wielka trójca komórkowa w Polsce (Orange, Plus i Era) mają mniej wiecęj po tyle samo abonentów, czyli około 13mln na każdą z sieci, choć ta liczba stale wzrasta. W każdej sieci zdarzają się salony czy też przedstawiciele, a już najczęściej ludzie którzy są w tym całym łańcuszku najniżej, czyli zwykli pracownicy salonów sprzedaży którzy nie maja pojęcia co to znaczy świadomość korporacyjna i mają to po prostu 'gdzieś'. Stąd biorą się właśnie niezadowoleni klienci. W każdej sieci klienci są traktowani podobnie, wszystko zależy tylko od tego na jakiego człowieka się trafi ;) sam pracując jako KKB (konsultant klienta biznesowego) mam pełno klientów których "przenoszę" z obecnymi numerami (od dłuższego czasu jest już taka możliwość) do Orange i to głównie z sieci Plus. Z powodów takich, że aż nie chce się wierzyć, że tak właśnie można potraktować klienta. Jeżeli mielibyście jakieś pytania, służę pomocą. piszcie na PW.

Następna dyskusja:

Pytanie do ekspertów :)




Wyślij zaproszenie do