Temat: Reaktywacja: Grupa IAB na Goldenline
Hej,
Chętnie skomentuję kilka spraw odnosząc się do części posta Dawida
>a) bardzo wyraźnie zasugerować wszystkim prelegentom, o czym mają >mówić. Może taką listę tematów stworzyć tutaj i zasugerować IAB >odpowiednio wcześniej?
Zapraszam Cię do Rady programowej (była taka i przy tej edycji) i innych, którzy czują, że są w tanie wskazać kogoś ciekawego.
Myślę, że prace nad FORUM IAB 2008 rozpoczniemy już w grudniu, więc zapraszam.
>b) zaprosić ludzi z takich agencji jak North Kingdom na przykład - >wyobrażcie sobie, jaką inspiracją byliby dla polskiej branży.
Jeśli się tylko zgodzą przyjechać bez honorarium, to już możemy z nimi zacząć rozmawiać.
>c) pociągnąć kontrowersyjne tematy - np. zasady współpracy >Klientów z agencjami. Męczmy te tematy do skutku!!! Nie chce mi >się czekać 10 lat na start w przetargu zorganizowanym wg zdrowych >zasad.
To raczej sprawa dla grupy roboczej - "Dobre praktyki w nowych mediach". Gdyby agencje, które należą i wejdą (mam już kilka kolejnych deklaracji) miały zapał do uregulowania tego tematu, to sądzę, powołajcie grupę i pracujcie nad tym. Nawet gdyby to miała być jedyna rzecz, którą razem zrobicie, to chyba warto... Zapraszam w każdym razie.
d) skoro mieliśmy taką dobrą frekwencję, zróbmy następną na 600 osób!
Gdyby sala była w stanie pomieści, to mielibyśmy już tym razem 600. Na 2 tygodnie przed sprzedaliśmy wszystkie wejściówki i zastopowaliśmy kampanię reklamową, a jak wiadomo to jest to najlepszy okres na rekrutację uczestników. Osobiście było mi przykro, że wiele osób z listy rezerwowej nie mogło wejść na imprezę i że musiałem odmawiać wielu dobrym znajomym, którzy obudzili się na późno. Niestety, jak dobrze wiecie, na tą salę nie dało się już wstawić więcej krzeseł.
A teraz kilka oczywistości:
1. IAB to Wy, a nie te kilka krzeseł i stolików w biurze.
2. Bez Waszego zaangażowania 3 osobowy stuff biura wiele nie zdziała.
3. Jak chcecie zmieniać rynek, to wnoście do tej organizacji swoją wiedzę i zaangażowanie.
Tak działają IAB-y na całym świecie. Żadne biuro, że będzie nigdy w stanie robić czegokolwiek poza koordynacją. Nawet amerykański i brytyjski się na tym skupiają, więc... zapraszam do aktywnej współpracy :)