Barbara Cira event manager
Temat: reklamy, promocje... tylko Tutaj.
We wrześniu ruszyła czwarta edycja kampanii Breast Friends - Przyjaciele od Piersi organizowanej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche, Fundację Psychoonkologii "Ogród Nadziei” oraz Galerię Maruna. Tym razem w formie konkursu, którego ideę przewodnią przedstawia hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie.Zadanie konkursowe polega na wykonaniu w dowolnej technice i z dowolnych materiałów projektu wykorzystania logotypu kampanii (różowo-pomarańczowej wstążeczki Breast Friends) - jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było użytkować i/lub nosić przy sobie. Konkurs organizowany jest w następujących kategoriach:
a) użytkowa (przedmioty służące do codziennego użytku)
b) artystyczna (biżuteria, ozdoby)
Prace można przesyłać do 20 listopada. Liczy się data stempla pocztowego.
Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystego grudniowego spotkania w siedzibie Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum. Wszystkie prace przesłane na konkurs zostaną wystawione na specjalnej aukcji charytatywnej z udziałem gwiazd polskiej rozrywki, filmu, muzyki i teatru.
Użytkowe wykorzystanie logotypu ma być wyrazem wsparcia dla chorych, ale co najważniejsze – ma przypominać, że istnieje wiele typów nowotworów – w tym HER2 dodatni i HER2 ujemny rak piersi, z których każdy przebiega w inny sposób. Wiedza o tym, na jaki rodzaj raka choruje kobieta pozwala zastosować odpowiednią do danego przypadku terapię, znacznie zwiększając tym samym szansę chorej na przeżycie i wyleczenie.
Regulamin konkursu dostępny na: http://amazonki.org.pl/BreastFriends