Agnieszka Maj

Agnieszka Maj Wsparcie osób
starszych i
potrzebujących

Temat: dział promocji w NGO

Witam wszystkich,
Mam pytanko: co sądzicie o tworzeniu w organizacjach działów promocji, czy są potrzebne, jak powinny wyglądać, czym różnią się od biznesowych form?.Może znacie organizację, która świetnie sobie z tym radzi?
Będę wdzięczna za każdą wypowiedź;)
serdecznie pozdrawiam
Artur Kawa

Artur Kawa Menedżer kultury,
Specjalista ds.
programowych,
Specjalis...

Temat: dział promocji w NGO

Witaj,

mam za sobą pracę już w dwóch NGOsach, obie ze statusem OPP...
Muszę przyznać, że bez działu promocji ciężko jest funkcjonować... Właśnie zaczynam zabierać się za opracowanie skutecznego systemu promocji, przy ograniczonych możliwościach etatowych...

Chętnie zatem wymienię się doświadczeniami, lub dołączę do grupki, która ma pomysły i szuka ujścia... :)

Jak wiadomo - w kupie raźniej - i bardziej twórczo.
Marcin Cichoń

Marcin Cichoń Dyrektor
Zarządzający /
Digital Hill (Grupa
Unity)

Temat: dział promocji w NGO

Są potrzebne w każdej organizacji, a już zwłaszcza w tych ze znaczkiem OPP. A dlaczego zwłaszcza tam, to już chyba nie trzeba tłumaczyć obserwując "walkę" o 1% ;)

Oczywiście, jak wszystko w tym sektorze, jest drastycznie ograniczone możliwościami finansowymi oraz zdolnością organizacji do tworzenia standardów promocji, działów promocji etc.

konto usunięte

Temat: dział promocji w NGO

Agnieszka Maj:
Witam wszystkich,
Mam pytanko: co sądzicie o tworzeniu w organizacjach działów promocji, czy są potrzebne, jak powinny wyglądać, czym różnią się od biznesowych form?.Może znacie organizację, która świetnie sobie z tym radzi?
Będę wdzięczna za każdą wypowiedź;)
serdecznie pozdrawiam
Bez promocji w dzisiejszych czasach podobno nawet ręty nie można dostać.... ;)

konto usunięte

Temat: dział promocji w NGO

Sadze, ze dzial promocji to zbyt duzo powiedziane. Zwykle NGO's sa na tyle male, ze wystarczy jedna osoba, ktora bedzie pelnila role rzecznika prasowego i marketera jednoczesnie. W naszym przypadku nawet mysle, ze wystarczylaby jedna osoba na 3 organizacje, nie tylko ze wzgledu na oszczednosc kosztow, ale na zachowanie spojnosci marki i inne sprawy. Kiedys utworzylismy na chwile dzial promocji, ktoremu szefowalem, ale kiedy nie bylem w stanie tego pociagnac dalej wszystko padlo.
Badz co badz, promocja jest bardzo potrzebna, w kazdym wydaniu.

Następna dyskusja:

szkolenie z wykorzystywania...




Wyślij zaproszenie do