Patrycja
Sass -
Staniszewska
Dyrektor Biura, IAB
Polska
Temat: IAB Konferencje w trakcie targów
Związek Pracodawców Branży Interenetowej IAB Polska rozpoczął współpracę z MT Targi, organizatorem międzynarodowych targów. W trakcie targów IAB Polska organizuje konferencje pokazujące jak skutecznie wykorzystać internet w promowaniu produktu, firmy, brandu.Współpraca zostanie rozpoczęta od XIV Międzynarodowych Tragów EuroGastro, które odbywają się w dniach 24-26 marca br. Konferencja, którą organizuje IAB Polska „Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży FMCG/Gastro” odbędzie się 24 marca w godzinach od 13.00 – 17.00.
Specjaliści branży internetowej zaprezentują najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania w dziedzinie reklamy internetowej dla branży FMCG /Gastro.
W trakcie konferencji:
• prezentacja panoramy serwisów branży FMCG/Gastro w polskim Internecie,
• prezentacja pełnej gamy narzędzi marketingu interaktywnego związanych z ww. sektorem
• nowe idee i strategie dotarcia do określonych grup docelowych,
• platforma wymiany poglądów i doświadczeń.
Konferencję kierujemy do szefów działów marketingu branży FMCG/Gastro.
Czym właściwe są Targi EuroGastro? EuroGastro to w wielkim skrócie międzynarodowe wydarzenie o charakterze biznesowym, skierowane do branży HoReCa, odbywające się od 1997 roku. Jest to doskonałe miejsce spotkań oferentów usług i produktów dla szeroko pojętej gastronomii z ich odbiorcami. Targi stwarzają możliwości do nawiązania kontaktów handlowych, porównania oferty rynkowej, podniesienia kwalifikacji zawodowych podczas spotkań branżowych i pokazów o charakterze szkoleniowym. Umożliwiają wymianę opinii i poglądów na najbardziej aktualne tematy.
Program konferencji pojawi sie wkrótce.