Mateusz
Jasny
starszy konsultant w
Biurze Nadzoru
Sektora, PMP, ITIL
Temat: Potrzeby ITSM wobec PM - Seminarium PMI Kraków
Krakowski oddział Project Management Institute zaprasza do udziału w seminarium "Potrzeby ITSM wobec PM" - 20.11.2012 (18:15) w KrakowieIT Services są produktem każdej organizacji IT. Korzystają z nich na codzień użytkownicy i wykorzystują do automatyzacji i wsparcia procesów biznesowych firm i instytucji. To oni definiują jakość produktu, z którego na co dzień korzystają.
Za jakość tą odpowiadają operacyjne struktury w działach IT: help deski, data centers, sieciowcy, operatorzy i wsparcie aplikacji. Ale czy jakość tą determinuje tylko ich wysiłek, profesjonalizm i postawy? Oczywiście nie. Jakość ta budowana jest po pierwsze w trakcie budowy rozwiązania, czyli w ramach projektu. Tu też najczęściej jest ona obniżana. W zapewnieniu odpowiedniego poziomu serwisu IT niezbędna jest współpraca pomiędzy utrzymaniem i projektem już od wczesnego stadium budowy rozwiązania.
Podczas wykładu, popartego praktycznymi przykładami, Bartosz Górczyński przedstawi jak On, "człowiek utrzymania", postrzega projekt i jego rezultaty. Omówi kłopoty jakie rodzą się w wyniku zaniedbań na linii ITSM i PM. Wskaże 'best practices', które sprawdzają się w praktyce różnej skali organizacji.
Rejestraca oraz szczegóły dotyczące seminarium