Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: Provocative Change Works™

O Provocative Change Works™
Zapraszamy Cię na spotkanie warsztatowe powstałe na bazie Provocative Change Works™ Nicka Kempa które czerpie inspirację i strategie z pracy Franka Farrelly'ego i Miltona Ericksona oraz innych osób i stanowi potężny zestaw narzędzi błyskawicznej zmiany. Można go "opisać" w kategoriach Terapii Prowokatywnej i Hipnozy, jednak różni się od każdej z tych dyscyplin.

Poznasz, nauczysz się i przetrenujesz:

Unikalny proces dający najszybsze, najskuteczniejsze i najtrwalsze rezultaty w pracy z klientem
Zasady i reguły Provocative Change Works™
Zastosowanie "prowokatywnych elementów komunikacji" w połączeniu z narzędziami NLP i hipnozy
Potężny zestaw narzędzi błyskawicznej zmiany skutecznie pomagający w rozwoju osobistym klienta, osiąganiu celów, stawianiu wyzwań, przekraczaniu barier oraz leczeniu problemów, w których klient czuje się przytłoczony intensywnymi odczuciami
Fenomenalne podejście używane w pracy z klientami indywidualnymi oraz w pracy z korporacjami

możliwe że coś się zadzieje a może nic …

Mamy też nadzieję że spotkanie to stanie się „zalążkiem” pod stworzenie Klubu Coacha w Trójmieście? :)

Termin: 03.11. 2010 godzina 18:30- 20:30

Koszt 25 zł

Szersze informacje: Joanna Czarnecka, Tomasz Kowalik – priveJoAnna C. edytował(a) ten post dnia 26.10.10 o godzinie 10:14
Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: Provocative Change Works™

O Provocative Change Works™

Provocative Change Works™ czerpie inspirację i strategie z pracy Franka Farrelly'ego i Miltona Ericksona oraz innych osób i stanowi potężny zestaw narzędzi błyskawicznej zmiany. Można go "opisać" w kategoriach Terapii Prowokatywnej i Hipnozy, jednak różni się od każdej z tych dyscyplin.
Provocative Change Works™to proces, który ma na celu sprowokować, podczas konwersacji lub w stanie relaksu, przydatną zmianę u klienta, tak aby mógł on przejść w stan większej wolności osobistej.
Provocative Change Works™ stosuje filozofię "tu i teraz", którą stosuje także Frank Farrelly w Terapii Prowokatywnej, zatem wszystko, co się dzieje w trakcie sesji, dzieje się dokładnie w tym momencie. Wymaga to od terapeuty/coacha, by miał wielką wrażliwość na struktury językowe, umiejętność wchodzenia w neutralny stan receptywności i ostry umysł, aby mógł się komunikować na wiele sposobów zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie. Terapeuta/Coach może często przerywać klientowi i/lub ignorować żądania klienta, by podążać w czasie sesji jakąś konkretną ścieżką.
Więcej o Provocative Change Works™: http://provocativetherapy.info//content/view/42/1/
Więcej o Association for Provocative Therapy: http://www.associationforprovocativetherapy.com
http://www.warsztatymistrzow.pl/?page_id=52

Poznasz, nauczysz się i przetrenujesz:

Unikalny proces dający najszybsze, najskuteczniejsze i najtrwalsze rezultaty w pracy z klientem
Zasady i reguły Provocative Change Works™
Zastosowanie "prowokatywnych elementów komunikacji" w połączeniu z narzędziami NLP i hipnozy
Potężny zestaw narzędzi błyskawicznej zmiany skutecznie pomagający w rozwoju osobistym klienta, osiąganiu celów, stawianiu wyzwań, przekraczaniu barier oraz leczeniu problemów, w których klient czuje się przytłoczony intensywnymi odczuciami
Fenomenalne podejście używane w pracy z klientami indywidualnymi oraz w pracy z korporacjami

Oto, co o tym warsztacie pisze trener – sam Nick Kemp:

W latach dziewięćdziesiątych zainteresowałem się Hipnozą i innymi przyjętymi metodami zmiany, następnie posze-dłem dalej i stworzyłem moje własne podejście, którego zacząłem także uczyć. W roku 2006 seria wydarzeń sprzysięgła się, bym zaczął coraz bardziej pracować indywidualnie z klientami. Rozgłośnia BBC Radio zwróciła się do mnie, namawiając do pracy z osobami mającymi przez wiele lat fobie. Praca ta zaczęła się jako pojedyncza audycja i przekształciła się w cykl dwudziestu sześciu cotygodniowych godzinnych audycji, podczas których pracowałem z klientami na żywo w studio BBC, a następnie wracałem na antenę, aby omówić uzyskane rezultaty. Gdy masz zaledwie godzinę na pracę z klientem, którego nigdy przedtem nie widziałeś, ten rodzaj pracy z całą pewnością wyostrza zmysły, szczególnie jeśli wiesz, że 50 000 ludzi słucha, by dowiedzieć się o rezultatach takiej sesji.

Te audycja radiowe w nieoceniony sposób nauczyły mnie pracować jednocześnie szybko i precyzyjnie. Dopiero później zacząłem w pełni doceniać, jak ten okres mojej aktywności medialnej nauczył mnie naprawdę dobrze wykorzystywać czas podczas takich sesji z klientami. Wielu moich kolegów po fachu było zupełnie zaskoczonych, w jaki sposób udaje mi sie generalnie zachowywać czas sesji w mojej prywatnej praktyce na poziomie 60 minut, które obejmują także wypalenie płytki CD z sesją i wręczenie jej klientowi, aby jej słuchał po zakończeniu sesji. To słuchanie nagranej sesji stało się kluczowym elementem mojego podejścia, a każde przesłuchanie nagrania przez klienta pomaga mu w uzyskaniu kolejnych użytecznych wglądów.

Odkryłem także, ze wiele z technik, których nauczyłem się na warsztatach i treningach na przełomie lat 90-tych i 2000-ych, niezbyt dobrze przekłada się na faktyczną pracę z klientami w mojej prywatnej praktyce, i że najlepszym sposobem wynalezienia właściwych i użytecznych umiejętności pomagania innym jest zanurzenie się w pracę z klientami o problemach z bardzo szerokiego zakresu. Tych 26 tygodni pracy dla BBC okazało się nieocenione i skupiło moją uwagę i rozwój na czymś, co nazwałem podejściem „Provocative Change Works™”.

Provocative Change Works™ w pracy z klientem obraca się wokół trzech kluczowych zasad:

Prowokowanie reakcji klienta przez komunikację werbalną i niewerbalną
Wywoływanie bardziej zrelaksowanego I bardziej „płynnego” stanu klienta przez użycie hipnozy i niespecyficznego języka
Wykorzystywanie ram czasowych do wywoływania zmian stanu klienta
Ten warsztat pokaże, w jaki sposób można zintegrować tak różne czynniki w celu generowania szybkiej i trwałej zmiany w klientach z rozmaitymi „problemami”. Te „problemy” obejmują Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne, fobie, natręctwa, kwestie związane z żywnością, lęki, ataki paniki, uzależnienia, sprawy związane z zazdrością i agresją oraz wiele innych.

W świecie zmiany osobistej praktycy I terapeuci zbyt często mówią o „pracy z klientami”, ale ich doświadczenie ogranicza się do „pracy w okopach”.

W zeszłym roku na warsztacie Provocative Change Works™ wprowadziłem zestaw ikon „Provocative Icon System™”, który pomaga opanować narzędzia tej metody. Na warsztacie w roku 2010 będziemy kontynuować używanie tych 26 kart, i dodatkowo wprowadzimy kolejnych 10 kart, które pomogą rozwinąć jeszcze bardziej złożone i potężne sposoby komunikacji. Nowe elementy obejmują nakładanie truizmów, przerywanie piosenką czy też wyolbrzymianie wszystkiego!

Poświęcimy także więcej czasu rozwijając umiejętności użycia metafory klienta i jego języka w tworzeniu hipnotycznej pętli sprzężenia zwrotnego i generowaniu naprawdę wspaniałych rezultatów. Podczas tego warsztatu nacisk położymy na pracę z większą precyzją i większą szybkością. Będę także demonstrował, jak zmieniać stany klienta przy użyciu „truizmów” i „sugestywnych wzorców językowych”, które znakomicie budują rapport z klientem i na sesji i w kontekście sprzedaży. Głównym akcentem tych trzech dni będzie zdolność demonstrowania tych umiejętności za każdym razem w spójności i z poziomu czakramu serca.

Nick Kemp

termin: 26-28.11. 2010 Warszawa

szersze informacje: Tomasz Kowalik

Następna dyskusja:

Provocative Change Works™




Wyślij zaproszenie do