Izabela D.

Izabela D. Head of UX w Orange
Polska

Temat: Prawa konsumenta

Kilka dni temu w dziale Multimedia Kasy Stefczyka, umieszczono filmik dotyczący Praw Konsumenta, już drugi odcinek (+50):

http://multimedia.skokstefczyka.pl/poradniki/857/prawa...

Niewiedza nie zwalnia z odpowiedzialności i konsekwencji...
Czy sprzedawca ma zawsze rację, co przysługuje konsumentom, a co już nie?
Czy faktycznie zdajecie sobie sprawę z Naszych praw i obowiązków? Zdarzyło Wam się trafić na niedoinformowanego sprzedawcę, który nie chciał uznać Waszych praw? Jak dla mnie temat rzeka...

konto usunięte

Temat: Prawa konsumenta

Niestety często nie jestesmy świadomi swoich praw, a nawet gdy je znamy sprzedawca lub usługodawca odmawia przyjęcia reklamacji. Zauważyłam, że dużo sklepów i firm łamie wszelkkie przepisy przysługujące konsumentom, co jest niezgodne z prawem. Oczywiście wszystko w oparciu o swoją korzyść. Moim zdaniem powinna zostać zwiększona kontrola nad przestrzeganiem praw, które należą się konsumentom.
Mam na myśli uczciwych konsumentów, ponieważ nieuczciwość może działać i w drugą stronę, kiedy to konsument reklamuje dany produkt, który sam świadomie zniszczył. Ale to już osobny temat:)
Agnieszka S.

Agnieszka S. Starszy specjalista
ds. e-marketingu,
Apella S.A.

Temat: Prawa konsumenta

Sama przekonałam się, że warto walczyć o swoje prawa. Kilka lat temu zgłosiłam się do Rzecznika Praw Konsumenta w sprawie reklamacji wadliwego produktu.Miłym zaskoczeniem był fakt, że ktoś chciał mi pomóc. Rzecznik Praw Konsumenta podpowiedział mi co mam zrobić. Uznanie reklamacji trwało bardzo długo, oczywiście sprzedawca przeciągał zakończenie sprawy twierdząc, że to moja wina. Cała ta historia trwała ok. 3 miesiące ale najważniejsze, że zakończyła się sukcesem;).Agnieszka S. edytował(a) ten post dnia 28.08.11 o godzinie 22:10

Następna dyskusja:

Prawa konsumenta/odbiorcy...




Wyślij zaproszenie do