Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń


Obrazek


Witamy Was wszystkich,

jesień działa usypiająco, a my nie możemy wysiedzieć, zanim Wam opowiemy o tym, czym jest:

NAJNOWOCZEŚNIEJSZA jak dotąd forma zdobycia kompetencji trenerskich, wykorzystująca nowe technologie uczenia się.

Zapalamy zielone światło dla wszystkich, którzy nie chcą się już nudzić w szkole trenerów i nie chcą udawać, że czują się przygotowani do pracy trenera.

Ogłaszamy rozpoczęcie rekrutacji do nowej edycji Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu!

Hasło przewodnie SSTB, to nadal - Wracamy do korzeni...

Dzięki nowym technologiom, udział w SSTB ograniczy Twoje wydatki na podróże i nocleg, a jednocześnie podniesie znacząco jakość i efektywność Twojej nauki, dzięki webinariom, podczas których będziemy poznawać teorię i dyskutować o niej. Zjazdy wykorzystamy tylko na PRAKTYCZNE ĆWICZENIA!

O co chodzi z korzeniami? - czytaj na blogu SSTB

I zjazd edycji SSTB Łódź Jesień 2012 odbędzie 01 - 02. grudnia 2012 r.

EGZAMIN zaplanowaliśmy na kwiecień 2013 r. Szczegóły na stronie z programem

Co wyróżnia naszą Szkołę? Skupiamy się na najważniejszych obszarach. Sprawdź tutaj

Zapraszam do dyskusji i udziału

Pozdrawiamy Was

Zespół


Obrazek
Barbara Bobikau

Barbara Bobikau Excel Expert,
Trener, Analityk

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń


Obrazek

IKSKOM Instytut Excela serdecznie zaprasza na jednodniowe warsztaty komputerowe z Excela we Wrocławiu:

Obrazek


Najbliższe terminy warsztatów:

1. Zaawansowane funkcje i narzędzia Excela – praktyczne zastosowania - 30.11.2012 - 200zł

2. Praktyczne wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w domu - 05.12.2012 - 200zł

3. Początki w Excelu – czyli jak zrobić proste zestawienia - 10.12.2012 - PROMOCJA - 100zł

4. Najczęściej używane funkcje Excela – praktyczne zastosowania - 11.12.2012 - 200zł

5. Wizualizacja danych w Excelu - 19.12.2012 - 200zł

Inne ciekawe szkolenia (2-dniowe) w promocji 50%:
1. Excel Master - poziom zaawansowany - 03-04.12.2012 - 430,50 zł

Dodatkowe informacje:
biuro@ikskom.pl
tel.: (71) 798-14-42
www.: http://ikskom.plBarbara Bobikau edytował(a) ten post dnia 23.11.12 o godzinie 20:32
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Najlepsze strategie zarządzania czasem


Obrazek


Bez tej wiedzy ludzie:

- są wydajni jedynie na 54% przeciętnego wyniku, bo nie wiedzą jak mogą robić wyniki ponadprzeciętne!
- zmniejszają swoją skuteczność, na starcie, o przynajmniej 15%, kiedy można ją, w prosty sposób zwiększyć i to w mniej niż 60 sekund!
- spędzają przynajmniej 50% swojego czasu na rzeczach, które nie przynoszą rezultatów, głęboko wierząc, że właśnie na nich mają się skupiać!

Co zyskasz przychodząc na szkolenie:

• skutecznie poradzić sobie ze złodziejami czasu wykorzystasz model – Eliminacja, Automatyzacja, Delegacja
• poznasz, z absolutnie nowej perspektywy, popularny temat reguły pareto i reguły Parkinsona, aby zwiększyć efektywność i skoncentrować się na tym co najważniejsze
• dowiesz się czym jest fałszywy multitasking i jak wreszcie robić go prawidłowo, aby oszczędzać czas
• dowiesz się jak przestać odkładać rzeczy na później i jak w prosty sposób wykształcić w sobie nawyk robienia ich od razu
• dowiesz się jak ludzie sabotują swoje cele, tracąc czas i jak przestać to robić
• nauczysz się planować retrospektywie, aby wykształcić w sobie nienaganną terminowość i punktualność
• poznasz czym są i jak skorzystać z Time Lines (linii czasu) i zrozumiesz dlaczego zarządzanie sobą w czasie jest tak naprawdę zarządzaniem myślami
• poznasz prosty i skuteczny model ZTD (Zen to Done) do efektywnego zarządzania swoimi działaniami w czasie

Uwaga!!! Powstanie nowy „problemem” pt. „Co mam teraz zrobić, z tym całym wolnym czasem, który wygenerowałem?” :) – temu też zaradzimy!
--------------------------------------------------------------------------------------
Mimo iż jest to tylko 1 dzień, może okazać się on momentem przełomowym, a wiedza, doświadczenie i umiejętności wyniesione z niego pozwolą Ci znacznie zwiększyć jakoś Twojego życia.

Twoja inwestycja:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Sprawdź datę szkolenia w Twoim mieście:
17.11.2012 - Bydgoszcz, Kielce, Katowice, Lublin, Łódź, Olsztyn, Toruń, Rzeszów, Warszawa
18.11.2012 - Gdańsk, Jelenia Góra, Koszalin, Kraków, Szczecin, Wrocław
24.11.2012 - Poznań, Białystok

Logistykę i zapisy znajdziesz na:
http://www.eddu.pl/component/content/article/37-fp-rok...

konto usunięte

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Żmuda

Katarzyna Żmuda Art Director,
fortismedia.pl

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

Motywacja na Dopingu

https://www.facebook.com/events/446425175394984/declines/

Warsztat 3 godziny rozwijania praktycznych umiejętności - nauka motywowanie siebie i innych do działania, szybsze osiąganie celów;
Program:
- dlaczego sabotujemy własne plany, działania
- jak traktować porażkę, jak przygotować się na porażkę, jak zacząć widzieć niepowodzenia jako lekcje
- jak wykorzystywać wspomnienia i swoje zmyły do budowania motywacji
- motywacja na wszystkich poziomach neurologicznych, wykorzystanie piramidy Diltsa
- meta programy w budowaniu motywacji
- efektywne określenie celu, metodą SMART lub EXACT i umieszczenie go w przyszłości na Linii Czasu, podróż w przyszłość, z widzeniem kolejnych kroków oraz korzyści, które nastąpią po osiągnięciu celu

Zapraszamy na naukę praktycznych umiejętności.

Dzień: 11.12.2012 roku
godz. 17.30-20.30

Strefa Wzrostu
ul. Narbutta 40 lok. 15
02-540 Warszawa

Cena: 35 zł
Barbara Bobikau

Barbara Bobikau Excel Expert,
Trener, Analityk

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń


Obrazek

IKSKOM Instytut Excela serdecznie zaprasza na szkolenia z Excela we Wrocławiu!
Z okazji Świąt rozdajemy karty rabatowe:

Obrazek
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

[NOWE SZKOLENIE GRMG]: Historie rodzinne

Obrazek

Ludzie od wieków zastanawiają się dlaczego nie mogą rozwiązać swoich problemów. Bez efektów szukają także skutecznych sposobów na zmianę swoich nawyków, przekonań i sposobu życia. Zastanawiają się dlaczego są tacy jacy są. Dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów. Dlaczego mają takie, a nie inne problemy. Dlaczego takie, a nie inne relacje. Dlaczego na nich akurat "to" trafiło...?

Odpowiedź jest bardzo prosta i jest baaardzo blisko - jest na wyciągnięcie ręki! Więcej niż mogłoby Ci się wydawać zależy od klanu rodzinnego w którym każdy z nas się wychował. To nie znaczy, że to rodzina jest odpowiedzialna. Ale znaczy to, że za poprzez klan rodzinny wiedzie droga do lepszego samopoznania i rozwiązanie wielu problemów życiowych. Czy nam się to podoba, czy nie - jesteśmy kolejnym pokoleniem - czyli ewolucyjnym rozwiązaniem na perypetie i doświadczenia życiowe naszych przodków.

Okazuje się, że jest pewien zestaw zależności, w oparciu o które przejmujemy i kontynuujemy historie klanu rodzinnego. Poznając je możesz lepiej zrozumieć, jakiego rodzaju rozwiązaniem jesteś i poznać zasady, za pomocą których kontynuujesz określone historie genealogiczne, powtarzając doświadczenia, odczuwając podobne emocje, powtarzając wierzenia i zachowania przodków. Poznanie tego zestawu zależności bardzo sprzyja zarówno wewnętrznemu uwolnieniu, zrozumieniu i uzdrowieniu, jak i poprawia jakość relacji. Serdecznie polecamy każdemu!

Kiedy i gdzie?
3 stycznia 2013r, w Warszawie, w godzinach 10:00 - 18:00.
Szkolenie w całości prowadzi Rafał Daniluk.

Szczegóły i pełny opis szkolenia:
http://www.grmg.pl/historie-rodzinne

Wydarzenie na facebook:
http://www.facebook.com/events/434356319963542/

Serdecznie zapraszamy!


Obrazek

Kontakt:
Daniel Pieńkowski
Doradca ds. szkoleń - pytania dotyczące produktów i usług, zapytania ofertowe.
e-mail: d.pienkowski@grmg.pl
mobile: +48 606 437 300
Katarzyna Żmuda

Katarzyna Żmuda Art Director,
fortismedia.pl

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

Motywacja na Dopingu - warsztaty (Warszawa - Mokotów)

Szczegóły:
https://www.facebook.com/events/187101064769619/


Obrazek


Warsztat 3-godziny rozwijania praktycznych umiejętności - nauka motywowania siebie i innych do działania, szybsze osiąganie celów.

Program:
- dlaczego sabotujemy własne plany, działania
- jak traktować porażkę, jak się na nią przygotować, jak zacząć widzieć niepowodzenia jako lekcje
- jak wykorzystywać wspomnienia i swoje zmysły do budowania motywacji
- motywacja na wszystkich poziomach neurologicznych, wykorzystanie piramidy Diltsa
- meta programy w budowaniu motywacji
- efektywne określenie celu, metodą SMART lub EXACT i umieszczenie go w przyszłości na Linii Czasu, podróż w przyszłość, z widzeniem kolejnych kroków oraz korzyści, które nastąpią po osiągnięciu celu

Zapraszamy na naukę praktycznych umiejętności.

Dzień: 15.01.2013 roku
godz. 17.30-20.30
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń


Obrazek
Zapraszam na warsztaty menadżerskie pt. " Seryjny menedżer- warsztaty rozwoju kompetencji menedżerskich"

Link do szczegółów spotkania:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/seryjny-menedzer-ak...

Do zobaczenia na szczycie!

Wioletta Kania
Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM
tel. 534 29 59 99
mail biuro@milvum.pl
http://www.milvum.pl
https://www.facebook.com/CentrumPsychologiiIRozwojuOsob...
Jacek Kapłon

Jacek Kapłon Accredited Senior
Analyst

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

Czy w Twojej firmie został już wyznaczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji? A może sam myślisz o tym, by pełnić tę funkcję?

W takim razie może zainteresuje Cię nasz Kurs dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji, który odbędzie się w 16 stycznia 2013 r. w Warszawie. Organizatorem kursu jest firma iSecure Sp. z o.o. zajmująca się profesjonalnym doradztwem w zakresie ochrony danych osobowych, co gwarantuje, że nie będzie to kolejne nudne szkolenie, tylko praktyczny przewodnik pełen wziętych z życia przykładów dla osób zainteresowanych tą tematyką.

Szkolenie podzielone jest na dwie części:
• część prawną, gdzie uczestnicy będą mieli okazję poznać i przećwiczyć najważniejsze aspekty związane z przetwarzaniem danych, począwszy od ich zbierania, poprzez dopełnienie obowiązków informacyjnych, a skończywszy na ich udostępnianiu
• część warsztatową, podczas której będą omawiane i częściowo tworzone takie dokumenty jak polityka bezpieczeństwa danych osobowych, instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych, a także wnioski rejestrowe do GIODO

Koszt szkolenia to 600 zł brutto od osoby.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
• komplet materiałów szkoleniowych wraz z certyfikatem uczestnictwa
• obiad i przerwy kawowe

Kontakt:
tel.: 22 379 63 95
kontakt@isecure.pl

Więcej informacji na stronie iSecure
Agata N.

Agata N. Specjalista ds.
sprzedaży

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

Zapraszam serdecznie na szkolenie: "Jak zorganizowac stylowe przyjęcie weselne"

Szczegóły:
http://www.facebook.com/events/179211375536074/


Obrazek
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń


Obrazek


Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers.

• 7 różnych miast
• 20% zniżki dla studentów

Szczegóły:
http://www.textmakers.pl/szkolenia

Skrócona agenda (całość na stronie szkolenia):

WPROWADZENIE
• Czym (nie) jest copywriting?
• Na dzień dobry: obalamy mity i odkrywamy karty

BLOK 1: TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Warsztat copywritera
• Webwriting
• Dobre praktyki

BLOK 2: WOKÓŁ TEKSTU
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

LUNCH

BLOK 3: TEKST W FIRMIE
• Tekst w Twojej firmie
• Kariera copywritera

BLOK 4: TECZKA CASE'ÓW
• Od legend do "chamletów" – przegląd case’ów i benchmarków

BLOK 5: TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe
• Zadania indywidualne
• Zadanie – niespodzianka

ZAKOŃCZENIE
• Rozdanie certyfikatów i materiałów dodatkowych
• Pytania i odpowiedzi

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Żmuda

Katarzyna Żmuda Art Director,
fortismedia.pl

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń


Obrazek


SmartCoaching - Techniki Coachingowe (teoria i praktyka)

2-3 marzec 2013 r.

// 2-dniowy warsztat z elementami NLP, Racjonalnej Terapii Zachowań i Pracy na Linii Czasu

COACHING jest niezastąpionym narzędziem, zbiorem technik dla każdego, kto chce dokonać zmiany na lepsze w swoim życiu osobistym, biznesowym i zawodowym. Dla każdego, kto chce poprawić swoje relacje z innymi ludźmi, zwiększyć swoją wydajność w pracy i rozwinąć swój potencjał.

// CO DAJE COACHING?
- umiejętność wyznaczania życiowych i zawodowych celów i ich realizacji
- większą satysfakcję z życia
- większą samodzielność, niezależność, dystans
- umiejętność radzenia sobie z problemami
- umiejętność pracy i organizacji pracy w zespole
- większą odpowiedzialność za własne działanie i jego efekty
- efektywniejszą komunikację
- odnalezienie własnych zasobów i potencjału
- umiejętność inspirowania siebie i innych
- umiejętność motywowania siebie i innych
- lepsze zarządzanie czasem i emocjami
- uzdrowienie relacji interpersonalnych

// PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień pierwszy:
- Czym jest coaching
- Rama sesji coachingowej
- Komunikacja w coachingu
- Podstawy relacji Coach-Klient
- Kontrakt coachingowy
- Wybrane modele prowadzenia sesji coachingowej (ćwiczenia)
- Menadżer coachem
- Coaching w firmie
- Piramida Diltsa - model holistyczny – założenia, ćwiczenia
- Formułowanie celu-zasady, ramy celu, sposoby identyfikacji, ćwiczenia
- Koło życia - technika wyjściowa do coachingu, ćwiczenia
- Praca z przekonaniami – podstawy, przedstawienie założeń RTZ, The WORK

Dzień drugi:
- Używanie techniki przeramowania i przedefiniowania – założenia i ćwiczenia
- Praca z dialogiem wewnętrznym, ćwiczenia
- Definiowanie celów w coachingu i mentoringu – SMART, EXACT, etc, ćwiczenia
- Praca z linią czasu – przedstawienie założeń, ćwiczenia
- Umiejętności coacha: Zadawanie pytań, Słuchanie, Odzwierciedlanie

// DLA KOGO WARSZTAT?
- Dla osób, które chcą pracować z własnymi przekonaniami i celami
- Dla tych, którym zależy na odpowiednim budowaniu relacji i trafianiu w potrzeby klientów
- Dla osób, które myślą o zawodzie coach’a.
- Dla osób, które chcą wpływać na efektywność pracy zespołu, firmy

// TRENERZY:

Krystyna Czapska
- Certyfikowany Coach
- Praktyk Biznesu
- właścicielka Strefy Wzrostu
- Absolwentka Studiów Podyplomowych „ Coaching Profesjonalny” na ALK oraz „Doradztwa zawodowego i kierowania rozwojem” na SGH

Klaudia Pingot
- Certyfikowany Master NLP & Time Line Therapy
- Trener NLP Polska

// MIEJSCE:

Strefa Wzrostu
ul. Narbutta 40 lok. 15
02-540 Warszawa

// TERMIN:

2 marzec 2013 (10:00 - 18:00) - 3 marzec 2013 (9:00 - 16:00)

// KOSZT SZKOLENIA:

Inwestycja za 2 dni szkolenia z certyfikatem ukończenia TERAZ TYLKO 250 zł + VAT (cena regularna: 300 zł + VAT)

// ZAPISY:

Klaudia Pingot
e-mail: klaudia.pingot@gmail.com
tel.: 533 304 337

Przelew na konto:
Fortis Media, Cyprysowa 10, 35-100 Rzeszów,
nr konta ING 80105014611000009068020982
Możliwość płatności na miejscu.

http://facebook.com/SmartCoachingPL
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec / kwiecień 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń


Obrazek


Zapraszamy na BEZPŁATNE INDYWIDUALNE KONSULTACJE CV.[/b

[b]Proponujemy indywidualne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.


• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić pracę?
• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie.

ZAŁOŻENIA:
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże Tobie zaprojektować Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
• Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na „zwycięskie CV” łącznie z grafiką
• Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
• Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
Aby zapisać się na konsultacje, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy serdecznie

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Szkolenia na każdą kieszeń

BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA DOLNOŚLĄSKICH WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH

Zapraszamy pracodawców i pracowników warsztatów samochodowych do wzięcia udziału
w bezpłatnych szkoleniach „Naprawa pojazdów lub usług zachowawczych (np. przeglądy) dla województwa dolnośląskiego”.

Tematyk szkoleń będzie obejmować m.in. tematy takie jak: układy hamulcowe, układy klimatyzacji, automatyczna skrzynia biegów.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: pracodawcy i pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw, mających siedzibę oddział lub filię na terenie województwa dolnośląskiego, dostarczających produkty/usługi
w zakresie naprawy pojazdów lub usług zachowawczych

Termin: do ustalenia (pierwsze spotkanie planowane jest na kwiecień 2013r.)

Liczba miejsce ograniczona!

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Więcej informacji na temat szkoleń:
Marcin Warzyński

tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość”
Oddział Terenowy w Gdańsku
ul. Piekarnicza 12A, 80-126 Gdańsk
tel.(58) 751 40 02
fax (58) 751 40 21
http://swp.gda.pl/

Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/



Wyślij zaproszenie do