Jakub Dec We Feed You
Temat: Automaty do gier mają wypromować Łódź jako Europejską...
Źródło: PresservisAutomaty do gier mają wypromować Łódź jako Europejską Stolicę Kultury 2016
Łódź, która stara się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016, promuje się za pomocą automatów do gry.
Łódź reklamuje największe organizowane w mieście festiwale: Camerimage, Dialog Czterech Kultur, Foto Festiwal, Explorer Festiwal i Międzynarodowy Festiwal Komiksu. W klimatyzowanych namiotach o powierzchni 50 mkw. ustawiono automaty do gry, a najlepsi gracze wygrają zaproszenia na łódzkie imprezy i weekendowe pobyty w Łodzi. W najbliższym czasie stoiska pod hasłem ”Łódź Miasto Festiwali” mają się pojawić m.in. na festiwalu Hip-Hop w Giżycku (1-2 sierpnia br.) i Coke Festival w Krakowie (22-23 sierpnia br.). Uzupełnieniem działań mają być m.in. pokazy filmów o Łodzi, konkursy i akcje samplingowe.
Nadzór nad działaniami PR powierzono agencji Telma Group Communications. (DOK)