Aleksandra W.

Aleksandra W. Kierownik Biura
Kreacji, Apella S.A.

Temat: Celebryci w reklamach banków

Każda duża szanująca się instytucja finansowa angażuje ostatnio do swoich kampanii marketingowych jakąś znaną z pierwszych stron gazet osobę. Niektóre gwiazdy wiążą się z daną marką na krótko, inne na długo stają się twarzą firmy. Jak oceniacie udział celebrytów w kampaniach banków? Którzy są według was najbardziej przekonujący, a którzy nie wypadają zbyt wiarygodnie?
Macie jakichś swoich ulubieńców?
Robert Kajzer

Robert Kajzer www.growandgo.pl
www.abcinwestowania.
wordpress.com

Temat: Celebryci w reklamach banków

W moim odczuciu najgorzej wypada p. Kowalczyk;]
Czesław Buczkowski

Czesław Buczkowski st. spec. ds.
marketingu,
Mediaskok

Temat: Celebryci w reklamach banków

Pojawienie się znanej osoby w reklamie, zawsze podnosi wiarygodność przekazu.
Sądzę jednak, że słabo wypadają te "gwiazdy", które są nijakie. No bo oprócz tego, że Hubert Urbański jest znanym prezenterem, Justyna Kowalczyk sportowcem, w żaden inny ciekawy sposób nie objawili się odbiorcom.Czesław Buczkowski edytował(a) ten post dnia 16.03.11 o godzinie 12:07

konto usunięte

Temat: Celebryci w reklamach banków

Wybór takiego celebryty zależeć powinien od tego, czy chcemy, aby instytucja była kojarzona z bliską, swojską, a może elegancką, albo skoncenrowaną na ludziach młodych itp. Gwiazdy, które nie potrafią uwiarygodnić swojego przekazu, mogą narobić więcej szkód niż korzyści.
Łukasz Witosiński

Łukasz Witosiński opiekun finansowy,
Polska SKOK

Temat: Celebryci w reklamach banków

Witam Państwa. Według mnie celebryci w reklamach są tylko tzw "chwilówką". Gwiazdy sportu oraz telewizji z czasem przemijają a w ich miejsce pojawiają się nowe. Z własnego doświadczenia wiem że celebryci wypadają raczej słabo w reklamach. Jak np: Adam Małysz w reklamie kawy. "Dobra reklama powinna dać potencjalnemu klientowi do myślenia". Jeśli ktoś chce obejrzeć celebrytów wystarczy obejrzeć film, zawody sportowe lub teledysk do nowej piosenki. pozdrawiam
Robert Kajzer

Robert Kajzer www.growandgo.pl
www.abcinwestowania.
wordpress.com

Temat: Celebryci w reklamach banków

Aby taki przekaz reklamowy byl skuteczny to wystapienie celebrytow w reklamie nie moze byc sztuczne. Klient musi chociaz podswiadomie odczuwac, ze celebryta chociaz raz w swoim zyciu uzyl danego produktu.
Kornelia Rutz

Kornelia Rutz Student, Uniwersytet
Gdański

Temat: Celebryci w reklamach banków

Robert Kajzer:
Aby taki przekaz reklamowy byl skuteczny to wystapienie celebrytow w reklamie nie moze byc sztuczne. Klient musi chociaz podswiadomie odczuwac, ze celebryta chociaz raz w swoim zyciu uzyl danego produktu.
Dokładnie, a taki Banderas to mnie niestety do tego zupełnie nie przekonuje...
Robert Kajzer

Robert Kajzer www.growandgo.pl
www.abcinwestowania.
wordpress.com

Temat: Celebryci w reklamach banków

Takie reklamy to po prostu wyrzucanie pieniedzy w bloto bo tacy celebryci do tanich nie naleza:)

konto usunięte

Temat: Celebryci w reklamach banków

Zastanawiam się, jaki wpływ na reklamy instytucji finansowych mają częste zmiany celebrytów, znanych osób, które daną instytucję promują.Kinga Fedorowska edytował(a) ten post dnia 28.07.11 o godzinie 08:11
Kornelia Rutz

Kornelia Rutz Student, Uniwersytet
Gdański

Temat: Celebryci w reklamach banków

Kinga Fedorowska:
Zastanawiam się, jaki wpływ na reklamy instytucji finansowych mają częste zmiany celebrytów, znanych osób, które daną instytucję promują.

Zastanawiałam się nad tymi zmianami, i mam wrażenie że instytucja finansowa, która najczęściej zmieniała celebrytów to Millennium Bank, chociaż mogę się mylić. Ale swoja droga takie badania można by zrobić, sama jestem ciekawa wyników.
Mariusz Żygało

Mariusz Żygało Internet advertising
guy | Analytics |
Performance
Marketing

Temat: Celebryci w reklamach banków

Celebryci w reklamach mają swoją moc przebicia ... każdy z nich oddziałuje na określoną liczbę swoich fanów. Przy wyborze celebryty do kampanii reklamowej banku warto pamiętać że każdy z nich posiada też swoich antyfanów. Jednakże wybierając takiego który jest mdłą postacią bez polotu to ... wtedy oferta banku odbierana jest w taki sam sposób :)

Następna dyskusja:

Celebryci w reklamach banków




Wyślij zaproszenie do