Sławek Ratajski

Sławek Ratajski aktor,
szkoleniowiec,
manager

Temat: mowa ciała - a reklama

film reklamowy zrealizowany według mojego scenariusza i w mojej reżyserii na potrzeby Bolesławieckiego Święta Ceramiki
Wasze opinie, Wasze oceny
Jeśli czas i chęci pozwolą
Ma się rozumieć
DUSZE NACZYŃ
http://www.youtube.com/watch?v=a5e3WRnU3uM&feature=rec...sławek ratajski edytował(a) ten post dnia 18.11.10 o godzinie 13:50

konto usunięte

Temat: mowa ciała - a reklama

no ale gdzie ten film mozna zobaczyc???
Sławek Ratajski

Sławek Ratajski aktor,
szkoleniowiec,
manager

Temat: mowa ciała - a reklama

WITAM

na mojej stronie głównej Goldenline, lub bezpośrednio na you tube - Dusze Naczyń
Sławeksławek ratajski edytował(a) ten post dnia 18.11.10 o godzinie 13:58

konto usunięte

Temat: mowa ciała - a reklama

o juz jest- przedtem albo sie nie ladowal albo zapomniales wklec :-) juz ogladam :-)

no wiec tak: imponujace przedstawienie procesu produkcji- musisz miec bardzo wrazliwia dusze :-) i bujna wyobraznie :-) interesujace skojarzenia- chwila refleksji nad czyms co jest oczywiste- dales zycie niby prostej rzeczy -podoba mi sie :-)Marta G. edytował(a) ten post dnia 18.11.10 o godzinie 15:54
Sławek Ratajski

Sławek Ratajski aktor,
szkoleniowiec,
manager

Temat: mowa ciała - a reklama

dziękuje za spojrzenie
czy taka forma filmu reklamowego, który jest lekko wierszowany to jakaś przyszłość?
wierzę w emocje
to one dają życie
ludziom
postaciom np w filmie

Bywam też szkoleniowcem
emocje, w obrębie mowy ciała, to taka podpowiedź
co
który
gest, ruch, spojrzenie, sposób chodzenia jest prawdziwy
który pasuje do całości

dziękuję
Andrzej M.

Andrzej M. Wsparcie i
zarządzanie
sprzedażą & Trener
sprzedaży

Temat: mowa ciała - a reklama

Witaj Sławek,

Pierwsze 59 sekund filmu i muzyka:
-, kiedy pomyślę o duszy chciałbym słyszeć tajemne, niskie dźwięki, trochę niepokojące. To tak jakbym z pozycji, w której się znajduje (ziemia) musiał zajrzeć, zejść gdzieś w inne miejsce, miejsce, którego dotąd nie oglądałem – tajemnicze, niepokojące uczucie. W Twoim obrazie muzyka jest innego rodzaju – opowiada o czymś, co jest i chociaż to jest odległe to nie ma we mnie obawy przed tym miejscem – to dobrze, ale za to jest mniej emocji.

Kolejne od 59 sek. do 1.16 filmu i muzyka:
- doskonała muzyka, piękna baśniowa atmosfera. Czuje jakby te naczynia miały się narodzić a nie tylko miały zostać zrobione. Przez muzykę i obrazy nie mogę się oprzeć wrażeniu jakby ktoś lub coś poprawiało pracę człowieka... Może to przez tę muzykę która przywołuje klimat, jakiegoś wyjątkowego czasu?

Następne 1.16 sek. do 1.20 chciałbym czuć więcej emocji. Powrót do tematu z pierwszych 59 sek. I kolejna zmiana nastroju na to co było od 59 do 1.16. Cały fragment od 1.20 do 2.32 poza 1 i 2 tematem muzycznym złamałbym jeszcze czymś trzecim po to aby postraszyć, pocieszyć, zaskoczyć, postraszyć, pocieszyć, dać nadzieję i nagle skończyć – to wyjątkowo przykuwa uwagę i rozpala emocje.

Wybacz, ale to wszystko, bo w paru słowach nie chcę pisać o całym projekcie, bo na pewno wymagał wiele pracy i zaangażowania.

Wiem, że to wymaga precyzyjnego synchronizowania i jest diabelnie pracochłonne. Dla kogoś, pasjonata, maniaka, który nie robi tego sam to też niestety kosztowne.

Kiedyś trochę pisałem do etiud, dokumentów za darmo. To było najwspanialsze zajęcie, jakie miałem w życiu:)
Ale już wtedy pamiętam że mało kto z twórców zwracał uwagę na muzykę w obrazie. Nie wiem jak jest teraz.

Może warto pamiętać że filmu nie można obejrzeć bez muzyki za to soundtracki cały czas dobrze się sprzedają. Muzyka jest trochę jak sól – poza smakiem zapobiega zepsuciu.

Jeszcze raz muszę to powiedzieć: od 59 do 1,16 MUZYKA I OBRAZ WSPANIAŁE!
Sławek Ratajski

Sławek Ratajski aktor,
szkoleniowiec,
manager

Temat: mowa ciała - a reklama

cześć
Henryk Tomaszewski( dyr teatru w którym pracowałem) uwielbiał cytować" kurtyna opada, wszystkie pytania się otwierają"
Nigdy nie wiadomo ile i jakie projekty uda nam się zrealizować. Genialnością pracy, gdy wymyśla się, stwarza jakieś życie jest to że łatwiej określić początek niż koniec, że wiele spojrzeń, smaków towarzyszy nam przez całe życie, a kto wie może i po jego zakończeniu.
Bardzo cenne są różne opinie i bardzo dziękuję za Twoją. Uczą one nas i pokory i pokazują mnogość ludzi która nas otaczają.
Chciałem by film zaistniał jako samodzielny twór, ale by też mógł być elementem większej całości. W tym roku odpowiadałem za część artystyczną Bolesławieckiego Święta Ceramiki, a precyzyjniej za otwarcie i tzw. paradę.
Ową paradę nazwałem Pociągiem do Ceramiki. W dużym skrócie; całość otwierały postacie z filmu wychodzące z wielkiej filiżanki, czarujące i zmieniające ludzi, była wielka brama przemian, była filiżanka unosząca się do nieba i błękitne czary(dosłownie) które zasypały pół miasta i na potężnym ekranie ( na finał ) Dusze Naczyń, ot w kilku słowach o projekcie.
Lubię gdy działaniom naszym towarzyszą emocje
Zawodowo funkcjonuję też jako szkoleniowiec( mowa ciała, wystąpienia publiczne - skupiam się na tym) tam też staram się szukać nie tylko rzeczy poza podręcznikami, ale też komponować prezentacje tak jak małe przedstawienia( informacje, zdjęcia, fragmenty filmów, muzyka)
To pewnie wiara w emocje, jeśli one są to znaczy, że i życie jest
Mniej wierzę w nauczanie ale bardziej w przekaz emocjonalny. Może on sprawić, że słuchacz, uczestnik, spotkania, szkolenia poruszony sam zacznie sięgać, uczyć się, poznawać, troszkę zmieniać swoje spojrzenie na świat, pracę,aktywność, życie. Spojrzenie, bo zmienić się niestety nie możemy

Jeszcze raz dziękuję za Twoje słowa
Sławek Ratajskisławek ratajski edytował(a) ten post dnia 19.11.10 o godzinie 11:16

konto usunięte

Temat: mowa ciała - a reklama

No bo Slawek-czlowiek zapamietuje emocje a nie same sytuacje :-) dobrze myslisz ;-)
Sławek Ratajski

Sławek Ratajski aktor,
szkoleniowiec,
manager

Temat: mowa ciała - a reklama

ja się nie znać, ja nie nie myśleć, czasem tylko czuć

To samo w sobie nie jest złe, ale................
jak sie za dużo czuje, to wtedy niestety czuje się wszystko
i dobre i złe
jedne cieszą niezwykle
drugie, co drugi dzień zabijają

konto usunięte

Temat: mowa ciała - a reklama

zgadzam sie-ale to tez mozna "wyregulowac :-) jesli ktos pragnie oczywiscie...
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: mowa ciała - a reklama

sławek ratajski:
dziękuje za spojrzenie
czy taka forma filmu reklamowego, który jest lekko wierszowany to jakaś przyszłość?
wierzę w emocje
to one dają życie
ludziom
postaciom np w filmie

Bywam też szkoleniowcem
emocje, w obrębie mowy ciała, to taka podpowiedź
co
który
gest, ruch, spojrzenie, sposób chodzenia jest prawdziwy
który pasuje do całości

dziękuję

nawyzszy czas zainteresowac sie neuromarketingiem ;)
wrzuc w google np. Rafal Ohme (strona www chodzi tylko pod IE niestety)
Sławek Ratajski

Sławek Ratajski aktor,
szkoleniowiec,
manager

Temat: mowa ciała - a reklama

dzięki za podpowiedź

chyba od wielu lat siedzę w tym co najmniej po jedno ucho

podpowiedz proszę poza stronką, jak dotrzeć bliżej i szybciej do Rafała Ohme( jak się to odmienia?)

Sławek
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: mowa ciała - a reklama

z tego co wiem to wlasnie na skutek badan nad reklamami - nadchodzi epoka testow na "krolikach" przed emisja jest straszliwie zajety (globalnie)
jedena z jego www:
http://testdifferent.com/

jeden z wywiadow z nim (Ohme jako czlowiek): http://www.finanse-firma.dlaczego.com.pl/news/show/161...

we mnie swiadomosc ze kazda produkcja medialna przed jej finalnym ksztaltem (montazem) moze zostac poddana testom aby zwiekszyc efektywnosc dotarcia do klientow i widzow (wszak robione sa rowniez badania hoolywood hitow) to powod aby zaczac myslec o antidotum - dom bez pradu, tylko ksiazka, etc ;)
Andrzej B.

Andrzej B. Prezes, Border

Temat: mowa ciała - a reklama

Marta G.:
No bo Slawek-czlowiek zapamietuje emocje a nie same sytuacje :-) dobrze myslisz ;-)

Tu nie chodzi o zapamiętanie moim zdaniem, to nie nauka języka przez skojarzenia.
Tu chodzi o to, aby DOBRE emocje skojarzyły się z PRODUKTEM.

Jeśli produkt wzbudzi negatywne emocje, to reklama może być ekscytująca, dowcipna i ciekawa, ...ale zakupu nie wygeneruje.

konto usunięte

Temat: mowa ciała - a reklama

Andrzej B.:
Marta G.:
No bo Slawek-czlowiek zapamietuje emocje a nie same sytuacje :-) dobrze myslisz ;-)

Tu nie chodzi o zapamiętanie moim zdaniem, to nie nauka języka przez skojarzenia.
Tu chodzi o to, aby DOBRE emocje skojarzyły się z PRODUKTEM.

Jeśli produkt wzbudzi negatywne emocje, to reklama może być ekscytująca, dowcipna i ciekawa, ...ale zakupu nie wygeneruje.

propronuje jeszcze raz przeczytac w zwiazku z czym pisalam ten post...
Andrzej B.

Andrzej B. Prezes, Border

Temat: mowa ciała - a reklama

Marta G.:
Andrzej B.:
Marta G.:
No bo Slawek-czlowiek zapamietuje emocje a nie same sytuacje :-) dobrze myslisz ;-)

Tu nie chodzi o zapamiętanie moim zdaniem, to nie nauka języka przez skojarzenia.
Tu chodzi o to, aby DOBRE emocje skojarzyły się z PRODUKTEM.

Jeśli produkt wzbudzi negatywne emocje, to reklama może być ekscytująca, dowcipna i ciekawa, ...ale zakupu nie wygeneruje.

propronuje jeszcze raz przeczytac w zwiazku z czym pisalam ten post...
Po to zacytowałem, aby pokazać do czego się odnoszę, capisci?



Wyślij zaproszenie do