konto usunięte

Temat: „Chomiczy Big Brother” – czyli KIA Motors Polska na...

6 sierpnia wystartował oficjalny fanpage Kia Motors Polska. Rozpoczęciu kampanii na Facebooku towarzyszy nietypowa akcja zorganizowana przy współpracy z Warszawskim ZOO, skąd na żywo przez 24 godziny na dobę można na facebookowym profilu firmy obserwować życie prawdziwych chomików dżungarskich.


Pomysł akcji nawiązuje do globalnej kampanii reklamowej KIA Soul pod hasłem „The new way to roll”, w której motywem przewodnim są właśnie chomiki.
http://www.youtube.com/watch?v=i8eKU3CP_m8&feature=pla...


Profil można oglądać na:
http://facebook.com/KiaMotorsPolska

Temat: „Chomiczy Big Brother” – czyli KIA Motors Polska na...

ciachMichał Filip Sobański edytował(a) ten post dnia 08.09.10 o godzinie 18:43

Następna dyskusja:

Netcamp czyli spotkania bra...




Wyślij zaproszenie do