Gracjan
Krupski
Wiceprezes Fundacji
Uczelni Łazarskiego,
Pełnomocnik Prez...
Temat: Turniej Absolwentów Lazarski Bowling Cup
Klub Absolwenta Uczelni Łazarskiego zaprasza naTurniej Absolwentów „Lazarski Bowling Cup”
Miejsce: Hulakula - Rozrywkowe Centrum Miasta, ul. Dobra 56/66
Termin: 10 marca 2012r., start godzina 19:00
Warunki uczestnictwa:
Zgłoszenia zawodników przyjmowane są do 29 lutego 2012r. na adres klub.absolwenta@lazarski.edu.pl
W zgłoszeniu prosimy podać imię i nazwisko, rok ukończenia uczelni, tel. kontaktowy, adres e-mail, liczbę osób towarzyszących oraz w temacie wiadomości proszę wpisać "zgłoszenie do turnieju".
Opłata za uczestnictwo jednej osoby wynosi 50 zł (również osoby towarzyszącej), oferta obejmuje: wynajem torów na trzy godziny, opiekę instruktora, ciepłe i zimne przekąski, napoje, piwo, udział w konkursach oraz fantastyczną zabawę.
Opłatę za udział w turnieju należy dokonać bezzwłocznie po przesłaniu swojego zgłoszenia.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA
Opłatę należy przekazać na konto:
Lazarski Management Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa
BRE O. w Warszawie, nr konta: 26 1140 1977 0000 5920 0900 1001
Ważne: w tytule wpłaty należy podać: Turniej
Wszelkie pytania dotyczące organizacji turnieju prosimy kierować na adres: klub.absolwenta@lazarski.edu.pl
Serdecznie Zapraszamy
Osoba przesyłająca zgłoszenie jednocześnie wraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Lazarski Management Sp. z o.o. oraz Klub Absolwenta w celu organizacji Turniej Absolwentów „Lazarski Bowling Cup” zgodnie ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.). Lazarski Management Sp. z o.o. oraz Klub Absolwenta informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto każdemu absolwentowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.*
Warunki rezygnacji:
1. Rezygnacja z udziału w Turnieju musi nastąpić w formie pisemnej (list polecony przesłany na adres: Lazarski Managment Sp. z o.o., ul. Świeradowska 43, 02 662 Warszawa) oraz dodatkowo pocztą elektroniczną na adres e-mail: klub.absolwenta@lazarski.edu.pl.
2. W przypadku wycofania zgłoszenia udziału w Turnieju do dnia 20 lutego 2012r. cała kwota zostanie zwrócona.
3. W przypadku wycofania zgłoszenia udziału w Turnieju w dniach od 21 lutego do 29 lutego 2012r. osoba zostanie obciążona kwotą równą 50% wartości kosztów uczestnictwa.
4. W przypadku wycofania zgłoszenia udziału w Turnieju po dniu 29 lutego 2012 r. osoba zostanie obciążona kwotą równą 100% wartości kosztów uczestnictwa.
5. W przypadku, gdyby Turniej się nie odbył z winy organizatora lub z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń, zostanie zwrócona pełna kwota wniesiona na konto w ciągu 14 dni od daty odwołania Turnieju.
6. Wysłanie zgłoszenia na Turniej jest jednoznaczne z akceptacją warunków uczestnictwa i rezygnacji.
Gracjan Krupski edytował(a) ten post dnia 23.01.12 o godzinie 11:08