Patrycja
Sass -
Staniszewska
Dyrektor Biura, IAB
Polska
Temat: Skuteczne wykorzystanie internetu w branży FMCG - program
24 marca w godzinach od 13.00 - 17.00, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska , ul. Marsa 56c w Warszawie, Sala ACz. I Rynek internetowy w branży FMCG
13.00-13.20 Panorama rynku interaktywnego w branży FMCG: Andrzej Garapich, Prezes PBI
Cz. II Skuteczne rozwiązania marketingu interaktywnego w branży FMCG - case study
13.20 - 13.40 Wsparcie sprzedaży produktów z branży FMCG w marketach internetowych, Marcin Ryske, Senior Account Manager, Digital One
13.40-14.00 FMCG/Gastro w kampaniach e-mail marketingowych, Pawel Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail
14.00 - 14.20 Kontekstowość receptą na sukces, Łukasz Sysa, Specjalista do spraw reklamy Biuro Reklamy WP.
14.20 - 14.40 Przerwa
14.40 - 15.00 Jak skutecznie budować zaangażowanie młodych konsumentów? Na przykładzie promocji konsumenckiej marki JUPIK, Marcin Maj Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia
15.00 - 15.20 Społeczności w branży FMCG/Gastro, Jak marketingowo wykorzystać serwis społecznościowy do promocji branży FMCG, Paweł Karaś, Head of Facebook sale, ARBOinteractive Polska
15.20 - 15.40 Fast Moving Consumer Opinion - marketing szeptany w dobie rozwoju mediów społecznościowych, Paweł Suchocki, Dyrektor zarządzający Buzz media
15.40 - 16.00 "Skuteczność działań online w osiąganiu celów marketingowych na przykładzie marek: Kotlin i Warka", Arek Legoń, dyrektor ds. strategii GoldenSubmarine
16.00 - 16.20 Avatar produktu - w poszukiwaniu własnej Pandory na przykładzie projektów cross - mediowych, case znanych marek FMCG, Joanna Kmiecicka Szpalerska, Doradca Klientów Strategicznych branży FMCG w Agora S.A., Bartosz Wysocki, Dyrektor działu Klientów Strategicznych Gazeta.pl
Konferencja skierowana jest do marketerów reprezentujących branżę FMCG.