Bartosz
B.
Progress Project Sp.
z o.o.
Temat: Profesjonalna obsługa klienta TYLKO 790PLN/2dni
LAST MINUTE!!!!!!!!!!Witam serdecznie,
W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o. uprzejmie
zapraszam do uczestnictwa w szkoleniu „Profesjonalna
obsługa klienta”.
Celem szkolenia jest taka zmiana postaw i umiejętności
uczestników szkolenia, aby potrafili budować poczucie
odpowiedzialności za pracę i relacje z klientami oraz wzmocnili
swoją satysfakcję z wykonywanej pracy. Szkolenie z profesjonalnej
obsługi klienta nauczy pracowników takiego prowadzenia rozmowy z
klientem aby niezależnie od sprawy, w jakiej dzwoni lub przychodzi
zawsze wracał zadowolony. Przećwiczone zostaną sytuacje
przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na zachowanie i stan
emocjonalny klienta. Szkolenie dostarcza uczestnikom konkretnych
narzędzi profesjonalnego dbania o relacje i zadowolenie klienta
tak, aby zaspokajać potrzeby klienta i sprawiać, aby nie tylko
był wierny firmie, ale gorąco polecał ją innym.
Data i miejsce szkolenia:
09-10.06.2011 - Centrum Europrofes ; Katowice, ul. Stawowa
10
Szkolenie poprowadzi Marta Miechowicz - Absolwentka
m.in. Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii
Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Treningu i Warsztatu
Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej
„INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski. Posiada ponad
sześcioletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu
projektówszkoleniowych. Doświadczenie trenerskie z zakresu
sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta oraz coachingu
biznesowego zdobyła min. w firmie Akademia Rozwoju Biznesu VIKTORIA
TRAINING, Catman Consulting, Wektor Consulting, Communication One
Consulting, Call Center Training oraz firmie outsourcingowej
ContactPoint, gdzie pracowała jako trener wewnętrzny szkoląc
kadrę zarządzającą, handlowców oraz pracowników obsługi
klienta.
W ramach 2-dniowego szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe;
- lunch x2;
- przerwy kawowe;
- indywidualne konsultacje z trenerem;
- certyfikat poświadczający uczestnictwo w szkoleniu
Poprzednia cena - 1250 PLN netto. Tylko teraz całkowity koszt
szkolenia wynosi jedynie 790 PLN netto. Płatności są
regulowane w terminie do 10 dni roboczych po odbytym szkoleniu.
Zgłoszenia bez zbędnych formalności, wystarczy wypełnienie
formularza.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=110
Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń mogą Państwo uzyskać
bezpośrednio u naszych pracowników (22) 839-55-99 wew. 220
Pozdrawiam,
Bartosz Bartczak
Specjalista ds. Sprzedaży
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30, 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.pl