Krzysztof J.

Krzysztof J. St. Inspektor

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"

23 kwietnia 2013r., Warszawa


Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się debata poświęcona kwestiom bezpieczeństwa naszych danych. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na Państwa pytania, a także przedstawią Państwu narzędzia, na których sami pracują.

Uzupełnieniem całości będą wystąpienia Partnerów, którzy zaprezentują Państwu swoje najnowsze rozwiązania dzięki, którym zostanie zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.

Partnerzy konferencji:
*Infonet Projekt
*IBM
*Ferro Softwear

Proponowana tematyka konferencji:
*backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
*backup systemów operacyjnych,
*backup on-line,
*rozwiązania storage’owe,
*archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
*outsourcing usług archiwizacyjnych,
*zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:
*dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
*oficerowie bezpieczeństwa,
*osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
*przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, *telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/17-04-2013-s...

Udział jest BEZPŁATNY* dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny* dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. 22/ 101 33 45
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. agnieszka.roznicka@multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 28.03.2013 o godzinie 15:01 z tematu "Zielona siła enegii."
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
23 maja 2013r., Warszawa


Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby?
Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji?


Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz innych przedsiębiorstwach wielodziałowych.

Rozwiązanie to niesie za sobą szereg korzyści zarówno finansowych - w postaci redukcji kosztów jak i organizacyjnych. Dzięki zunifikowanej komunikacji możliwa jest szybka i sprawna wymiana informacji oraz większa skuteczność i mobilność pracowników.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/9-05-2013-un...

Partnerzy konferencji:

- Jabra
- Veracom

Proponowana tematyka:

- rozwiązania usprawniające komunikację
- infrastruktura i platformy komunikacyjne
- komunikacja "w chmurze"
- zarządzanie usługami
- systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
- ochrona przed wyciekiem istotnych danych
- rozwiązania contact center
- rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Dyrektorów/Kierowników działów marketingu, sprzedaży
- Kierowników działów obsługi klienta, call center, kierowników serwisów, infolinii, helpdesków
- Kierowników działów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
- Dyrektorów/kierowników działów IT,
- Dyrektorów/Kierowników działów HR/Personalnych
- Kierowników działów Integracji systemów
- Kierowników projektów
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

„Komunikacja w zarządzaniu kryzysowym"
22 maj 2013 r., Gdańsk


W zarządzaniu kryzysowym decydującą rolę odgrywają pierwsze 24 godziny po zdarzeniu. Dzięki dobrej komunikacji, możliwa jest minimalizacja szkód. Odpowiednie narzędzia komunikacyjne, systemy łączności oraz umiejętności służb ratunkowych to kluczowe elementy w natychmastowym działaniu w sytuacji kryzysowej.

Podczas tego spotkania chcemy zaprezentować własnie te rozwiązania, które pomogą możliwie jak najlepiej rozplanowac parce oraz systemy łączności jednostek administracyjnych i służb ratunkowych. Będą mieli Państwo okazję nie tylko wysłuchać ciekawych wykładów, ale również zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami firm.

Wykłady poprowadza między innymi:

- Tadeusz Bukontt - "Doświadczenia a EURO w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej"
- prof. dr hab. Inż. Ryszard Katulski - "Wybrane systemy radiokomunikacyjne dla potrzeb bezpieczeństwa publicznego"
- firma ITTI

Niektóre tematy konferencji:

- skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi;
- standardy cyfrowej transmisji bezprzewodowej (TETRA, TEDS, LTE);
- radiowe sieci w służbach bezpieczeństwa i ratunkowych;
- organizacja Centrów Powiadamiania Ratunkowego;
- systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
- nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- jednostki samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł +23%VAT.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/komunikacja-...
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"
20 czerwca 2013r., Warszawa

Jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii?
Jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem?
Jak można tego uniknąć?


Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona kwestiom bezpieczeństwa naszych danych. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na Państwa pytania, a także przedstawią Państwu narzędzia, na których sami pracują.

Uzupełnieniem całości będą wystąpienia Partnerów, którzy zaprezentują Państwu swoje najnowsze rozwiązania dzięki, którym zostanie zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.
STRONA>>>

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Wykłady na konferencji wygłoszą m.in.:

Piotr Chmiel, Kierownik Działu Zarządzania Zgodnością, T-mobile, Backup danych: o czym warto pamiętać i co warto wiedzieć
Paweł Mączka, Dyrektor IT, Szef Działu Pamięci Masowe & Systemy Bezpieczeństwa Danych, Członek Zarządu, Infonet Projekt / IBM, TSMbox - Backup Appliance Build for Recovery Speed

Tematyka konferencji:

backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
backup systemów operacyjnych,
backup on-line,
rozwiązania storage’owe,
archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
outsourcing usług archiwizacyjnych,
zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:
dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
oficerów bezpieczeństwa,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Udział jest BEZPŁATNY* dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny* dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.
Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. 721 729 134
fax. 22/ 244 25 37
e-mail.agnieszka.roznicka@multitrain.pl
Katarzyna Dąbrowska

Katarzyna Dąbrowska Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

"Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie"
Wartość bezpieczeństwa zmienia się w czasie, wynika to z tego, że warunki otoczenia, człowiek i społeczeństwo także ulegają zmianie. Zmiany te muszą być obserwowane i muszą wpływać na zmianę poziomu bezpieczeństwa w organizacjach.

Celem działań w ramach bezpieczeństwa w biznesie jest zminimalizowanie strat finansowych w sytuacji wystąpienia zagrożenia lub samego przestępstwa dotykającego organizację. Managerowie przeznaczają część posiadanych zasobów swoich firm, by zmniejszyć ryzyko, czyli na przyszłość ograniczyć niebezpieczeństwo poniesienia straty.

W dzisiejszych czasach zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania firmy jest konieczne.

Zapraszamy do udziału w dyskusji nt. zagrożeń i dostępnych rozwiązań skutecznej ochrony, która odbędzie się podczas konferencji

„Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie” odbędzie się już 4 lipca w Warszawie.

Proponowane zagadnienia tematyczne:
1.Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy
technologie bezpieczeństwa systemów informatycznych
system zarządzania bezpieczeństwem informacji
metody zarządzania ryzykiem (analiza)
audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji
polityka bezpieczeństwa
2.Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym – bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne.
3.Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
4.Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym: zarządzanie incydentami i ciągłością działania,scenariusze kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych.
5.Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji.

Do udziału w konferencji zapraszamy:
Przedstawicieli instytucji:
publicznych, wojskowych oraz rządowych,
bankowych i ubezpieczeniowych,
Przedstawicieli firm:
telekomunikacyjnych i mediowych
usługowych
produkcyjnych
przemysłowych

Grupa docelowa:
prezesi i członkowie zarządu
pełnomocnicy i doradcy zarządu
dyrektorzy i kierownicy techniczni
dyrektorzy i kierownicy ds. bezpieczeństwa
kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia
dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego
dyrektorzy i kierownicy ds. zarządzania nieruchomościami
dyrektorzy i kierownicy IT
dyrektorzy i kierownicy finansowych
facility managerowie
dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji
Business Continuity Managerowie
audytorzy

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych osób.
Ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestracja : http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/technologie-...

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
*Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/technologie-...

Kontakt:
Dorota Iwanicka
mobile: + 48 691 571 598
dorota.iwanicka[at]multitrain.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

INFRASTRUKTURA NOWOCZESNEJ SERWEROWNI
27 czerwca w Hotelu Radisson Blu, Plac Zawiszy 1, Warszawa

Już 27 czerwca zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej najnowszym i najbardziej efektywnym rozwiązaniom z zakresu projektowania i utrzymania infrastruktury nowoczesnej firmy.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...

Tylko u nas:
- dowiesz się jak zbudować nowoczesną serwerownię
- poznasz sposoby na unowocześnienie swojej serwerowni
- poznasz sposób na bezpieczny przepływ informacji i niezawodną infrastrukturę

Wykłady poprowadzą:
- Mariusz Busiło, Kancelaria prawna Chajec, Don-Siemion & Żyto
"Chmura chmurze nie równa. Jak rozpoznać najważniejsze ryzyka i przeżyć (krótki poradnik surwiwalowy)"
- Robert Kanigowski Kierownik ds. Architektury i Bezpieczeństwa Systemów IT, Provident Polska S.A
"Data Center - u siebie, czy na zewnątrz? Analiza przypadku na przykładzie prowadzonego projektu w firmie Provident Polska S.A"
- Kamil Wąsowicz, Dyrektor Departamentu Eksploatacji Aplikacji, ZUS
"Terabajty w sektorze publicznym - fanaberia, czy realna potrzeba?"
- Emil Konarzewski, Audytel
"Zanim wbijesz łopatę - uwarunkowania rynkowe, technologiczne i finansowe budowy datacenter"

Do udziału w konferencji zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierowników projektów
- szefów działów technicznych
- szefów działów IT, bezpieczeństwa

Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Justyna Zych (Hek)

Justyna Zych (Hek) Copywriter,
redaktor, korektor

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Niebezpieczeństwa na które jest narażona sieć, mają różne postacie, ale wszystkie mogą spowodować niepowetowane straty dla przedsiębiorstwa. Czynnikami, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo sieci są:pracownicy (przypadkowe błędy ludzkie), wirusy i inne oprogramowanie złośliwe, awarie (oprogramowania i sprzętu), czynniki środowiskowe (np. powodujące uszkodzenie nośników z kopiami zapasowymi).
Wzrosła liczba ataków skierowanych przeciw konkretnej organizacji. Nieuczciwe firmy wykorzystują umiejętności crackerów, przeprowadzane inwazje nie są przypadkowe, lecz dokładnie zaplanowane i wykonane z premedytacją. W każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni bezpieczeństwo sieci, chroniąc przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami z Internetu
Stosowne zabezpieczenia należy dobierać, mając na uwadze profil firmy, uprawnienia i stanowisko użytkownika, jak również fakt, czy komputer jest urządzeniem stacjonarnym czy mobilnym.

Zapraszamy do dyskusji na temat zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć każdego dnia oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego, już 17 września w Warszawie!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...


Proponowana tematyka konferencji:
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe
- Personal firewall
- Firewalle programowe
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze
- Ochrona przed spamem po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do udziału zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów/specjalistów/managerów ds. bezpieczeństwa IT w firmie
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa
- przedstawicieli branży finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny. Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji. Ilość miejsc jest ograniczona.
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu „Asertywność i zarządzanie stresem jako ważne umiejętności profesjonalnego urzędnika”
Szkolenie skierowane jest wyłącznie do pracowników administracji publicznej.

Termin: 16 – 17 grudnia 2013 r.
Miejsce: Marena Wellnes&Spa w Międzywodziu.

W ramach szkolenia zapewniamy:
- doświadczonego trenera, eksperta,
- materiały szkoleniowe,
- zakwaterowanie wraz z pełnym wyżywieniem,
- dostęp do strefy Aqua,
- ubezpieczenie na czas trwania szkolenia,
- certyfikat ukończenia szkolenia.

W przypadku gdy z Państwa instytucji zbierze się grupa 5 osób wtedy temat i termin szkolenia dostosowywany jest do Państwa potrzeb.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: 663 970 100, k.cwikowska@bit-polska.pl


Obrazek
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Serdecznie zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Systemy do zarządzania kryzysowego - 22.05.2014 Warszawa.

Strona Konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/komunikacja-...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/komunikacja-...

Tematyka konferencji :

1. Systemy łączności:
- skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi,
- standardy cyfrowej transmisji bezprzewodowej (TETRA, TEDS, LTE),
- transmisja głosu i danych – szybka i niezawodna,
- radiowe sieci w służbach bezpieczeństwa i ratunkowych
- bezprzewodowe usługi szerokopasmowe, wideokonferencje.

2. Bezpieczeństwo danych:
- bezpieczna komunikacja w epoce terroryzmu i klęsk żywiołowych,
- cyberterroryzm,
- bezpieczeństwo – teleinformatyczne, publiczne, transportu, obiektów, danych,
- zasilanie awaryjne i systemy zapewniające ciągłość działania administracji publicznej
- bazy danych – gromadzenie, przetwarzanie, składowanie, archiwizacja.

3. Systemy powiadamiania i ostrzegania ludności cywilnej o zagrożeniu:
- monitoring zagrożeń,
- systemy monitorowania GPS i informacji przestrzennej GIS oraz ich zastosowanie w zarządzaniu kryzysowym,
- systemy powiadamiania przy wykorzystywaniu nowoczesnych i dostępnych technologii (SMS),
- współpraca ze środkami masowego przekazu.

4. Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe:
- mobilne systemy komputerowe,
- radiotelefony,
- monitory.

5. Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych:
- działania logistyczne,
- rola administracji samorządowej i publicznej, służb mundurowych oraz ratunkowych w sytuacjach kryzysowych.

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę Zarządzającą: jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, - Państwowej Straży Pożarnej,
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,
- specjalistów do zarządzania kryzysowego.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Serdecznie zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie", która odbędzie się już 8 lipca 2014 w Warszawie.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/security-201...

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Proponowana tematyka:

1. Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
- zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy
- technologie bezpieczeństwa systemów informatycznych
- system zarządzania bezpieczeństwem informacji
- metody zarządzania ryzykiem (analiza)
- audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji
- polityka bezpieczeństwa
2. Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym – bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
3. Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
4. Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym: zarządzanie incydentami i ciągłością działania, scenariusze
5. kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych
6. Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji:

- publicznych, wojskowych oraz rządowych,
- bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm:

- telekomunikacyjnych i mediowych
- usługowych
- produkcyjnych
- przemysłowych

Grupa docelowa:

- prezesi i członkowie zarządu
- pełnomocnicy i doradcy zarządu
- dyrektorzy i kierownicy techniczni
- dyrektorzy i kierownicy ds. bezpieczeństwa
- kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorzy i kierownicy ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorzy i kierownicy IT
- dyrektorzy i kierownicy finansowych
- facility managerowie
- dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji
- Business Continuity Managerowie
- audytorzy

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/security-201...
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Serdecznie zapraszamy na III już edycję konferencji: "Bezpieczeństwo firmowych sieci - lepiej zapobiegać, niż naprawiać." 20.10.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu przede wszystkim dostarczenie rzetelnych i merytorycznych informacji od najlepszych ekspertów i praktyków - o tym, co jest naprawdę istotne w skutecznej reakcji na pojawiające się ciągle nowe zagrożenia.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Podczas konferencji będziemy rozmawiać m.in. na takie tematy jak:

- Współczesne zagrożenia dla firmowej sieci
- Co zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo, jak to robią inni? – best practices
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe, programowe
- Personal firewall
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu, w tym zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Wydarzenie skierowana jest do:

- osób odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa w firmie
- osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w poszczególnych działach
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i infrastruktury sieciowej

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)


Obrazek

Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

8 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w konferencji:

Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych.

Już 22 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci wypowiedzą się na temat rozwiązań zarówno organizacyjnych, jak i technologicznych wykorzystywanych w nowoczesnych kancelariach oraz działach prawnych.

Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik

Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

mec. Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds - Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.)
Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek Kancelaria Prawna

Ponadto zostaną poruszone następujące tematy:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do udziału serdecznie zapraszamy:

- partnerów zarządzających, dyrektorów oraz kierowników działów prawnych i kancelarii
- radców prawnych, prawników, adwokatów
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami

Rejestracja: http://successpoint.pl/nowoczesny-prawnik#zarejestruj-...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z organizatorem:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)


Obrazek


Zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji, pod patronatem honorowym Polskiej Izby Ochrony oraz IFMA Polska:

Bezpieczeństwo obiektów i obszarów – monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń

11 maja w Warszawie

Celem konferencji jest przedstawienie najważniejszych praktyk, zadań oraz procedur mających na celu ochronę fizyczną oraz techniczną obiektów i obszarów, jak również prowadzonych działań w zakresie zapobiegania, rozpoznawania i wykrywania potencjalnych zagrożeń.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wydarzenia podzielą się z Państwem niezależni eksperci, którzy opowiedzą o praktycznych aspektach funkcjonowania systemów zabezpieczeń, m.in.:

- Robert Gawryś, Szef Straży Ochrony Lotniska, Port Lotniczy Radom
- Marian Ślimak, Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Spraw Obronnych, Polskie Koleje Państwowe S.A.

Dopełnieniem całości będą prezentacje partnerów konferencji: firmy Nedap oraz Salto Systems, którzy przedstawią Państwu szeroki wachlarz najnowocześniejszych systemów zabezpieczeń i pomogą dobrać najodpowiedniejsze dla Państwa organizacji.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo_obiektow_i_obszarow

Zagadnienia tematyczne jakie poruszymy podczas niniejszego spotkania:

I. Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony

- telewizja przemysłowa, CCTV
- IP kamery, IP video serwery
- kamery termowizyjne i megapixelowe
- systemy detekcji video
- cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
- systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
- techniki przesyłania obrazu
- integracja i konwergencja

II. Systemy kontroli dostępu

- systemy biometryczne (rozpoznawanie twarzy , technologia linii papilarnych, identyfikacja tęczówki, identyfikacja głosu)
- systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty kodowe
- elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
- kontrola dostępu do budynków i urządzeń
- systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu

III. Mechaniczne systemy zabezpieczeń

- zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

- kadrę średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów i technologii:
- właścicieli i zarządców, naczelników, dyrektorów, administratorów i najemców powierzchni komercyjnych, budynków przemysłowych, - handlowych, biurowych, administracji publicznej, usług finansowych, mieszkaniowych
- reprezentantów firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów, m.in. magazynowych, - przeładunkowych, spedycyjnych oraz lotnisk, dworców, obiektów sportowych, instytutów badawczych, muzeów, i innych
- przedstawicieli administracji i służb odpowiedzialnych za monitorowanie i bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej oraz monitoring - przestrzeni publicznych i obszarów
- przedstawicieli służb mundurowych

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo_obiektow_i_obsza...

Czego można się spodziewać?

- Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies
- przerwy kawowe
- dla chętnych: lunch oraz uroczysta kolacja podczas której stworzymy możliwość bezpośredniego kontaktu i rozmów wspólnie z naszymi ekspertami i producentami.

To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Współpraca merytoryczna i partnerska:
Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w XII edycji Ogólnopolskiej Konferencji:

„ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – KOMUNIKACJA I KOOPERACJA SŁUŻB”

20.05.2015r w Warszawie

Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w wyniku działania sił przyrody, kataklizmów, a także być efektem działalności człowieka lub jej zaniechania. Aby im zapobiec niezwykle ważna jest systematyczna identyfikacja przyczyny problemu oraz jej dogłębna analiza. Opracowywanie skutecznej strategii przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych to jedno z najważniejszych wyzwań, z którym muszą zmierzyć się funkcjonariusze służb mundurowych.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli m.in.:

- Marszałek Województwa Mazowieckiego
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
- Ministerstwo Obrony Narodowej

Celem wydarzenia jest poznanie potrzeb służb mundurowych i administracji publicznej oraz wskazanie możliwych kierunków zmian, umożliwiających rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.

W związku z powyższym podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy:

1.Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków
2.Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych
3.Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym:
- Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje dedykowane, standardy i narzędzia
- Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji

Szczegółowa tematyka spotkania: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe

Na te i inne tematy wypowiedzą się m.in.:

- Wojciech Radecki - Naczelnik Wydziału Planowania Cywilnego, Departament do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego - Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - Regionalny System Ostrzegania jako ogólnokrajowe narzędzie służące do informowania społeczeństwa o zagrożeniach
- Edyta Wcisło - Przewodnicząca Polskiej Rady Ratowników Medycznych - Uświadamianie społeczeństwa i powszechna edukacja w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom
- Jarosław Rybak - Wojskowy Instytut Medyczny - Jak na własne życzenie wykreować sobie kryzys?
- Paweł Błasiak - Wiceprezes Zarządu Głównego WOPR
- st. kpt. dr Monika Tryboń - Kierownik Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego
- mgr inż. Rafał Wróbel - Przedstawiciel Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

- kadrę zarządzającą wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i - wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego.
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / - Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR,
- służby ratownicze chemiczne, radiacyjne

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe#zarejestr...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji ekspertów.

Kontakt z Organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl



Wyślij zaproszenie do