Patrycja
Sass -
Staniszewska
Dyrektor Biura, IAB
Polska
Temat: I IAB ShowCase
Pierwsze spotkanie z cyklu IAB ShowCase odbędzie się 4.02 w hotelu Radisson Sas w Warszawie. W trakcie spotkania case studies zaprezentują przedstawiciele serwisów społecznościowych oraz marketingu szeptanego.Agenda:
11.00 – 11.20 Rejestracja i powitanie gości, Patrycja Sass – Staniszewska, IAB Polska
11.20 – 11.40 Zbiorowa mądrość internautów - czy można wyprzedzić wyśledzić trend w internecie zanim się zacznie o nim mówić, Krzysztof Krejtz wiceprezes ORIAQ
11.40 – 12.00 Media społecznościowe w sieci, badania, Andrzej Garapich, prezes PBI
12.00 - 12.20 Zintegrowany szept - crossmediowe podejście do markatingu szeptanego, Paweł Suchocki, Dyrektor Zarządzający Buzz Media
12.20 – 12.40 Dzięki społeczności TO wideo w ciągu 7 dni obejrzało 27 952 internautów. Jak to się robi, Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine
12.40 – 13.00 Event internetowy: gra społecznościowa Samsung Game, Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencja: BiuroPodrozyRekamy.eu
13.00 – 13.20 Mamy w sieci - relacje ambasadorskie i marketing rekomendacji na przykładzie serwisu – mamopedia.pl, Aleksander Winciorek, Research and Development Manager Heureka
13.20 – 13.40 Przerwa
13.40 – 14.00 Jak zaangażować Użytkownika w serwisie społecznościowym? Case Study Heyah : Letnia Szkoła Korzystania z Telefonu w portalu Nasza Klasa, Urszula Sławek, key client coordinator Nasza Klasa Sp. z o.o.
14.00 – 14.20 Koniec Świata na Facebooku - promocja filmu 2012, Marcin Barciński, strategy director i współwłaściciel Agencji Społem oraz Dawid Pacha, strategy planner w Agencji Społem
14.20– 14.40 Jak przekuć obecność w social media na realną sprzedaż? Przykłady modeli sprzedażowych w portalu facebook.com, Dawid Szczepaniak, cerative director Pride&Glory Interactive
14.40 – 15.00 Social Engagement - czyli jak zaistnieć w mediach społecznościowych. Case studies na Facebook.com, ePuls.pl, grono.net, Paweł Karaś ARBOinteractive Polska
15.00 – 15.20 "Kawa i...aparaty", czyli o rozmowach nie tylko przy stole. Case studies internetowych kampanii: limitowanej edycji kawy Tchibo Exclusive Extra Virgin oraz lustrzanki Nikona z serii D3000, Michał Banaszewski, group account manager Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o.
15.20 Zakończenie
Na IAB ShowCase zaproszenia wysyłamy tylko do marketerów.
Sponsorem Głównym I IAB ShowCase jest firma Oriaq Sp z o.o., wchodząca w skład Grupy IQS.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 02.02.10 o godzinie 16:40