Marcin
W.
Zaprzyjaźniam z
biznesem
Temat: Wiesz, co chcesz zrobić, ale nie masz za co? Zgłoś się na...
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu wraz z Urzędem Miasta i Gminy w Niepołomicach i Zarządem Województwa Małopolskiego zapraszają organizacje pozarządowe z Niepołomic i okolic na bezpłatne szkolenie „Akademia Fundraisingu 2007”, które odbędzie się 19 października w Sali Jagiellońskiej Zamku w Niepołomicach, w godzinach od 9.00 do 16.30.Co to jest fundraising? Fundraising to planowe, etyczne i skuteczne zbieranie pieniędzy na cele społeczne w taki sposób, by organizacja finansowała swe działania w sposób przewidywalny, stabilny, i by pieniędzy było coraz więcej. Oznacza to sięganie po fundusze z wielu źródeł, zgodnie z misją i planem rozwoju organizacji. Metody fundraisingowe zostały sprawdzone w wielu organizacjach polskich i zagranicznych – te właśnie „sposoby na pieniądze” zostaną przedstawione na szkoleniu.
Cele szkolenia. Szkolenie ma podnieść jakość zarządzania w organizacjach i nauczyć uczestników, jak zdobywać pieniądze na finansowanie działalności statutowej oraz realizować ważne projekty społeczne nie opierając się jedynie na dotacjach publicznych i grantach.
Konsultacje i wydawnictwo. Oprócz szkolenia, uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów w zakresie fundraisingu. Każda uczestnicząca organizacja otrzyma pomoc doradczą w zakresie zbierania pieniędzy na wybrany przez siebie cel, a osiągnięcia te zostaną opisane i opublikowane w formie broszury, która będzie rozpowszechniana w Małopolsce. To wydawnictwo ma promować nowoczesne formy zbierania funduszy oraz te organizacje, które działają innowacyjnie i skutecznie.
Kto powinien się zgłosić? Szkolenie jest przeznaczone dla przedstawicieli stowarzyszeń, fundacji, gminnych ośrodków kultury
i parafii. Zapraszamy zwłaszcza członków zarządów, dyrektorów
i osoby odpowiedzialne za zbieranie funduszy. Preferowane są dwuosobowe reprezentacje organizacji.
Kto będzie prowadził szkolenie? Zajęcia będą prowadzone przez członków Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, trenerów-praktyków z dużym doświadczeniem w zakresie pozyskiwania funduszy i wiedzą zdobytą od organizacji zbierających fundusze w Polsce i za granicą.
Koszty udziału w szkoleniu. Koszty uczestnictwa w wysokości 350 zł na osobę zostały w całości pokryte przez Zarząd Województwa Małopolskiego, Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu i Urząd Miasta i Gminy w Niepołomicach. Szkolenie jest dla uczestników bezpłatne.
Jak się zgłosić? By wziąć udział w szkoleniu, należy do 17 października skontaktować się z menedżerem projektu:
Marcin Węc m.wec@fundraising.org.pl, tel. 0501 027 527.Marcin W. edytował(a) ten post dnia 15.10.07 o godzinie 21:55