Temat: niekompetentni pomarańczowi... i kosztowny iPhone

witam wszystkich.

mam problem związany z Orange i telefonem wziętym w tej sieci. numer w Orange mam od lat i nawet jak mieszkałam w Stanach to płaciłam minimalny abonament, żeby go nie stracić (zmieniłam na mix bo kasę mogłam wykorzystywać na skypie). Po powrocie postanowiłam kupić iPhona wraz ze specjalnym planem. Zamówiłam go i w trakcie czekania już zmieniłam plan na abonament 25 zł bo Pan z informacji powiedział, że lepiej tak bo w mixie drogo płacę (nie miałam umowy - miałam ją podpisać w momencie kiedy dostanę iPhona i przejdę na plan specjalnie przygotowany pod ten telefon). telefon był do odebrania w punkcie po jakiś 2 tygodniach , jadę podpisywać umowę odbieram iPhona i używam przez kilka dni dzwoniąc głównie pod wybrane numery pod które mam taniej i używając internetu. Po 3 dniach loguję się na swój profil w Orange... a tam... 313zł powyżej kwoty abonamentu - przez kilka dni. sprawdzam połączenia - okazuje się, że za wszystko jestem liczona. Dzwonię do BOK a tam Pani mi mówi - no tak bo Pani okres rozliczeniowy zaczyna się od 6ego lipca i od tego dnia będzie obowiązywał plan, na który umowę Pani podpisała bo w starej umowie tak było. Ja mówię, że stara umowa wygasła kilka lat temu, że Pan, z którym wcześniej rozmawiałam, i który zmieniał mi na abonament powiedział, że nie ma problemu i że jak dostanę iPhona to od razu zmienią mi plan a poza tym jak już go odbierałam to zaczęłam go uruchamiać w punkcie obsługi klienta i żadna z Pań nie powiedziała mi, żebym poczekała do 6ego lipca bo będę płacić za internet extra. złożyłam reklamację. dzisiaj dzwonią do mnie, że jest już drugi iPhone, który zamówiłam i na który biorę drugi numer i umowę... ale zastanawiam się czy warto... czy ktoś wie co powinnam zrobić, żeby jednak nie płacić tych 313 zł??? zaproponowałam im, że w zasadzie mogą mi zacząć abonament od dnia, kiedy podpisałam umowę... czekam na opinie i porady...Paulina Jaworek - Pieloch edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 19:59

Temat: niekompetentni pomarańczowi... i kosztowny iPhone

a orange dalej milczy. szkoda, że nie próbuje nikt nawet spróbować naprawić dobrego imienia firmy...
Przemysław Banaś

Przemysław Banaś sprzedaż,
zarządzanie,
coaching, szkolenia,
doradztwo.

Temat: niekompetentni pomarańczowi... i kosztowny iPhone

Pani Paulino,

Niestety, wszelkie koszty naliczone zostały zgodnie z obowiązującymi zasadami i regulaminami (Pani okres rozliczeniowy zaczyna się 6 lipca, więc wszystkie usługi internetowe, oraz wykonane połączenia przed tą datą są dodatkowo płatne). Nie ma możliwości, aby dzień w którym odebrała Pani telefon był jednocześnie pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego.
Została Pani prawdopodobnie wprowadzona w błąd przez konsultanta...
Jednak aby, nie wyciągać pochopnych wniosków proszę napisać, czy miała Pani umowę na czas nieokreślony z siecią Orange, a otrzymanie iphone wiązało się z podpisaniem aneksu przedłużeniowego? Jeżeli tak to w jakim planie abonamentowym?

Temat: niekompetentni pomarańczowi... i kosztowny iPhone

Przemysław Banaś:
Pani Paulino,

Niestety, wszelkie koszty naliczone zostały zgodnie z obowiązującymi zasadami i regulaminami (Pani okres rozliczeniowy zaczyna się 6 lipca, więc wszystkie usługi internetowe, oraz wykonane połączenia przed tą datą są dodatkowo płatne). Nie ma możliwości, aby dzień w którym odebrała Pani telefon był jednocześnie pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego.
Została Pani prawdopodobnie wprowadzona w błąd przez konsultanta...
Jednak aby, nie wyciągać pochopnych wniosków proszę napisać, czy miała Pani umowę na czas nieokreślony z siecią Orange, a otrzymanie iphone wiązało się z podpisaniem aneksu przedłużeniowego? Jeżeli tak to w jakim planie abonamentowym?
pewnie tak, chociaż jak dzwoniłam do orange jeszcze ze Stanów to mówili mi, że umowa wygasła i z miesiąca na miesiąc jest teraz. w planie abonamentowym dla iPhona - 150zł miesięcznie.
Przemysław Banaś

Przemysław Banaś sprzedaż,
zarządzanie,
coaching, szkolenia,
doradztwo.

Temat: niekompetentni pomarańczowi... i kosztowny iPhone

W takiej sytuacji nie ma Pani dużego pola do manewru.
Jedyne rozwiązanie, które mi przyszło do głowy to takie, aby przeszła Pani do salonu, w którym podpisała Pani umowę na zabawkę apple.
Może Pani starać się o rekompensatę od konsultanta, który udzielił (tak?) błędnych informacji. Może on pomóc napisać reklamację, zwłaszcza że salony franczyzowe, lub firmowe mają możliwość ich rozpatrywania w tym samym dniu (crm). W ostateczności i braku pomocy od kierownika salonu, można na piśmie wysłać reklamację do Centertela - obowiązek odpowiedzi.

Z doświadczenia wiem jednak, że często klienci nie czytają dokładnie warunków umowy, a zabawka, którą Pani nabyła lubi pobierać dane...
Logicznym jest także fakt, że za okres nie objęty nowymi warunkami zostaną naliczone standardowe opłaty.
Osobiście nie spotkałem się aż z takim brakiem kompetencji wśród pracowników tej sieci - dba ona o swój image wśród klientów, a plany dla jabłuszka są proste.

Ps. Nie jestem niestety pracownikiem orange.

Temat: niekompetentni pomarańczowi... i kosztowny iPhone

załatwione. opłacało się trochę dymu zrobić:) temat do zamknięcia. dziękuję za wypowiedzi i pomoc!

Następna dyskusja:

iPhone 3G w orange




Wyślij zaproszenie do