Artur
S.
Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy
Temat: IAB ShowCase na temat e-mail marketingu i usability...
W dniu 4 października br. w hotelu Radisson Blu w Warszawie odbędzie się kolejna konferencja z cyklu IAB ShowCase. Tym razem zaprezentują się firmy specjalizujące się w tematyce e-mail marketingu oraz usability.
IAB ShowCase - 4 października 2010 r.
E-mail marketing / usability
Hotel Radisson Blu, sala Kossak
Zapraszamy marketerów do wzięcia udziału w konferencji - wstęp jest bezpłatny, natomiast w celu otrzymania akredytacji prosimy o kontakt z Anną Maj: amaj@iab.com.pl
Program Konferencji:
10.30 – 10.55 Akredytacja uczestników i przywitanie gości
Blok: e-mail marketing
11.00 - 11.20 „Dobre praktyki e-mail marketingu”
Prelegenci: Członkowie grupy roboczej IAB Polska
11.20 - 11.40 „SAREscript- otwarta platforma developerska z dziesiątkami nowych funkcji indywidualizujących kontakt z odbiorcami”
Prelegent: Krzysztof Dębowski, SARE
11.40 - 12.00 Płatny mailing na zlecenie czy permission email marketing?
Prelegent: Maciej Ossowski, Implix
12.00 - 12.20 "Jak z 1 zł zainwestowanej w e-mail marketing - zarobić prawie 3800 w sprzedaży w realu."
Prelegent: Paweł Sala, Freshmail
12.20 - 13.00 Przerwa kawowa/networking
Blok: usability
13.00 - 13.20 Web Definer – raport standardów architektury informacji w sektorze finansowym
Prelegent: Jarosław Rzepecki, Hypermedia
13.20 - 13.40 "Pełen proces projektowania zorientowanego na użytkownika" - case study na podstawie produktów Banku”
Prelegent: Wiesław Kotecki, Uselab