konto usunięte
Temat: ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW [Wrocław, 31.05.2012]
Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?
Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW
* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?
Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”
Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.
Więcej szczegółów na stronie wwwJarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 23.05.12 o godzinie 09:50