Kanya Krongboon

Kanya Krongboon www.massagethai.info
kurs masaz tajski,
indonezyjski, ste...

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Kursy masaży orientalnych
Serdecznie zapraszamy na kolejne, cykliczne warsztaty masaży z Azji południowo-wschodniej:

Wroclaw
- 20-21.11 tajski stemplami ziolowymi 400zl
- 25-28.11 masaz indonezyjski 800zl

Koszalin
- 15-17.04.2011 tajski 800zl
- 7-8.05 tajski masaz stop 400zl

Kampinos k Warszawy:
- 19-21.4.2011 masaz indonezyjski 800zl
- 22-25.04 masaz tajski 900zl (Wielkanoc)
- 26-27.04 tajski stemplami ziolowymi 500zl
- 28-29.04 tajski masaz stop 500zl
- 30.4-3.5 tajski zaawansowany 800zl (Majowka)

Wkrotce dojda terminy na 2011 w Kielcach, Nowym Targu, Wroclawiu i moze Poznaniu.

Kurs masażu tajskiego, tajskiego zaawansowanego, indonezyjskiego, stemplami i stop w Kampinosie - 50% zniżki dla drugiej i każdej kolejnej osoby.

Dla 3 osob przychodzacych razem na wszystkie 5 kursow w Kampinosie 19.4-3.5 (104 h zegarowe nauki) jest znizka 35%, tj 2275/osoba - do uzyskania certyfikatu z kazdego z kursow potrzebna obecnosc 75%.

http://massagethai.info
Anna Diana Dąbrowska

Anna Diana Dąbrowska DIF BROKER Dom
Maklerski

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

PLATFORMA INWESTYCYJNA

za pomocą platformy inwestycyjnej będziesz miał dostęp do nieograniczonych możliwości inwestycyjnych

nazwijmy inwestycję - grą

Gra, gdyż na rynku FOREX oraz CFD indeksów giełdowych, większość traderów dokonuje transkacji w ciągu jedengo dnia, godzin lub nawet minut - więc trudno tu mówić o inwestycji, raczej jest to gra

Sprawdź, czy jest to gra dla Ciebie.
Ściągnij darmowe demo i rozpocznij grę!

http://www.oneworldbroker.com/web/owb-pl_pl/try-demo?r...
Ola Pietrucka

Ola Pietrucka Galeria Olissima
biżuteria
artystyczna
olissimart.com

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Zapraszam serdecznie do Galerii Olissima wyspecjalizowanej w sprzedaży ręcznie robionej, autorskiej biżuterii artystycznej i innych wyrobów jubilerskich. Szczególnie wyróżnia nas różnorodność twórców, oraz bogactwo technik i materiałów.

Ola Pietrucka

Galeria Olissima
biżuteria artystyczna
http://www.olissimart.com


Obrazek
Krzysztof G.

Krzysztof G. Instytut Badań
Literackich PAN

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Witam serdecznie!

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na studia podyplomowe:

Technologie informatyczne w edukacji i w organizacjach pozarządowych

Teoria i praktyka w jednym, informatyka na służbie działaności społecznej i szeroko pojętej humanistyki, zajęcia prowadzone przez najwybitniejszych w tym kraju specjalistów w swoich dziedzinach. A wszystko pod patronatem Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk.

konto usunięte

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Zbliżają się Mikołajki i wszystkich pomału zaczyna ogarniać gorączka zakupów...
Jeśli nie macie jeszcze pomysłów na prezent możecie ich poszukać w sklepie internetowym OCHNIK.
Jeśli złożycie zamówienie w ten weekend 26-28 listopada sklep dostarczy Wam je GRATIS!
Obrazek

konto usunięte

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Inspiracje znajduje w mazurskej czystej przyrodzie, świecie baśni, legend, historii, religii, literatury i sztuki.

Wszystkie prace są wyjątkowe i pojedyncze.

http://www.arsmateria.pl/

Wykonuje na zadany temat również unikalne i ekskluzywne prezenty.


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Bardzo prosze o opinie, uwagi i ewentualne propozycje wspolpracy.

pozdrawiam serdecznie :)
Małgorzata Różycka

Małgorzata Różycka psycholog,
psychoterapeutka
tańcem i ruchem

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

W imieniu
Centrum Terapii Tańcem i Ruchem
zapraszam na warsztaty rozwojowe poprzez ruch z cyklu
"CIAŁO ZNA ODPOWIEDŹ":

JAK SIĘ RUSZAM, KIEDY NIE WIEM, ŻE SIĘ RUSZAM - o świadomości ciała

11 grudnia 2010 (sobota), 9:00- 14:00

Ten warsztat jest okazją do lepszego poznania swojego ciała i
swojego, indywidualnego sposobu poruszania się Będziesz miał /-a
szanse odkryć, jakie ruchy sprawiają Ci przyjemność, a które
są dla Ciebie niewygodne, a także dowiedzieć się czegoś nowego
o sobie poprzez skojarzenia związane z ruchem. Być może po tym
warsztacie poczujesz, że jesteś w stanie lepiej zrozumieć swoje
ciało.

Prowadzące: Małgorzata Różycka i Agata Teodorczyk -
psychologowie, psychoterapeutki tańcem i ruchem

Miejsce: Warszawa, ul. Zakrzewska 24

Koszt: 115PLN
Dla osób zapisujących się na więcej niż jeden warsztat – zniżka 10 PLN

Informacje i zapisy:
info@terapiatancem.org.pl
605 632 672

Więcej informacji na stronie
www.terapiatancem.org.pl
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

W imieniu firmy MAY AGENCY TRAINING & EVENTS, serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam:
Asystentki, Sekretarki, Asystentów do udziału w wyjątkowym szkoleniu PRAWA RĘKA SZEFA.

· PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień.
PROFESJONALNY i PRAKTYCZNY TRENING UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA ASYSTENTEK, ASYSTENTÓW i SEKRETAREK.
Warszawa, 8. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

· PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień.
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych.
Warszawa, 9. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.
Dodatkowym atutem wzięcia udziału w powyższych szkoleniach jest atrakcyjny niższy koszt udziału (ostatnie tegoroczne szkolenie bez podatku VAT).
Koszt uczestnictwa jednego dnia szkolenia: 980 zł (brutto).
Koszt uczestnictwa całości szkolenia (I i II dzień): 1570 zł (brutto).
Poniżej szczegółowe informacje:
PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień.
PROFESJONALNY i PRAKTYCZNY TRENING UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA ASYSTENTEK, ASYSTENTÓW i SEKRETAREK.
Warszawa, 8. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
Asystentek, Sekretarek, Asystentów i Sekretarzy - prawych rąk swojego szefa, które/ którzy chciałyby/ chcieliby w sposób praktyczny poszerzyć swoją wiedzę z zakresu komunikacji, autoprezentacji, profilaktyki stresu, asertywności i pozostałych umiejętności, które wpływają na pozytywny wizerunek firmy.
Cele szkolenia i korzyści:
· zdobycie i utrwalenie pewności siebie i pozytywnej samooceny w pracy i w kontaktach międzyludzkich,
· techniki treningu pozytywnej osobowości, szybkości oceny i działania, automotywacji i zachowania w sytuacjach stresujących,
· trening zachowań asertywnych w realnych sytuacjach biurowych - study cases,
· psychologiczne aspekty pracy asystentki i sekretarki we współczesnym środowisku pracy - study cases (choroba szefa, typologia szefów, wpływ misji na profil zawodowy sekretarki i asystentki/ asystenta),
· sprawne przekazywanie kompetencji przez szefa i skuteczne realizowanie zleconych zadań,
· praktyczne techniki wyzwalania automotywacji i tworzenia pozytywnego kontekstu stosunków interpersonalnych w biurze,
· zapobieganie występowaniu sytuacji nadmiernego napięcia w otoczeniach dyskomfortowych, przeciwdziałanie stresom w świetle najnowszych badań,
· umiejętności prezentacyjne i medialne niezbędne w sytuacji konieczności zastąpienia swojego szefa lub wzięcia udziału w konferencji,
· umiejętność zarządzania sobą w czasie i metody selekcji ważności bieżących zadań, oraz wyznaczanie priorytetów na linii sekretarka - szef i sekretarka - zespół,
· podwyższenie jakości pracy, obsługi i kontaktów zewnętrznych oraz podniesienie kwalifikacji personalnych w kontekście użyteczności dla Zarządu firmy,
· elementarne zasady etykiety biznesowej w wypowiedziach i prowadzeniu korespondencji.
· autoprezentacja - co powinna komunikować swoim wizerunkiem, strojem i zachowaniem współczesna sekretarka (asystent) - prawa ręka szefa,
· zachowanie sekretarki w sytuacjach alarmowych, wymagających analizy i podjęcia błyskawicznej decyzji,
· znajomość i praktyczne wykorzystanie założeń wizji, misji, celów i polityki firmy,
· standardy i procedury tajności i selektywności informacji,
· akceleracja informacji z różnych źródeł i sprawna klasyfikacja użyteczności informacji,
· rozpoznawanie symptomów stresu w środowisku biurowym oraz rola sekretarki w konfliktach i sytuacjach kryzysowych,
· umiejętność wywierania wpływu na otoczenie i pozytywnej komunikacji, oraz zarządzania obiegiem informacji w systemie biurowym typu "open space",
· efekt 'communications breakdown' i praktyczne metody udrażniania kanałów obiegu informacji,
· Sekretarka - asystentka (asystent) jako wizytówka wartości i wizerunku firmy,
· 'dress code' - biurowy, konferencyjny, wieczorowy, podróżny,
· zdobycie praktycznej asertywności i sposoby jej użycia w pracy,
· działanie tonizujące otoczenie w pracy.

Program:
1. Kreacja osobowości sekretarki i asystentki (asystenta). Wstęp - anonimowa ankieta z pytaniami.
2. Osobowość pozytywna - automotywacja, samoocena.
3. Psychologiczne aspekty pracy - study cases.
4. Budowanie poczucia własnej wartości:

o automotywacja,
o autoafirmacja,
o autopromocja - ćwiczenia.

5. Propedeutyka asertywności w biurze i firmie.
6. Praktyczny trening zarządzania stresem.

o teoria i praktyka zarządzania stresem i wykorzystywania stresu oraz rola sekretarki w zapobieganiu konfliktom w sytuacji kryzysowej,
o unikatowy blok ćwiczeń "ISOLLATION EXCERCISES".
7. Umiejętność poruszania się w świecie konwencji.

o strój - dress code (pora dnia i sytuacja),
o fryzura - modna czy dopasowana do twarzy,
o dodatki - konieczne i niekonieczne,
o tuszowanie minusów, podkreślanie plusów,
o makijaż biurowy, telewizyjny i wyjściowy,
o rozrywki, używki i sporty towarzyskie klas wyższych.

8. Etykieta biznesowa w wypowiedzi i korespondencji.

o formy grzecznościowe, dyplomatyczne i zwyczajowe.

9. Autoprezentacja i kreacja wizerunku sekretarki.

o rola sekretarki i asystentki (asystenta) oraz jej wpływ na postrzeganie wartości reprezentowanej przez nią firmy i wizerunku bezpośredniego szefa.
o znajomość wizji, misji, celów oraz systemu wartości firmy w praktyce.

10. Zarządzanie sobą w czasie, tworzenie priorytetów w hierarchii ważności zadań oraz podejmowanych działań - przekaz kompetencyjny od szefa i wykonywanie poleceń.
11. Komunikacja w środowisku biurowym.

o sekretarka i asystentka (asystent) w roli moderatora komunikacji między centrum
decyzyjnym a resztą działów i menadżerów firmy lub organizacji,
o kontrola prawidłowego przepływu informacji, monitorowanie możliwych zatorów komunikacyjnych, rozwiązywanie problemów ('communications break down),
o standardy i procedury tajności i selektywności informacji.

12. Blok ćwiczeń medialnych:

o techniki fizyczne, formy i style ruchu, emisja i impostacja, wymowa, ćwiczenia dykcyjne i interpretacyjne, z frazą, tekstem pisanym, dowolnym oraz improwizowanym - blok warsztatów praktycznych,
o elementarne zadania prezentacyjne i konferencyjno-medialne.

Prowadzący: Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1).
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r., certyfikowane od 1994
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.

Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz celebry Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS. Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to ponad 2.000 osób rocznie.
Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.
Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - http://trener.home.pl ; http://wikipedia.pl ; http://goldenline.pl

Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, MK i DN i innych; Menadżerów i pracowników firm : Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Termin szkolenia: 8. grudnia 2010 r.

Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.

Koszt uczestnictwa w jednym dniu szkolenia: 980 zł (brutto).

W ramach szkolenia zapewniamy:

· organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
· materiały szkoleniowe,
· certyfikat ukończenia szkolenia,
· serwisy kawowe i obiad.

Warunki rezygnacji: Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień.
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych.
Warszawa, 9. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
· Asystentek, Asystentów, Sekretarek, Sekretarzy – prawych rąk swojego szefa,
· Uczestników szkolenia ‘Prawa ręka szefa – I stopień’.

Komentarz:

Seminarium stopnia zaawansowanego dla sekretarek i asystentek (asystentów), o wysokim poziomie umiejętności zawodowych, pragnących rozszerzyć swoje profesjonalne możliwości poprzez poznanie oraz warsztatowe utrwalenie sposobów oraz narzędzi umożliwiających bezkolizyjne poruszanie się w sytuacjach silnego stresu, konfliktu, awarii, zmian na wysokich szczeblach organizacyjnych, a przede wszystkim w sytuacjach ekstremalnych, wymagających wysoko wyspecjalizowanych umiejętności medialnych (konferencje, prezentacje, briefingi, spotkania z mediami).

Seminarium odbywa się w małych grupach (maksymalnie do 20 osób) ze względu na ilość i intensywność ćwiczeń i warsztatów praktycznych.

Cele szkolenia:

· umiejętność szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach ekstremalnie awaryjnych i obarczonych wysokim poziomem ryzyka,
· wykorzystywanie klauzuli tajności obowiązujących w firmie na przykładzie ochrony danych osobowych i informacji poufnych,
· umiejętność zastosowania procedur klasyfikacji informacji i komunikatów własnych pod względem poufności danych,
· lojalność wobec przełożonych i firmy macierzystej w krzyżowym ogniu pytań dowolnej komisji lub przedstawicieli mediów obecnych na konferencji prasowej, panelu lub briefingu telewizyjnym,
· wykorzystanie posiadanych informacji dla ugruntowania lub poprawienia wizerunku firmy, organizacji lub swojego szefa,
· umiejętność łagodzenia napięć i konfliktów między menadżerami oraz zespołami i szefem; interpolacja nastrojów,
· uzyskanie praktycznych umiejętności medialnych dla swobodnych wypowiedzi, w tym również wypowiedzi dla radia i telewizji,
· trening optymistycznego, pozytywnego wizerunku dla mediów,
· uzyskanie pewności siebie w sytuacjach konfliktowych i awaryjnych, związanych z kryzysem decyzyjności lub zagrożeniem,
· opanowanie stresu permanentnego, impaktowego i medialnego.

Na naszym seminarium wszystkie cele przećwiczymy praktycznie, rejestrując indywidualne ćwiczenia warsztatowe za pomocą kamery i mikrofonu, prowadzonych przez operatora.

Program:

1. Poufność, selekcja, tajność informacji.

· „moje drugie imię”: Dyskrecja…”,
· praca z informacją poufną: procedury i stopnie obiegu,
· szef, poufność a komunikacja prywatna szefa,
· praca z 2, 3 lub więcej szefami (np. Rada Nadzorcza),
· hierarchia komunikacyjna i kolejność dostępu do szefa,
· study cases oraz wykorzystywane procedury klasyfikacyjne.

2. Bezpieczeństwo sekretariatu i gabinetu szefa.

· skuteczne techniki obrony asystentki lub sekretarki przed wydostaniem się na zewnątrz informacji wrażliwych firmy lub Organizacji,
· bezpieczny dystans na stanowisku służbowym,
· blokada dostępu w sytuacji niebezpiecznej lub zagrażającej stabilności pracy w firmie
· procedury specjalne – sekretariat pierwszą linią obrony.

3. Sytuacje awaryjne w firmie lub Organizacji.

· teoretyczne możliwości wystąpienia sytuacji ekstremalnych obciążonych wysokim ryzykiem w decyzjach i działaniach w warunkach stresu permanentnego i impaktowego,
· rola sekretarki jako głównego węzła komunikacji i przekazywania informacji,
· nieobecność lub choroba szefa,
· zmiany (rotacje) na wysokich stanowiskach,
· kryzys wewnętrzny,
· kryzys zewnętrzny oraz działanie „siły wyższej”,
· plan, zapis i monitorowanie przebiegu działań,
· przejmowanie obiegu komunikacyjnego i standardów komunikacyjnych oraz konieczność informowania menadżerów i załogi o sytuacji w danym momencie,
· informacja jako niemierzalny (szacunkowy) czynnik ryzyka,
· szybka ocena sytuacji oraz głos doradczy (stan: ryzyko-zysk),
· taktyki i strategie „wojenne” w chwilach poważnych konfliktów, konieczność szybkiego reagowania,
· sekretariat jako stanowisko „obrony okrężnej” z 360-stopniowym horyzontem akcji i reakcji - study cases.

4. Blok umiejętności medialnych – rejestracja kamerą TV.

· wypowiedź publiczna – improwizacja,
· „prezentacja szczera” i „prezentacja kreatywna”,
· prezentacja firmy – sekretariat zastępuję szefa lub prelegenta - prezentuje dokonania firmy i sylwetkę Szefa,
· konferencja prasowa – Asystentka lub Sekretarka zastępuje rzecznika,
· awans – publiczne podziękowania.

5. Umiejętności osobiste a wypowiedzi publiczne w sytuacji wystąpienia wysokiego poziomu stresu.

· wygląd, wizerunek, wewnętrzny spokój (ćwiczenia)
· empatia i asertywność (ćwiczenia)
· podstawowe wiadomości emisyjne i artykulacyjne (ćwiczenia)
· wysokość głosu, ton, modulacja, dykcja (ćwiczenia)
· akcent, sens i przekaz (ćwiczenia z tekstami)
· praktyczne sposoby na stres medialny: blok wschodnich technik relaksująco – odstresowujących, ćwiczenia izolacyjne – przebieg indywidualny, aktorskie sposoby na uzyskanie spokoju przed występem (ćwiczenia).

Prowadzący:
Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1)
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r. , certyfikowane od 1994
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.

Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy , przywódców i polityków oraz celebry Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.

Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.

Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - http://trener.home.pl ; http://wikipedia.pl ; http://goldenline.pl
Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, MK i DN i innych; Menadżerów i pracowników firm m.in.: Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Termin: 9. grudnia 2010 r.
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.

Koszt uczestnictwa w jednym dniu szkoleniu: 980 zł (brutto)

Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod numer faxu:
(22) 412-08-48.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.

Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:

· organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
· materiały szkoleniowe,
· certyfikat ukończenia szkolenia,
· rejestracja wystąpień kamerą TV,
· serwisy kawowe, obiad.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Kontakt:
MayAgency
http://www.mayagency.com.pl
tel: 606673674
tel2: 224902035
infolinia: 0801002281Krzysztof Magura edytował(a) ten post dnia 06.12.10 o godzinie 14:21
Paweł S.

Paweł S. CEO, Founder

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Witam,
wykonuję wszelkiego rodzaju rzeźbione elementy i przedmioty z drewna, gdzie potrzebne są doświadczenie w pracy z materiałem oraz zmysł artystyczny. Mogą to być elementy mebli, drzwi, schodów itd. oraz bardziej artystyczne: rzeźby, sztuka użytkowa itp.

Zapraszam wszystkch zainteresowanych nietypowymi pomysłami jak również i tymi powszechnymi. Moją pracę cechuje profesjonalizm, kreatywność i precyzja.

Więcej o mnie na: http://www.moderncraftblog.blogspot.com/
Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt: ps1777fin@o2.pl
lub tel.:500 096 419

Pozdrawiam

Paweł Stępień

konto usunięte

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Panowie... nieco klasyki:


Obrazek


Czy ekstrawagancji w lakier obranej:


Obrazek


A dla Pań całe spektrum skórzanego obuwia Baldaccini w naszym sklepie:


Obrazek



Obrazek


Pod adresem:

http://www.baldassari.pl

Przyjmujemy również zamówienia pod produkcję - zajmujemy się outsorcingiem, sprzedażą hurtową & detaliczną.

konto usunięte

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

I znowu zapraszam: http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-vedic-art :)
Serdecznie...
Aleksandra Rayska

Aleksandra Rayska
psycholog,psychotera
peutka,
psychoterapeutka
tańcem i ruchem

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

WYRUSZ W DROGĘ !
Ośrodek Terapii Tańcem i Ruchem Iba http://terapiatancem-iba.pl
Warsztat terapii tańcem i ruchem sobota 15.01.2011

Ciągle podejmujemy wyzwania i nowe postanowienia. W trakcie warsztatu WYRUSZ W DROGĘ wykorzystując ruch i taniec będziemy się przyglądać się aspektom psychologicznym związanym z podejmowaniem zmian w życiu, przełamywaniem swoich obaw i przygotowywaniem się na to co przed nami.
Udział w warsztacie może być szczególnie pomocny dla osób, które:

* Pragną podjąć nowe wyzwania
* Chcą się przyjrzeć swoim planom na przyszłość
* Lubią eksperymentować z nowymi kreatywnymi formami ekspresji
* Chcą wykorzystywać ruch i improwizację do pogłębienia swojej samoświadomości
* Pragną w kreatywny sposób pracować z samymi sobą
Organizacja warsztatu:
Data: sobota 15 stycznia 2011
W godzinach: 9.00-14.00
Miejsce: komfortowa sala w centrum Warszawy
Cena: 250 zł
Uwaga! Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność wpłat,
Informacje i zapisy u terapeutki prowadzącej :Aleksandra Łukasiewicz 607 128 481, psychoterapiatancem@gmail.com, aleksandra@terapiatancem-iba.pl
Aleksandra Łukasiewicz - certyfikowana psychoterapeutka i superwizorka terapii tańcem i ruchem
Katarzyna Kate Idzikowska

Katarzyna Kate Idzikowska Wokalistka,
Autoryzowany
Nauczyciel
Kompletnej Techniki
W...

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

EMISJA GŁOSU
CVT (KOMPLETNA TECHNIKA WOKALNA)

CVT (Kompletna Technika Wokalna) jest uniwersalną metodą stosowaną na całym świecie przez artystów związanych z różnorodnymi gatunkami muzyki (jazz, klasyka, heavy metal, gospel). Jest bardzo prosta i daje szybkie efekty; to swego rodzaju ‘instrukcja obsługi głosu’. Jej popularność rośnie wśród wokalistów, aktorów, nauczycieli emisji, logopedów i innych osób zawodowo pracujących głosem.

CVT może pomóc:
 poszerzyć skalę głosu
 zwiększyć siłę i nośność głosu w mowie i śpiewie
 poprawić intonację
 usunąć blokady i napięcia mięśniowe
 pozbyć się chrypki
 kształtować barwę głosu wg potrzeb
 poprawić jakość oddychania
 obniżyć/podwyższyć wysokość głosu w mowie
 opanować vibrato/ornamentacje
 uzyskać ostre, rockowe brzmienie
 wyzwolić kreatywność i poprawić ekspresję
 zwiększyć świadomość higieny głosu

Kontakt: 0 606 369 366
Justyna O.

Justyna O. twojpsychologlodz.pl

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Zapraszamy serdecznie do zapoznania sie z nasza oferta!
http://edupoint.pl/
Dzialamy w Warszawie i w Lodzi.
Zajmujemy sie diagnoza i terapia dzieci i rodzin- integracja sensoryczna, NDT-Bobath, autyzm. Logopeda, psycholog. Psychoterapia.
Zajecia dla dzieci i rodzicow.

Szkolenia i warsztaty edukacyjne:
http://edupoint.pl/szkolenia/Justyna O. edytował(a) ten post dnia 07.01.11 o godzinie 22:18
Justyna O.

Justyna O. twojpsychologlodz.pl

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

RÓWNOWAGA- Centrum Psychoterapii i Psychoedukacji. Łódź
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
http://twojpsychologlodz.pl/
Zajmujemy się psychoterapią indywidualną osób dorosłych, terapią par/małżeństw i rodzin.
Pracujemy głownie w nurcie ericksonowskim i systemowym.Justyna O. edytował(a) ten post dnia 07.01.11 o godzinie 22:21
Sławomir S.

Sławomir S. IT Administrator

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Jeżeli szukasz ciekawych ebooków, bądź też sposobu na zarobienie pieniędzy przez internet, to zapraszam Ciebie na mojego bloga.

konto usunięte

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Mapa marzeń – praktyczne warsztaty

Nowy rok, nowe możliwości. Dlatego stwórz z nami Mapę Marzeń.

Mapa Marzeń zwana też bywa Mapą Skarbów jest magiczna, a jednocześnie bardzo
ziemska i praktyczna. Tworząc ją zapraszamy do swego życia te rzeczy, które chcemy, by z
nami były.

Na spotkanie przynieś gazety, kolorowe czasopisma, nożyczki i klej oraz tekturę lub dużą kartkę, na którą wszystko nakleisz.

Gwarantujemy doskonałą zabawę. Poczujesz się jak dziecko wycinając swoje
ulubione rzeczy z gazet. A jednocześnie jest to też praca ze swoją podświadomością i
programowaniem sobie tego, czego pragniesz.

Spotkajmy się w Mikroklimacie – przestrzeni stworzonej dla kobiet.

Gdzie: Mikroklimat, ul. Tarczyńska 9 (tuż za Hotelem Sobieski), Warszawa

Kiedy: 11 stycznia, wtorek, godz. 18.30
Inwestycja: 50 zł
Zapisy: 608 609 264
Prowadząca: Magdalena z Instytutu Dobrej Energii

Razem łatwiej!
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”KOMPETENCJE KIEROWNIKA PROJEKTU”


10-11 lutego 2011r. - Warszawa


W trakcie zajęć części wykładowe ograniczone zostaną do minimum. Omawiane zagadnienia będą ilustrowane licznymi przykładami, analizami przypadków. Każdy większy moduł kończyć się będzie warsztatem lub symulacją, podczas której uczestnicy szkolenia będą mogli w praktyce zweryfikować nabyte umiejętności.


CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi technikami zarządzania projektem, podniesienie efektywności procesów planowania, zarządzania zespołem, tworzenia harmonogramów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem w ramach projektu, przećwiczenie technik wykorzystywanych przy zarządzaniu projektem.

Szkolenie przeznaczone jest dla członków i kierowników zespołów projektowych. W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi technikami zarządzania projektem, podniesienia efektywności pracy zespołu projektowego, rozwiązywania problemów w trakcie realizacji projektu.


PROGRAM SZKOLENIA:

1. Proces zarządzania projektem - wprowadzeniea) Analiza sytuacji
b) Planowanie
c) Realizacja
d) Ewaluacja

2. Zarządzanie projektem - planowanie
a) Zarządzanie projektem jako zarządzanie zmianą organizacyjną
b) Zarządzanie projektem jako proces
c) Przygotowanie celów projektu

3. Zarządzanie projektem - planowanie (c.d.)
a) Kamienie milowe w projekcie
b) Klient projektu
c) Planowanie zakresu prac projektu
d) Planowanie niezbędnych zasobów
e) Harmonogram projektu

4. Realizacja projektu - kierowanie projektem i ludźmi w zespole projektowym
a) Zasady pracy zespołowej
b) Komunikacja w zespole projektowym
c) Przewodzenie zespołem projektowym
d) Rozwiązywanie konfliktów w zespole projektowym
e) Zarządzanie czasem w trakcie realizacji projektu

5. Realizacja projektu - kierowanie projektem i ludźmi w zespole projektowym (c.d.)
a) Rozwiązywanie konfliktów w zespole projektowym
b) Zarządzanie czasem w trakcie realizacji projektu

6. Wybrane sposoby wspierające podejmowanie decyzji
a) problemowy model podejmowania decyzji
b) budowanie ścieżki rozwiązywania problemu
c) grupowe metody podejmowania decyzji

7. Ewaluacja projektu


KOSZT: 1100,00 PLN + 23% VAT (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75

konto usunięte

Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.

Witam wszystkich forowiczów
Mam na imię Marcin. Mieszkam w pięknym mieście Biała Podlaska a obecnie zajmuję się rękodziełem. Moje dzieła możecie zobaczyć tutaj:
http://papierowawiklina.blox.pl/html
Komentujcie

Następna dyskusja:

Wystawa, wydarzenie, zapros...




Wyślij zaproszenie do