Leszek Bialogorski

Leszek Bialogorski Prezes Zarządu, Film
Factory, Inc./
International
Busines...

Temat: Najbogatsi w Chinach w 2010 - SĄ OTWARCI NA LUKSUS Z...

Według Szanghajskiego Hurun raportu obecnie jest w Chinach 401 milionerów dolarowych.

W chińskiej walucie Rmb jest tam obecnie 1,900 miliarderów, 1/3 więcej niż w 2009 roku, co jest olbrzymim skokiem biorąc pod uwagę, że w 2008 roku było tam tylko 24 miliarderów. Zaś Rmb-milionerów jest tam obecnie 875,000.

Przeciętny wiek chińskich miliarderów to 43 lata, a milionerów 39 lat.

Najpopularniejsze marki i produkty wśród najbogatszych w Chinach to Louis Vuitton, Giorgio Armani , Azimut jacht, Bombardier jet i Louis XIII wino, Rolls-Royce Phantom i Bentley Continental Flying Spur.

Wymienione marki są tam najpopularniejsze, bo zainwestowały w swoją obecność na chińskim rynku.

Polskie firmy które specjalizują się w produkcji luksusowych produktów powinny zainwestować w promocję swojej marki w Chinach, stosując bardzo ekonomiczny marketing na portalach społecznościowych, w czym aktualnie mogę służyć pomocą. Wcale nie potrzeba dużych środków pieniężnych aby tam zaistnieć, jeśli ma się konkurencyjne luksusowe produkty, jak dla przykładu polskie stocznie produkujące ultra luksusowe jachty, lub polscy producenci luksusowych mebli.

Najbogatsi poszukują czegoś wyjątkowego, a w Polsce na szczęście nie wszystko w temacie luksusu jest z importu.Leszek Bialogorski edytował(a) ten post dnia 16.01.11 o godzinie 00:09

konto usunięte

Temat: Najbogatsi w Chinach w 2010 - SĄ OTWARCI NA LUKSUS Z...

Leszek Bialogorski:

Polskie firmy które specjalizują się w produkcji luksusowych produktów powinny zainwestować w promocję swojej marki w Chinach, stosując bardzo ekonomiczny marketing na portalach społecznościowych, w czym aktualnie mogę służyć pomocą. Wcale nie potrzeba dużych środków pieniężnych aby tam zaistnieć, jeśli ma się konkurencyjne luksusowe produkty, jak dla przykładu polskie stocznie produkujące ultra luksusowe jachty, lub polscy producenci luksusowych mebli.
>[/edited]

Nie do końca się zgodzę, że w branży jachtowej tak ważny jest marketing na portalach społecznościowych. Jeżeli chodzi rynek luksusowych jachtów to najważniejszym posunięciem jest zdobycie profesjonalnego dilera, który jest wstanie zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta i co najważniejsze jest "lokalny".

Już teraz większość liczących się stoczni jachtowych ma swoje przedstawicielstwa w tym rejonie. W tym Azimuth, który jest wymieniany w artykule, a nawet nasze rodzime stocznie - Galeon czy Sunreef.

Z ciekawostek, Galeon w tej chwili tylko w tym roku wysłał już kilka dużych łodzi i ponad 30 małych tylko do samych Chin.

Nie było by to możliwe bez prężnie działającego dilera w tym rejonie.

Pozdrawiam,
Paweł

Następna dyskusja:

SOUND DEFINITION: Niesamowi...




Wyślij zaproszenie do