konto usunięte

Temat: OFERTY

Prosze o umieszczanie w tym miejscu ofert firm i organizacji swiadczacych uslugi konsultingowe dla NGO

konto usunięte

Temat: OFERTY

szkolenia dla organizacji pozarządowych http://toplevel.com.pl :-) zapraszamy

konto usunięte

Temat: OFERTY

Katarzyna Gadzało:
szkolenia dla organizacji pozarządowych http://toplevel.com.pl :-) zapraszamy
Witam,
jak kształtują się ceny Państwa szkoleń?

konto usunięte

Temat: OFERTY

witam serdecznie,
ceny są ustalane indywidualnie, w zależności od :
-poziomu zaangażowania w projekt (stopień trudności)
-ilość trenerów
-dobór miejsca
-czas trwania szkolenia (godziny/dni)
-przygotowania merytorycznego i wstępnych konsultancji
Zazwyczaj po wstępnym spotkaniu w organizacji, ustalamy kosztorys.
Jeśli jest Pani zainteresowana, zapraszam do współpracy

konto usunięte

Temat: OFERTY

F1 Consulting to prężnie rozwijająca się firma szkoleniowo-doradcza, której celem jest bycie no. 1 w zakresie usług dla NGO, głównie w outsorcingu i szkoleniach.
Dla organizacji pozarządowych oferujemy:
1. Szkolenia:
A. Management training (szkolenia dot. różnych form zarządzania):
- Zarządzanie organizacją;
- Zarządzanie projektem;
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie dotacją oraz księgowość w projekcie;
- Zarządzanie firmą społeczną;
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (Human Resources);
- Zarządzanie wiedzą.
B. Pozostałe:
- Planowanie projektu;
- Ekonomia społeczna;
- Public Relations i współpraca z mediami;
- Komunikacja interpersonalna i autoprezentacja;
- Współpraca NGO’s z lokalnym samorządem i biznesem;
- inne.
2. Konsulting społeczny – pomoc w przygotowaniu projektów, finansowanych zarówno ze źródeł krajowych, jak i zagranicznych (EFS, EOG, fundacje krajowe itd.) oraz ich kompleksowa realizacja: stworzenie planu projektu, przygotowanie wniosku, nadzór nad procedurą aplikacyjną, realizacja projektu, ewaluacja i rozliczenie.
3. Doradztwo branżowe dla NGO:
- opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2000;
- tworzenie Strategii Rozwoju organizacji, planów fundraisingowych;
- prowadzenie badań oraz analiz społeczno – ekonomicznych (w tym: audyty wewnętrzne, analizy rynkowe, marketingowe, badania społeczne itd.);
- monitoring, ewaluacja, kontrola projektów.
4. Tłumaczenia i kursy językowe – jęz. angielski.
Agnieszka Nieciecka

Agnieszka Nieciecka trener, koordynator

Temat: OFERTY

Witam,
firma KRA s.c. zajmuje się kompleksową obsługą organizacji pozarządowych, instytucji publicznych oraz przedsiębiorstw w zakresie pozyskiwania środków na rozwój działalności.
Prowadzimy analizy możliwości dofinansowania oraz źródeł finansowania poszczególnych projektów, przygotowujemy projekty i wnioski aplikacyjne, a także czuwamy nad realizacją
i rozliczeniem realizowanych projektów.
Jeśli potrzebują Państwo pomocy w pozyskiwaniu środków na realizację swoich projektów - zapraszam tu: http://kra.org.pl/wnioski
Marta Nowak

Marta Nowak właściciel, Sol@ris

Temat: OFERTY

Nawiążę współpracę ze stowarzyszeniami z terenu śląska i nie tylko, którym proponuje darmową pomoc w przygotowaniu i doradztwo przy realizacji wniosków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

konto usunięte

Temat: OFERTY

Witam. Jestem psycholożką i trenerką. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu konsultacji, terapii indywidualnej, grupowej oraz warsztatów/ treningów w zakresie problematyki:

uzależnień

współuzależnienia

przemocy

oraz w zakresie umiejętnosci interpersonalnych np.asertywność, stres, radzenie sobie ze złoscią itp. jak również w obszarze aktywizacji zawodowej

Kontakt 0603-445-335
Magdalena Staszewska
Agnieszka Nieciecka

Agnieszka Nieciecka trener, koordynator

Temat: OFERTY

Jeśli działasz w organizacji pozarządowej i chcesz nauczyć się pisać projekty - zapraszamy na nasze szkolenie „Od projektu do wniosku”.

Dzięki niemu:
- poznasz źródła finansowania projektów
- dowiesz się, czym różni się projekt od programu
- nauczysz się pisać projekt
- wypełnisz wniosek o dotację

Szczegóły i formularz zgłoszeniowy znajduje się pod adresem: http://kra.org.pl/szkolenia/projekty/Aktualne_projekty...

zapraszam
Agnieszka Nieciecka
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: OFERTY

Jak komunikują się związkowcy, członkowie stowarzyszeń?

Jakie mają możliwości, aby szybko i bez względu na lokalizację podejmować decyzje, wymieniać się opiniami, materiałami?

Czy muszą dużo inwestować, aby usprawnić komunikację ze swoimi członkami?

Grupy osób mające wspólne cele lub zainteresowania powinny być w ciągłym kontakcie. Działalność w stowarzyszeniach wiąże się z koniecznością wykorzystania czasu w sposób umiejętny, często w pogodzeniu z innymi obowiązkami. Brak sprawnego porozumiewania się może wpłynąć negatywnie na zarządzanie i na dalsze losy organizacji.

Jak wykorzystać nowe technologie, aby w stowarzyszeniu zaprowadzić porządki na miarę wielkich firm i obniżyć koszty połączeń telefonicznych?Dariusz Dąbrowski edytował(a) ten post dnia 09.03.10 o godzinie 23:27
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: OFERTY

Platforma do komunikacji, w skrócie:

http://www.youtube.com/watch?v=pWYH5mhHdZI
Agnieszka K.

Agnieszka K. public relatons:
PR-omocja,
szkolenia, internet

Temat: OFERTY

Organizuję szkolenie z zakresu wykorzystania internetu w promocji organizacji pozarządowych. Szkolenie nosi tytuł "Jak efektywnie wykorzystywać Internet w promocji organizacji pozarządowej?".

Odbędzie się już 27 września w Poznaniu.

Tu można pobrać pełen program szkolenia pełen program szkolenia oraz kartę zgłoszenia.

Zapraszam
Mariusz P.

Mariusz P. Zarządzanie i prawo

Temat: OFERTY

Interim management dla NGO – Za darmo
http://www.pmc-szkolenia.pl/2011/interim-management-dl...

Z wielką przyjemnością prezentujemy Państwu naszą nowa akcję wspomagającą pozarządowe organizacje non-profit. W każdej organizacji, bez względu na to do którego sektora należy, realizowane są projekty. Często skomplikowane, finansowane z różnych źródeł, czasami proste, ale istotne z punktu widzenia organizacji. Oddajemy do dyspozycji naszych managerów, którzy pomogą w przygotowaniu projektów pod każdym względem. Nasze ogromne doświadczenie projektowe zapewni, że projekty realizowane w organizacjach NGO będą profesjonalnie przygotowane, sprawnie zarządzane i rzetelnie rozliczone. Zapraszamy do kontaktu! Oczywiście nasze wsparcie w zdecydowanej większości przypadków odbywa się na zasadach wolontariatu, bez pobierania wynagrodzenia!
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: OFERTY

Poszukuję trenera, który ma doświadczenie w temacie szkoleniowym: zarządzanie współpracą z ngo.

Proszę o kontakt osoby zainteresowane.
Pozdr
Aga Wołyńska
Sylwia Rogala-Marciniak

Sylwia Rogala-Marciniak Erickson Coach,
Trener, Nauczyciel
Mindfulness (MBSR)

Temat: OFERTY

Witam serdecznie,

Poszukuję specjalisty działającego w obszarze funkcjonowania NGO, który byłby zainteresowany współtworzeniem i koordynacją merytoryczną studiów podyplomowych przy Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi.

Poszukujemy osób z województwa łódzkiego, będących ekspertami w swojej dziedzinie, mających dobre rozeznanie w rynku i branży, posiadających sieć kontaktów wśród potencjalnych wykładowców.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na: smarciniak@ahe.lodz.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY

Zapisy tylko do 23.11.2011r.


Obrazek

PROFESJONALNY MENEDŻER W NGO – III edycja

Zapraszamy liderów i działaczy organizacji pozarządowych zajmujących się obszarami kultury i problematyki socjalnej z całej Polski do udziału w trzeciej edycji kursu szkoleniowego Profesjonalny menedżer w NGO.

Głównym celem projektu jest podniesienie kompetencji i profesjonalizacja liderów obywatelskich w zakresie zarządzania organizacją pozarządową, realizacji zadań publicznych i społecznych, zarządzania projektem, zarządzania personelem i współpracy z wolontariuszami, sposobów finansowania działalności pozarządowej, komunikacji i współpracy w grupie, współpracy z mediami.

W ramach projektu przeprowadzimy cykl szkoleniowo-coachingowy - oparty na programie studiów podyplomowych prowadzonych przez prof. dr hab. Ewę Leś w Collegium Civitas w Warszawie.

Projekt realizujemy wspólnie z Collegium Civitas.

Program składa się z trzech komponentów:
1. praktyczno-umiejętnościowego: cyklu warsztatów animacyjnych
2. doradczego - uczestnicy będą mogli korzystać ze wsparcia ekspertów i praktyków,
3. coaching – podniesienie efektywności zarządzania/ współpracy z zespołem/ wolontariuszami

Program szkoleniowy składać się będzie m.in. z następujących zajęć:
• Rola organizacji not for profit w politykach publicznych
• Zarządzanie finansami, budżetowanie, sprawozdawczość, monitoring finansowy
• Zarządzanie projektem
• Zarządzanie realizacją zadania publicznego
• Planowanie strategiczne, monitoring i ewaluacja
• Funkcjonowanie administracji publicznej dla przedstawicieli organizacji pozarządowych; networking
• Pozyskiwanie funduszy europejskich na realizację zadań ngo i fundrising
• Podstawy prawno-finansowe działalności organizacji pozarządowych w Polsce.
• Współpraca z wolontariuszami, skuteczne motywowanie
• Komunikacja z mediami, budowanie wizerunku
• Trening autoprezentacji i skutecznej prezentacji
• Narzędzia do zarządzania projektem (MSProject)
• Zawieranie umów i prawne aspekty działania NGO
• Zajęcia dedykowane działaczom organizacji pozarządowych z obszaru kultury i problematyki socjalnej[/i]

Harmonogram realizacji projektu:
Coaching odbędzie się podczas dwudniowych zjazdów 8-9.12 i 10-11.12.grudnia 2011. Kolejne zajęcia odbywać się będą w weekendy w terminie od 14 stycznia 2012 do końca 30 czerwca 2012 r.

Opłaty:
Koszt udziału w kursie to 500 zł (opłata wpisowego).

Zgłoszenia na szkolenia:
Rekrutacja uczestników trwa do 23 listopada 2011 r.
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres menedzerngo@inicjatywy.org.

Więcej informacji na stronie: http://www.inicjatywy.org/szkolenia/profesjonalny-mene...

Zapraszamy
http://inicjatywy.org
Izabela Surmacz

Izabela Surmacz terapeuta Metody
Tomatisa, doradca
rozwoju zawodowego,
ko...

Temat: OFERTY

Chcesz sie nauczyć jak pisać projekty i pozyskiwać finanse na działanie kulturalne? Na tym szkoleniu otrzymasz wiedze i umiejętności!

::Bezpłatna oferta kierowana jest do studentów oraz absolwentów do 6 mies. po terminie obrony SWPS Warszawa::

Zapraszamy na 28-godzinne szkolenie: Funkcjonowanie organizacji pozarządowych zajmujących się kulturą w Polsce po 1989.

Szczegóły
Agata Błaszczyk

Agata Błaszczyk Doradca podatkowy -
nr wpisu na listę
10930

Temat: OFERTY

Katowice 2.03.2012r. , Kraków 1.03.2012r.

Bilans 2011 dla organizacji pozarządowych

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Podstawy prawne sporządzania sprawozdań finansowych przez organizacje pozarządowe, z uwzględnieniem regulacji szczególnych dotyczących prowadzenia wyłącznie działalności statutowej.

2. Najważniejsze problemy dotyczące rachunkowego ujęcia realizacji celów statutowych w ramach działalności pożytku publicznego:

a) źródła finansowania poszczególnych typów działalności organizacji – nieodpłatnej, odpłatnej i gospodarczej;

b) kalkulacja przychodów i kosztów w ramach działalności odpłatnej;

c) moment przekształcenia się działalności statutowej w działalność gospodarczą;

d) sprzedaż przedmiotów darowizny a zmiana ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;

3. Praktyczne omówienie przychodów i kosztów oraz ustalanie wyniku finansowego w organizacjach pozarządowych.

4. Wyodrębnienie wyniku finansowego działalności nieodpłatnej, odpłatnej i gospodarczej.

5. Szczegółowe omówienie pozycji bilansu i rachunku wyników z uwzględnieniem funduszy tworzonych przez organizacje pozarządowe.

6. Obowiązki sprawozdawcze organizacji pozarządowych prowadzących działalność gospodarczą, z uwzględnieniem nowego rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej 23 marca 2011 r. w sprawie rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności organizacji pożytku publicznego (Dz.U. Nr 80 poz. 434).

7. Ustalanie rachunku zysków i strat w wariancie porównawczym oraz w wariancie kalkulacyjnym a działalność statutowa i gospodarcza organizacji.

8. Rozliczanie wyniku finansowego z lat ubiegłych.
9. Przeznaczenie zysku oraz sposób pokrycia straty.

TERMIN SZKOLENIA:

1 marca 2012 (8h) godz. 9:00 - 15:00 - Kraków
2 marca 2012 (8h) godz. 9:00 – 15:00 - Katowice

CENA SZKOLENIA: 249 zł brutto/ os.

WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ: max. 8 osób

Informacje o szkoleniu:

Ewa Zdaniewicz: tel./fax: (32) 209 54 97; e.zdaniewicz@kancelariabb.pl

Kancelaria Prawa Podatkowego A. Błaszczyk, J. Bartosiewicz Sp. z o.o.

Katowice 40-649, ul. Szewska 12 (wejście od ul. Jaworowej)

konto usunięte

Temat: OFERTY

Zapraszamy do mikrobloga programu Technologie non-profit na Goldenline: http://www.goldenline.pl/mikroblog/technologie-non-profit
Tomasz B.

Tomasz B. Copywriter,
dziennikarz, trener,
wykładowca

Temat: OFERTY

Kancelaria prawno- audytorska Agnieszki Dębowczyk oferuje szeroki zakres usług szkoleniowych dla trzeciego sektora. Przez lata funkcjonowania wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze NGO (lecz naszymi klientami są także inne podmioty). W naszej ofercie znajdują się m.in.:

Szkolenia NGO:
* Agroturystyka- tworzenie i funkcjonowanie gospodarstw agroturystycznych
* Audyt turystyczny- diagnoza potencjału turystycznego regionu, gminy, powiatu
* Budowanie efektywnego zespołu w NGO
* Komunikacja interpersonalna
* Kreowanie wizerunku i zarządzanie marką regionu, gminy, powiatu
* Marketing NGO
* Marketing usług turystycznych
* Obsługa klientów w NGO
* Współpraca zespołowa
* Źródła finansowania działalności turystycznej*
* oraz inne szkolenia z zakresu turystyki

Doradztwo dla NGO w zakresie:
* pozyskiwania środków i pisania projektów na działalność turystyczną i szkoleniową; * opracowywania wydawnictw;
* zarządzania personelem, doboru personelu;
* systemów obsługi klientów ngo;
* systemów efektywnej współpracy zespołowej;
* marketingu ngo;
* opracowywania i wdrażania strategii rozwoju turystyki;
* budowy i wdrażania systemów promocji turystycznej regionu;
* rozwoju agroturystyki w regionie działania ngo
* tworzenia i sprzedaży produktów turystycznych (w tym sieciowych produktów turystycznych);
* oceny atrakcyjności obiektów i obszarów turystycznych;
* kompleksowej informacji turystycznej w regionie;
* tworzenia sieci szlaków turystycznych w regionie;
* kształtowania marki w turystyce;
* standardów świadczenia usług turystycznych;
* standardów obsługi klienta w turystyce;
* określenia potencjału rynkowego (badanie preferencji na rynku);
* prowadzenia działań marketingowych (formatowanie produktów, przygotowanie ofert, opracowanie kampanii promocyjnych itp.);
* wsparcia w wejściu na rynek turystyczny (założenie i prowadzenie branżowej działalności gospodarczej);
* zarządzania przedsiębiorstwem;
* innym, wg indywidualnego zapotrzebowania.

Szczegółowe informacje: t.bogowski@debowczyk.pl
http://debowczyk-kancelaria.plTomasz Bogowski edytował(a) ten post dnia 11.06.12 o godzinie 11:23

Następna dyskusja:

Definicja "oferty najkorzys...




Wyślij zaproszenie do