Kamil Rajtarski

Kamil Rajtarski Partner Zarządzający
Y-Consulting |
Konsultant HRM/HRD |
...

Temat: SPOTKANIE - Silne Emocje a Coaching [8.09.2012]

Witamy po przerwie wakacyjnej!
Na nowo ruszamy pełną parą ze spotkaniami i serdecznie zapraszamy na pierwsze w nowym sezonie spotkanie naszego Klubu. Tym razem dowiemy się jak rozumieć informacje płynące z emocji własnych i emocji klientów w procesie coachingu.

Temat: "Od wulkanu złości do gejzeru radości" - Silne Emocje a Coaching
8.09.2012; godz. 10:00 – 14:00
Prowadzi: Dr Lidia D. Czarkowska

Główne obszary tematyczne:
- Rozumienie procesów związanych z powstawaniem emocji
- Efektywne reagowanie stosownie do dynamiki procesów emocjonalnych
- Rodzaje emocji i ich typologia
- Rozpoznawania i przeciwdziałanie destrukcyjnym stanom afektywnym
- Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji trudnych emocjonalnie
- Efektywna komunikacja w procesie coachingu z klientami przeżywającymi silne emocje

Spotkanie zaczynamy o godz. 10:00, a pozostałe szczegóły zostaną podane zgłaszającym się.
Wszystkich, którzy pragną pojawić się na spotkaniu proszę o potwierdzenie swojego udziału mailem na adres kamil.rajtarski@klubcoacha.com lub klubcoacha@gmail.com.

Informacje o prowadzącym:
Dr Lidia D. Czarkowska – Dyrektor Centrum Coachingu, Kierownik studiów podyplomowych: Coaching menedżerski oraz Coaching profesjonalny, Adiunkt w Katedrze Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada szeroką, popartą długoletnią praktyką wiedzę z zakresu psychologii, socjologii, zarządzania, komunikacji organizacyjnej, motywacji, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów oraz rozwoju potencjału człowieka.
Dyplomowany Coach (stowarzyszony w ICF); prowadziła coaching m.in. dla pracowników: Lactalis-Polska, ManRolland, Akademii Leona Koźmińskiego, MSD Polska Merck & Co, Nestle, Sandoz, Union Investment i na zlecenia indywidualnych klientów. Trener z 16 letnim doświadczeniem; prowadzi warsztaty oraz indywidualne programy rozwojowe dla wyższej kadry menedżerskiej, pracuje też metodami coachingowymi z całymi zespołami. Prowadziła szkolenia zamknięte, warsztaty i treningi m.in. dla: Giełdy Papierów Wartościowych, PKO BP, Radio Plus, Wedel S.A., Heinz S.A., Sejmu RP, UKIE, ARiMR, Rady Miasta Krakowa, Canon Polska, TP SA, Glaxo Smith Kline, Medicover, PBDiM, Urzędu M. St. Warszawy, Ciech S.A., Agros-Nova, Union Investment.
Z wykształcenia psycholog, socjolog i pedagog z zamiłowania taterniczka, trener i coach. Autorka książek: Antropologia ekonomiczna i Nowy Profesjonalizm. Pod jej redakcją ukazały się też książki: Coaching as a method of developing human potential; Coaching katalizator rozwoju organizacji oraz Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatu w zarządzaniu. Należy do takich organizacji jak: Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polskie Towarzystwo Socjologiczne (Sekcje: Socjologii Pracy i Antropologii Społecznej), International Coach Federation.