Aleksandra W.

Aleksandra W. Cokolwiek myślisz,
pomyśl odwrotnie

Temat: System Informacji w Służbie Zdrowia. Nowe przepisy...

Nowa ustawa o systemie informacji w Służbie Zdrowia wprowadza nowe zasady jakie będą obowiązywać w tym zakresie w służbie zdrowia. Dokumentacja elektroniczna zastąpi dokumentację papierową co pozwoli na optymalizację zarządzania w placówkach medycznych

Centrum Szkoleniowe Advance zaprasza do udziału w szkoleniu:

System Informacji w Służbie Zdrowia - zasady tworzenia i prawidłowego działania w placówkach służby zdrowia Nowe przepisy obowiązujące od 2012 roku ,
które odbędzie się:

27 stycznia 2012 ŁÓDŹ
1 lutego 2012 WROCŁAW
10 lutego 2012 POZNAŃ
20 lutego 2012 KRAKÓW
21 lutego 2012 KATOWICE
24 lutego 2012 GDAŃSK
27 lutego 2012 WARSZAWA


Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 10:00, a kończą o 16:00.

Szkolenie poprowadzi doświadczony specjalista. Posiada wieloletni staż zawodowy na stanowiskach HR Menadżer w dużych firmach międzynarodowych i polskich oraz 10 letnie doświadczenie zawodowe w Departamencie Zatrudnienia i Krajowym Urzędzie Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Socjalnej . Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem w Warszawie i licznych kursach personalnych firm szkoleniowych z Warszawy i Krakowa.

Cel szkolenia:
Dostarczenie informacja o prawnych i organizacyjnych zasadach tworzenia systemu informacji w służbie zdrowia oraz praktycznymi możliwościami optymalizacji zarządzania w placówkach medycznych.
Przedstawienie, praktycznych rozwiązań organizacyjnych i informatycznych zwiększających bezpieczeństwo i efektywność zarządzania placówkami medycznymi.

Uczestnicy: Szkolenie adresowane jest do kadry kierowniczej oraz pracowników szpitali, przychodni, zakładów zdrowotnych publicznych jak i niepublicznych rozpoczynających proces cyfryzacji, odpowiedzialnych za organizację i wdrażanie systemów informatycznych.

Program szkolenia:
I. Prawne i organizacyjne aspekty funkcjonowania systemu
1. Akty prawne obowiązujące w systemie informacji w ochronie zdrowia
2. Określenie podmiotów objętych systemem – obowiązujące terminy wdrożenia systemu
3. Administrator danych, administrator systemu
4. Dane, pobieranie danych i certyfikat
5. Elektroniczna dokumentacja medyczna, jednostkowe dane medyczne i dokument elektroniczny
6. Płatnik
7. Rejestry medyczne
8. Świadczenia opieki zdrowotnej
9. Wyrób medyczny
10. Zakres przetwarzanych danych w systemie informacji
11. Bazy danych funkcjonujące w Systemie Informacji Medycznej (SIM)
12. Systemy teleinformatyczne obsługujące system informacji
13. Opis Systemu Informacji Medycznej
14. Rejestry Medyczne
15. Dziedzinowe systemy teleinformatyczne
16. Zasady przekazywania danych do systemu informacji i ich udostępniania w placówce medycznej
17. Nadzór i kontrola nad systemem informacji i bazami danych

II. Prawidłowe funkcjonowanie systemu informatycznego w placówkach służby zdrowia na przykładzie wybranego systemu
1. Dokumentacja medyczna w wersji elektronicznej
- elektroniczny rekord pacjenta
- elektroniczne skierowania i recepty
- kontrola badań i rozchodu leków
- kontrola kosztów medycznych
- rozliczenia z dowolnymi płatnikami
- rozrachunki finansowe z personelem medycznym
- możliwość integracji z systemem FK
2. Wsparcie codziennych czynności
- zarządzanie bazą pacjentów
- rejestracja na wizyty, zabiegi badania
- zarządzanie bazą personelu medycznego
- obsługa wszystkich specjalizacji w poradni i szpitalu
- tworzenie grafików pracy personelu i rejestrów pacjentów
- sprawne rozliczanie z 16 oddz. NFZ
- bieżące dostosowywanie do zmian
3. Dedykacja do pracy na urządzeniach przenośnych typu tablet, co pozwala na dostęp z każdego miejsca
Przychodnia
4. Rejestracja/recepcja – model podwójnej rejestracji, nowoczesna obsługa ruchu chorych, obsługa deklaracji POZ
5. Gabinet lekarski - przebieg wizyty, dokumentacja, e-zlecenia, wyniki badań, e-recepty, konsultacje,
6. Gabinet rehabilitacyjny – terminarz,
Szpital
7. Izba przyjęć
8. Księga główna
9. Obsługa szpitala
10. Blok operacyjny
11. Diagnostyka obrazowa
12. Laboratorium
13. Apteka
14. Sprawozdanie NFZ
15. rozliczenia z płatnikami prywatnymi
16. Rozliczenia z pracownikami medycznymi
17.Statystyki
Moduły: rehabilitacja, samodzielna rejestracja, powiadomienie sms, karta pacjenta, obsługa wyświetlaczy, e-rejestracja

Koszt udziału w szkoleniu: 300 złotych / brutto

Cena obejmuje:
- autorskie materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- lunch
- serwis kawowy
- konsultacje z trenerem
- materiały szkoleniowe
(notatnik, długopis)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie faksem wypełnionego formularza zgłoszenia faxem: 44 737 04 38 lub e-mailem: biuro@csadvance.pl

Dodatkowe informacje:
Tel. 44 737 04 46, 44 737 04 51, 44 737 04 91
e-mail: biuro@csadvance.pl

ZAPRASZAMY SERDECZNIE !
http://www.csadvance.plAleksandra W. edytował(a) ten post dnia 14.01.12 o godzinie 17:53