Joanna
Wiejak
Klub-Przedsiebiorcy.
edu.pl - CEO
Temat: Czy referencje są rzeczywiście paliwem biznesu?
"Jako ostatni z tej wspaniałej trójki przemawiał Norbert Pyffel z Warszawy, członek MDRT od 2001, kwalifikacja do Court of the Table MDRT w 2004 i 2005 oraz do Top of the Table MDRT w 2006. Tematem jego prezentacji było:Referencje – paliwo naszego biznesu
Norbert każde spotkanie z klientem traktuje tak, jakby to spotkanie miało zmienić jego życie. Efekty biorą się z stąd, że dla niego każdy klient jest kimś wyjątkowym. „Bądź przygotowany do najważniejszego spotkania w swoim życiu” – szczególnie pierwszego spotkania, bo pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Nawet jeżeli klient nie zdecyduje się na polisę, to może dać referencje, a referencje są też zapłatą za naszą poświęconą uwagę.
Należy szanować swój czas i maksymalnie eliminować straty czasu. Prosty przykład, kiedy Norbert zaczął liczyć ile zajmują mu dojazdy do klientów i stanie w korkach stwierdził, że jest to ok. 3 godzin dziennie, czyli 15 godzin tygodniowo. Od tego czasu zatrudnia kierowcę i wykorzystuje ten czas na pracę, kontaktując się z klientami i przygotowując do spotkań."
To fragment artykułu autorstwa Joli Mazur, pod tytułem:
MDRT (Million Dollar Round Table) w Warszawie
„Jak odnieść sukces w sprzedaży ubezpieczeń na życie.
Praktyczne wskazówki najlepszych pośredników i doradców w Polsce”
który ukazał się w tygodniku CashFlow&You
A Ty co sądzisz o referencjach? Czy prosisz klientów o referencje?
Czy rzeczywiście mogą stać się paliwem biznesu, jak zatytułował swoje wystąpienie Norbert Pyffel?Joanna Wiejak edytował(a) ten post dnia 16.08.08 o godzinie 00:20