Ewelina
Zdzieszyńska
Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...
Temat: Czemu obsługa reklamacji jest tak ważna?
Jeśli zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami, utrzymaniu sprzedaży po otrzymaniu reklamacji, budowie efektywnej polityki reklamacyjnej oraz zmianie postrzegania Klienta tak, aby uważał, że dana organizacja chce mu pomóc, a nie pozbyć się go zapraszam do udziału w szkoleniu "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"Program szkolenia pod linkiem:
reklamacje szkolenie
Szczegółowe informacje :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029
886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
Wzrost satysfakcji Klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu
przyjmowania i odpowiadania na uwagi KlientówEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 10.04.12 o godzinie 18:08